SM 201153_referent v Oddělení vyměřovacím II Odbor vyměřovací II

Náplň práce: zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; přijímání a zpracování daňových tvrzení v rámci správy daní, vyměřování a doměřování daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující; kontrola osobních daňových účtů. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové pe... (více v detailu)

Podobné inzeráty

Právník/čka Oddělení administrativně právního
Před 3 dny - AVIZO_CZ
www.coi.cz/o-coi/kariera/ stravenky, 25 dni dovolené, 5 dní indispozičního volna pracovní poměr od: 01... (více v detailu)
Neuvedeno
č. 210888 - referent v Oddělení vyměřovacím I
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zpracování daňových přiznání k dani z příjmů FO, - komunikaci s daňovými subjekty, - zpracování úřední korespondence, - práci s nedoplatky daní. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (nap... (více v detailu)
Neuvedeno
referent oddělení Hospodaření s majetkem
z:5.2.2025 Požadavky na uchazeče: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost znalost práce s PC (MS Office, Internet) řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Nový Jičín vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § ... (více v detailu)
Rada v oddělení právních vztahů k nemovitostem Katastrálního pracoviště Děčín
[] Místo výkonu práce: Tržní č.p. 1906/24 Děčín IV-Podmokly, 405 02 Děčín 2 Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Rozhodování o návrzích na povolení vkladu, o zamítnutí vkladu nebo výmazu práv k nemovitostem do katastru nemovitostí. Kontrolování správnosti výše úhrady správního poplatku za návrh na zahájení řízení o povolení vkladu do KN. Zjišťování způsobilosti listin. Jednání se státními orgány, obcemi, vlastníky a jinými oprávněnými při zápisu vlatnických ... (více v detailu)
Úředník/úřednice oddělení správních agend
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení správních agend. Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend Platová třída: 10 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 10. března 2025 nebo podle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - rámcová znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném... (více v detailu)
Neuvedeno
č. 210849 - referent v Oddělení kontrolním II
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů v oblasti DPH, - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání indi... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 26 680 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialist, S/4 HANA OTC
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Stanovovat prvky správy komodit / účtů a strategické plány sourcingu. - Implementace/kontrola/potvrzení ERP řešení, která dodržují koncepční návrh na vysoké úrovni a jsou sledovatelná na funkční i nefunkční požadavky v projektech/vylepšeních - Provadět workshopy zaměřené na rozsah, přizpůsobení standardu pro projekty/vylepšení, navrh řešení klíčových nedostatků, poskytování odhadů úsilí a spojení se s obchodními týmy - Definovat a upřednostňovat funkce produktu SAP ERP ve spolupráci s odborníky na obchodní předmět - Prokazovat odborné znalosti produktů a poskytovat zákazníkům ukázky podle potřeby - Zkoumat nově vydané cloudové funkce ERP za účelem zvýšení spokojenosti zákazníků a trvalého zlepšování produktivity - iniciovat, sjednocovat v rámci podniku a implementovat - Kouč a mentor mladších členů týmu v rámci odpově... (více v detailu)
Neuvedeno
Koordinátor/ka programu a produkce
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Nástup v květnu 2025 nebo dohodou. Náplň práce: - komplexní zajištění kulturních akcí pořádaných organizací: divadla, koncertů, filmových projekcí, výstav, venkovních akcí aj. - příprava a řízení dramaturgické koncepce a jejího naplňování - koordinace dalších produkčních pracovníků a externích spolupracovníků, včetně personálu akcí - realizace a plánování aktivit rozvoje publika - prohlubování spolupráce s významnými partnery na poli programu a akcí, zejména školami, komunitními organizacemi a městskými složkami - správa rozpočtu akcí, vyhledávání a využívání dotačních titulů - zajišťování povolení a autorských práv, vedení statistik, příprava smluv a další související administrativa Preferujeme: - vzdělání nebo praxi v oblasti kultury, produkce, koordinace akcí apod. - přehled o kulturním dění - výborné komunikační... (více v detailu)
Neuvedeno
vedoucí Oddělení dopravních agend Odboru občansko správního ÚMČ Praha 16
Před 7 dny - AVIZO_CZ
kontakt: tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu písemnou přihláškou (podatelna/datová schránka) Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení. Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), orientace v právních předpisech souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), vše v platném znění, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, řízení a vedení pracovního týmu, vysoká flexibilita, spolehliv... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/pracovnice
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Komenského č.p. 288, 407 21 Česká Kamenice HLEDÁME DO NAŠEHO PRACOVNÍHO TÝMU SOCIÁLNÍHO PRACOVNÍKA/PRACOVNICI PRO NÍZKOPRAHOVÉ ZAŘÍZENÍ PRO DĚTI A MLÁDEŽ Nástup možný ihned. Náplň práce: - sociální práce s dětmi a mládeží ve věku od 6 do 26 let ohroženými sociálně patologickými jevy (individuální a skupinová práce), - kontaktní terénní práce, spolupráce s návaznými službami a institucemi, - administrativní činnost, vedení příslušné dokumentace - spolupodílení se na analytické, metodické a koncepční činnosti Kvalifikační předpoklady: - Odbornou způsobilost v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., - znalost a praxe v oblasti sociálních služeb vítána - předpoklady pro práci s dětmi a mladými dospívajícími lidmi, - ochotu pracovat v odpoledních hodinách, (od 9:30 -... (více v detailu)
Neuvedeno
SPECIALISTKA/SPECIALISTKA PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Nástup dohodou na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou Požadujeme: - min. SŠ vzdělání s maturitou - znalost práce na PC, MS Office - praxi v oboru administrace veřejných zakázek min.2 roky - výborné komunikační schopnosti v ústním i písemném projevu, pečlivost, odpovědnost - ŘP sk. B Nabízíme: - zajímavou a různorodou práci - platové zařazení dle NV 341/2017 Sb. (10.platová třída), po zapracování k tarifu navíc osobní příplatek, odměny - pružnou pracovní dobu... (více v detailu)
Neuvedeno
Technický nákupčí / technická nákupčí
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na e-mail kariera@wotan.cz. Požadujeme: - vzdělání technického směru výhodou - znalost práce v SAPu - zkušenosti v nákupu, ideálně technického sortimentu - komunikativní znalost angličtiny (každodenní využití) - schopnost vyjednávat a hledat efektivní řešení - pečlivost a organizovanost - řidičský průkaz sk. B (občasné služební cesty). Náplň práce: - nákup náhradních dílů, strojů, chemikálií a služeb - správa objednávek v ERP systému (zadávání, potvrzování, kontrola dodávek) - komunikace s dodavateli v ČR i zahraničí, ř... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující informace3) : (požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky, náplň práce apod.) Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Pracovník zákaznického oddělení. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Náplň práce: " telefonické kontaktování zákazníků " evidence v interním informačním systému " práce s PC Požadujeme: " příjemné vystupování " uživatelskou úroveň práce na PC " svědomitý přístup k práci NEPOŽADUJEME cizí jazyky Nabízíme: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc " pracovní poměr se standardní pracovní smlouvou " nabízíme hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek " motivace dřívějších odchodů (když máte hotovou svoji práci, můžete v poledne odejít domů) " dovolená až 28 dní " žádné přesčasy, volné víkendy i svátky " dobré platové ohodnocení s fixní složkou mzdy " benefity - stravenky 210 Kč,- , sick days, příspěvek na ... (více v detailu)
Neuvedeno
250821 - referent/referentka v Oddělení vyměřovacím I
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Instrukce k přihlášení do výběrového řízení a další informace naleznete v inzerci k volnému služebnímu místu na webu Finanční správy České republiky: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné inf... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborný/vrchni referent v Oddělení vyměřovacím I.
Před 72 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Instrukce k přihlášení do výběrového řízení a další informace naleznete v inzerci k volnému služebnímu místu 250821 na webu Finanční správy České republiky: Aktuálně vyhlášená výběrov... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
TECHNIK SPRÁVY BUDOV
Před 72 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Máte šikovné ruce, jste komunikativní, dokážete pracovat samostatně a je na Vás spoleh? Přidejte se k našemu týmu! V případě zájmu je nutné přihlásit se do výběrového řízení dle informací n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
TECHNIK SPRÁVY BUDOV
Před 72 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Máte šikovné ruce, jste komunikativní, dokážete pracovat samostatně a je na Vás spoleh? Přidejte se k našemu týmu! V případě zájmu je nutné přihlásit se do výběrového řízení dle informací n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
MASTER DATA ARCHITECT
Před 72 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Úkoly a odpovědnosti: Pomoc obchodním jednotkám při zavádění technických řešení pro standardy Master dat a zvyšovat úroveň kvality Master dat v našich systémech SAP a spotřebitelských systémech. Využití a vývoj řešení pro Master data s našimi interními a externími partnery. Poskytování podpory při řešení problémů s kvalitou dat a technologických problémů s odborníky na danou problematiku. Být součástí centrálního týmu pro správu hlavních dat, ve kterém vytváříte základy pro organizaci řízenou daty. Řízení řešení Master dat v klíčových programech, jako je S/4 HANA, a pracovat v cross-funkčních týmech s obchodními jednotkami. Zástupce globálního vedoucího týmu, strategický partner. Ukázkové odpovědnosti pro tuto pozici zahrnují: Slaďování s globálními členy týmu a manažery v oblasti obchodu a IT při zavádění procesů správy dat a samotné správy dat. Posouvání řízení Master dat a řízení kvality dat v oblastech zákazníků, dodavatelů, materiálů, lokalit, financí a kontroly, aktiv. Vývoj proc... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
MASTER DATA ARCHITECT
Před 72 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Úkoly a odpovědnosti: Pomoc obchodním jednotkám při zavádění technických řešení pro standardy Master dat a zvyšovat úroveň kvality Master dat v našich systémech SAP a spotřebitelských systémech. Využití a vývoj řešení pro Master data s našimi interními a externími partnery. Poskytování podpory při řešení problémů s kvalitou dat a technologických problémů s odborníky na danou problematiku. Být součástí centrálního týmu pro správu hlavních dat, ve kterém vytváříte základy pro organizaci řízenou daty. Řízení řešení Master dat v klíčových programech, jako je S/4 HANA, a pracovat v cross-funkčních týmech s obchodními jednotkami. Zástupce globálního vedoucího týmu, strategický partner. Ukázkové odpovědnosti pro tuto pozici zahrnují: Slaďování s globálními členy týmu a manažery v oblasti obchodu a IT při zavádění procesů správy dat a samotné správy dat. Posouvání řízení Master dat a řízení kvality dat v oblastech zákazníků, dodavatelů, materiálů, lokalit, financí a kontroly, aktiv. Vývoj proc... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
samostatný referent/ka oddělení IT
Před 72 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Znalost HW a SW (Windows10/11/Sever, Office, Microsoft 365, AD), zkušenosti s SQL databázemi a zkušenosti se správou aktivních síťových prvků, anglický jazyk na úrovni čtení technické dokumentace, řidičský průkaz skupiny B, komunikativnost a aktivní přístup k řešení úkolů, dokázat pracovat samostatně i v týmu, správně určovat priority a mít dobré organizační schopnosti, analytické myšlení a ochotu učit se novým technologiím. Výhodou bude, pokud máte zkušenosti také s: virtualizačními systémy jako VMWARE nebo Proxmox, zálohovacím řešením VEEAM Backup, diskovými poli a jejich správou, BI... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
samostatný referent/ka oddělení IT
Před 72 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Znalost HW a SW (Windows10/11/Sever, Office, Microsoft 365, AD), zkušenosti s SQL databázemi a zkušenosti se správou aktivních síťových prvků, anglický jazyk na úrovni čtení technické dokumentace, řidičský průkaz skupiny B, komunikativnost a aktivní přístup k řešení úkolů, dokázat pracovat samostatně i v týmu, správně určovat priority a mít dobré organizační schopnosti, analytické myšlení a ochotu učit se novým technologiím. Výhodou bude, pokud máte zkušenosti také s: virtualizačními systémy jako VMWARE nebo Proxmox, zálohovacím řešením VEEAM Backup, diskovými poli a jejich správou, BI... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Učitel/učitelka střední školy v aprobaci ČJ + DĚJ nebo ČJ + AJ/ON
Před 72 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
pracoviště Holešov - Náplň práce: komplexní vzdělávací a výchovná činnost ve všeobecně vzdělávacích nebo odborných předmětech spojená s tvorbou a průběžnou aktualizací pedagogické dokumentace, kterou pedagogický pracovník vytváří a podle níž postupuje při výkonu své přímé pedagogické činnosti, nebo spojená ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
vrchni referent/ka/rada v Oddělení vyměřovacím II
Před 73 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Jedná se zejména o tyto činnosti: -zajištění správy více druhů daní u přidělených daňových subjektů, tj. zpracovávání daňových tvrzení, stanovování správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření, a to v oblasti daně z příjmů právnických osob -za oblast spravovaných daní vedení části spisů daňových subjektů -vyrozumívání daňových subjektů o nedoplatku, zpracovávání výkazů nedoplatků a předávání k vymáhání... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností
Před 73 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou -znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komuni... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce