Metodik účetnictví ÚSC oddělení účetnictví a výkaznictví na odboru ekonomickém

Před 332 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: provádění konzultační a poradenské činnosti včetně vydávání stanovisek v oblasti účetnictví a výkaznictví, provádění kontroly zaslaných výkazů do státní pokladny, poskytování metodické pomoci obecním a městským úřadům v oblasti účetnictví místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: dosažené vzdělání SŠ s maturitní zkouškou, VOŠ, VŠ obor vzdělání : ekonomika, veřejná správa výhodou znalosti oboru : zákon o účetnictví, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o dani z příjmů, zákon o krajích, zákon o obcích, praxe ve veřejné správě výhodou, praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou, další požadované dovednosti uživatelská znalost PC (MS Office) samostatnost komunikativnost smysl pro týmovou práci schopnost analyticky a koncepčně myslet Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: metodik účetnictví ÚS... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku
Před 2 dny - AVIZO_CZ
z:7.2.2025 https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ Druh práce: vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku Odbor městského úřadu: odbor místního hospodářství a údržby majetku Počet obsazovaných míst: 1 Pracovní poměr: na dobu neurčitou Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení dle dohody s vybraným uchazečem Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka Zařazení: vedoucí úředník - požadavek na absolvování vzdělávání vedoucích úředníků do 2 let ode dne zahájení výkonu funkce vedoucího úředníka. Platové zařazení: 11. platová třída (platový tarif od 26 680 Kč do 38 570 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příplatek za vedení a možnost přiznání osobního příplatku a pravidelných mimořádných odměn v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Charakteristika vykoná... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic
Před 2 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Investiční referent/ka - Vykonávaná agenda: příprava a realizace jednotlivých investičních akcí, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace, zpracování návrhů investičních plánů, příprava veřejných zakázek investičních akcí po věcné stránce, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení a realizaci stavby, vedení výrobních výborů projektových dokumentací, prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, příprava podkladů a dokumentů pro rozhodování orgánů města, spolupráce při uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli své svěřené akce - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, nejlépe technického směru, znalost příslušné legislativy, zejména: zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon,... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka stavebního úřadu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Referent/referentka stavebního úřadu, pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 11 Požadujeme: • vzdělání prioritně: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo c) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo d) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, e) minimálně však střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví; • dále: řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič, dobré komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent silničního úřadu v odboru dopravy
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: zejména výkon státní správy podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, dále pak výkon státní správy podle zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, stanovení dopravního značení ve smyslu zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů, vše v rámci působnosti ORP Česká Lípa. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky: 9. - 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 29 120 Kč do 35 770 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republi... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti - specialisté dávek hmotné nouze
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o státní službě"), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo referent - specialista dávek hmotné nouze v Oddělení NSD II. Odboru Kontaktního pracoviště v Chomutově Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, se služebním působištěm v Chomutově, ID 11010247. Údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text-platne-od-1-1-2025.aspx. Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Zajišťování agendy dle zákona o pomoci v hmotné nouzi. Zpracování a vyřizování žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi, kontrola výplaty dávek a provádění místního šetření pro účely přiznání a výplaty dávek hmotné nouze. Vedení správního řízení ve věci dávek pomoci v hmotné nouzi. V... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent v Oddělení kontrolním I (SM č. 280294)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Chrudim Služba zahrnuje: - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, tj. vyhledávací činnosti včetně místního šetření, postupu k odstranění pochybností a daňové kontroly se zaměřením na daň z přidané hodnoty a daň z příjmů, - vypracování stanovisek a rozhodnutí. 9. PT: dle dosažené praxe od 30 232 Kč (včetně os. příplatku po zapracován... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice oddělení správních agend
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení správních agend. Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend Platová třída: 10 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 10. března 2025 nebo podle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - rámcová znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném... (více v detailu)
Neuvedeno
referent oddělení Hospodaření s majetkem
Před 4 dny - AVIZO_CZ
z:5.2.2025 Požadavky na uchazeče: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost znalost práce s PC (MS Office, Internet) řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Nový Jičín vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § ... (více v detailu)
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 24.790,-Kč do 35.770,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek n... (více v detailu)
Neuvedeno
Ředitel odboru řízení staveb Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání (stavební či technický obor výhodou); - min. 5 let odborné praxe, včetně zkušenosti s vedením pracovního týmu; - samostatnost, pečlivost, spolehlivost; - znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek; - znalost zákona o registru smluv; - trestní bezúhonnost (získání bezpečnostní prověrky NBÚ - "Tajné"); - zdravotní způsobilost; - schopnost rychlého a věcného rozhodování; - flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání; - řidičské oprávnění sk. "B" výhodou. Nástup možný dle dohody. Nabídky se strukturovaným životopisem, motivačním dopisem a koncepcí řízení odboru zasílejte do 28. 2. 2025 na: email: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz nebo na adresu: Agentura hospodaření s nemovitým ma... (více v detailu)
Neuvedeno
SM 201153_referent v Oddělení vyměřovacím II Odbor vyměřovací II
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; přijímání a zpracování daňových tvrzení v rámci správy daní, vyměřování a doměřování daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující; kontrola osobních daňových účtů. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové pe... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru investic a údržby
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka úseku ŽP a správy majetku města
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kumulovaná funkce referent/ka úseku ŽP a správy majetku města (samospráva). Schopnost účinně, aktivně a věcně jednat a komunikovat s občany města. Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na webových stránkách města, odkaz: https://www.mu-lostice.cz/mesto/vyberova-a-nabidkova-rizeni/ Přihlášku doručte v termínu do 24.02.2... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce:- terénní sociální práce na úseku sociálně-právní ochrany dětí. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Za bezúhonnou podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušno... (více v detailu)
Neuvedeno
Rada v oddělení právních vztahů k nemovitostem Katastrálního pracoviště Děčín
Před 4 dny - AVIZO_CZ
[] Místo výkonu práce: Tržní č.p. 1906/24 Děčín IV-Podmokly, 405 02 Děčín 2 Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Rozhodování o návrzích na povolení vkladu, o zamítnutí vkladu nebo výmazu práv k nemovitostem do katastru nemovitostí. Kontrolování správnosti výše úhrady správního poplatku za návrh na zahájení řízení o povolení vkladu do KN. Zjišťování způsobilosti listin. Jednání se státními orgány, obcemi, vlastníky a jinými oprávněnými při zápisu vlatnických ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
ODBORNÝ/Á ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení rozvojových koncepcí odbor regionálního rozvoje a evropských pro
Před 6 dny - AVIZO_CZ
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA (33 280 - 38 570 Kč) MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 19. února 2025 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Liber... (více v detailu)
Neuvedeno
ŘEDITEL/KA PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACE STŘEDISKO SOCIÁLNÍCH SLUŽEB CHLUMEC NAD CIDLINOU
Před 2 dny - AVIZO_CZ
HM od 33 280 do 50 000 Kč dle praxe Pracovní náplň: - řízení příspěvkové organizace a její zastupování navenek, - zajišťování poskytování sociálních služeb a zabezpečování jejich kvality, - aktivní spolupráce se zřizovatelem a dalšími subjekty v rámci prováděných činností,... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNICKÝ SPECIALISTA / TECHNICKÁ SPECIALISTKA obchodního oddělení
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou (po 1 roce), flexibilní pracovní doba. Nástup možný ihned. Co budete dělat: vytvářet a aktualizovat technologické a pracovní postupy; spolupracovat na vývoji a zavádění nových výrobků nebo jejich vylepšení; podílet se na optimalizaci a zlepšování výrobních procesů; spravovat výkresovou dokumentaci; komunikovat a pečovat o naše velkoobchodní i maloobchodní zákazníky, poskytovat jim potřebnou technickou podporu a poradenství v oblasti stínicí techniky; konzultovat se zákazníkem nestandardní objednávky a jejich možná technická řešení; vyřizovat poptávky a zpracovávat cenové nabídky; vyřizovat a evidovat reklamace i připomínky zákazníků, navrhovat nápravná opatření a podílet se na jejich realizaci; spolupracovat na dalších činnostech obchodního oddělení a výroby. Požadavky:... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme znalost zákona o účetnictví a související daňové legislativy, dokončené středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického směru s odpovídající praxí, samostatnost, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost, komunikační a organizační schopnosti, odolnost vůči stresu a časovou flexibilitu, znalost programu Excel a uživatelská znalost práce na PC, trestní bezúhonnost. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nabíz... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí ekonomického úseku
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Nástup dle domluvy. Požadované vzdělání: vysokoškolské nebo středoškolské. Podmínky pro přijetí: - Znalost podvojného účetnictví a problematiky DPH s praxí minimálně 3 roky, praxe v oblasti mzdového účetnictví - Samostatnost, organizační schopnosti a koncepční myšlení - Schopnost dobré komunikace, umění jednat s lidmi, týmové spolupráce - Vstřícnost, spolehlivost - Občanská a morální bezúhonnost Výhodou: - Znalost účetního programu VEMA - Praxe ve školství a v ... (více v detailu)
Neuvedeno
Speciální pedagog - etoped
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Jedná se o práci speciálního pedagoga s dětmi umístěnými do diagnostického ústavu na základě předběžného opatření, ústavní výchovy a ochranné výchovy. Speciální pedagog je s dětmi v každodenním kontaktu. Etoped spolupracuje s ostatními odbornými pracovníků při příjmu a propouštění dětí, působí v zařízení jako podpora dětí v krizových situacích, pracuje s projevy závislosti u dětí, provádí intervence ve vzdělávacím procesu, připravuje skupinové a komunitní aktivity a také zajišťuje doprovázení dětí při řešení každodenních povinností. Dále komunikuje se zákonnými zástupci dětí, policií, OSPODy, soudy, dalšími osobami a institucemi participujícími na péči o děti. Úzce spolupracuje s vychovateli, psychology, učiteli a sociálními pracovnicemi. Podílí se na metodické, poradenské a intervenční péči o umístěné děti. Nástup možný od 1.3.2025, pracovní úvazek je 1,0. Pracovní zařazení... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ce údržby města - na stavebně technickou údržbu města
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - Absolvent SOU, SOŠ v technického oboru - Praxe a zkušenosti ve stavebnictví, správě a údržbě budov, nebo obdobném oboru - Zodpovědnost, samostatnost, loajálnost a časová flexibilita - Dobrý zdravotní stav a fyzická zdatnost - Průkaz strojníka nebo Kurz - Obsluha stavebních strojů výhodou - Řidičský průkaz skupiny T či C - Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. ... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetnictví
Před 8 dny - Královéhradecký kraj - BAZOS
Komplexní vedení účetnictví je jednou z našich stěžejních služeb, kterou poskytujeme už téměř 25 let. Zajistíme pro vás nejen zpracování běžné účetní agendy na denní, měsíční či čtvrtletní bázi podle vašich individuálních potřeb, ale také zpracování roční účetní závěrky. Co zpracování účetnictví obnáší? Vedení účetní evidence ve smyslu zákona o účetnictví Účtování všech operací na základě získaných podkladů. Účtování přijatých, vydaných faktur, zápočtů, ostatních pohledávek a závazků. Účtování banky a pokladny, příprava bankovních příkazů. Účtování závěrkových operací. Kontrola dokladů a zůstatků položek účetních výkazů. Běžná komunikace s klientem, týkající se příslušných účetních dokladů. Zpracování a účtování cestovních příkazů. Vedení registru majetku pro účetní a daňové účely. Příprava pro evidenci k DPH (záznamní povinnost). Zpracování měsíční nebo čtvrtletní obratové předvahy, rozvahy a výsledovky. Příprava individuálních reportů požadovaných klientem. Průběž... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce