Vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku

Před 2 dny - AVIZO_CZ
z:7.2.2025 https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ Druh práce: vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku Odbor městského úřadu: odbor místního hospodářství a údržby majetku Počet obsazovaných míst: 1 Pracovní poměr: na dobu neurčitou Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení dle dohody s vybraným uchazečem Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka Zařazení: vedoucí úředník - požadavek na absolvování vzdělávání vedoucích úředníků do 2 let ode dne zahájení výkonu funkce vedoucího úředníka. Platové zařazení: 11. platová třída (platový tarif od 26 680 Kč do 38 570 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příplatek za vedení a možnost přiznání osobního příplatku a pravidelných mimořádných odměn v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Charakteristika vykoná... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

referent odboru investic a údržby
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka stavebního úřadu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Referent/referentka stavebního úřadu, pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 11 Požadujeme: • vzdělání prioritně: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo c) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo d) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, e) minimálně však střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví; • dále: řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič, dobré komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti - specialisté dávek hmotné nouze
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o státní službě"), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo referent - specialista dávek hmotné nouze v Oddělení NSD II. Odboru Kontaktního pracoviště v Chomutově Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, se služebním působištěm v Chomutově, ID 11010247. Údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text-platne-od-1-1-2025.aspx. Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Zajišťování agendy dle zákona o pomoci v hmotné nouzi. Zpracování a vyřizování žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi, kontrola výplaty dávek a provádění místního šetření pro účely přiznání a výplaty dávek hmotné nouze. Vedení správního řízení ve věci dávek pomoci v hmotné nouzi. V... (více v detailu)
Neuvedeno
Ředitel odboru řízení staveb Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání (stavební či technický obor výhodou); - min. 5 let odborné praxe, včetně zkušenosti s vedením pracovního týmu; - samostatnost, pečlivost, spolehlivost; - znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek; - znalost zákona o registru smluv; - trestní bezúhonnost (získání bezpečnostní prověrky NBÚ - "Tajné"); - zdravotní způsobilost; - schopnost rychlého a věcného rozhodování; - flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání; - řidičské oprávnění sk. "B" výhodou. Nástup možný dle dohody. Nabídky se strukturovaným životopisem, motivačním dopisem a koncepcí řízení odboru zasílejte do 28. 2. 2025 na: email: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz nebo na adresu: Agentura hospodaření s nemovitým ma... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce:- terénní sociální práce na úseku sociálně-právní ochrany dětí. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Za bezúhonnou podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušno... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic
Před 2 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Investiční referent/ka - Vykonávaná agenda: příprava a realizace jednotlivých investičních akcí, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace, zpracování návrhů investičních plánů, příprava veřejných zakázek investičních akcí po věcné stránce, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení a realizaci stavby, vedení výrobních výborů projektových dokumentací, prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, příprava podkladů a dokumentů pro rozhodování orgánů města, spolupráce při uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli své svěřené akce - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, nejlépe technického směru, znalost příslušné legislativy, zejména: zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon,... (více v detailu)
Neuvedeno
referent oddělení Hospodaření s majetkem
Před 4 dny - AVIZO_CZ
z:5.2.2025 Požadavky na uchazeče: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost znalost práce s PC (MS Office, Internet) řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Nový Jičín vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent silničního úřadu v odboru dopravy
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: zejména výkon státní správy podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, dále pak výkon státní správy podle zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, stanovení dopravního značení ve smyslu zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů, vše v rámci působnosti ORP Česká Lípa. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky: 9. - 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 29 120 Kč do 35 770 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republi... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka úseku ŽP a správy majetku města
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kumulovaná funkce referent/ka úseku ŽP a správy majetku města (samospráva). Schopnost účinně, aktivně a věcně jednat a komunikovat s občany města. Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na webových stránkách města, odkaz: https://www.mu-lostice.cz/mesto/vyberova-a-nabidkova-rizeni/ Přihlášku doručte v termínu do 24.02.2... (více v detailu)
Neuvedeno
ODBORNÝ/Á ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení rozvojových koncepcí odbor regionálního rozvoje a evropských pro
Před 6 dny - AVIZO_CZ
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA (33 280 - 38 570 Kč) MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 19. února 2025 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Liber... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice oddělení správních agend
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení správních agend. Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend Platová třída: 10 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 10. března 2025 nebo podle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - rámcová znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném... (více v detailu)
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 24.790,-Kč do 35.770,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek n... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí ekonomického úseku
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Nástup dle domluvy. Požadované vzdělání: vysokoškolské nebo středoškolské. Podmínky pro přijetí: - Znalost podvojného účetnictví a problematiky DPH s praxí minimálně 3 roky, praxe v oblasti mzdového účetnictví - Samostatnost, organizační schopnosti a koncepční myšlení - Schopnost dobré komunikace, umění jednat s lidmi, týmové spolupráce - Vstřícnost, spolehlivost - Občanská a morální bezúhonnost Výhodou: - Znalost účetního programu VEMA - Praxe ve školství a v ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru výstavby
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Nasavrky ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: mimořádné odměny, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování. Písemné přihlášky se přijímají osobně na podatelně městského úřadu do 11.30 hodin dne 21.02.2025 nebo doporučeným dopisem na adresu: Městský úřad Nasavrky, Náměstí 77, 538 25 Nasavrky. Na obálku uvést "Neotvírat - Výběrové řízení - vedoucí odboru výstavby". Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu. Podrobné informace... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/pracovnice
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Popis výkonu pracovních pozic: o realizace přímé práce s klienty (rodiny s dětmi) o vedení jednání se zájemcem o službu o individuální plánovaní s klienty služby o vedení dokumentace o komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty o zprostředkování dalších služeb o konzultační a poradenská činnost Specifikace požadavků na pracovní pozice - hledáme sociální pracovníky (více specifikováno dle služeb na https://www.oskvetina.cz/aktuality/vyberove-rizeni/): Absolventy vyšší odborné či vysoké školy, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění do sociálních služeb Květiny, z. s. a to konkrétně do nízkoprahového denního centra, sociálně aktivizační služby pro rodiny kteří mají: o administrativní schopnosti (PC, MS Office, internet), o umí zpracovávat předsudky a mají schopnost pracovat s problematikou sociálního vyloučení, případně s osobami v bytové nouzi, o mají dobré organizační schopnosti, umí pracovat samostatně, ale jsou i týmovými hráči, o mají aktivní přís... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ ŠKOLNÍ JÍDELNY
Před 8 dny - AVIZO_CZ
KO: Zeman Dalibor Mgr., tel.: 555 557 076 - volejte v pracovní dny 8:00 - 14:00 hod. Osobní schůzka možná v pracovní dny v době od 8 do 12 hod. v ZŠS, Otická 223, kancelář ředitele 1. poschodí. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nebo doručte osobně do 28.2.2024 do 12.00 hod. na adresu: Zařízení školního stravování Opava, příspěvková organizace, Otická 23/2678, 746 01 Opava. Přihlášku doručte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Vložte do obálky s nadpisem " Neotvírat" - výběrové řízení - účetní Pokud Vaše přihláška nebude úplná, nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované funkční místo. Zařízení školního stravování Opava, příspěvková organizace se sídlem Otická 23/2678 v Opavě vyhlašuje výběrové řízení na pozici účetní školní jídelny - Englišova 82. Předpoklady pro výkon pozice účetní školní jídelny: - vzdělání - minimálně střední hotelová škola, střední ekonomická škola + kurz účetnictví, střední ekonomická škola - obor společné stravování, - obča... (více v detailu)
Neuvedeno
VEŘEJNÝ/-Á OPATROVNÍK/OPATROVNICE A SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE ODD.SOCIÁLNÍ PRÁCE A KOMUNITNÍHO P
Před 8 dny - AVIZO_CZ
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku zasílejte e-mailem (prace@opava-city.cz), prostřednictvím datové schránky (5eabx4t), poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01, Opava. Na obálku uveďte: "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 28. 2. 2025 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání odpovídající požadavkům dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů - praxe v oblasti sociální práce a veřejného opatrovnictví výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti sociální práce a veřejného opatrovnictví výhodou - znalost právních předpisů z oblasti sociálního zabezpečení a Občanského zákoníku, v platném znění - uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Excel, Internet, Outlook) - znalost systému spisové služby GINIS vý... (více v detailu)
Neuvedeno
vedoucí Oddělení dopravních agend Odboru občansko správního ÚMČ Praha 16
Před 10 dny - AVIZO_CZ
kontakt: tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu písemnou přihláškou (podatelna/datová schránka) Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení. Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), orientace v právních předpisech souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), vše v platném znění, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, řízení a vedení pracovního týmu, vysoká flexibilita, spolehliv... (více v detailu)
Neuvedeno
č. 210849 - referent v Oddělení kontrolním II
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů v oblasti DPH, - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání indi... (více v detailu)
Neuvedeno
č. 210888 - referent v Oddělení vyměřovacím I
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zpracování daňových přiznání k dani z příjmů FO, - komunikaci s daňovými subjekty, - zpracování úřední korespondence, - práci s nedoplatky daní. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (nap... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí domácnosti - sociální pracovník/pracovnice v přímé péči (DOZP/PAS)
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Kontakt POUZE telefonicky - v pracovní dny od 8:00 do 15:00 nebo písemně. Co u nás budete dělat: - Posuzovat individuální potřeby osob s poruchou autistického spektra, s kombinací poruchy autistického spektra, mentálního postižení a problémového chování. Plánovat, provádět a vyhodnocovat průběh poskytování sociální služby směřující k zachování či rozvoji jejich vědomostí, dovedností a návyků. Podílet se na řešení jejich nepříznivé sociální situace společně s jejich rodinou nebo opatrovníkem a vykonávat přímou péči. - Vést tým pracovníků v sociálních službách, - vést a kontrolovat dokumentaci pracoviště. Co od Vás požadujeme: - Vysokoškolské vzdělání či vyšší odborné vzdělání v jednom z oborů uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, - organizační a řídící schopnosti, - znalost zákona o sociálních službách, - orientaci v problematice poskytování sociálních služeb osobám s postižením, - administrativní dovednosti, - psychickou i fyzickou připravenost k výko... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník v sociálních službách - Centra denních služeb Motýl
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Hlinsko NÁPLŇ PRÁCE: příprava a zabezpečení aktivizačních činností - nácvik a upevňování motorických, psychyckých a sociálních schopností a dovedností klientů; kreativní činnosti; přímá obslužná péče; role klíčového pracovníka. ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: příspěvek na stravování, příspěvek na důchodové spoření. První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle v čase od 7:00 - 15:00 hod. Uchazeči budou informováni o termínu ústního pohovoru telefonicky. Tiskopis Žádost o pracovní místo naleznete: www.drachtinka.cz/o-nas/nabidka-pracovnich-mist/ Žádost o pracovní místo - ke stažení. Vyplněním toho tiskopisu zároveň poskytnete Souhlas se zpracováním osobních údajů, který je nutný ke zpracování Vaší žádosti. Zájemce k přihlášce připojí tyto doklady - stru... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí oddělení
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Nutná podmínka: v termínu do 14. 2. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení na SM 301699 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj. Náplň práce: vedoucí Oddělení kontrolního - daň z přidané hodnoty, daňový řád. Další informace o benefitech a po... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce