Správce informačního systému DTM oddělení provozu služeb na odboru informačních technologií

Před 52 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: rozvoj informačního systému Digitální technická mapa (dále jen DTM) a hardware, na kterém je systém provozován, vedení dokumentace k DTM, kontrola správného chodu všech komponent DTM, komunikace s dodavateli a s ostatními správci na řešení vzniklých provozních problémů, administrace uživatelů systému, zajištění souladu DTM s předpisy a požadavky na kybernetickou bezpečnost, hlídání termínů platností technických podpor pro jednotlivé části DTM Požadavky: - dosažené vzdělání VŠ - obor vzdělání informatika výhodou - znalosti oboru - správa operačních a informačních systémů, správa VMware výhodou - praxe ve veřejné správě výhodou - praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou - jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina) výhodou - další požadované dovednosti: ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: správce informa... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
REFERENT/REFERENTKA ODBORU MÍSTNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ A ÚDRŽBY MAJETKU
z:15.1.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje - e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče. Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/. Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit na e-mailovou adre... (více v detailu)
REFERENT-KA ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
KO: Štáblová Lenka, tel.: 553 777 903, e-mail: lenka.stablova@kravare.cz Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz. Požadované vzdělání: - Vyšší odborné vzdělání získané v oborech zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost - Vysokoškolské vzdělání v zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (dle § 110 odst.4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) Předpoklady: - Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů - Dle § 110 odst. 1,2,3, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů Jiné požadavky: - Praxe v oblasti sociální politiky vítána, zkouška odborné způsobilosti výhodou - Už... (více v detailu)
Investiční technik/technička do oddělení přípravy investic
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/01 Druh práce: zajišťování přípravy investičních akcí a oprav statutárního města Olomouce včetně kontroly rozpočtů zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Pracovní poměr: doba určitá - zástup po dobu rodičovské dovolené Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe: -zkušenosti ve výstavbě nebo se stavebním řízením výhodou, -praxe ve funkci stavbyvedoucího, technického dozoru stavebníka, projektanta apod. výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou, -zkušenost s řízením projektů výhodou. Jiné požadavky: -orientace... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice ve věcech stavebního řádu
Charakteristika vykonávané činnosti: správní řízení zejména ve věcech stavebního řádu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem a splňuje požadavky dané zákonem o úřednících a zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Kvalifikační požadavky: v souladu s § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Další požadavky: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti stavební výhodou, - velmi dobrá znalost práce s PC (Windows, MS Word, Excel, Outlook), - praxe ve veřejné správě výhodou, - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, - ochota dalšího vzdělává... (více v detailu)
Pracovník/pracovnice v sociálních službách pro Noclehárnu pro muže (Zimní provoz)
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Zimní provoz probíhá na Nízkoprahovém denním centru, v případě, že jsou naplněny kapacity nocleháren a klesnou teploty pod bod mrazu. NDC se neupravuje, služba zajišťuje pouze přespání. Co u nás budete dělat? - Příjem klientů – našimi klienty jsou lidé bez přístřeší od 18 let, kteří se ocitli v krizové situaci spojené se ztrátou bydlení- klienty pod zjevným vlivem alkoholu nebo návykových látek nepřijímáme, zároveň musí být naši klienti soběstační. - Zajištění bezproblémového chodu nočního provozu. - Komunikace s noclehárnami. - Úklid prostor. Jakého člověka hledáme? - Který má dobré komunikační dovednosti, je přátelský, zodpovědný a má aktivní přístup k práci. - Vlídně, s důstojností a pochopením přistupuje ke klientům a jejich potřebám. - Umí se zapojit do práce a spolehlivost a týmovost je pro něj základní lidská hodnota. - Požadujeme trestní bezúhonnost a vzdělání min. SOU, kvalifikační kurz v sociálních službách výhodou. - Uvítáme praxi v oboru, ale důležitější jsou pr... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách pro Azylový dům pro muže
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - vzdělání min. SOU; - kladný vztah k cílové skupině, - kvalifikační kurz pro PSS výhodou; - spolehlivost, trestní bezúhonnost, flexibilita, empatie; komunikační dovednosti, proaktivní a zodpovědný přístup - schopnost pracovat v týmu i samostatně, - ochotu k průběžnému vzdělávání, Nabízíme: - práci na dohodu o provedení práce (12 hodinové směny – den, noc) do budoucna s možností práce na DPČ nebo HPP; - týmovou spolupráci; - nástup možný po dohodě; - mzdová sazba: 140,-Kč/hod. Náležitosti písemné přihlášky: - Strukturovaný životopis s uvedením kontaktních údajů. - Pro... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/pracovnice pro Resocializační program
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Charakter vykonávané činnosti: - sociální práce s klienty ve věku 12 – 23 let, kteří jsou ohroženi sociálním vyloučením, - administrativa služby, spolupráce při přípravě projektů - spolupráce napříč sítí sociálních služeb, s úřady a vzdělávacími institucemi, - další podrobnosti na www.skp-centrum.cz, Požadujeme: - vzdělání min. VOŠ nebo VŠ v souladu se zákonem č. 108/2006, Sb. o sociálních službách, - spolehlivost, výpis z rejstříku trestů, zodpovědnost, flexibilita, - ochotu k průběžnému vzdělávání. Nabízíme: - práci na dohodu o pracovní činnosti, - odměna – 190 Kč/hod., - zázemí zavedené a ve... (více v detailu)
Neuvedeno
SPECIALISTA/KA KYBERNETICKÉ BEZPEČNOSTI
Pracovní náplň - odpovědnost za správu interní bezpečnostní dokumentace, - podpora IT specialistů při tvorbě bezpečnostní dokumentace, - provádění pravidelné kontroly záloh a testovacích scénářů pro obnovu ICT, - tvorba koncepce rozvoje bezpečnosti v oblasti ICT, - výběr nejvhodnějších technologií pro zajištění bezpečnosti informačních systémů, - řízení změn v ICT dle zákona o kybernetické bezpečnosti, - podpora součástí JU v oblasti bezpečnosti ICT, - konzultace a implementace metodik procesní optimalizace a designu procesů v oblasti bezpečnosti ICT, - popis procesů a návrh potřebných změn pro dodržení kvality ICT služeb v oblasti bezpečnosti ICT, - administrace určených informačních systémů a podpora uživatelů. Požadujeme - VŠ nebo SŠ vzdělání v oblasti IT, - orientace v oblasti ICT – hardware, servery, sítě a v oblasti informačních systémů, - znalost zákona o kybernetické bezpečnosti a ISO 27X, - pokročilá znalost MS Office, příp. Microsoft365, - znalost BPMN a UML, - znalost VŠ pro... (více v detailu)
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH (M+Ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/-CE / PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH Požadavky: - vzdělání splňující podmínky dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách, na pozici sociálního pracovníka. Na pozici pracovníka v soc.službách min. středoškolské vzdělání. - výpis z RT - abstinence od návykových látek, - psychická stabilita, odolnost vůči stresu, - komunikační dovednosti; umění jednat v krizových situacích; rozhodnost; schopnost týmové i samostatné práce, empatie, spolehlivost, zodpovědnost, kreativita. Zodpovědnost za svěřenou práci. - schopnost pracovat bez předsudků s lidmi ohroženými sociálním vyloučením. Výhodou je: - praxe v oboru sociální práce, výcvik v krizové intervenci, v motivačních rozhovorech, znalost sociální sítě, znalost z oboru adiktologie Náplň práce: kontaktní práce a pora... (více v detailu)
Neuvedeno
Správce informačního systému DTM oddělení provozu služeb na odboru informačních technologií
Před 52 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: rozvoj informačního systému Digitální technická mapa (dále jen DTM) a hardware, na kterém je systém provozován, vedení dokumentace k DTM, kontrola správného chodu všech komponent DTM, komunikace s dodavateli a s ostatními správci na řešení vzniklých provozních problémů, administrace uživatelů systému, zajištění souladu DTM s předpisy a požadavky na kybernetickou bezpečnost, hlídání termínů platností technických podpor pro jednotlivé části DTM Požadavky: - dosažené vzdělání VŠ - obor vzdělání informatika výhodou - znalosti oboru - správa operačních a informačních systémů, správa VMware výhodou - praxe ve veřejné správě výhodou - praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou - jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina) výhodou - další požadované dovednosti: ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: správce informa... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností
Před 51 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou -znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komuni... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Správce technologického centra oddělení provozu služeb na odboru informačních technologií
Před 52 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: zajišťování provozu technologického centra Krajského úřadu Olomouckého kraje, zajišťování provozu počítačové sítě a jednotlivých serverů. Profylaxe technologického centra a síťových prvků, nákup ICT komponent, kontrola provedení prací dodavatelů a úplnosti dokumentace o těchto pracích, vedení dokumentací k technologickému centru, provádění bezpečnostních opatření v závislosti na hrozbách a doporučeních výboru kybernetické bezpečnosti Požadavky: - dosažené vzdělání VŠ - obor vzdělání - informatika výhodou - znalosti oboru - správa serverů, počítačových sítí a operačních systémů, správa WAF a VMware výhodou - praxe ve veřejné správě výhodou - praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou - jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina) výhodou - další požadované dovednosti: ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: s... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Odborný/vrchni referent v Oddělení vyměřovacím I.
Před 51 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Instrukce k přihlášení do výběrového řízení a další informace naleznete v inzerci k volnému služebnímu místu 250821 na webu Finanční správy České republiky: Aktuálně vyhlášená výběrov... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci, obsluha informačního systému
Před 51 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativního pracovníka - obsluhu informačního systému pro naši stanici STK v Českém Těšíně. Požadujeme úplné střední vyučení, řidičský průkaz, praxi v říz... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci, obsluha informačního systému
Před 51 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativního pracovníka - obsluhu informačního systému pro naši stanici STK v Českém Těšíně. Požadujeme úplné střední vyučení, řidičský průkaz, praxi v říz... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Specialisté v oblasti počítačových sítí (kromě správců)
Před 51 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Angličtina - středně pokročilá minimum, znalost IT - vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - instalace operačních systémů - reporting - monitoring aktivit ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Specialisté v oblasti počítačových sítí (kromě správců)
Před 51 dny - ANNONCE
Angličtina - středně pokročilá minimum, znalost IT - vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - instalace operačních systémů - reporting - monitoring aktivit ... (více v detailu)
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 51 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 51 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY
Před 51 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpově... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
technik/technička pro technické služby
Před 51 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
střední nebo odborné vzdělání, státní občanství ČR nebo státní občanství jiného státu, pokud má uchazeč v České republice trvalý pobyt a ovládá český jazyk, věk minimálně 18 let, řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič, řidičský průkaz skupiny C a T výhodou, znalost práce na PC, technické schopnosti, organizování práce zaměstnanců technických služeb, zajišťování nákupu materiálu a služeb pro chod technických služeb, zajišťování provozu a údržby vozidel v majetku města, zajišťování údr... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Projektový manažer/manažerka informačních a komunikačních systémů oddělení rozvoje služeb na odboru informačních technologií
Před 52 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: komplexní koordinace přípravy a realizace projektů informačních a komunikačních systémů, provádění činností spojených s koordinací projektů informačních a komunikačních technologií, příprava podkladů pro veřejné zakázky v souvislosti s projekty informačních a komunikačních technologií, příprava podkladů pro uzavírání smluvních vztahů s dodavateli informačních systémů, stanovení časového a finančního plánu realizace projektu, sestavení, vedení a řízení projektového týmu Požadavky: - dosažené vzdělání - VŠ - obor vzdělání - informatika výhodou - znalosti oboru - operační systémy Windows, architektura aplikací, architektura technické infrastruktury, protokoly TCP/IP - praxe ve veřejné správě výhodou - praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou - jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou - další požadované dovednosti: ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně mysle... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Projektový manažer/manažerka informačních a komunikačních systémů oddělení rozvoje služeb na odboru informačních technologií
Před 52 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: komplexní koordinace přípravy a realizace projektů informačních a komunikačních systémů, provádění činností spojených s koordinací projektů informačních a komunikačních technologií, příprava podkladů pro veřejné zakázky v souvislosti s projekty informačních a komunikačních technologií, příprava podkladů pro uzavírání smluvních vztahů s dodavateli informačních systémů, stanovení časového a finančního plánu realizace projektu, sestavení, vedení a řízení projektového týmu Požadavky: - dosažené vzdělání - VŠ - obor vzdělání - informatika výhodou - znalosti oboru - operační systémy Windows, architektura aplikací, architektura technické infrastruktury, protokoly TCP/IP - praxe ve veřejné správě výhodou - praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou - jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou - další požadované dovednosti: ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně mysle... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
správce informačních tecchnologií a komunikačních technologií
Před 52 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: únor 2025, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru informačních a komunikačních technologií, technickém či ekonomickém - občanská a morální bezúhonnost Požadavky pro podání přihlášky: - praxe v oboru informatiky výhodou - řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, flexibilita při řešení pracovních úkolů, spolehlivost, pečlivost, schopnost týmové práce - vhodné i pro absolventy Hlavní zaměření činnosti: - zajišťování správy informačních a komunikačních systémů - zajišťování podpory uživatelům - správa systému, síť... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce