Specialista logistiky

Před 372 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: Řízení a správa procesu nakládek včetně zajištění potřebných dokladů " Zajištění přeprav, objednávání dopravy, pravidelné tendery " Správa externího skladu - nakládky, vykládky, dokumenty, inventury " Management palet a jiných vratných obalů " Reporting logistických ukazatelů - zásoby, náklady a jejich optimalizace " Řízení zásob hotových výrobků, materiálů, surovin - reporting " Tvorba objednávat pro Supply Chain oddělení a kontrola došlých faktur " Spolupráce s provozem ve skladu POŽADUJEME: Hledáme týmového hráče, který... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

WEBmaster - správa e-shopu
Před 3 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Střílky - Náplň práce: péče o několik eshopů a tvorba nových e-shopů, zajištění bezproblémového chodu webu a jeho správné integrace s interním systémem, automatizace procesů spojená s řízením eshopu, navrhování úprav webu a e-shopu, které po schválení budete realizovat, správa podnikového informačního systému (znalost K2 či jiného ERP výhodou), spolupráce s kolegy na větších projektech, spolupráce s agenturou při větších úpravách webu - Požadavky: praxe se správou e-shopu a webu, orientace v datech, na jejichž základě se budou provádět změny, s... (více v detailu)
Neuvedeno
Pečovatel/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: uživatelskou znalost na PC, řidičské oprávnění skupiny B, zdravotní způsobilost pro výkon práce, kvalifikační kurz pro pracovníky sociálních služeb nebo vystudovaný obor se zaměřením na sociální práci výhodou, schopnost týmové spolupráce a komunikace s klienty. Náplň práce: poskytování úkonů pečovatelské služby jako např. zajištění nákupů, pomoc s osobní hygienou, dovážení obědů, úklid domácnosti ap... (více v detailu)
Neuvedeno
MARKETINGOVÝ PRACOVNÍK
Před 3 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - tvorba a realizace marketingových strategií pro naše produkty a služby - příprava, realizace, správa a optimalizace online marketingových kampaní - komunikace s médii a partnery - analýza trhu a sledování trendů v oboru - příprava marketingových materiálů, tiskovin, podkladů a prezentací - uživatelská správa a rozvoj firemního webu a sociálních sítí - podpora obchodního týmu a příprava obchodních nabídek - účast na veletrzích a konferencích POŽADUJEME: - vysokoškolské vzdělání v oboru marketingu nebo příbuzném - dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint) - znalost marketingu, reklamy a PR - schopnost samostatné práce i týmové spolupráce, pečlivost - kreativitu a komunikační dovednosti - orientaci v oblasti digitálního marketingu a sociálních sítí - výbornou znalost českého jazyka (gramatika, stylistika) - praxi v oblasti marketingu, i... (více v detailu)
Neuvedeno
*Pracovník/ce pro tvorbu kalkulací a cenových nabídek
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Popis pracovní činnosti: Tvorba kalkulací cenových nabídek Hlavním Vaším úkolem bude zpracování kalkulací v naše zavedeném a přehledném systému. V součinnosti s vedoucím budete následně vytvářet cenové nabídky. Dalším úkolem bude správa a vyhodnocování aktivních poptávek. Komunikace Součástí Vaší práce bude také péče o stávající zákazníky v oblasti technické podpory. Dále také organizace dílčích operativních úkolů jako např. zajištěný dopravy, ubytování, nákup spotřebního materiálu a pod. Není však důvod k obavám z pro vás nového oboru. Skvělou podporu vám poskytnou zkušení kolegové vedoucí výroby a realizace služeb. Co budete mít na starosti? " Úzká spolupráce s vedoucím výroby a vedoucím realizací " Péče o stávající portfolio zákazníků " Monitoring trhu, včetně sledování novinek a trendů " Reporting výsledků Jaké předpoklady byste měl/a splňovat? " Před... (více v detailu)
Neuvedeno
*290540 - rada v Oddělení vyměřovacím II (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: -Zajišťování agendy správy daně z příjmů právnických osob, daně z přidané hodnoty a daně z příjmů fyzických osob - závislá činnost. - Provádění souvisejících procesních úkonů podle daňového řádu a jiných souvisejících právních předpisů. - Vyhotovování protokolů nebo úředních záznamů o místních šetřeních, o jednáních se zástupci daňových subjektů a případně se třetími osobami. Vyhotovování úředních záznamů a souvisejících písemností... (více v detailu)
Neuvedeno
Zástupci vedoucího finančního a IT oddělení (Deputy Head of Financial and IT Department )
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Pohovory po předchozím zaslání CV v anglickém a čínském jazyce na email: xuan.zheng@cz.icbc.com.cn Požadujeme výbornou znalost čínského jazyka slovem i písmem. Na této pozici je nutná denní komunikace s čínskou mateřskou společností a čínskými klienty. Praxe v mezinárodní společnosti nebo bance vítána, odpovídající prezenční schopnosti a zkušenosti na obdobné pozici vítány, znalost ekonomické terminologie v... (více v detailu)
Neuvedeno
220125 - rada v Oddělení kontrolním III Odbor kontrolní I
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Jedná se zejména o tyto činnosti: - kontrola plnění daňových povinností na úseku daně z přidané hodnoty; - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu nebo správního řádu - daňové kontroly, místní šetření, postupy k odstranění pochybností, vyhledávací činnosti, a to i mimo České Budějovice; - vedení daňového řízení ústní nebo písemnou formou včetně zpracování rozhodnutí... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidiči nákladních automobilů, tahačů a speciálních vozidel
Před 4 dny - AVIZO_CZ
kontakt: tel.: 773 904 521 Nápln práce: řízení a obsluha těžkých motorových vozidel, jako jsou nákladní automobily, tahače s návěsem i bez návěsu, sklápěcí vozidla a speciální vozidla pro přepravu zboží na krátké i dlouhé vzdálenosti; stanovení nejvhodnější trasy; zajištění bezpe... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidiči nákladních automobilů, tahačů a speciálních vozidel
Před 4 dny - AVIZO_CZ
kontakt: tel.: 773 904 521 Nápln práce: řízení a obsluha těžkých motorových vozidel, jako jsou nákladní automobily, tahače s návěsem i bez návěsu, sklápěcí vozidla a speciální vozidla pro přepravu zboží na krátké i dlouhé vzdálenosti; stanovení nejvhodnější trasy; zajištění bezpečného ul... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka vedení správy budov a majetku - Hodonín (Kapřiska)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Asistent/ka vedení správy budov a majetku - Hodonín (Kapřiska) Pro naši pobočku v Hodoníně přijmeme zodpovědného člověka na pozici asistent/ky vedení správy budov a majetku. Jedná se o administrativní práci v kanceláři. Nástup je možný ihned. Práce je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nabízíme plný úvazek 8 hod., možnost i zkráceného úvazku na 6 hod. denně. Co budete dělat: o Zpracovávat administrativní agendu v interním systému QI. o Hlídat termíny pravidelných kontrol technologií budov v excelovské tabulce. o Poptávat u dodavatelů výměny zařízení a opravy budov. o Provádět tendry na dodavatele podle jasně předepsaného zadání. o Komunikovat se zaměstnanci společnosti ohledně závad na zařízení a podávat informace o stavu opravy. o Administrativní práce na smlouvách s dodavateli. o Potřebnou administrativu s tím spojenou. Co nabízíme za dobře odvedeno... (více v detailu)
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Co vás čeká Účtování majetkových operací organizace, včetně skladového účetnictví, řízení skladové evidence a tvorby odpisového plánu. Zajištění správného sestavování účetních uzávěrek, výkazů a podkladů pro finanční rozbory. Sestavování a odpovědnost za přiznání k DPH a daňovou doloženost. Sledování legislativních změn a úprava účetního s... (více v detailu)
Neuvedeno
*Manažer obchodu (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Popis pracovní činnosti: Komunikace Vaším hlavním úkolem bude péče a rozvoj stávajících obchodních vztahů a také objevování nových obchodních příležitostí. Správa a vyhodnocování aktivních poptávek. Předpoklad 1-2 dny v týdnu služební cesty k zákazníkům. Tvorba prodejních cen a nabídek Dalším úkolem bude i odpovědnost za obchodní přípravu a průběh zakázek standardního i projektového typu. Budete mít odpovědnost za tvorbu cenových nabídek i jejich následného vyhodnocení. Poradenství a technické konzultace Součástí vaší práce bude také péče o stávající zákazníky v oblasti poradenství a technické konzultace. Není však důvod k obavám z pro vás nového oboru. Skvělou podporu vám poskytnou zkušení kolegové vedoucí výroby a realizace služeb. Co budete mít na starosti? " Úzká spolupráce s majitelem společnosti " Péče o stávající portfolio zákazníků " Aktivní získávání nových zakázek od stávajících i nových zákazníků " Monitoring trhu, včetně sledování novinek a trendů " Spolupráce na marketingu... (více v detailu)
Neuvedeno
IT vývojář/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
:Rádi bychom v našem týmu přivítali kolegu, který je zvyklý pracovat samostatně a pečlivě ve svěřené oblasti. POŽADAVKY: : Rádi bychom v našem týmu přivítali kolegu, který je zvyklý pracovat samostatně a pečlivě ve svěřené oblasti. SŠ nebo VŠ se zaměřením na IT nebo praktické a prokazatelné zkušenosti v IT oblasti "chopnost komunikovat v rámci firmy i s externími IT dodavateli, ochota cestovat v rámci ČR a příležitostně také na pobočky v SR, znalost C#, znalost Java, znalost MSSQL, znalost principů ERP systémů (QI výhodou), znalost Microsoft technologii (MS Office, IIS, Power BI, Active Directory) NÁPLŇ PRÁCE: ve spolupráci s externími IT dodavateli budete definovat dlouhodobou IT strategii firmy a budete zodpovědný za její postupnou implementaci, budete zodpovědný za správu a rozvoj MS... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidiči motorových vozidel
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Minařík Václav Bc., tel.: tel. 974 861 244, 601 550 383 - 7.00 - 15.30 h, e-mail: vaclav.minarik@pcr.cz V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu vaclav.minarik@pcr.cz s předmětem "řidič motorových vozidel" v termínu do 30. 4. 2025. Obecně o místo výkonu práce: Na Baních 1535, Praha 5 - Zbraslav o pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možným prodloužením na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce o nabízíme zajímavou a odpovědnou práci, sociální jistotu, zázemí a perspektivu státní organizace s pevnou pracovní dobou Náplň práce o řízení svěřených služebních dopravních prostředků, zejména nákladní vozidlo kontejnerové, nákladní vozidlo vyprošťovací (odtahové), autobus nad 30 osob o průběžné provádění uživatelské údržby a drobných oprav svěřených služebních Požadujeme o střední vzdělání, maturitní zkouška výhodou o řidičské oprávnění sk. B, C, D o dobrý zdravotní stav o schopnost samostatné i týmové práce, odp... (více v detailu)
Neuvedeno
Směnový zámečník/zámečnice
Před 4 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: oopravy a kontroly provozu strojních zařízení, údržba a zajištění čistoty strojních zařízení, spolupráce na opravách strojních zařízení, práce s VZV, jeřáby, účast na instalaci a zprovozňování nových strojních zařízení POŽADAVKY:SŠ vzdělání v oboru strojní zámečník, mechanik strojů a zařízení nebo obdobném o znalosti hydrauliky a pneumatiky výhodou, svářečský průkaz výhodou, zkušenosti s prací na konvenčních obráběcích strojích výhodou, NABÍZÍME: máme 7,5 hodinovou pracovní dobu (třísměnný provoz), vyplácíme 13. mzdu ve výši 100 % měsíční mzdy, dovolenou si užíváme celých 5 týdnů, přispíváme na stravování a máme firemní kantýnu, ať už jste odkudkoliv přispějeme ... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostatní řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Koordinace administrativních a kancelářských činností Správa kancelářských zásob a objednávky materiálu Organizace schůzek a firemních akcí Komunikace s dodavateli a zákazníky Podpora man... (více v detailu)
Neuvedeno
Inženýr IT infrastruktury a sítě
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Eleonora Sguerzo, tel.: 733 176 139, e-mail: sguerzo@pulsarexpo.eu Dozor nad IT infrastrukturou ve firmách v České republice, Ukrajině a na Slovensku. Zajištění bezpečnosti, dostupnosti a dobrého výkonu serverů, úložišť a kritické infrastruktury. Plánování, návrh a implementace infrastrukturních projektů, jako jsou upgrady hardware, migrace softwaru a rozšíření systémů. Správa síťové infrastruktury kanceláří, včetně routerů, switchů, firewallů a bezdrátových přístupových bodů. Monitorování výkonu sítě a řešení problémů pro zajištění minimálního výpadku a optimálního výkonu. Provádění pravidelných záloh a zajištění integrity a dostupnosti dat. Správa uživatelských účtů, oprávnění a přístupových práv. Zajištění, že veškerý software a firmware jsou aktuální a v souladu s firemními politikami. Poskytování 2. a 3. úrovně podpory pro hardwarové, softwarové a síťové problém... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/referentka v Oddělení vyměřovacím IV.
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa pracovní poměr od: 02.0... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent matriky a osobních dokladů
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Stručný popis pracovní pozice: Vedení a správa komplexní matriční agendy dle platných právních předpisů (provádění zápisů matričních událostí a skutečností, vystavování matričních dokladů, vedení matričních knih a sbírek listin, provádění povinné výměny matričních dokumentů a údajů s úřady v zahraničí v souladu s platnými zákony a mezinárodními smlouvami, vyřizování žádostí o zápis matričních událostí do Zvláštní matriky Brno, vedení správních řízení v oblasti změny jména a příjmení, organizace a zajištění sňatkových obřadů); správa a aktualizace údajů v základních registrech veřejné správy; spolupráce na odstraňování nesouladů v základních registrech a příprava statistických hlášení; ověřování listin a podpisů, vydávání ověřených výstupů prostřednictvím Czech POINT; vyřizování korespondence související s vydáváním osobních dokladů. Požadované vzdělání: - střední vzdělání s maturitní zkouškou, vysokoškolské vzdělání vítáno Požadavky na uchazeče: - orientace v zákonech vztahujících se k... (více v detailu)
Neuvedeno
Skladníci, obsluha manipulačních vozíků
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Prvotní kontakt se zaměstnavatelem - telefonicky Po - pá 8:00 -16:30 hod. (na výběrovém řízení vždy v úterý ve 14:00 hodin, distribuční a logistické centrum, Modletice). Bezchybné naskladnění/vyskladnění zboží na prodejny, naskladňování/vyskladňování palet pomocí vysokozdvižného vozíku (jen v případě, kdy je zajištěna odborná způsobilost) podle skladový... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialisté v oblasti reklamy a marketingu - SMM a trafik manager
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Prvotní informace: osobně: Krajířova 137/2, Mladá Boleslav e-mailem: stom1@email.cz telefonicky: 773 867 032 Upřesňující informace: Jsi kreativní stratég, který miluje svět digitálního marketingu? Máš zkušenosti s řízením kampaní na sociálních sítích, reklamních platformách a optimalizací trafficu? Pokud chceš pracovat v dynamickém prostředí a pomáhat budovat silnou online přítomnost, pak hledáme právě Tebe! Co Ti nabízíme? - Práci v moderní a inovativní firmě - Kreativní svobodu při tvorbě kampaní - Motivační finanční ohodnocení + bonusy za výkon - Možnost pracovat na zajímavých projektech - Flexibilní pracovní dobu a možnost home office - Profesní růst a školení v oblasti digitálního marketingu Co bude Tvou náplní práce? - Správa a strategie sociálních sítí - Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok - Nastavování a optimalizace reklamních kampaní (Meta Ads, Google Ads, Sklik) - Analýza t... (více v detailu)
Neuvedeno
Technik kvality + zástupce QM (M/Ž)
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Smlouva na 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou NÁPLŇ PRÁCE: - Kontrola kvality na svěřených projektech příslušného oddělení - Komunikace se zákazníky v oblasti zajištění kvality - Zodpovědnost za uvolnění nových produktů zákazníkem - Spolupráce při tvorbě P-FMEA, spolupráce v rámci projektového plánování kvality - Dodržování požadovaných termínů dle plánů opatření - Koordinace hladkého průběhu výroby ze srany kontroly kvality příslušného oddělení - Příprava a aktualizace kontrolních plánů, pracovních, zkušebních a procesních návodů pro nové i stávající projekty a kontrola jejich zavedení - Zastupování vedoucího a kolegů v rámci týmu - Analýza externích a interních neshod ve spolupráci s ostatními odděleními - Zajištění ... (více v detailu)
Neuvedeno
rada/radová v Oddělení kontrolním II.
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa pracovní poměr od: 01.0... (více v detailu)
Neuvedeno
Facility manager m/ž
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Do našeho týmu hledáme Facility Managera, který zajistí bezproblémový chod a údržbu našeho areálu, optimalizaci provozních nákladů a splnění všech legislativních požadavků v oblasti BOZP, PO a odpadového hospodářství. Pokud máte zkušenosti na obdobné pozici a hledáte stabilní zaměstnání v rostoucí společnosti, přidejte se k nám! Co Vás čeká: - Správa firemního areálu (dohled nad technickým stavem budov, plánování a zajištění a provedení oprav a údržby nemovitosti, výběrové řízení na dodávku, jednání s dodavateli) - Zajištění stavebních úprav - zajištění projektů, účast na výběrovém řízení, archivace projektů, komunikace s úřady a dodavateli, kontrolní činnost stavby. - Revize a kontroly - zajištění revizí ke stavbám a instalovaným zařízením, (PO, EZS, EPS, systému odvodu tepla a kouře, aktivního hasícího zařízení atd.), archivace a správa této dokumentace, výběr dodavatelů. - Spolupráce se specialistou v oblasti BOZP, PO - zajištění a organizace provádění školení v oblasti BOZP, PO, ve... (více v detailu)
Neuvedeno
vedoucí provozu jatek (m/ž)
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Nástup ihned. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Řidičský průkaz sk. B, organizační schopnosti, umění jednat s lidmi, znalost oboru. Náplň práce: jednání s dodavateli dobytka a odběrateli masa, vedení evidence, vystavování dokladů a podkladů pro zaúčtování, příprava a expedice masa dle objednávek, řízení a zajištění chodu střediska, vedení skupiny pracovníků jatek. Nutná znalost práce v oboru řezník. Praxe s porážením dobytka a bouráním masa je vítána pro př... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce