Vedoucí odboru úvěrů a řízení rizik
Podobné inzeráty

VEDOUCÍ GASTROPROVOZU
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Co Vás na této pozici čeká: vedení celého týmu pobočky a být jeho součástí; být pravá ruka manažera; dohled nad provozem, který musí skvěle fungovat; zodpovědnost za kvalitu našich produktů a služeb; kontrola a objednávání surovin; plánování docházky zaměstnanců; spolupráce s pobočkami v jiných městech; jste v denní telefonické a emailové komunikaci s vedením; organizace a motivace týmu - chceme být nejlepší ve městě; školení nových zaměstnanců tak, aby se z nich stali profesionálové; trénink stávajících zaměstnanců a hodnocení jejich práce; odpovědnost při řešení reklamací a nestandardních událostí; kontroling a následný reporting vedení. Požadavky: zkušenosti z pizzerie na jakékoliv pozici velkou výh... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí gastroprovozu
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Rozrůstající se síť poboček TURBO PIZZA hledá pro svou pobočku vedoucího provozu Co vás jako Provozního vedoucího v práci čeká? vedení celého týmu pobočky a být jeho součástí být pravá ruka manažera dohled nad provozem, který musí skvěle fungovat zodpovědnost za kvalitu našich produktů a služeb kontrola a objednávání surovin plánování docházky zaměstnanců spolupráce s pobočkami v jiných městech jste v denní telefonické a emailové komunikaci s vedením organizace a motivace týmu - chceme být nejlepší ve městě školení nových zaměstnanců tak, aby se z nich stali profesionálové trénink stávajících zaměstnanců a hodnocení jejich práce odpovědnost při řešení reklamací a nestandardních událostí kontroling a následný reporting vedení Co požadujeme od vás? zkušenost... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí provozovny
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Vhodné pro OZP. POŽADAVKY: střední vzdělání s maturitou, nebo s výučním listem, schopnosti/dovednosti v oblasti organizace práce a vedení lidí - zkušenosti v oblasti potravinářství výhodou, dovednosti práce na PC (MS Office, internet, sociální sítě), schopnosti/dovednosti komunikace s dodavateli, zákazníky, samostatnost, zodpovědnost, důslednost, spolehlivost, férovost, příjemné vystupování, trestní bezúhonnost, loajalitu, férové jednání, spolehlivost, flexibilita.Výše úvazku: zkrácený (0,5 úvazku - 20 hod. týdně) NÁPLŇ PRÁCE: zodpovědnost za provoz potravinářské dílny, organizace práce, kontrolní činnost, vedení/řízení lidí, komunikace se zákazníky/dodavateli, komunikace s úřady/institucemi, kontrolními orgány, administrativní činnost KONTAKT: emailem: katerina... (více v detailu)
Neuvedeno

vedoucí oddělení sociálních věcí a komunitního plánování
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Požadované vzdělání: ukončené vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu Požadavky na uchazeče: - splnění požadavků na uchazeče podle § 4 zák.č.312/2002 Sb. - znalost platné legislativy v oblasti sociálních věcí a komunitního plánování - praxe v sociální oblasti vítána - praxe v oboru u územního samosprávného celku vítána - velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, asertivita, pečlivost, důs... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař/ka, technik/čka)
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař, technik) na dobu neurčitou Popis pozice: •Posuzování a schvalování odborné způsobilosti k řízení silničních motorových vozidel, •posuzování technické způsobilosti vozidel, •zabezpečování zkoušek odborné způsobilosti žadatelů o řidičská oprávnění a další. Požadavky: •Min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, •věk min. 25 let, •znalost zákonů v oboru a ve státní správě vítána (důraz na z. č. 500/2004 Sb., z. č. 361/2000 Sb.,z. č. 247/2000 Sb.), •řidičské oprávnění v držení nejméně pěti let pro skupiny AM, A1, A2, A, B, C, C+E, T, D – vítána, •znalost práce na PC, •morální bezúhonnost, •samostatnost, komunikativnost, flexibilita, •schopnost jednat s lidmi, •zkouška ZOZ vítána, jinak nutnost absolvování do 18 měsíců po nástupu. Předpoklady: •Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým p... (více v detailu)
Neuvedeno

Internal Trainer
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Štafa Jan, e-mail: jan.stafa@siemens.com Náplň práce: 1. Přizpůsobení a vývoj školení: Spolupracujte s odborníky na danou problematiku a vývojáři obsahu na vytváření vzdělávacích řešení, která jsou inovativní, efektivní a v souladu s obchodními cíli a vzdělávacím rámcem Siemens GBS se zaměřením na digitální transformaci. 2. Realizace školení: Vžijte se do role školitele. Organizujte, pilotujte a poskytujte dynamická školení, která zaujmou studenty a podpoří rozvoj interpersonálních dovedností. 3. Facilitace: Usnadněte interaktivní workshopy, skupinové diskuse a vzdělávací akce pro různorodé publikum, které podporují spolupráci, kritické myšlení a sdílení znalostí. Požadavky na uchazeče: " Silné prezentační a facilitační dovednosti se schopností zapojit studenty osobně i virtuálně. " Umí převádět vzdělávací cíle do kreativních a efektivních školicích materiálů. " Vášeň pro... (více v detailu)
Neuvedeno

220696 - Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Jedná se zejména o tyto činnosti: - Zajišťuje správu informačních a komunikačních systémů, metodické usměrňování uživatelů, zajišťuje podporu uživatelům, definuje jejich požadavky a problémy a navrhuje jejich řešení se všemi účastníky správy systému, například se správou operačních systémů databází, síťového prostředí, bezpečnostních technologií, případně s dodavateli. - Zajišťuje provoz lokálních zařízení výpočetní techniky zaměstnanců zařazených v sekci územní pracoviště finančního úřadu, a to v souladu s pokyny příslušného útvaru IT. - Zajišťuje přidělování přístupových práv IS v rozsahu stanoveném interním aktem řízení a metodikou příslušného útvaru GFŘ - Provádí zajištění autoprovozu, kontroly stavu a dodržování předpisů BOZP a PO, vede evidenci majetku, který územní pracoviště užívá, provádí fyzickou inventarizaci tohoto majetku. Na služebním... (více v detailu)
Neuvedeno

HASIČ - STROJNÍ SLUŽBA
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Nabídka volných míst ve služebním poměru Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ - STROJNÍ SLUŽBA Požadavky " občanství České republiky, " minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru, " trestní bezúhonnost, " zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost, " řidičský průkaz skupiny C výhodou, " věk 21 let " vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti " provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech, " řízení a obsluha mobilní požární techniky při požárech, živelních pohromách a dalších mimořádných událostech, " kontrola provozuschopnosti požární techniky a věcných prostředků požární ochrany, " údržba a oprava požární techniky a věcných prostředků požární ochrany, " výkon hospodářských prací v objektu požární stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby, " provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme " zajímavou práci v profesionálním hasičském ... (více v detailu)
Neuvedeno

Rada/ odborný rada – vedoucí Oddělení poradenství a trhu práce Kontaktního pracoviště Česká Lípa m/ž
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada – vedoucí Oddělení poradenství a trhu práce Kontaktního pracoviště Česká Lípa Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, v němž je služební místo zařazeno, se služebním působištěm v České Lípě, ID 10002899. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby Nepojistné sociální dávkové systémy Zaměstnanost Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Zpracovávání celostátních analýz a prognóz vývoje, vypracovávání metodických postupů a opatření a sjednocování postupů úřadu práce v jednotlivých oblastech státní politiky zaměstnanosti (zprostředkování zaměstnání, evidence a podpory v nezaměstnanosti, poradenství, kontrolně právní, aktivní politika zaměstnanosti, trh práce... (více v detailu)
Neuvedeno

Marketing a PR manažer/ka
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Požadavky pro výkon práce: - vysokoškolské vzdělání v oboru marketingu, médií či ekonomie výhodou - zkušenosti s vedením veřejných profilů organizací na sociálních sítích minimálně 3 roky - zkušenosti s prací v redakčních systémech webových stránek výhodou - uživatelská znalost práce na PC (Office365), uživatelská znalost práce s grafickým programem (např. Canva apod.), zkušenosti s výrobou propagačních videí (reels, shorts atd.) - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost - znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni výhodou - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) podmínkou - trestní a morální bezúhonnost Pracovní náplň: - komplexní zajišťování informačních, publicistických a tiskových vztahů k veřejnosti a hromadným sdělovacím prostředkům (tiskový/á mluvčí) - zajišťování všech způsobů a forem propagace organizace - navrhování, zajišťování a organizace propagačních akcí - koordinace propagace s ostatními úseky organizace - péče o naše profi... (více v detailu)
Neuvedeno

QSHE ( Quality, Environment, Healt and Safety) (m/ž)
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
z: 21.5.2025 Náplň práce: konzultace na úrovni QMS, vypracovává zprávy management review, ESG, COP, hodnocení rizik a zpracování hodnocení souladu ve společnosti, provádění školení zaměstnanců a výcvik na pracovišti, plánování, provádění a řízení interních i zákaznických auditů, vystavování certifikátů na základě požadavků zákazníka, zajištění doprovodu návštěv ze strany zákazníka a exkurzí, metodicky se podílí na řešení systémových problémů kvality, ŽP a BOZP Požadavky: praxe v automomotive na pozici řízení kvality, udržování QMS, znalost normy ISO 9001,16949 a14001, znalost systému SAP, znal... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT / REFERENTKA ODBORU VÝSTAVBY A REGIONÁLNÍHO ROZVOJE Městského úřadu Nové Město nad Metují
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možnost nástupu do zaměstnání: leden 2026 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 33.280 Kč - 35.770 Kč + osobní ohodnocení). Co bude náplní Vaší práce: vykonávání působnosti činnosti obecního stavebního úřadu podle zákona č. 283/ 2021 Sb. zejména řízení o povolení záměru, zrychlené řízení, povolení změny využití území, dělení nebo scelování pozemků, stanovení ochranného pásma, rámcového povolení, změny záměru před dokončením, řízení o výjimce z požadavků na výstavbu, kolaudačního řízení, předčasného užívání, zkušebního provozu, změn v užívání stavby, řízení o povolení odstranění stavby, dodatečného povolení, mimořádných postupů (mimořádné opatření a obnova), vydávání předběžných informací a vyjádření, provádění kontrol ve věcech stavebního řádu, opatření k nápravě, opatření na sousedním pozemku nebo stavbě, provádění vyvlastňovacích řízení, výměře a výběru správních poplatků, projednávání přestupků v ... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí správy majetku a služeb, koordinátor HSE
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Požadavky: - SŠ nebo VŠ technického nebo ekonomického směru, praxe na stejné pozici min 2 roky - podmínkou,výborné komunikační, prezentační a organizační schopnosti,výborná znalost práce na PC - excel, word, Power Point, aktivní přístup k práci, zodpovědnost, samostatnost,spolehlivost, aktivní řidič - sk. B Náplň práce: - příprava plánů revizí, servisů a kontrol, zajištění všech oprav(nemovitosti, stroje a zařízení, auta) - zajišění investic, aktualice předpisů v souladu s platnou legislativou - zpracování a aktualizacedokumentace v oblasti BOZO a PO, identifikace rizik v oblasti BOZP a PO, - šetří, eviduje a zpracovává záznamy o pracovních úrazech - zodpovídá za procesy auditů integrovaného systému kvalitydle norem ČSN EN ISO9001.2016, ČSN EN ISO ... (více v detailu)
Neuvedeno

Odborný rada v oddělení právním a kontrolním
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
e-mail: e-podatelna@khsstc.cz - podílí se na přípravě koncepčních a metodických materiálů včetně standardizace kontrolních postupů, - účastní se v odůvodněných případech výkonu SZD a jiných úředních úkonů na místě, - je oprávněnou úřední osobou ve správních řízeních vedených z moci úřední na základě kontrolních zjištění z výkonu státního zdravotního dozoru, zejm. o přestupcích; připravuje návrhy rozhodnutí a jiných procesních úkonů, - podílí se na prošetřování stížností dle § 175 správního řádu a vyřizování podnětů k zahájení správního řízení, - podílí se na sjednávání smluvních závazkových vztahů souvisejících s provozem služebního úřadu (smlouvy o dílo, kupní smlouvy apod.), kontroluje jejich soulad s právními předpisy (občanský zákoník, zákon o majetku státu apod.), zajišťuje jejich interní registraci, - podílí se na evidenci, event. i vyřizování žádostí o poskytnutí informací podle zákona č.106/1999 Sb., - vyřizuje ... (více v detailu)
Neuvedeno

PROVOZNÍ DISPEČER/DISPEČERKA
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Kontaktní osoba Vaníčková Jitka, tel.: 585 170 321 (8.00-14.00), e-mail: vanickova@ssok.cz Druh práce: - příprava operačních plánů zimní údržby silnic a organizace procesu zimní údržby -vykonává činnosti, související s tvorbou provozních plánů, sestavuje provozní plány (jednotlivých činností, týdenní plán apod.) a provádí měsíční kontroly jejich plnění v účetních sestavách, - podílí se na zabezpečení koordinace činností mezi cestmistrovstvími střediska údržby - v době zimní údržby koordinuje a zajišťuje sjízdnosti vozovek v souladu s plánem zimní údržby a zajišťuje včasné nasazení a optimální využívání přidělených provozních prostředků - spolupracuje s nadřízeným v oblasti doplňkové činnosti příslušného střediska údržby - zpracovává kompletaci statistických hlášení v rámci střediska v oblasti výkaznictví v oblasti ekologie, vodohospodářství a energetiky, spolupracuji s ekologem, - sleduje technologickou kázeň při činnostech v běžné údržbě a při výkonu zimní údržby -pracuje s informační... (více v detailu)
Neuvedeno

Provozní dispečer/ka
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Druh práce: - příprava operačních plánů zimní údržby silnic a organizace procesu zimní údržby - vykonává činnosti, související s tvorbou provozních plánů, sestavuje provozní plány (jednotlivých činností, týdenní plán apod.) a provádí měsíční kontroly jejich plnění v účetních sestavách, - podílí se na zabezpečení koordinace činností mezi cestmistrovstvími střediska údržby - v době zimní údržby koordinuje a zajišťuje sjízdnosti vozovek v souladu s plánem zimní údržby a zajišťuje včasné nasazení a optimální využívání přidělených provozních prostředků - spolupracuje s nadřízeným v oblasti doplňkové činnosti příslušného střediska údržby - zpracovává kompletaci statistických hlášení v rámci střediska v oblasti výkaznictví v oblasti ekologie, vodohospodářství a energetiky, spolupracuji s ekologem, - sleduje technologickou kázeň při činnostech v běžné údržbě a při výkonu zimní údržby - pracuje s informačními systémy, sledování provozu vozidel, účetní systém atd. Požadujeme: - SŠ vzdělání, ideá... (více v detailu)
Neuvedeno

vedoucí gastroprovozu (m/ž)
Před 31 dny
- AVIZO_CZ
Rozrůstající se síť poboček TURBO PIZZA hledá pro svou pobočku vedoucího provozu Co vás jako Provozního vedoucího v práci čeká? vedení celého týmu pobočky a být jeho součástí být pravá ruka manažera dohled nad provozem, který musí skvěle fungovat zodpovědnost za kvalitu našich produktů a služeb kontrola a objednávání surovin plánování docházky zaměstnanců spolupráce s pobočkami v jiných městech jste v denní telefonické a emailové komunikaci s vedením organizace a motivace týmu - chceme být nejlepší ve městě školení nových zaměstnanců tak, aby se z nich stali profesionálové trénink stávajících zaměstnanců a hodnocení jejich práce odpovědnost při řešení reklamací a nestandardních událostí kontroling a následný reporting vedení Co požadujeme od vás? zkušenosti z pizzerie na jakékol... (více v detailu)
Neuvedeno

hasič(m/ž)
Před 31 dny
- AVIZO_CZ
Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ Místo služebního působiště: všechny okresy Ústeckého kraje Požadavky:občanství České republiky, minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru,trestní bezúhonnost,zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost,vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech, kontrola a údržba věcných prostředků požární ochrany, práce při údržbě a opravách požární techniky, pomoc strojní službě při kontrole kompletnosti a funkčnosti vybavení požární techniky věcnými prostředky požární ochrany, výkon hospodářských prací v objektu hasičské stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby, provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme zajímavou práci v profesionálním hasičském záchranném sboru, jehož hlavním úkolem je chránit životy a zdraví obyvatel, životní prostředí, zvířata a majetek pře... (více v detailu)
Neuvedeno

hasič - strojní služba (m/ž)
Před 31 dny
- AVIZO_CZ
Nabídka volných míst ve služebním poměru Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ - STROJNÍ SLUŽBA. Požadavky:občanství České republiky, minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru,trestní bezúhonnost,zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost,řidičský průkaz skupiny C výhodou,věk 21 let,vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech,řízení a obsluha mobilní požární techniky při požárech, živelních pohromách a dalších mimořádných událostech,kontrola provozuschopnosti požární techniky a věcných prostředků požární ochrany,údržba a oprava požární techniky a věcných prostředků požární ochrany, výkon hospodářských prací v objektu požární stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby,provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme:zajímavou práci v profesionálním hasičském záchranném sboru, jehož hlavním úko... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 273 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Ekonom/ekonomka školy
Před 392 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 442 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Vedoucí skladu MTZ
Před 383 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: Stručná charakteristika místa: Organizace činností ve skladu MTZ ,manipulace s materiálem (příjem a výdej materiálu) ,tvorba dokladů souvisejících s příjmem, skladováním a výdejem materiálu a ostatní evidence, práce v souladu se systémem HACCP. Speciální požadavky - znalosti : NJ -... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Noční Recepční
Před 1156 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
MVP: Milevská 1695/7, 140 63 Praha 4 Kontakt: barbora.jelinkova@panoramahotelprague.com Jaká bude Váše pracovní noc: o Zajišťování služeb Front Desk v souladu se standardy hotelu. o Noční směny (22:00- 6:00). o Check-in a check-out, vyúčtování služeb a zboží hostů. o Hotovostní a bezhotovostní operace na recepci. o Zodpovídání telefonních hovorů, vyřizování vzkazů klientům a spolupracovníkům. o Evidence a aktualizace veškerých údajů v hotelovém programu Opera. o Evidence všech požadavků a přání hostů a zajištění jejich splnění v požadované kvalitě. Co by měl mít náš nový kolega/kolegyně: o Úsměv. o Pokročilou znalost AJ (denní využití), další jazyk výhodou. o Předchozí praxi na obdobné pozici výhodou. o Ochotu pracovat ve všední dny a občas i o víkendu. o Příjemné vystupování a p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

SAP Technical Architect
Před 537 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Košťálová Kateřina, e-mail: katerina.kostalova@ab-inbev.com plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, SAP, analytické a technické dovednosti podmínkou, zkušenosti s kloudovým prostředím v mezinárodní společnosti, komunikační dovednosti, silné organizační schopnosti, zkušenosti ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce