Dealer Services Administrative Assistant

Před 809 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pravidelné administrativní úkoly spojené s chodem oddělení likvidace pojistných událostí. Administrativní podpora zaměstnancům tohoto oddělení. Koordinace a administrativa spojená s komunikací s dealery vozidel a zákazníky ve Velké Británii. Zodpovídání telefonických dotazů a emailů od zákazníků a dealerů vozidel. likvidací pojistných událostí, spolupráce s oddělením likvidace pojistn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Elite Call Girls , Delhi Guys Call Now, Escort Service Delhi
Před 43 dny - HYPERINZERCE
Elite Call Girls , Delhi Guys Call Now, Escort Service Delhi Contact on Call and Whatsapp +91-9582386607 Escorts Service and Call Girls in Delhi, Noida And Gurgaon, Doorstep Ending And Excellent Class of Escort Service Provide in Delhi, Noida And Gurgaon. We Have The House Wife, Indian, Collage, Air Hostess Russian Model all Type Girls And Only Massage Girls Available Any Time. We Open Morning 12 am On Call +91-9582386607 Vip Call Girls in Delhi, Hot Call Girls in Noida and New Call Girls in Gurgaon... Noida Escort Call girls- Noida Botanical Garden, call girls Wave City Centre, call girls Golf Course Noida, call girls Pari Chowk, call girls Sujarpur, call girls Gaur City, call girls City Centre, call girls Noida New Ashok Nagar, Noida Sector 93, Noida Sector 137, Sector 18 Noida, Sector 120 Noida, Sector 74 Noida, Sector 62 Noida, Sector 135 Noida, Sector 49 Noida, Sector 79 Noida, Sector 143 Noida, Sector 121 Noida, Sector 73 Noida, Sector 63 Noida, Sector 71 Noida, Sector 66 ... (více v detailu)
300
 Kč
Call Girls In Ghaziabad 7290939159 Ghaziabad Escorts Service
Před 44 dny - HYPERINZERCE
Call Girls In Vaishali Ghaziabad ☎💚 7290939159 💚💯 Genuine Escorts Service High Profile Queens ,Well Educated ,Good Looking Cooperative Model Services. 100% Satisfaction, Unlimited Enjoyment. Any Time Door Step Booking Call me Safe & Secure High Class Services Affordable Rate 100% Satisfaction, Unlimited Enjoyment. Any Time for Model/Escort in Delhi High class luxury and premium escorts High class luxury and premium escorts Well Educated, Royal Class Female, High-class Escorts offering a top high class escorts service in the & Several nearby all places of . ALL DELHI GURGAON NOIDA HOTEL SERVICES AEROCITY HOLIDAY INN,LEMON TREE, ANDAZ BY HYATT PULL... (více v detailu)
7 000
 Kč
Hledám práci z domova – administrativa / zákaznický servis /
Před 51 dny - Plzeňský kraj - HYPERINZERCE
Dobrý den, hledám seriózní práci z domova na částečný nebo plný úvazek. Mám zkušenosti s administrativní činností, zadáváním dat a základní komunikací se zákazníky. Jsem spolehlivý, pečlivý a časově flexibilní. Uvítám: Práci na HPP, DPP nebo DPČ Jednoduchou administrativu, ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Virtuální asistentka - zákaznická péče
Před 73 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Máte plné ruce práce s podnikáním a zákaznická podpora vám zabírá příliš času? Pomohu vám zajistit hladkou komunikaci se zákazníky, ať už jde o e-shop, menší firmu nebo OSVČ. ✅ Zákaznický servis – odpovědi na e-maily a chaty, řešení reklamací a objednávek ✅ Administrativní podpora – správa objednávek, kontrola plateb, fakturace ✅ Sociální sítě – odpovědi na komentáře, recenze a dotazy Spokojený zákazník se vrací, doporučuje a tvoří silnou značku. Kvalitní zákaznický servis znamená rychlé, profesionální a empatické jednání, které buduje důvěru a loajalitu. Automatické odpovědi jsou fajn – rychlé a konzistentní. Ale když zákazník potřebuje vysvětlení nebo trochu uklidnění, nic nenahradí živý přístup. Skutečný člověk naslouchá, reaguje empaticky a dokáže i s trochou humoru dodat jistotu, že se o něj někdo opravdu stará. Jak by mohla vypadat naše... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
💎 Likvidace společnosti💎
Před 81 dny - HYPERINZERCE
💎 Likvidace společnosti💎 Nabízíme komplexní službu likvidace společnosti od A až do Z. Máte v plánu ukončit podnikání a bojíte se složitého procesu likvidace společnosti? Nemějte obavy. S odbornou asistencí to půjde hladce a bez komplikací. Co znamená likvidace? Likvidace společnosti = její vymazání z obchodního rejstříku. Jedná se o právní postup vedoucí k ukončení podnikání, vypořádání majetku a vyrovnání dluhů věřitelům. Úspěšná likvidace společnosti vede k jejímu vymazání z obchodního rejstříku. Proč likvidovat společnost? Likvidace společnosti neznamená neúspěch v podnikání. Stačí životní změna, kdy se chcete vydat jiným směrem, posunout někam dál a s původní společností již nechcete být spojováni nebo pro ni nemáte další využití. Co t... (více v detailu)
Neuvedeno
💎 Likvidace společnosti💎
Před 81 dny - HYPERINZERCE
Nabízíme komplexní službu likvidace společnosti od A až do Z. Máte v plánu ukončit podnikání a bojíte se složitého procesu likvidace společnosti? Nemějte obavy. S odbornou asistencí to půjde hladce a bez komplikací. Co znamená likvidace? Likvidace společnosti = její vymazání z obchodního rejstříku. Jedná se o právní postup vedoucí k ukončení podnikání, vypořádání majetku a vyrovnání dluhů věřitelům. Úspěšná likvidace společnosti vede k jejímu vymazání z obchodního rejstříku. Proč likvidovat společnost? Likvidace společnosti neznamená neúspěch v podnikání. Stačí životní změna, kdy se chcete vydat jiným směrem, posunout někam dál a s původní společností již nechcete být spojováni nebo pro ni nemáte další využití. Co teď? Nenechá... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 251 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
SPECIALISTA PÉČE O FIREMNÍ KLIENTY V POJIŠŤOVNICTVÍ
Před 323 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: - Sjednávání pojistných smluv se zájemci, péče o stávající klienty, administrativní činnost. Požadujeme: občanskou bezúhonnost, znalost práce na PC, schopnost a snahu se učit novým věcem, samostatnost ,flexib... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 504 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 324 dny - ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista péče o zákazníky s maďarštinou - operátor call centra
Před 618 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy. Pracovní doba 9-17h, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře. Maďarský jazyk velmi dobře slovem i písmem a český či slovenský ja... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Referent/ka výroby
Před 323 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Požadavky: " SŠ vzdělání " znalost práce ve skladu " základní znalost oběhu účetních dokladů " znalost práce na PC " zodpovědnost, spolehlivost a aktivní přístup k práci Náplň práce: " administrativní činnost spojená s naskladněním a vyskladněním výrobků a polotovarů " příjem a výdej výrobků, polotovarů a obalů ve výrobě " komunikace se zákazníky a kooperanty (práce se zákaznickými weby) " interní objednávky re... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
protokolující úředník/protokolující úřednice
Před 362 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadované předpoklady: Bezúhonnost (podmínku bezúhonnosti nesplňuje ten, kdo byl pravomocně odsouzen za trestný čin, pokud se na něj nehledí, jako by odsouzen nebyl). Kvalifikační předpoklady: - osvědčení o složení odborné zkoušky pro protokolující úředníky; - znalost psaní na PC hmatovou technikou (deseti prsty), uživatelská znalost práce na PC; - základní znalost MS Office Word; - výborná znalost českého jazyka - pravopis, gramatika; - praxe na trestním úseku, znalost justičních agend a informačních systémů výhodou. Popis pracovní pozice protokolujícího úředníka/protokolující úřednice: - samostatné provádění protokolace v řízení před soudem podle předpisů upravujících trestní řízení, spojené s osobní zodpovědností za správnost protokolace; - pořizování zvukového záznamu do počítače z hlediska jeho úplnosti a srozumitelnosti; - provádění přenosu zvukového záznamu do počítače, zajištění a uchování záznamu na kompaktním disku a serverovém uložišti okresního soudu; - vyhotovování ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Operátoři call centra
Před 1150 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt:tel.: 774 470 656, e-mail: erik.fischer@mmczech.cz Upesňující informace: Požadavky: Příjemný hlasový projev bez vad řeči, český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího, komunikativnost, svědomitost, základní znalost práce na PC.... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
SPECIALISTA PÉČE O ZÁKAZNÍKY S MAĎARŠTINOU - OPERÁTOR CALL CENTRA - HOME OFFICE
Před 292 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy. Jedná se především o příchozí linku. Pracovní doba linky 9-17h, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře. Maďarský jazyk velmi dobře slovem i písmem a český či slovenský j... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Finance Specialist (Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace)
Před 505 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: Straková Barbora, e-mail: barbora.strakova@sap.com Na této pozici budete mít na starosti zejména podporu našeho obchodního oddělení. Budete zadávat a upravovat v systému kvóty na nové zakázky, na které systém ještě není připraven. Zároveň se budete podílet na zlepšování a zefektivňování našich procesů. Předch... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PERSONALISTA (45-55.000 Kč)
Před 413 dny - ANNONCE
Máte již zkušenosti s vedením personální agendy? Vyznáte se v pracovněprávních předpisech a související legislativě? Hledáte novou výzvu a stabilní uplatnění? Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět! Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: PERSONALISTA (45-55.000 Kč) Zajištění administrativy spojené s chodem HR a mzdového oddělení., Zpracování a správa per... (více v detailu)
Neuvedeno
úsekový technik-dlouhodobý zástup
Před 497 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontakt: emailem Požadovaný profil: o Vysokoškolské, vyšší odborné, příp. středoškolské vzdělání s maturitou se zaměřením na vodní hospodářství, vodní stavby, pozemní stavitelství o praxe v oboru, příp. na pozici stavbyvedoucího, či technického dozoru výhodou o dobrý zdravotní stav (terénní pochůzky, vlhké a pylové prostředí) o zkušený uživatel PC, výborná znalost (Word, Excel, Outlook) podmínkou o řidičské oprávnění sk. B a praxe v řízení podmínkou o schopnost týmové práce i samostatného rozhodování o dobré vyjadřovací schopnosti a to jak ústní - tak i administrativní o profesionální vystupování a schopnost komunikace s veřejností o orientace v technických dokumentacích projektů a v mapových podkladech o znalost zákona č. 254/2001 Sb. o vodách a související vodohospodářské legislativy Hlavní charakteristika pracovní činnosti: o zajištění správy, provozu a údržby vodních toků, vodních děl a zařízení ve svěřeném úseku provozu, dle potřeby i v ostatních částech spravovaného území o ko... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Cloud Managed Services Engineer - L2 support
Před 390 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Šárka Grohová, tel.: 774717273, e-mail: sarka.grohova@neeco.com Job description: Proactively monitor and take corrective actions for the hosted environment. Help customers to solve reported product and network problems of varied complexity. Work with engineering team to replicate customer issues and test possible fixes. Replicate customer issues in the lab environment. Setting up infrastructure. Escalate tickets to L3 when necessary. Work on problems of diverse scope across all solutions from Versa. Manage the incident/ticket lifecycle. Requirements: At least 3 years of hands-on experience managing routing and switching infrastructure. Proficiency in basic routing/switching skills, with CCNA/CCNP certification or equivalent experience, Versa certification is highl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 232 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: administrativní referent/ka obchodního oddělení Nástup: ihned Mzda: 30000,- až 35000,- Kč Kontaktní osoba: Bc. Mužíková Simona, tel. 311 548 135, email: h.personalni@pekarnahorovice.cz Misto výkonu práce: Příbram Popis: Náplň práce: - administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení - příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízením - administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh - komunikace s tuzemskými odběrateli - telefonicky a emailem Požadavy: - SŠ vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 292 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KOVALJOV SERGEJ, tel.: +420 608 372 088 Náplní práce budou administrativní činnosti, vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti, přímý kontakt se zákazníkem na obchodních jednáních, příprava podkladů/dokumentace a t... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Claims Adjuster
Před 811 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: career@defendinsurance.eu Likvidace pojistných událostí, práce na zákaznickém servisu, komunikace se zákazníky, administrativa, spolupráce s oddělením likvidace pojistných událostí. Claims solving, customer service work, communication with customers, administrative work. Anglický jazyk na velmi pokroč... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
administrativní pracovník-referent
Před 627 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Starosta obce Nučice vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení pro obsazení pracovní pozice: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - REFERENT Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů: - státní občanství České republiky (cizí státní příslušník musí mít v České republice trvalý pobyt) - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Další požadavky stanovené pro uchazeče: - úplné středoškolské vzdělání s maturitou (praxe v oblasti administrativy, případně v samosprávě výhodou) - orientace v oblasti veřejné správy výhodou - administrativní, organizační a řídící dovednosti - dobré komunikační schopnosti - schopnost samostatného řešení problémů - spolehlivost a flexibilita - pečlivost, přesnost - psychická odolnost - loajalita - ochot... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Manipulant/ka výrobního procesu - příprava a zpracování výrobních surovin
Před 489 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Hledáme pracovníka/ici na pozici Manipulant/ka výrobního procesu na pracoviště míchání surovin. Pracovní náplň: - příprava, ředění a zpracování surovin, jejich míchání - evidence surovin určených pro výrobu - čištění a dezinfekce nádob určených pro výrobu náplní, obalového materiálu od surovin - administrativní agenda spojená s výrobním procesem Požadujeme: - fyzická zdatnost - manipulace s 1 000 L kontejnery, zvedání těžkých břemen - manuální zručnost - aktivní přístup k práci - pečlivost, spolehlivost - odolnost vůči str... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Customer Service Representative (German and English)
Před 292 dny - ANNONCE
English: " Follow established processes to reduce customer effort in scenarios like callbacks, holds, and disconnects; analyze data to resolve issues. " Initiate customer contact for complete resolution, assist with technology for future interactions, and follow up until issues are resolved. " Communicate effectively across multiple channels, manage multiple tasks, and make trade-offs under pressure. " Categorize cases for analysis, suggest process improvements, and propose solutions to prevent future issues. " Maintain detailed documentation and customer information, anticipate customer needs, and exceed expectations by identifying root causes and providing solutions. " Promote self-service tools and recommend products that enhance customer experience; build product knowledge and customer relationships. " Requires 6-12 months of customer service experience, fluency in English and German, an associate's degree or related experience, and knowledge of case management software and Microso... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce