Vedoucí odboru úvěrů a řízení rizik

Před 607 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Odpovědnost za schválení a řízení úvěru pobočky v souladu se strategií skupiny 2. Komplexní řízení rizik pobočky v souladu s vnitřními politikami společnosti 3. Prověřování vyplacení a provoz úvěrů v systému BoCom Business System: 4. Identifikování, sledování, měření a zmírňování různých rizik pobočky podle požadavků na regulaci a vnitřního kontrolního systému. 5. Zajištění, aby standardy a proces řízení rizik byly vždy v souladu s vnitřními politikami a bankovními předpisy společnosti 6. Poskyt... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Vedoucí sociální služby
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: • organizuje a řídí poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a chod Centra pomoci pro rodiny s dětmi v souladu se zákonem o sociálních službách v aktuálním znění a příslušnou prováděcí vyhláškou v aktuálním znění a ostatními právními normami souvisejícími (i vnitřními předpisy) s provozem služby – organizace, • odpovídá za činnost týmu sociálních pracovníků při poskytování činností sociálně aktivizační služby pro rodinu s dětmi (SASRD), • poskytuje základní i odborného sociálního poradenství pro zájemce, uživatele a jejich rodinné příslušníky, • se zájemci o službu sjednává smlouvu o poskytování sociální služby a zpracovává další dokumentaci pro poskytování služby (SASRD), • schvaluje a kontroluje individuální plány a jejich revize pro poskytování sociální služby (SASRD), • odpovídá za řádné vedení dokumentace související se sociální službou a dokumentací klientů • podílí se na aktualizaci vnitřních pravidel, standardů kvality služby a auditech souvisejíc... (více v detailu)
Neuvedeno
projektový/á manažer/ka
Před 1 dny - AVIZO_CZ
VŠ - magisterský studijní program staveb. směru se zaměřením na vodní stavby, popř. vodní hospodářství a krajinné inženýrství, případně středoškolské vzdělání v oboru vodní stavby s praxí na pozici tech. dozoru stavby případně vedoucího projektu stavby nebo samostatného stavbyvedoucího, zkušenost s projekční a inženýrskou činností výhodou, dobrá orientace v související oborové legislativě (stavební a vodní zákon), dobré uživatelské znalosti PC (především MS Office, výhodou ASPE), znalost a zkušenosti se samostatným vedením stavby nebo s tech. dozorem nejlépe v oboru vodní stavby, zodpovědnost, schopnost samostatného rozhodování a řešení mimořádných úkolů a situací, smysl pro přesnost, důslednost, aktivní a tvůrčí přístup, velmi dobré organizační a vyjadřovací schopnosti, umění jednat s lidmi, ŘP "B" - aktivní řidič (časté jednodenní služební cesty a řešení prac. úkolů v terénu), ochota a schopnost dalšího odborného vzdělávání, autorizace v oboru výhodou. Zabezpečování komplexního výkon... (více v detailu)
Neuvedeno
Ředitel odboru řízení staveb Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání (stavební či technický obor výhodou); - min. 5 let odborné praxe, včetně zkušenosti s vedením pracovního týmu; - samostatnost, pečlivost, spolehlivost; - znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek; - znalost zákona o registru smluv; - trestní bezúhonnost (získání bezpečnostní prověrky NBÚ - "Tajné"); - zdravotní způsobilost; - schopnost rychlého a věcného rozhodování; - flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání; - řidičské oprávnění sk. "B" výhodou. Nástup možný dle dohody. Nabídky se strukturovaným životopisem, motivačním dopisem a koncepcí řízení odboru zasílejte do 28. 2. 2025 na: email: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz nebo na adresu: Agentura hospodaření s nemovitým ma... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodník
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: • Minimálně SŠ vzdělání ekonomického nebo strojírenského zaměření • Praxe v oblasti obchodu alespoň 5 let • ŘP sk. B – aktivní řidič • Výborné komunikační a prezentační dovednosti • Velmi dobrá znalost PC (Excel, PowerPoint, Word) • AJ nebo NJ na komunikativní úrovni Pracovní náplň: • Zodpovědnost za poptávkové a nabídkové řízení ve svěřené oblasti obchodu • Vyhledávání nových obchodních příležitostí • Zodpovědnost za jednotlivé zakázky • Organizace přezkoumání smluv dodaných zákazníkem, kontrola požadavků odpovídající nabí... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic
Před 11 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Investiční referent/ka - Vykonávaná agenda: příprava a realizace jednotlivých investičních akcí, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace, zpracování návrhů investičních plánů, příprava veřejných zakázek investičních akcí po věcné stránce, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení a realizaci stavby, vedení výrobních výborů projektových dokumentací, prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, příprava podkladů a dokumentů pro rozhodování orgánů města, spolupráce při uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli své svěřené akce - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, nejlépe technického směru, znalost příslušné legislativy, zejména: zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon,... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 14 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
VEŘEJNÝ/-Á OPATROVNÍK/OPATROVNICE A SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE ODD.SOCIÁLNÍ PRÁCE A KOMUNITNÍHO P
Před 17 dny - AVIZO_CZ
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku zasílejte e-mailem (prace@opava-city.cz), prostřednictvím datové schránky (5eabx4t), poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01, Opava. Na obálku uveďte: "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 28. 2. 2025 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání odpovídající požadavkům dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů - praxe v oblasti sociální práce a veřejného opatrovnictví výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti sociální práce a veřejného opatrovnictví výhodou - znalost právních předpisů z oblasti sociálního zabezpečení a Občanského zákoníku, v platném znění - uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Excel, Internet, Outlook) - znalost systému spisové služby GINIS vý... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (80. - 100.000 KČ)
Před 70 dny - ANNONCE
Jste vytrvalí, rádi pracujete v dobře organizovaném systému a pořádek je pro Vás samozřejmostí? Máte zkušenosti jako hlavní účetní v prostředí výrobní společnosti? Angličtina Vám nedělá žádné potíže a zvládáte plynulou komunikaci? Hledáme přeborníka, jste to Vy? Aktivní komunikace se zákazníky, externími partnery a interními odděleními, Hlavní role v podpoře zaměstnanců a zákazníků ve fina... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 171 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 290 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 340 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedoucí skladu MTZ
Před 281 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: Stručná charakteristika místa: Organizace činností ve skladu MTZ ,manipulace s materiálem (příjem a výdej materiálu) ,tvorba dokladů souvisejících s příjmem, skladováním a výdejem materiálu a ostatní evidence, práce v souladu se systémem HACCP. Speciální požadavky - znalosti : NJ -... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Noční Recepční
Před 1054 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
MVP: Milevská 1695/7, 140 63 Praha 4 Kontakt: barbora.jelinkova@panoramahotelprague.com Jaká bude Váše pracovní noc: o Zajišťování služeb Front Desk v souladu se standardy hotelu. o Noční směny (22:00- 6:00). o Check-in a check-out, vyúčtování služeb a zboží hostů. o Hotovostní a bezhotovostní operace na recepci. o Zodpovídání telefonních hovorů, vyřizování vzkazů klientům a spolupracovníkům. o Evidence a aktualizace veškerých údajů v hotelovém programu Opera. o Evidence všech požadavků a přání hostů a zajištění jejich splnění v požadované kvalitě. Co by měl mít náš nový kolega/kolegyně: o Úsměv. o Pokročilou znalost AJ (denní využití), další jazyk výhodou. o Předchozí praxi na obdobné pozici výhodou. o Ochotu pracovat ve všední dny a občas i o víkendu. o Příjemné vystupování a p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
SAP Technical Architect
Před 434 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Košťálová Kateřina, e-mail: katerina.kostalova@ab-inbev.com plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, SAP, analytické a technické dovednosti podmínkou, zkušenosti s kloudovým prostředím v mezinárodní společnosti, komunikační dovednosti, silné organizační schopnosti, zkušenosti ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Senior Program Manager
Před 678 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontaktní osoba: Mikšovský Juraj, e-mail: Juraj.Miksovsky@GenDigital.com 1.kontakt: e-mailem 1) Vypracovat a realizovat projektové plány v souladu s obchodními cíli a strategiemi / 2) Koordinovat a řídit projektové činnosti napříč různými týmy a zúčastněnými stranami / 3) Spolupracovat se zúčastněnými stranami napříč jednotlivými funkcemi a odděleními s cílem zajistit efektivní komunikaci, spolupráci a sladění napříč organizací 4) Úzce spolupracovat s členy projektového týmu, abyste porozumněli jejich potřebám, obavám a nápadům, a podle potřeby je zapracovat do plánů programu a projektu 5) Zajišťovat dodržování časového har... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent technické podpory
Před 517 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň: Technická podpora pro obráběcí stroje českým a zahraničním zákazníkům. Telefonická a písemná komunikace s českými a zahraničními zákazníky ohledně požadovaného poradenství. Přenášení poznatků z komunikace se zákazníky do firmy a z firmy k zákazníkům. Přijímání požadavků od zákazníků, evidence požadavků do systému TASKPOOL s vytipováním potřebných ND a určením způsobu opravy a následné předání příslušným referentům. Požadavky: AJ na výborné úrovni NJ, RJ výhodou Uživatelská znalost práce na PC -Word, Excel, MS Office Komu... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 404 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 352 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Odborní účetní všeobecní
Před 464 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kavková Markéta, e-mail: marketa.kavkova@ibs-sro.com Popis pozice Senior Accountant MAM / vítána zkušenost:Provádění různých činnosti v rámci procesů Record-to-Report v souladu s US GAAP, firemní politikou a s ohledem na místní zákonné požadavky přidělených evropských zemí, přesné a včasné podávání zpráv na konci měsíce a dodržení všech firemních termínů. Koordinace vešk... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 341 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
referent/ka odboru životního prostředí
Před 220 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavek - VŠ/VOŠ vzdělání se zaměřením na ochranu životního, ochranu přírody a krajiny, ochranu vod, lesní hospodářství Veškeré podklady, které je potřeba k účasti na VŘ doložit, jsou uvedeny na www.hodonin.eu - napravo ve sloupci - nabídka zaměstnání. Náplň práce: výkon přenesené působnosti státní správy na úřadu obce s rozšířenou působností, a to podle zákona o ochraně př... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
HSEQ Manažer (OD 80.000 Kč)
Před 411 dny - ANNONCE
Hledáme kvalifikovaného a motivovaného jednotlivce na pozici HSEQ Manažera. Tato klíčová role zahrnuje řízení, monitorování a zlepšování výkonnosti v oblasti zdraví, bezpečnosti, životního prostředí a kvality (HSEQ) ve společnosti. Pokud jste otevřený nové pracovní výzvě, tak mi zašlete svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu! Hledáme kolegu na pozici: HSEQ Manažer (OD 80.000 Kč) Vypracování, implementace a správa politiky... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční poradce specialisté (Corporate Reporting Manager
Před 151 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Hlavního města Prahy, Praha, Nové Město, 110 00 Náplň práce zahrnuje zejména: řízení oddělení firemního reportingu a asistence Deputy Finance General DIrector při plnění nejrůznějších úkolů v rámci finanční funkce, podílení se na stanovování finančních cílů, vytváření a realizace strategií za účelem jejich dosažení, prověřování finančních dokumentů společnosti, zpracovávání analytických zpráv, příprava a reporting dokumentů dle požadavků mateřské společnosti, podílení se na tvorbě a aktualizaci finanční pol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
vedoucí Odboru řízení jakosti (M/Ž)
Před 323 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Stručná charakteristika místa: Vede a řídí pracovnice laboratoře, odpovídá za zdravotní nezávadnost a kvalitu výrobků včetně rozhodnutí o nápravných opatřeních, neshodných výrobcích, uvolnění hotového výrobku, kontrole dokumentace, reklamacích zákazníků, odpovídá za komplexní systém řízení a sledování jakosti, odpovídá za zajištění metrologie za zpracování dat ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce