Projektant/ka pozemních staveb

Před 649 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
PROJEKTANT/KA POZEMNÍCH STAVEB POŽADUJEME: SŠ nebo VŠ vzdělání stavebního směru, velmi dobrá znalost programu na 2D kreslení (např. AutoCad), uživatelská znalost práce na PC (MS Windows, MS Office, atd.), řidičský průkaz - skupina B, technické myšlení, preciznost, komunikativnost, ochota profesního rozvoje, pracovní smlouva na dobu urči... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Administrativní pracovník/ce - back office manažer/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Znalost MS Office, aktivní znalost AJ, vysoké pracovní nasazení, pečlivost, spolehlivost, časová flexibilita, schopnost plánovat, výhodou předchozí pracovní zkušenosti v příspěvkové či kulturní organizaci, poz... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník / pracovnice stříhárny
Kontakt telefonicky od 9:00 do 15:00 hod. nebo zasláním životopisu na adresu bartakova@gared. Požadujeme: - organizační schopnosti - znalost textilních materiálů a úprav - znalost oděvní technologie (konstrukce střihů) - znalost práce na PC: kancelářský balík MS Office, uživatelská znalost internetu - znalost střihového programu Investronika a Gema výhodou - flexibilita, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost - schopnost soustředění, komunikativnost, kultivovanost, manuální zručnost. Náplň práce: - zajištění plynulého chodu stříhárny, obsluha automatického stříhacího a pokládacího stroje - polohování střihů ve střihové... (více v detailu)
hlavní účetní
Co u nás budete dělat: - vedení účetnictví - řízení týmu ( mzdová účetní, skladová účetní) - příprava podkladů pro audit účetnictví, spolupráce s daňovými poradci a auditory - příprava podkladů pro úvěry, spolupráce s bankéři - tvorba finančních výkazů - zpracování daňových přiznání - řízení a koordinace inventarizace majetku Co musíte znát, mít a umět: - min.SŠ vzdělání, praxi v účetnictví ( alespoň 3 roky) - dobrá znalost účetních a daňových předpisů - pečlivost, samostatnost a zodpovědnost - ochota se vzdělávat - komun... (více v detailu)
specialisti zahraničního obchodu
Před 3 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT: E-MAILEM, TELEFONICKY (každý den 08:00 - 15:00 každý den) Požadavky: - maturita - velmi dobrá znalost anglického jazyka (min. B2), další světový jazyk vítán - znalost práce v MS Office - praxe na obdobné pozici výhodou výhody: smlouv... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce / zástupkyně
Kontakt zasláním životopisu na e-mail personalni@stamont.eu. Požadujeme: - SŠ - stavební nebo obchodní obor výhodou - velmi dobrá znalost MS Office - zkušenosti na pozici obchodníka alespoň 2 roky - vynikající prodejní a prezentační dovednosti - řidičský průkaz sk. B. Náplň práce: - péče, udržování a rozvoj obchodních vztahů se stávajícími odběrateli a aktivní vyhledávání nových odběratelů - zpracování a pravidelné vyhodnocení cenovýc... (více v detailu)
dispečer/dispečerka, disponent/disponentka spedice s AJ a UA
Jaká bude Vaše náplň práce? " zodpovědnost za zajištění přeprav " příprava cenových nabídek a kalkulací " řešení provozních problémů " komunikace se zákazníky i v cizím jazyce, realizace zakázek " komunikace s řidiči a plánování jejich tras, dovolených " zodpovědnost za dodržování pracovních postupů Co od Vás očekáváme? " předchozí zkušenost na podobné pozici výhodou - není podmínkou " znalost anglického a ukrajinského/ruského jazyka na komunikativní úrovni PODMÍNKOU ! " příjemné a reprezentativní vystupování " velmi dobré komunikační schopnosti " vstřícnost, proaktivitu a pozitivní přístup " uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) ... (více v detailu)
IT administrátor/administrátorka
Glazura s.r.o. založena v roce 1925 se sídlem v Roudnici nad Labem je součástí nadnárodní skupiny Torrecid Group, která se zabývá poskytováním produktů, služeb, komplexních řešení a budoucích trendů v keramickém, sklářském a hutním průmyslu. Tato skupina má pobočky v 29 zemích po celém světě se zákazníky ve více než 130 zemích světa. Hledáme spolehlivého, komunikativního kolegu/yni, který/á doplní náš tým na IT oddělení. Jste schopen/na samostatné práce a láká Vás možnost rozvíjet se v prostřední mezinárodní společnosti? Pak máme pracovní příležitost právě pro Vás! Náplň práce: " Správa koncových stanic (Win XP, Win 7, Win 8, Win 10, Win 11) " Správa serverů (Win server 2008, 2012, 2016, 2019 a Linux) " Správa stolních a mobilních telefonů " Správa zabezpečení (Eset, Fortigate) " Správa ERP systému (ROSS) " Správa SW a HW (nákup, evidence a údržba) " Správa monitoringu (Zabbix) " Správa log manageru (IBM Qradar) " Správa zálohování (Veeam) " Správa tiskáren " Správa síťových prvků (swi... (více v detailu)
Hospodář/ka cestmistrovství Zvole
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Druh práce: zpracovávání ekonomické agendy cestmistrovství Požadujeme: - SŠ ekonomického zaměření, praxe v oboru 3 roky - znalost účetnictví a základní orientace v daňové problematice, DPH - znalost skladové evidence (příjemky, výdejky materiálu) - znalost práce na PC (MS Office) - samostatnost, pečlivost, svědomitost, schopnost jednat s lidmi Nástup: nástup možný 1.4.2025. Po 1 roce na dobu neurčitou. Přihláška do výběrového řízení bude obsahovat: - motivační dopis - profesní životopis - kopii ... (více v detailu)
Neuvedeno
Logistik / Logistička
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt je možný POUZE e-mailem. Vhodné i pro OZZ. Nástup dle dohody. Náplň práce - Plánování a koordinace přepravy - Organizování vývozů a exportů - Zajištění celních formalit a dokumentace pro export - Zajištění objednávek materiálu pro montáž dle kusovníků - Práce se systémem SAP (tvorba výrobních zakázek, dodací listů, příjmy materiálu do systému) - Skladové činnosti (příjem a výdej materiálu, kontrola průvodních dokumentů, expedice) Požadujeme - Min SŠ vzdělání v oboru logistiky nebo příbuzném oboru - Znalost MS Office podmínkou, SAP výhodou - Schopnost řešit problémy a ... (více v detailu)
Neuvedeno
stavbyvedoucí
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Stavbyvedoucí území celé ČR Ke své práci budete potřebovat: " SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru " Praxe na pozici stavbyvedoucího v oblasti výstavby a rekonstrukce železničních tratí (min. 3 roky) " Znalost problematiky výstavby železničních objektů a předpisů " Schopnost řídit a koordinovat tým pracovníků " Organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, spolehlivost " Znalost práce s PC (MS Office, projektové softwary) " řidičský průkaz skupiny B Co Vás u nás čeká: " Řízení výstavby a rekonstrukce železničních tratí " Koordinace a kontrola pracovníků na stavbě " Zajištění dodržování termínů, kvality a bezpečnostních předpisů " Komunikace s investory, dodavateli a dalšími subjekty " Vedení technické dokumentace a kontrola projektové dokumentace A co Vám za práci u nás můžeme nabídnout? " Odpovídající finanční ohodnocení " výkonnostní odměny/prémie " služební telefon, not... (více v detailu)
Neuvedeno
Techničtí pracovníci - péče o majetek
Před 3 dny - AVIZO_CZ
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Zaměstnání) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p. oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 16. 3. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadujeme: - VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, lesní inženýrství, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství - znalosti v oboru vodního hospodářství, vodních děl, úpravy koryt vodních toků, hydrogeologie, geologie, geotechniky, ocelových, zděných a betonových konstrukcí, hydrauliky, hydrotechniky, hydrolog... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ PROJEKTU
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Koho hledáme? Projektového/ou manažera/manažerku pro správu a rozvoj spolupráce s našimi dlouhodobými partnery. Jaké máme požadavky? - schopnost vést samostatně projekt - vhodné i pro absolventy a studenty vyšších ročníků VŠ - znalost práce s PC (MS Office) - středoškolské či vysokoškolské vzdělání - podmínkou: vzdělání se zaměřením na strojírenství a čtení výkresové dokumentace - obchodní dovednosti - řidičský průkaz skupiny B - komunikativnost, schopnost týmové spolupráce - spolehlivost, samostatnost, flexibilita Co nabízíme? - mzdu v rozpětí od 35.000,- Kč do 60.000,- Kč podle dosavadních zkušeností a praxe - zajímavou pracovní náplň s komplexním náhledem na činnost celé skupiny DTZ a multiobo... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadavky na uchazeče: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou - samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost - znalost práce s PC (MS Office, Internet) - řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru - trestní bezúhonnost - splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Charakteristika pracovního místa: - komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Olomouc - vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § 9, 10 a 11 z... (více v detailu)
Neuvedeno
SAMOSTATNÝ REFERENT - SPRÁVA VEŘEJNÉ ZELENĚ A PROSTRANSTVÍ (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1. 4. 2025 Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 10 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání vysokoškolské – magisterský nebo bakalářský studijní program Město Týn nad Vltavou si vyhrazuje právo přijmout do výběrového řízení i zájemce, kteří dosáhli středního vzdělání s maturitní zkouškou, a to pro případ, že nebude z objektivních důvodů možné obsadit pozici uchazečem, který dosáhl vzdělání potřebného pro 10. platovou třídu 2. znalosti oboru 3. ZOZ (zvláštní odborná způsobilost dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů) Nevyžaduje se 4. Praxe - Praxe v oboru zahradnictví výhodou 5. Další znalosti, dovednosti a předpoklady - znalost Standardů péče o přírodu a krajinu AOPK výhodou - dovednost prac... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru investic a údržby
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Neuvedeno
NÁKUPČÍ
Před 15 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Požadavky: komunikativní znalost NJ nebo AJ, vyjednávací a organizační schopnosti, komunikativnost, uživatelská znalost MS Office, znalost IS Helios - výhodou, spolehlivost, pečlivost a týmový přístup, řidičský průkaz sk. B. Zaměstnavatel nabízí: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, zvýhodněné mob... (více v detailu)
Neuvedeno
MANAŽER / MANAŽERKA štíhlé výroby (LEAN MANAGER)
Před 15 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Náplň práce: implementace lean projektů, jejich sledování, vyhodnocení a prezentace, budování štíhlé kultury ve firmě, zodpovědnost za neustálé zlepšování výrobních procesů, kontrola zavedených metod, procesů a standardů, provádění interních lean tréninků a koučování vedoucích v Shopfloor Managementu, úzká spolupráce s kolegy. Požadavky: SŠ vzdělání technického zaměření nebo praxe v oboru, znalost NJ na komunikativní úrovni, AJ - výhodou, znalost principů a metod štíhlé výroby, znalost práce s PC - MS Office... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovnice
Před 24 dny - AVIZO_CZ
Zdravím, hledám práci (i zkrácený úvazek) nejlépe v administrativě. Okres Frýdek-Místek příp. Karviná. Praxi mám. Pracovala jsem v e-shopech a malých firmách.. Velmi dobře ovládám práci na PC, MS Office (Word, Excel), píšu všemi deseti (cca 220 úh./min.), mám... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativa
Před 35 dny - AVIZO_CZ
Spolehlivá a pečlivá s výbornou znalostí kancelářských prací hledá práci na HPP a nové pracovní uplatnění v oboru. Mé dovednosti: práce s dokumenty, vedení administrativy, komunikace se zákazníky, práce na PC (MS Office), organizační schopnosti, flexibilita, přesnost a zodpovědnost Mám z... (více v detailu)
Neuvedeno
Junior OBCHODNÍK Německo
Před 57 dny - Jihočeský kraj - HYPERINZERCE
Pro naši neustále se rozvíjející společnost se sídlem v Českých Budějovicích potřebujeme nového obchodníka pro oblast Německa, především pak regionu Bavorska. Zajímá Vás, jak bude vypadat Vaše nová práce? Váš den v Bohemia Works Montagen Management: • Vyhledávání nových zákazníků, ale také péče o ty stávající. Navrhování konkrétních řešení dle požadavků zákazníka, hledání možností, jak zefektivnit práci. • Řízení obchodních procesů • Prezentace produktů a novinek z našeho portfolia • Uzavírání obchodních dohod a dohled nad jejich naplňováním • Sledování vývoje trhu a identifikace nových příležitostí • vedení obchodních jednání • příprava cenových nabídek • dohled nad realizací obchodních případů včetně správy pohledávek • služební cesty do zahraničí služebním vozidlem, které budete mít k dispozici Jak si představujeme n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Specialisté v oblasti logistiky
Před 723 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Výhodou: - Angličtina na komunikativní úrovni - Dobré komunikační schopnosti - Pokročilá znalost... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 185 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 238 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
VÝVOJOVÝ PRACOVNÍK/ VÝVOJOVÁ PRACOVNICE PRO OBLAST POTRAVINÁŘSTVÍ - JUNIOR
Před 213 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
1.8.2024 - vývoj potravinářských aditiv a aplikací především v oblasti pekárenství, masných produktů a sýrárenství, zajišťování technické a aplikační podpory našich produktů, včetně výrobních pokusů u zákazníka, spolupráce s technologem na zavádění a optimalizaci nových i stávajících produktů, práce v laboratoři. VŠ vzdělání chemicko-technologické - technologie potravin nebo příbuzné, praxe na pozici vývojového pracovníka, technologa či jiné obdobné pozici v potravinářství min. 2 roky, výhodou je zkušenost s potravinářským provozem a znalost potravinářských technologií ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
SPECIALISTA/-TKA DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE
Před 341 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
SPECIALISTA/-tka DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE - pracovní poměr na dobu URČITOU (zástup za rodičovskou dovolenou se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Poskytování poradenství v oblasti dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky. - Plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí. Kvalifikační a další požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - svéprávnost, bezúhon... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce