Referent oddělení řízení kvality / Kontrolor
Podobné inzeráty

kontroloři kvality kovoobrábění
Před 54 dny
- AVIZO_CZ
náplň práce: zajištění mezioperační a výstupní kontroly v kovoobrábění, kontrola dodržování technologických postupů, spolupráce při řešení neshod požadujeme: znalost výkresové dokumentace, znalost práce na 3D měřících přístrojíc... (více v detailu)
Neuvedeno

Seřizovač vstřikovacích lisů (m/ž)
Před 60 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: tel.: 777 676 428 tel.: 778 765 528 e-mail: m.tobiasova@ais-systeme.de e-mail: m.koubek@ais-systeme.de osobně: Velký Osek, Po - Pá 9 - 15 hod Požadujeme: Praxe na stejné nebo obdobné pozici min. 2 roky, znalost technické dokumentace, čtení výkresů, Jeřábník - vazač, VZV, základní znalost PC, znalost seřizování strojů Demag,Engel,Arburg a Battenfeld výhodou Řidičský průkaz sk.B Spolehlivost, samostatnost, flexibilita. Náplň práce: Seřízení, obsluha a provoz vstřikolisů, údržba forem během výroby, identifikace a odstranění příčin... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka zákaznického oddělení
Před 61 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Nákup, prodej, poptávky sortimentu, zajišťování dopravy, vedení agendy spojené s nákupem, prodejem, spolupráce s obchodním zástupcem. Minimálně SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo strojírenského směru. Pokročilá znalost práce s MS Office (především Excel) Anglick... (více v detailu)
Neuvedeno

SEKRETÁŘ/KA samostatného oddělení Právních služeb Územního pracoviště Č. Budějovice
Před 61 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti. Organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce vedoucího samostatného oddělení; koordinace zpracování stanovisek a materiálů; kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených nadřízeným zaměstnancem; plnění operativních úkolů; zajišťování administrativní a organizační podpory samostatného oddělení; příprava podkladů k jednání, zápisů z porad; zajišťování přijímání návštěv. Požadujeme: - praxi v oblasti sekretariátu nebo spisové služby výhodou - výbornou znalost pravidel českého jazyka, znalost pravidel úřední korespondence - vzdělání v oboru veřejnosprávní činnosti nebo práva výhodou - vhodné i pro absolventy/ky středních škol - samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní referenti
Před 63 dny
- AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: • každodenní e-mailová a telefonická komunikace s německy hovořícími zákazníky • příprava obchodních nabídek, vyřizování objednávek zákazníků • práce s informačním systémem • administrativní podpora obchodního oddělení a vedení společnosti • zajištění chodu firemního zázemí • podpora při firemních akcích s obchodními partnery Požadujeme: • SŠ vzdělání ( VŠ výhodou ) • komunikační a organizační schopnosti • příjemné vystupování... (více v detailu)
Neuvedeno

ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 396 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Specialista logistiky
Před 511 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: Řízení a správa procesu nakládek včetně zajištění potřebných dokladů " Zajištění přeprav, objednávání dopravy, pravidelné tendery " Správa externího skladu - nakládky, vykládky, dokumenty, inventury " Management palet a jiných vratných obalů " Reporting logistických ukazatelů - zásoby, náklady a jejich optimalizace " Řízení zásob hotových výrobků, materiálů, surovin - reporting " Tvorba objednávat pro Supply Chain oddělení a kontrola došlých faktur " Spolupráce s provozem ve skladu POŽADUJEME: Hledáme týmového hráče, který... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Referent technické podpory
Před 689 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň: Technická podpora pro obráběcí stroje českým a zahraničním zákazníkům. Telefonická a písemná komunikace s českými a zahraničními zákazníky ohledně požadovaného poradenství. Přenášení poznatků z komunikace se zákazníky do firmy a z firmy k zákazníkům. Přijímání požadavků od zákazníků, evidence požadavků do systému TASKPOOL s vytipováním potřebných ND a určením způsobu opravy a následné předání příslušným referentům. Požadavky: AJ na výborné úrovni NJ, RJ výhodou Uživatelská znalost práce na PC -Word, Excel, MS Office Komu... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 576 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 523 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Referent /referentka odboru sociálních věcí (oddělení sociální pomoci)
Před 549 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
POŽADUJEME: vysokoškolské vzdělání odpovídající § 110 odst. 4 písm. b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, výborná znalost práce na PC, řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič, praxe ve veřejné správě, znalost sociální práce NABÍZÍME: Příspěvek na strav... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Přípravář/ka obchodního oddělení
Před 569 dny
- ANNONCE
Požadujeme: - SŠ či VŠ stavebního směru - orientace v projektové dokumentaci a technických normách - orientace v rozpočtování staveb - praxe v oboru velkou výhodou - ověřování rozpočtu (URS), rozpočtování staveb, položkový rozpočet, výkaz výměr, stavební software KROS - řidičský průkaz sk. B, znalost MS Office - časová flexibilita, organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti - ochota a schopnost se učit novým věcem a novým postupům - autorizace výhodou Náplň práce: - pracovník/ce obchodního oddělení - sestavení nákladových rozpočtů a technických podkladů pro podání nabídky na zhotovení stavby v souladu se zadávací dokumentací - veřejné zakázky i soukromý sektor - zajištění nabídek subdodavatelů dodávek a stavebních mat... (více v detailu)
Neuvedeno

INŽENÝR/KA DODAVATELSKÉ KVALITY
Před 322 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
POPIS POZICE: Každodenní aktivní komunikace s dodavatelem Řízení dodavatelských reklamací a řešení nápravných opatření ve spolupráci s ostatními odděleními Návrhy, zavádění a kontroly nápravných opatření, Koordinace akčních plánů a jejich plnění Provádění auditů u dodavatelů / subdodavatelů dle VDA 6.3 Nastavení úrovně vstupní kvality dílů, proces schvalování vzorků Zpracování, příprava a vedení dokumentace k určeným projektům POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání technického směru Aktivní znalost AJ Uživatelská znalost PC a MS Office Praxe na obdobné pozici v oddělení kvality je výhodou Znalost IATF 16949, norem VDA je výhodou Znalost metody 8D, CP, 5 WHY, Ishikawa a řešení reklamací Znalost P-FMEA, Kontrolních plánů a SPC je výhodou Znalost metod vzorkování (PPAP) je výhodou Organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči st... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 379 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

MANAŽER/MANAŽERKA KVALITY
Před 395 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
2.7.2024 - dohled na dodržování kvality výrobků a předepsaných postupů, kontrola správného průběhu výrobní a hygienické práce i sanitačních postupů, budování a zlepšování systému řízení jakosti, provádění interních auditů kvality, vč. řešení nápravných opatření, komunikace s dozorčími orgány (SZPI, Hygiena atd.), manažery kvality a jakosti zákazníků a auditory certifikačních společností, provedení a udržování platných certifikací v oblasti kvality ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 356 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Skladník/ce
Před 655 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Kateřina Šeflová, tel.: 604 201 052, e-mail: katerina.seflova@fjordbohemia.cz Náplň práce: příjem a výdej zboží ze skladu na základě objednávek a dodacích listů, evidence přijímaného a vyskladněného zboží fyzické naskladňování, přeskladňování a vyskladňování zboží uskladnění zboží, které je řádně označeno a viditelně nepoškozeno příprava zboží k expedici provádění inventarizace zboží na skladě ve spolupráci s vedoucím skladu vedení záznamů a interní dokumentace Pozn.: Pracovní činnost probíhá v prostorách se sníženou provozní teploto... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Koordinátor/kordinátorka zajištění kvality
Před 515 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: koordinace procesů zákaznické kvality, komunikace se zákazníky, spolupráce na uskutečňování akčních plánů, napravování opatření a zlepšování procesů Požadavky: znalost korejského jazyka na stupni rodilého mluvčího (denní komunikace), znalost... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Odborný pracovník v oblasti kvality
Před 1201 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Požadujeme: *vzdělání technického směru *praxi v oboru kvality (strojírenství) *zkušenosti z automobilového průmyslu výhodou *komunikativní znalost NJ výhodou *samostatný a aktivní přístup k plnění úkolů *znalost práce na PC Nabízíme: *dobré... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

inženýr/ka kvality
Před 503 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Min. 5 let praxe v řízení kvality a vedení týmu pracovníků v průmyslové výrobě, zkušenosti se zaváděním a re/certifikováním ISO 9001:2015, AS9100 a ISO 14001, zkušenost ze strojírenského prostředí, AJ nebo NJ min. na úrovni plného porozumění cizojazyčné zákaznické dokumentaci, znalost strukturního řešení problémů, principů štíhlé výroby a trvalého zlepšování, znalost tvorby a použití kontrolních plánů, checklistů, PPAP, APQP, zkušenost s MS NaVision/Business Central výhodou, znalost metodiky 8-D reportů, FMEA, 5x proč + další nástroje kvality. Vedení týmu pracovníků útvaru kvality, spolupráce s dalšími útvary společnosti, vizualizace procesů, výsledků a plánů auditů, dohled nad kvali... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

REFERENT/KA propagačního oddělení
Před 333 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Produkční činnost marketingových aktivit DFXŠ Správa a tvorba obsahu pro webové stránky (www.saldovo-divadlo.cz), včetně jazykových mutací Distribuce tiskových materiálů DFXŠ Spolupráce na přípravě newsletteru DFXŠ a propagačních materiálů Příprava tiskových konferencí včetně tiskových zpráv Prezentace divadla na prezentačních akcích Správa a tvorba obsahu sociálních sítí DFXŠ Copywriting Požadujeme: Zkušenosti z oblasti marketingu a PR Zájem o kulturu a dění v Libereckém kraji Znalosti související se správou webových stránek, sociálních sítí a online marketingem Výborná čeština, zkušenosti se psaním článků a copywritingem ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

asistent/ka provozního a technického oddělení
Před 343 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
KONTAKT E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) náplň práce: příprava a zpracování pravidelných podkladů pro vedení společnosti, objednávky materiálu, organizace práce, komunikace se zákazníky, zpracování servisních smluv, zpracování cenových nabídek na základě popt... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 296 dny
- ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Neuvedeno

PRACOVNÍK/CE REZERVAČNÍHO ODDĚLENÍ
Před 394 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Elena Brovko, tel.: +420 731 141 652, e-mail: operation@hotelametyst.cz Požadujeme : - SŠ/VŠ - praxe v obchodě, na rezervacích hotelu nebo na recepci výhodou - dobrá znalost NJ/AJ (slovem i písmem) - zodpovědný přístup k práci s orientací na zákazníka Náplň pr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Personálně mzdový specialista
Před 566 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
místo výkonu práce: Krnov Požadujeme: o Prokazatelnou praxi min. 5 let na pozici mzdového a personálního specialisty o Výbornou znalost pracovně-právní a mzdové legislativy o Minimálně SŠ vzdělání o Výbornou znalost MS Office (Excel, Word, PP) o Znalost mzdového programu "KS" výhodou o Ochotu učit se novým věcem, navrhovat je a mít zodpovědnost za svěřený úkol Pracovní náplň: o Metodické řízení mezd (úkolových, časových) o Vydávání a aktualizace interních mzdových směrnic, kontrola... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce