Administrativa

Spolehlivá a pečlivá s výbornou znalostí kancelářských prací hledá práci na HPP a nové pracovní uplatnění v oboru. Mé dovednosti: práce s dokumenty, vedení administrativy, komunikace se zákazníky, práce na PC (MS Office), organizační schopnosti, flexibilita, přesnost a zodpovědnost Mám z... (více v detailu)

Podobné inzeráty

administrativní pracovník/ce - správce, nemovitostí - DPP/DPČ
Před 1 dny - AVIZO_CZ
PRACOVIŠTĚ Kroměříž - Náplň práce: komunikace s předsedy, vedení administrativní agendy správy, vedení technických agend - Požadavky: znalost práce na PC (excell, word), ŘP B - zkrácený úvazek 6 hodin týdně, práce na dohodu o provedení práce nebo dohodu o pracovní činnosti - Benefity: firemní telefon, notebook - kontakt osobně na pr... (více v detailu)
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Kontakt Paula Moviari, tel.: 725793885, e-mail: paula.moviari@smsfinance.cz Náplň práce: administrativa, telefonování nabízíme: home office, firemní tarif, multis... (více v detailu)
PRACOVNÍK/PRACOVNICE ÚKLIDU
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Směšná Andrea, e-mail: andrea.smesna@deltasluzby.cz Pracovní doba: ranní směna Náplň práce: úkli... (více v detailu)
pracovník montovaných staveb
Požadujeme: komunikaci v NJ nebo AJ výhodou ŘP sk. B Zaměstnanecké výhody: telefon, stravenky pracovní pomě... (více v detailu)
Instalatér/ka
První kontakt telefonicky Jiří Marinka, 732 834 191 , Petr Kapusta IEn., 602 666 031 nebo e-mailem marinka@jmcontainers.cz , kapusta@jmcontainers.cz. Náplň práce: - provádění instalatérských prací dle zadané dokumentace v modulech a modulárních stavbách (administrativní budovy, školy, školky, rodinné domy, a pod), - instalace vody, odpadů, teplovodních topných systémů, práce s PPR, Alpex, Měď - lisované i svařované spoje, odpady v HT, - kontrola provedené práce, ... (více v detailu)
Fulfilment and order optimization supervisor
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Vyhleďalová Lenka, e-mail: lenka.vyhledalova@ab-inbev.com Angličtina plynulá podmínkou, francouzština nebo holandština výhodou. Technické dovednosti: MS OFFICE, Data Analytics a visualization, znalost TMS, WMS, SAP výhodou. Orientace... (více v detailu)
Neuvedeno
*prodavač/prodavačka
Na dobu určitou; Prodej zboží při použití pokladního systému GS, základní znalost práce na PC, komunikace se zákazníky při obslužném prodeji, po zapracování smlouva na neurčito; dotované stravování,příspěvek na životní/penzijní pojiště... (více v detailu)
Pracovník-ice v administrativě - zakázková podpora
Před 4 dny - AVIZO_CZ
POUZE PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Místo výkonu práce: Na Hrázi č.p. 110/15 Děčín VIII-Dolní Oldřichov, 405 02 Děčín 2 Práce v administrativě, nutná znalost práce na PC, zkušenosti se zadáváním výběrových řízení výhodou. Nabízíme st... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Místo výkonu práce: Ruská 88/8, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá 8:00-16:30 h (možnost upravení pracovní doby dle dohody). Náplň práce: administrativní práce v rezervační kanceláři. Požadujeme: spolehlivost, příjemné vystupování, dobrá znalost NJ (znalost AJ výhodou), praxe v oboru prodeje a rezervací pobytů vítána (není podmínkou, rádi Vás zaškolíme), znalost práce na pozici "recepční" ... (více v detailu)
ASISTENT/KA - BACK OFFICE
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: bezchybné zadávání došlých objednávek do systému, komunikace se zákazníkem, přijímání zboží a pohyb ve skladu, vyřizování firemní pošty a další administrativa, spojená s chodem firmy Požadavky: SŠ vzdělání, práce s PC, znalost AJ na kom... (více v detailu)
Neuvedeno
Skládání výkresů – brigáda Pardubice
Přidáno včera - Pardubický kraj - HYPERINZERCE
Hledáme spolehlivou, příjemnou kolegyni/kolegu do projekční kanceláře. Vaší hlavní náplní bude tisk, skenování, kopírování a skládání velkoformátových výkresů. Dále také kompletace celých projektů včetně číslování jednotlivých paré a drobná administrat... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
OČNÍ OPTIK/OPTIČKA
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED Kontaktní osoba Hušková Veronika DiS., tel.: 730 518 950, e-mail: fakturace@eurooptik.eu Pracovní doba: Po-Pá 8:00-16:30, při zkráceném úvazku 20 hodin týdně (8:00-12:00, 12:00-16:00, dle domluvy se zaměstnavatelem) Požadujeme: odborná optická znalost, 3 roky praxe v obo... (více v detailu)
Referent/referentka zaměstnávání vězněných osob
Požadujeme: středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, bezúhonnost, administrativní zdatnost, znalost práce na PC Nabízíme: Osmihodinová pracovní doba ve třísměnném provozu, zařazení do 7. platové třídy, nástupní plat v závislosti na délce započitatelné praxe, 240 hodin (30 dnů) dovolené v kalendářním roce, 5 dnů indispozičního volna, možnost přiznání osobního příplatku a poskytnutí odměn, příspěvek závodní str... (více v detailu)
mistr/mistrová zahradních realizací a údržeb
místo výkonu práce dle zakázek- Litoměřice. Pracovní náplň: vedení prcovníků při zahradních realizacích a údržbách, realizace zakázky dle projektové dokumentace, komunikace se zákazníkem, práce s mechanizací. Požadujeme: vzdělání nebo praxi v oboru, řidičský průkaz sk. B (E výhodou), odborná znalost a schopnost vést lidi, časová flexibilita, schopnost samostatného uvažování a rozhodování... (více v detailu)
ADMINISTRATiVNÍ A OBCHODNÍ REFERENT/-KA DŘEVOZPRACUJÍCÍHO PROVOZU
Před 1 dny - AVIZO_CZ
*KO: Ing. Leo Harazim ml., tel: 777 594 510. Životopisy zasílejte na e-mail: fajkusova@sov.cz Náplň práce: - komunikace se zákazníky - příjem objednávek - zadávání objednávek do výroby - logistika - příjem materiálu a zboží - kontrola nakládky - vystavování dokladů a práce s ekonomickým systémem Pohoda - vedení provozní pokladny Požadavky: - psaní všemi deseti - znalost českého jazyka (písemně i ústně) - schopnost učit se a vzdělávat se - práce s počítačem (naučit se s ekonomickým systémem Pohoda, Optimikem, e-shopem - zaučíme) - znalost práce s Microsoft Office (Word, Excel) - dobrá komunikace (komunikativní člověk) - loajalita k firmě Výhodou může bý... (více v detailu)
Neuvedeno
Probační úředník (zástup za MD)
Požadujeme: ukončené vysokoškolské magisterské studium humanitního směru vysoké pracovní nasazení flexibilitu ochotu vzdělávat se bezúhonnost způsobilost k právním úkonům znalost práce na PC - uživatelská úroveň (Word, Excel, Internet) řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) zkušenosti se sociální prací výhodou komunikační dovednosti orientace v sociální a trestně - právní oblasti výhodou spolehlivost důslednost Náplň práce: Vysoce odborná... (více v detailu)
Konstruktér/ka CAD
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Nástup dle dohody. Vhodné i pro OZZ. Kontakt je možný POUZE emailem. Náplň práce - 3D návrhy nástrojů pro BiW výrobní linky - Vyhotovení výkresové a technické dokumentace dle interních standardů nebo směrnic zákazníka - práce v CAD programech - Vytvoření přehledu komponent včetně popisu procesu - Příprava prezentací - Komunikace s výrobním oddělením a montáží na stavbě - Vedení přehledu dokumentace a zapracování změn včetně vedení oznámení o změnách a seznamu "nedokončených prací". - Práce s PDM Systémy (Enovia, TeamCenter) Požadujeme - SŠ / VŠ vzdělání technického zaměření - Znalost konstrukčních programů CATIA V5 nebo obdobné CAD programy - Micro... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce váhy
Před 1 dny - AVIZO_CZ
V případě zájmu nás kontaktujte emailem na: siroky@kdhgroup.cz. Vhodné i pro absolventy. Požadované vzdělání: aspoň jedno z uvedených - úplné střední všeobecné (gymnázium) - úplné střední odborné s vyučením i maturitou - úplné střední odborné s maturitou (bez vyučení) - vyšší odborné. Požadavky na uchazeče: - základní znalost německého jazyka, - samostatnost, pečlivost, komun... (více v detailu)
Neuvedeno
Technický nákupčí / technická nákupčí
Kontakt zasláním životopisu na e-mail kariera@wotan.cz. Požadujeme: - vzdělání technického směru výhodou - znalost práce v SAPu - zkušenosti v nákupu, ideálně technického sortimentu - komunikativní znalost angličtiny (každodenní využití) - schopnost vyjednávat a hledat efektivní řešení - pečlivost a organizovanost - řidičský průkaz sk. B (občasné služební cesty). Náplň práce: - nákup náhradních dílů, strojů, chemikálií a služeb - správa objednávek v ERP systému (zadávání, potvrzování, kontrola dodávek) - komunikace s dodavateli v ČR i zahraničí, ř... (více v detailu)
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Do našeho přátelského týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Administrativní asistent/ka. Čeká tě zajímavá a rozmanitá práce v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy. Náplň práce kompletní administrativní podpora kanceláře zajištění chodu kanceláře zpracování a příprava podkladů pro účetní evidence pokladny správa objednávek komunikace se zákazníky (zodpovídat dotazy na zákaznické podpoře, reklamace...) publikace obsahu ... (více v detailu)
Neuvedeno
Brigáda v půjčovně lodí
Před 2 dny - HYPERINZERCE
Hledáme posily do našeho týmu. Obsluha výdejny lodí v Chrástu - jedná se o dopolední výdej lodí, komunikace s vodáky. Požadujeme základní znalost práce na PC/tabletu, příje... (více v detailu)
Neuvedeno
Přijímací technik/čka autoservisu
Před 1 dny - AVIZO_CZ
31156 Strojírenští technici přístrojů, strojů a zařízení ZamK Kontakt telefonicky Po, St, Pá 9-14h., e-mailem, osobně po předchozí domluvě na adrese pracoviště. Náplň práce: Příjem aut které přijedou na opravu, komunikace s klienty, objednávání dílů a kontrola aut po opravě. Požadujeme: Manuální zručnost, sam... (více v detailu)
Neuvedeno
Fakturant/ka - office manager/ka v autodopravě
Přidáno včera - Olomoucký kraj - BAZOS
Dobrý den, hledáme zodpovědného a pečlivého člověka na HPP Náplň práce : Zpracování a vystavování faktur Zpracování dalších účetních a administrativních činností Komunikace se zákazníky a zaměstnanci Zajištění chodu kanceláře, včetně péče o náv... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Vedoucí posunu M/Ž
Základní popis pracovní pozice: " Řízení drážní dopravy na středisku vlečka " Rozdělování a provádění práce v rámci střediska vlečky, včetně údržby " Komunikace s drážními dopravci " Přejímá a vydává drážní vozy z /do vlečky TONASO Holding a.s. " Zodpovídá za svou činnost manažeru dopravy " Plní úkoly manažera dopravy " Komunikace s výpravčím ČD " Místo pracoviště: Ústí nad Labem - Neštěmice Požadujeme: - středoškolské vzdělání s maturitou, případně výuční list ve strojírenském oboru - ochotu absolvovat školení spojená s řízením drážní dopravy - časovou flexibilitu, občas práce i o víkendu náhradou za volno v pracovním týdnu - zdravotní a psychologická způsobilost - trestní bezúhonnost Výhodou: - praxe v drážní dopravě vítána - nebo zacvičíme - praxe v řízení další manipulační techniky (např. čelní nakladač) - technické myšlení - základní znalost práce na PC Nabízíme: - stabilní pracovní zázemí - příjemnou pracovní atmosféru - motivující ohodnocení v závislosti na výkonu - 4 týdny dovo... (více v detailu)
Pracovník/ce úklidu
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Úklid provozních a administrativních prostor firmy. Vhodný pro OZP s II. stupněm invalidity pracovní poměr od: 01.02.... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce