Referent/ka státní správy a samosprávy -pedagogický specialista

Před 152 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Kateřina Ullmannová, e-mail: k.ull@institutpraha.cz Administrativní příprava vzdělávacích kurzů. Příprava vzdělávacích kurzů k akreditačnímu řízení. Zajištění zkoušek odborné způsobilosti úředníků, spol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT/ REFERENTKA STÁTNÍ SPRÁVY A SAMOSPRÁVY - FINANČNÍ REFERENT/REFERENTKA A ROZPOČTÁŘ/ ROZPOČTÁ
Před 8 dny - AVIZO_CZ
23.7.2024 - práce finančního referenta a rozpočtáře, min. SŠ stavebního směru, splnění předpokladů podle §4 zákona 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění bezúhonnost, znalost platných legislativních předpisů výhodou... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka společné státní správy a samosprávy (právník)
Před 12 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Požadujeme: - VŠ vzdělání právního zaměření - řidičský průkaz sk. B Zaměstnanecké výhody: - 5 dnů indispozičního volna - čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, životní poj... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent/ka společné státní správy a samosprávy (právník)
Před 12 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Požadujeme: - VŠ vzdělání právního zaměření - řidičský průkaz sk. B Zaměstnanecké výhody: - 5 dnů indispozičního volna - čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, životní poj... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent/ka společné státní správy a samosprávy - právník
Před 12 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - zpracovávání smluv souvisejících s nabýváním majetku ve prospěch Ministerstva obrany ČR - koordinace zpracování podkladů ke všem řešeným smluvním vztahům a ostatním právním činnostem - jednání s vlastníky pozemků Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání - studijní obor "Právo a právní věda" - znalost zákona o registru smluv - rychlé a věcné rozhodování, flexibilit... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Referent/ka společné státní správy a samosprávy - právník
Před 12 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - zpracovávání smluv souvisejících s nabýváním majetku ve prospěch Ministerstva obrany ČR - koordinace zpracování podkladů ke všem řešeným smluvním vztahům a ostatním právním činnostem - jednání s vlastníky pozemků Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání - studijní obor "Právo a právní věda" - znalost zákona o registru smluv - rychlé a věcné rozhodování, flexibilit... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Credit Back Office Specialist / CBO Specialista
Před 12 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem Jako Credit Back Office Specialist budete poskytovat širokou škálu podpory úvěrových a hotovostních aplikací. Tato podpora je zásadní pro zajištění ochrany aktiv PPG sledováním úvěrového rizika zákazníků a zaručením včasného příjmu a zaúčtování plateb. KLÍČOVÉ POVINNOSTI o Credit Back Office operace - podpora při nastavování nového zákazníka, správa uvolnění objednávek, kontrola úvěrového limitu, reporting, komunikace s pojišťovnou o Příprava podkladů pro schvalování úvěrů, roční kontroly, obnovení úvěru, návrhy klientských úvěrů o Pomoc při získávání informací o převodech/platbách od zákazníků se zaměřením na identifikaci řešení pro zlepšení procesů aplikace hotovosti o Systém podpory (nové uživatelské nastavení, resetování hesla, řešení... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Credit Back Office Specialist / CBO Specialista
Před 12 dny - ANNONCE
První kontakt e-mailem Jako Credit Back Office Specialist budete poskytovat širokou škálu podpory úvěrových a hotovostních aplikací. Tato podpora je zásadní pro zajištění ochrany aktiv PPG sledováním úvěrového rizika zákazníků a zaručením včasného příjmu a zaúčtování plateb. KLÍČOVÉ POVINNOSTI o Credit Back Office operace - podpora při nastavování nového zákazníka, správa uvolnění objednávek, kontrola úvěrového limitu, reporting, komunikace s pojišťovnou o Příprava podkladů pro schvalování úvěrů, roční kontroly, obnovení úvěru, návrhy klientských úvěrů o Pomoc při získávání informací o převodech/platbách od zákazníků se zaměřením na identifikaci řešení pro zlepšení procesů aplikace hotovosti o Systém podpory (nové uživatelské nastavení, resetování hesla, řešení... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka Oddělení provozního zabezpečení II, Odbor provozního zabezpečení
Před 12 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Mgr. Rudolf Kargl, tel.: 224 041 051, e-mail: rudolf.karlg@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kompletní zajišťování agendy STO - systém technické ochrany; - zajišťování správy budov a majetku FÚ pro hl. m. Prahu; - kontrolování technického stavu majetku, příprava požadavků na opravy a údržbu majetku, zajišťování realizací oprav majetku a řešení jeho havarijního stavu, kontrola prováděných prací při údržbě, opravách a servisu technologií; - správa stavebně-technické dokumentace objektů FÚ pro hl. m. Prahu, vedení evidence veškerých podkladů potřebných pro archivaci; - podílení se na přípravě a zadávání výběrových řízení zejména u oprav a údržovacích prací, a kontrole veřejných zakázek malého rozsahu (VZMR); - zajišťování podkladů pro smluvní vztahy, zpracovávání podnětů k případnému ukončení nebo změn dodavatelů provozních smluv v rámci svěřených agend, zajišťování případné reklamace vyplývající ze smluvních vztahů; - přijímání veškerých podnětů z FÚ pro hl. m. Prahu a j... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
referent/ka Oddělení provozního zabezpečení II, Odbor provozního zabezpečení
Před 12 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Mgr. Rudolf Kargl, tel.: 224 041 051, e-mail: rudolf.karlg@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kompletní zajišťování agendy STO - systém technické ochrany; - zajišťování správy budov a majetku FÚ pro hl. m. Prahu; - kontrolování technického stavu majetku, příprava požadavků na opravy a údržbu majetku, zajišťování realizací oprav majetku a řešení jeho havarijního stavu, kontrola prováděných prací při údržbě, opravách a servisu technologií; - správa stavebně-technické dokumentace objektů FÚ pro hl. m. Prahu, vedení evidence veškerých podkladů potřebných pro archivaci; - podílení se na přípravě a zadávání výběrových řízení zejména u oprav a údržovacích prací, a kontrole veřejných zakázek malého rozsahu (VZMR); - zajišťování podkladů pro smluvní vztahy, zpracovávání podnětů k případnému ukončení nebo změn dodavatelů provozních smluv v rámci svěřených agend, zajišťování případné reklamace vyplývající ze smluvních vztahů; - přijímání veškerých podnětů z FÚ pro hl. m. Prahu a j... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Specialisté v oblasti řízení rizik (Legal Affairs Deputy General Director)
Před 12 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplň práce zahrnuje zejména: prověřování stávajících strategií a politik společnosti a legislativy s cílem identifikovat odchylky a zastaralá ustanovení, přípravu a revizi vnitřních směrnic společnosti týkajících se compliance a řízení rizik. Dále komunikaci s oddělením compliance a řízení rizik, posuzování nebezpečí a rizik a přípravu reakcí na ně, s cílem odhalit slabiny a rozpory v procesech a dokumentech společnosti, a předávání výsledků posuzování a analýzy... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Specialisté v oblasti řízení rizik (Legal Affairs Deputy General Director)
Před 12 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplň práce zahrnuje zejména: prověřování stávajících strategií a politik společnosti a legislativy s cílem identifikovat odchylky a zastaralá ustanovení, přípravu a revizi vnitřních směrnic společnosti týkajících se compliance a řízení rizik. Dále komunikaci s oddělením compliance a řízení rizik, posuzování nebezpečí a rizik a přípravu reakcí na ně, s cílem odhalit slabiny a rozpory v procesech a dokumentech společnosti, a předávání výsledků posuzování a analýzy... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
OBCHODNÍ REFERENT/KA PRO FRANCOUZSKÝ TRH
Před 13 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Orel č.p. 18, 538 21 Slatiňany NÁPLŇ PRÁCE: obchodní činnost B2B - navazování a udržování obchodních vztahů v regionu Švédsko a Francie samostatná obchodní činnost, kdy budete komunikovat s B2B zákazníky jejich požadavky na naše výrobky, vytvářet cenové nabídky a uzavírat smlouvy, koordinovat a plánovat termíny dodávek a montáží komunikace se zahraničními obchodními partnery zajištění listinné korespondence se zákazníky a obchodními partnery podílení se na přípravě marketingových akcí, účast na mezinárodních veletrzích POŽADAVKY: aktivní znalost francouzského nebo anglického jazyka ústní i písemnou formou podmínkou obchodní zkušenosti B2C / B2B a technická představivost výhodou uživatelská znalost práce na PC ( Word, Excel, Internet) řidičský průkaz skupiny B svědomitost, samostatnost a pečlivost spolehlivost a odpově... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
OBCHODNÍ REFERENT/KA PRO FRANCOUZSKÝ TRH
Před 13 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Orel č.p. 18, 538 21 Slatiňany NÁPLŇ PRÁCE: obchodní činnost B2B - navazování a udržování obchodních vztahů v regionu Švédsko a Francie samostatná obchodní činnost, kdy budete komunikovat s B2B zákazníky jejich požadavky na naše výrobky, vytvářet cenové nabídky a uzavírat smlouvy, koordinovat a plánovat termíny dodávek a montáží komunikace se zahraničními obchodními partnery zajištění listinné korespondence se zákazníky a obchodními partnery podílení se na přípravě marketingových akcí, účast na mezinárodních veletrzích POŽADAVKY: aktivní znalost francouzského nebo anglického jazyka ústní i písemnou formou podmínkou obchodní zkušenosti B2C / B2B a technická představivost výhodou uživatelská znalost práce na PC ( Word, Excel, Internet) řidičský průkaz skupiny B svědomitost, samostatnost a pečlivost spolehlivost a odpově... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Referent/ka Odboru správy majetku města
Před 24 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování agendy spojené s platbami za pronájmem bytových prostor, zpracování vyúčtování služeb v rámci pronájmů bytových prostor, evidence a příprava plateb za spotřebu energií objektů v majetku města, příprava a evidence položek rozpočtu spojených se spotřebou energií, vedení hotovostní pokladny. Požadavky zaměstnavatele: - minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou - výhodou znalost právních předpisů týkajících se města a obcí, zejména zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení) - výhodou praxe v oblasti správy majetku,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Odboru správy majetku města
Před 24 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování agendy spojené s platbami za pronájmem bytových prostor, zpracování vyúčtování služeb v rámci pronájmů bytových prostor, evidence a příprava plateb za spotřebu energií objektů v majetku města, příprava a evidence položek rozpočtu spojených se spotřebou energií, vedení hotovostní pokladny. Požadavky zaměstnavatele: - minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou - výhodou znalost právních předpisů týkajících se města a obcí, zejména zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení) - výhodou praxe v oblasti správy majetku,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
REFERENT STÁTNÍ SPRÁVY A SAMOSPRÁVY NA ÚSEKU ZDRAVOTNICTVÍ
Před 33 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní poměr na dobu určitou. Obor školního vzdělání: Není stanoveno Pracovní náplň: - Dotační programy JčK v oblasti zdravotnictví (stanovování metodiky pro poskytování finančních podpor vč. přípravy a vlastní administrace dotačních programů). - Projekty EU v oblasti zdravotnictví (příprava projektu, management projektu po dobu jeho realizace vč. vedení dokumentace projektu). - Koncepční činnost v oblasti zdravotnictví (podíl na zpracování strategických a koncepčních dokumentů JčK v oblasti zdravotnictví, organizace a kontrola naplňování těchto dokumentů). - Krizové řízení v oblasti zdravotnictví (agenda traumatologických plánů apod.). - Přeshraniční spolupráce v oblasti zdravotnictví. - Agenda likvidace nepoužitých léčiv (podklady pro financování) - Agenda zdravotnické dokumentace. Znalosti oboru: Zákon č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), v platném znění; zá... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
REFERENT STÁTNÍ SPRÁVY A SAMOSPRÁVY NA ÚSEKU ZDRAVOTNICTVÍ
Před 33 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní poměr na dobu určitou. Obor školního vzdělání: Není stanoveno Pracovní náplň: - Dotační programy JčK v oblasti zdravotnictví (stanovování metodiky pro poskytování finančních podpor vč. přípravy a vlastní administrace dotačních programů). - Projekty EU v oblasti zdravotnictví (příprava projektu, management projektu po dobu jeho realizace vč. vedení dokumentace projektu). - Koncepční činnost v oblasti zdravotnictví (podíl na zpracování strategických a koncepčních dokumentů JčK v oblasti zdravotnictví, organizace a kontrola naplňování těchto dokumentů). - Krizové řízení v oblasti zdravotnictví (agenda traumatologických plánů apod.). - Přeshraniční spolupráce v oblasti zdravotnictví. - Agenda likvidace nepoužitých léčiv (podklady pro financování) - Agenda zdravotnické dokumentace. Znalosti oboru: Zákon č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), v platném znění; zá... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Dotační specialista škol a dětských kroužků
Před 33 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Trumpichová Nichole, tel.: 773778303, e-mail: info@edu3d.cz Hlavní odpovědnosti: Vyhledávání dotačních příležitostí: Monitorování aktuálních dotačních programů a výzev na národní i evropské úrovni. Analýza vhodnosti dotačních programů pro potřeby škol a dětských kroužků. Příprava a podávání žádostí: Sběr a příprava potřebných dokumentů a informací pro podání žádostí. Vypracování a podání dotačních žádostí v souladu s požadavky poskytovatelů dotací. Správa a administrace dotací: Sledování průběhu schválených projektů a zajištění jejich souladu s dotačními podmínkami. Příprava a podávání průběžných a závěrečných zpráv o realizaci projektů. Komunikace a spolupráce: Komunikace s poskytovateli dotací, partnery a dalšími zainteresovanými s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Dotační specialista škol a dětských kroužků
Před 33 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Trumpichová Nichole, tel.: 773778303, e-mail: info@edu3d.cz Hlavní odpovědnosti: Vyhledávání dotačních příležitostí: Monitorování aktuálních dotačních programů a výzev na národní i evropské úrovni. Analýza vhodnosti dotačních programů pro potřeby škol a dětských kroužků. Příprava a podávání žádostí: Sběr a příprava potřebných dokumentů a informací pro podání žádostí. Vypracování a podání dotačních žádostí v souladu s požadavky poskytovatelů dotací. Správa a administrace dotací: Sledování průběhu schválených projektů a zajištění jejich souladu s dotačními podmínkami. Příprava a podávání průběžných a závěrečných zpráv o realizaci projektů. Komunikace a spolupráce: Komunikace s poskytovateli dotací, partnery a dalšími zainteresovanými s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů
Před 33 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem Nástup dohodou Požadované vzdělání: úplné střední ukončené maturitou Schopnost týmové spolupráce a výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, Výhodou: znalosti se správou budov, všeobecná znalost problematiky bytových družstev a polečenství vlastníků jednotek, . Náplň práce: - administrativní práce spojené s vedením členské evidence družstva a společenství vlastníků, - řešení požadavků předsedů společenství vlastníků jednotek a vlastníků bytů, - administrativní agenda - přípra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů
Před 33 dny - ANNONCE
První kontakt e-mailem Nástup dohodou Požadované vzdělání: úplné střední ukončené maturitou Schopnost týmové spolupráce a výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, Výhodou: znalosti se správou budov, všeobecná znalost problematiky bytových družstev a polečenství vlastníků jednotek, . Náplň práce: - administrativní práce spojené s vedením členské evidence družstva a společenství vlastníků, - řešení požadavků předsedů společenství vlastníků jednotek a vlastníků bytů, - administrativní agenda - přípra... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka vnitřní správy
Před 46 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Nabízíme: - pracovní poměr na dobu neurčitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně, - 8. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, - systém zaměstnaneckých a sociálních výhod (pět týdnů dovolené, příspěvek zaměstnavatele na stravování, FKSP), - příjemné pracovní prostředí. Náplň práce: - zajištění běžných oprav, údržby, revizí, prohlídek a prověrek technické způsobilosti budov včetně komunikace s úklidovými firmami a firmami centrální ochrany budov, - zajištění drobných n... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
referent/ka vnitřní správy
Před 46 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Nabízíme: - pracovní poměr na dobu neurčitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně, - 8. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, - systém zaměstnaneckých a sociálních výhod (pět týdnů dovolené, příspěvek zaměstnavatele na stravování, FKSP), - příjemné pracovní prostředí. Náplň práce: - zajištění běžných oprav, údržby, revizí, prohlídek a prověrek technické způsobilosti budov včetně komunikace s úklidovými firmami a firmami centrální ochrany budov, - zajištění drobných n... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
REFERENT /REFERENTKA STÁTNÍ SPRÁVY A SAMOSPRÁVY /stavební úřad/
Před 48 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
12.8.2024 - splnění předpokladů podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávních celků a o změně některých zákonů. Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, popř. vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví, dle § 13a zákona č. 183/2006 Sb. o územním plánová... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
REFERENT /REFERENTKA STÁTNÍ SPRÁVY A SAMOSPRÁVY /stavební úřad/
Před 48 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
12.8.2024 - splnění předpokladů podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávních celků a o změně některých zákonů. Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, popř. vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví, dle § 13a zákona č. 183/2006 Sb. o územním plánová... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce