REFERENT/KA ODDĚLENÍ ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ ODBORU VÝSTAVBY A ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY

PlaceholderNo Image
Před 198 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s výše uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01, Opava. Na obálku uveďte: "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 12. 4. 2024 Předpokládaný nástup: dle dohody Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodů. Poznámka: pracoviště Magistrátu města Opavy jsou v režimu nekuřáckých pracovišť. Informace o zpracování osobních údajů: Statutární město Opava, sídlo Horní náměstí 69, 746 01 Opava, IČO: 00300535, coby správce osobních údajů, zpracovává uvedené osobní údaje, a to za účelem uskutečnění výběrového řízení, a to po dobu jeho trvání a po dobu nezbytnou po jeho skončení, a to dle čl. 6 odst. 1 písm. c) Obecného nařízení Evropského parlamentu a rady EU 2016/67... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
kontrolor/kontrolorka oddělení vnější kontroly odboru kontrolního a právního
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKP - doba neurčitá - Úřední deska (jmk.cz) pracovní p... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka oddělení strategického rozvoje a dotací
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavky: - VOŠ nebo VŠ-obory zaměřené na ekonomiku, projektový management, veřejnou správu, právo, regionální rozvoj, příp. stavební a technické obory Zaměstnanecké výhody: - osobní příplatek odpovídající dosahovaným prac... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka oddělení strategického rozvoje a dotací
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavky: - VOŠ nebo VŠ-obory zaměřené na ekonomiku, projektový management, veřejnou správu, právo, regionální rozvoj, příp. stavební a technické obory Zaměstnanecké výhody: - osobní příplatek odpovídající dosahovaným prac... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Samostatný referent oddělení přezkumu hospodaření obcí v odboru kontroly
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska)... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/ka stavebního úřadu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na https://www.mohelnice.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_ktg=4056&n=volna-pracovni-mista&p1=98145 Další podmínky výběrového řízení Zájemce může dle vlastního uvážení přiložit k přihlášce relevantní reference s uvedením tel. kontaktu na referující osobu, přiložení referencí je výhodou. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo ověřit si, případně vyjasnit údaje deklarované zájemcem v přihlášce a ověřit si poskytnuté reference. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 30.09.2024 osobně na podatelnu městského úřadu - U Brány 916/2, Mohelnice (do 12:00 h), poštou nebo DS (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu: Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice, ID datové schránky: 6qtbthy. Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte číslem výběrového řízení (11/2024). Případné dotazy zodpoví Mgr. Radka Melecká, vedoucí odboru, tel. 583 452 114, e-mail m... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Investiční referent/ka - stavební činnost
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - ng. Zdeněk Mlnařík, tel.: +420 770 141 557, e-mail: zdenek.mlnarik@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání stavebního směru, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe na obdobné pozici, řidičské oprávnění skupiny B; orientace ve stavebních předpisech. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží život... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Investiční referent/ka - stavební činnost
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - ng. Zdeněk Mlnařík, tel.: +420 770 141 557, e-mail: zdenek.mlnarik@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání stavebního směru, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe na obdobné pozici, řidičské oprávnění skupiny B; orientace ve stavebních předpisech. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží život... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Nástupní plat dle předchozí praxe, v rozmezí od 26.600,- do 37.170,- Kč. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: • Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu ... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent / referentka správního odboru
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané činnosti: -Zajišťování přestupkové agendy na úseku veřejného pořádku, občanského soužití a ve věcech majetkových; navrhování veřejnoprávních smluv včetně navrhování jejich změn, výpovědí a zrušení Zadání výběrového řízení REFERENT/REFERENTKA správního odboru dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a přihláška k výběrovému řízení k dispozici na odkazu: Volná pracovní místa - Oficiální stránky města Jilemn... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
odborný referent /ka, dopravní inženýr/ka (zařazen do odboru investic a údržby)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadavky vzdělání - VŠ stavebního nebo dopravně-stavebního směru. Popis pracovního místa: příprava a realizace investičních záměrů dopravních staveb, správa a údržba místních komunikací vč. dopravního značení, pasport a vedení registru místních komunikací a dopravního značení. Více na www.hodonin.eu - v pravém sloupci - Nabídka zaměstnání. Stravenky v hodnotě 150 Kč za každý odpr. den, 25 řádné dovolené/rok, ... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Specialisté v oblasti strategie (Strategic Coordination Deputy General Director)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplňí práce je zejména: odpovědnost za obchodní koordinaci ve vztahu k mateřské společnosti, řízení strategického plánování a investic, zajišťování požadavků na strategii, prověřování stávajících strategií a politik společnosti, vypracovávání a aktualizace interních politik v oblasti strategie, řízení a koordinace, plnění dalších souvisejících úkolů předelěných Strategic Coordinator General Director spol... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka na úseku územního plánování
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: zajišťování agendy územního plánování - Požadavky města pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze činnosti, kterou má uchazeč o přijetí do pracovního poměru (dále jen "uchazeč") vykonávat: vzdělání: autorizovaný architekt nebo vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování nebo vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru, uznaného pro autorizaci v oboru územní plánování nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením, znalost prace na PC (MS Office, internet), řidičské oprávnění (skupina B, aktivní řidič), vysoké pracovní nasazení, pečlivost, důslednost, dobré komunikační schopnosti, schopnost zvládat psychickou zátěž a konfliktní situace - Výhody, ke kterým může být ve výběrovém řízení přihlédnuto: zkouška zvláštní odborné způsobilosti v územním plánování, znalost právních předpisů na úseku územního plánování a stavebního řádu a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - Nabízíme: dalš... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
202973 - vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním II, v Odboru kontrolním
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPPO Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Odborný/á vychovatel/ka v Dětském domově se školou Býchory
Přidáno včera - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: Šoulová Ivana Bc., tel.: 774 722 063, Po - Pá 8 - 16 hod e-mail: personal@domov-bychory.org Požadujeme Odpovídající VŠ vzdělání (speciální/sociální pedagogika) - případně možnost zahájení studia 27 hodin přímé práce na pracovišti/týden Schopnost pracovat s dětmi, které za sebou mají těžké životní zkušenosti, raná traumata atp. Schopnost nabídnout dětem zajímavé volnočasové aktivity pro věkovou kategorii do 15 let Předchozí pracovní zkušeno... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Odborný/á vychovatel/ka v Dětském domově se školou Býchory
Přidáno včera - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: Šoulová Ivana Bc., tel.: 774 722 063, Po - Pá 8 - 16 hod e-mail: personal@domov-bychory.org Požadujeme Odpovídající VŠ vzdělání (speciální/sociální pedagogika) - případně možnost zahájení studia 27 hodin přímé práce na pracovišti/týden Schopnost pracovat s dětmi, které za sebou mají těžké životní zkušenosti, raná traumata atp. Schopnost nabídnout dětem zajímavé volnočasové aktivity pro věkovou kategorii do 15 let Předchozí pracovní zkušeno... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka, stavební odd., Odbor územního plánování a stavebního řádu MmÚ
Před 6 dny - AVIZO_CZ
https://www.usti-nad-labem.cz/cz/uredni-portal/sprava-mesta/uredni-deska/vyberova-rizeni-magistrat/ pracovní poměr od:... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Knihovník/knihovnice oddělení služeb Vědecké knihovny UJEP
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Popis práce/pracovní náplň: o provádí výpůjční a informační služby a jejich evidenci, vydávání a přebírání dokumentů a kontrolu vrácených dokumentů o poskytuje referenční a faktografické služby a informace, samostatné vyhledání a formulace odpovědí na složitější informační požadavky uživatelů s využitím interních a externích informačních zdrojů o provádí registraci uživatelů, poskytuje jim informace o službách knihovny o vyhledává dokumenty ve skladech a zařazuje je, zodpovídá za řazení určené části knihovního fondu o pravidelně provádí revizi knihovního fondu o rozesílá upomínky, vyřizuje rezervace o zajišťuje pomoc uživatelům při samoobslužných reprografických a kopírovacích službách o vede pokladnu a evidenci plateb, manipulaci s hotovostí o dodržuje právní předpisy vztahující se k vykonávané práci, dodržuje vnitřní předpisy a normy UJEP, prohlubuje si vědomosti samostudiem a účastí na školeních, odborných seminářích a přednáškách o vykonává další práce dle pokynů nadřízeného Kvalif... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Projektový manažer senior / junior s možností růstu
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem, nebo telefonicky Aretti CZ, s.r.o., lídr v realizacích komplexních stavebních zakázek a interiérů pro soukromé klienty po celé ČR, hledá nového člena týmu na pozici projektový manažer senior / junior s možností rychlého růstu. Jsme ambiciózní firma s jasně zpracovaným plánem růstu a zajištěným financováním. Hledáme nového kolegu, který se s námi podělí o tento růst a stane se součástí našeho úspěchu. Náplň práce: • asistence při plnění rozvojových úkolů, • příprava rozpočtů a harmonogramů, • zodpovědnost za plánování a koordinaci menších stavebních zakázek (3-7 mil. Kč) pro naše soukromé klienty. Požadujeme: • VŠ stavebního nebo ekonomického směru, vhodné i pro absolventy na pozici junior, • neodmítneme ani zapálené talentované uchazeče s dokončeným úplným středním vzděláním, • inici... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Projektový manažer senior / junior s možností růstu
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem, nebo telefonicky Aretti CZ, s.r.o., lídr v realizacích komplexních stavebních zakázek a interiérů pro soukromé klienty po celé ČR, hledá nového člena týmu na pozici projektový manažer senior / junior s možností rychlého růstu. Jsme ambiciózní firma s jasně zpracovaným plánem růstu a zajištěným financováním. Hledáme nového kolegu, který se s námi podělí o tento růst a stane se součástí našeho úspěchu. Náplň práce: • asistence při plnění rozvojových úkolů, • příprava rozpočtů a harmonogramů, • zodpovědnost za plánování a koordinaci menších stavebních zakázek (3-7 mil. Kč) pro naše soukromé klienty. Požadujeme: • VŠ stavebního nebo ekonomického směru, vhodné i pro absolventy na pozici junior, • neodmítneme ani zapálené talentované uchazeče s dokončeným úplným středním vzděláním, • inici... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru správy majetku města
Před 8 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování agendy spojené s platbami za pronájmem bytových prostor, zpracování vyúčtování služeb v rámci pronájmů bytových prostor, evidence a příprava plateb za spotřebu energií objektů v majetku města, příprava a evidence položek rozpočtu spojených se spotřebou energií, vedení hotovostní pokladny. Požadavky zaměstnavatele: - minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou - výhodou znalost právních předpisů týkajících se města a obcí, zejména zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení) - výhodou praxe v oblasti správy majetku,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru správy majetku města
Před 8 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování agendy spojené s platbami za pronájmem bytových prostor, zpracování vyúčtování služeb v rámci pronájmů bytových prostor, evidence a příprava plateb za spotřebu energií objektů v majetku města, příprava a evidence položek rozpočtu spojených se spotřebou energií, vedení hotovostní pokladny. Požadavky zaměstnavatele: - minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou - výhodou znalost právních předpisů týkajících se města a obcí, zejména zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení) - výhodou praxe v oblasti správy majetku,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce