referent/ka vnitřní správy

Před 186 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Nabízíme: - pracovní poměr na dobu neurčitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně, - 8. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, - systém zaměstnaneckých a sociálních výhod (pět týdnů dovolené, příspěvek zaměstnavatele na stravování, FKSP), - příjemné pracovní prostředí. Náplň práce: - zajištění běžných oprav, údržby, revizí, prohlídek a prověrek technické způsobilosti budov včetně komunikace s úklidovými firmami a firmami centrální ochrany budov, - zajištění drobných n... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT/KA PRODEJE
NÁPLŇ PRÁCE: - evidence a vyřizování objednávek - vystavování faktur vydaných - komunikace se zákazníky - správa skladu expedice POŽADUJEME: - znalost anglické... (více v detailu)
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
REFERENT/KA - FAKTURACE
z: 19.2. 2025 PŘIHLÁŠKU A PODMÍNKY ZAŘAZENÍ UCHAZEČE DO VÝBEROVÉHO ŘÍZENÍ NAJDETE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH MĚSTA KOPŘIVNICE: Předpoklady zařazení do výběrového řízení: - více informací naleznete na: http://www.koprivnice.cz/index.php?id=volna-mista-mestsky-urad-koprivnice Přihlášky do výběrového řízen... (více v detailu)
Vrátní
Evidence příchodů, odchodů, kontrolní a obchůzková činnost. Kontakt na tel. od 10:00 hod, na mail. pracovní poměr... (více v detailu)
Referent - ochrana ovzduší na odboru výstavby a životního prostředí (m/ž)
Náplň práce: výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší. Zpracování akčního plánu v návaznosti na Program zlepšování kvality ovzduší, mapování a kontrola domácností, které provozují kotle na pevná paliva I a II emisní třídy na území ORP, kontrola plnění požadavků kladených na provozovatele spalovacích zdrojů zákonem o ochraně ovzduší na území ORP Rakovník. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (10. platová třída) + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání s vazbou na problematiku ochrany životního prostředí, znalost problematiky ochrany ovzduší, znalost programu GINIS, VITA, VERA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, orientace v dotačních titulech, praxe při podávání žádostí o dotace ... (více v detailu)
STROJÍRENSKÝ DĚLNÍK / STROJÍRENSKÁ DĚLNICE
Pracovní poměr na dobu neurčitou, nepřetržitý provoz. Kontakt zasláním životopisu na e-mail: katerina.cermanova@hauk.cz pracov... (více v detailu)
Maséři thajských masáží
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Saysavath Khamla, e-mail: info@goldhandthaimassage.cz Požadavky certifikát masáže Ubytování zajištěno pracovn... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNICTVÍ ON-LINE - DAŇOVÁ PŘIZNÁNÍ za r. 2024
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - BAZOS
Nabízíme on-line vedení externího účetnictví firmám, účetní služby pro fyzické a právnické osoby i zaměstnance, kteří provozují živnost na vedlejší pr... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
zámečník (m/ž)
Pracovní poměr na dobu neurčitou. - možno i absolvent/ka - čtení technických podkladů - příprava materiálu ke zpracování - manuální zručnost - dobrý zdravotní stav - spolehlivost a ... (více v detailu)
kosmetička - inovace růstu vlasů - DPP
pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 150 - 200 Vzdělání: Vyučen Obor činnosti: Ostatní Typ: Úřad práce
Kadeřníci
pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 10000 - 20000 Vzdělání: Vyučen Obor činnosti: Služby Typ: Úřad práce
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
pracovní poměr od: 13.01.2025, mzda: 21000 Obor činnosti: Stavebnictví nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Pomocní pracovníci v oblasti těžby a stavebnictví
pracovní poměr od: 24.11.2023, mzda: 20800 Obor činnosti: Stavebnictví nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Betonáři, železobetonáři a příbuzní pracovníci
pracovní poměr od: 18.02.2025, mzda: 21500 Obor činnosti: Stavebnictví nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Pomocný/á kuchař/ka
Místo výkonu práce: Svobody 32, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Pracovní doba: Po-Čt 10:00-21:00 h, Pá-So 10:00-22:00 h, Ne 12:00-20:00 h. Náplň práce: rychlé občerstvení. Kon... (více v detailu)
Expedient (M/Ž)
Příprava objednávek,balení objednávek. Pracovní doba 5.30-14.00 hod. pracovní poměr od: 18.02.2025, mz... (více v detailu)
Pracovník restauračního provozu
pracovní poměr od: 06.01.2025, mzda: 20800 Obor činnosti: Obchod a prodej nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Specialisté v oblasti zahradnictví
pracovní poměr od: 03.03.2025, mzda: 36000 Obor činnosti: Vz... (více v detailu)
Stavební klempíři
příspěvek na stravování pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 32500 Obo... (více v detailu)
Řidiči a obsluha zemědělských strojů, zemědělský dělník
pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 25000 - 35000 Obor činnosti: ... (více v detailu)
Řidiči nákladních automobilů, autobusů a tramvají
pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 25000 - 30000 Obor činnosti... (více v detailu)
Mzdoví účetní
pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 30000 - 40000 Obor činnosti: Ad... (více v detailu)
Ostatní uklízeči a pomocníci
manager.alina@mamelidi.com, info@mamelidi.com pracovní poměr od: 19.12.2024,... (více v detailu)
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce