Team Leader

Před 1096 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - vedení malého týmu - plánování a rozvržení pracovních činností - komunikace se spolupracovníky v Číně... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Team Leader Back Up
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Administrace zakázek a materiálů v SAPu, zodpovědnost za průběžnou kontrolu a včasné uzavření docházky zaměstnanců, aktivní přístup k dodržování a nastavování 5S, zodpovědnost za plnění KPI (klíčový provozní indikátor), směnové rozdělení a plánování kapacit: Směnové rozdělení operátorů na jednotlivá pracoviště a plánování kapacit. Požadavky, znalosti a do... (více v detailu)
Neuvedeno
Skladník
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: " Manipulace s materiálem a zbožím (příjem a výdej) " Příprava a balení zboží k expedici " Udržování pořádku a organizace ve skladu " Evidence zboží v interním systému " Spolupráce s kolegy s dalšími odděleními Co požadujeme: " Spolehlivost a zodpovědnost " Znalost práce na PC " Fyzickou zdatnost " Řidičský průkaz sk. B " Zkušenost s manipulací VZV " Zkušenost s prací ve skladu výhodou Nabízíme Vám: o zaměstnání v ryze české prosperující společ... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatná účetní (m/ž)
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, praxi v podvojném účetnictví, znalost účetní a daňové legislativy, dobrou znalost MS Office, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost, trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost. Náplň práce: Zpracování a evidence účetních dokladů (faktury, podkladní doklady, bankovní výpisy atd.), účetní závěrky (měsíční, čtvrtletní a roční), daně a odvody (výpočet a zpracování DPH, daně z příjmů, silniční daně a dalších odvodů), inventarizace (kontrola a inventarizace majetku, zásob a pohledávek), reporting (příprava podkladů pro vedení společnos... (více v detailu)
Neuvedeno
Business analytik pro regulatorní reporting
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky od 9:00 - 14:00 hodin. " Min. SŠ s maturitou (ekonomický směr) " Výborné analytické schopnosti a koncepční myšlení " Znalost MS Office - Excel " Znalost AJ - nutná alespoň základní znalost " Pečlivost a systematičnost " Chuť učit se nové věci, navrhovat nová řešení " Výborné komunikační dovednosti, týmová spolupráce " Výhodou je znalost produktů finančních a kapitálových trhů, orientace v oblasti bankovních systémů, zkušenosti s reportingem v korporátní organizaci, znalost regulace finančních trhů " Analýza rozdílů u regulatorních reportů " Vyhodnocení správnosti odreportovaných hodnot dle platné legislativy " Komunika... (více v detailu)
Neuvedeno
Číšník/servírka
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Krol Elenoor, tel.: 776 476 606, e-mail: krol.eleonora@gmail.com Telef.kontakt: 10:00 - 18:00 h. Náplň práce: organizace a zajištění plynulého chodu restaurace, přijímání a usazování hostů, - přijímání objednávek, stálá komunikace s hosty, - servírování pokrmů a nápojů, - účtování tržeb hostům, vedení pokladn... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 10 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstřík... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 10 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstříko... (více v detailu)
Neuvedeno
Project manager/ka
Před 10 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: vedení projektů, koordinace projektů se zákazníky a s odděleními ve společnosti, vedení plánů a projektové dokumentace, komunikace se zákazníky, jak v místě pracoviště, tak na služebních cestách POŽADUJEME: znalost anglického jazyka slovem i písmem, z důvodu každodenní cizojazyčné komunikace, další jazyky výhodou, výhodou je základní znalost čtení technické dokumentace a znalost nástrojů kvality automotive NABÍZÍME: zajímavá práce v tradiční čes... (více v detailu)
Neuvedeno
Nákupčí
Před 11 dny - AVIZO_CZ
První kontakt písemný e-mailem. Kdo jsme Smart Module je rodinnou společností, zaměřující se na komplexní služby v oblasti architektury, projektování, výroby, výstavby a služby modulárních staveb. Co Vás čeká Zajištění plynulých dodávek přímého výrobního materiálu Optimalizace skladových zásob Interní komunikace napříč organizací, evidence a administrace nákupu výrobního závodu Vedení evidence smluvních dodavatelů, včetně kontroly dodržování uzavřených obchodních podmínek Realizace a komunikace s dodavateli při řešení reklamačních řízení Vytváření statistik výše objemu objednávek za dané období včetně kvantitativního a kvalitativního hodn... (více v detailu)
Neuvedeno
Odpolední telefonní asistent / asistentka obchodního odděolení (20 hodin týdně) - OZP s max. 2. stup
Před 12 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM: kariera@digiday.cz Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. - sociální podnik. Jsme stabilní společnost se 40 zaměstnanci. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonního operátora. Nejedná se o prodej, to má na starosti obchodník. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody.Jedná se o práci od 13:00 - 17:00 hodin (4 hodiny). Jaká bude tvá pracovní náplň? Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů. Práce s interním systémem RAYNET (zaučíme tě) Příprava a zpracování obchodních nabídek Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít: Profesionální jednání a empa... (více v detailu)
Neuvedeno
Nákupčí velkoobchodu
Před 27 dny - AVIZO_CZ
Hledáme vhodného pracovníka do oddělení domácích potřeb, jehož pracovní náplní bude komunikace s obchodními partnery (telefon, e-mail, osobní jednání), práce na PC (v interním systému firmy, excel) a obvyklá administrativa spojená s výkonem pozice. Práce bude vykonávána v kanceláři i v terénu. Pracovní doba: po - pá (7 - 15,30 hod.) Požadujeme: - min. SŠ vzdělání - dobrou znalost práce na PC (především MS Office - excel) - dobré komunikační znalosti - ŘP sk.... (více v detailu)
Neuvedeno
Konzultanti a manažeři rozvoje trhu
Před 198 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Filip Šebák, tel.: +420 739 053 154 od 8,00 do 18,00 hod., osobně v sídle společnosti po tel. dohodě kandidát umí mluvit a psát mandarínsky (zjednoduš... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Před 233 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: zpracování objednávek, e-mailů, komunikace s dodavatelem, administrativní práce, příjem tel. hovorů (nejedná se o obvolávání klientů). Prac.doba 8:00-16:30 hod. Požadavky: základní znalost ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Senior Program Manager
Před 725 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontaktní osoba: Mikšovský Juraj, e-mail: Juraj.Miksovsky@GenDigital.com 1.kontakt: e-mailem 1) Vypracovat a realizovat projektové plány v souladu s obchodními cíli a strategiemi / 2) Koordinovat a řídit projektové činnosti napříč různými týmy a zúčastněnými stranami / 3) Spolupracovat se zúčastněnými stranami napříč jednotlivými funkcemi a odděleními s cílem zajistit efektivní komunikaci, spolupráci a sladění napříč organizací 4) Úzce spolupracovat s členy projektového týmu, abyste porozumněli jejich potřebám, obavám a nápadům, a podle potřeby je zapracovat do plánů programu a projektu 5) Zajišťovat dodržování časového har... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Stavební technik v zemědělském provozu
Před 398 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mailem, telefonicky nebo osobně (BONAGRO, a.s. Jiříkovická 340, 664 08 Blažovice) Nástup dle dohody. Praxe ve stavebnictví 3 roky Orientace ve stavební a projektové dokumentaci a rozpočtech Aktivní řidič sk. B Znalost Word, excel Bezúhonnost Náplň práce Organi... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
INŽENÝR/KA DODAVATELSKÉ KVALITY
Před 198 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
POPIS POZICE: Každodenní aktivní komunikace s dodavatelem Řízení dodavatelských reklamací a řešení nápravných opatření ve spolupráci s ostatními odděleními Návrhy, zavádění a kontroly nápravných opatření, Koordinace akčních plánů a jejich plnění Provádění auditů u dodavatelů / subdodavatelů dle VDA 6.3 Nastavení úrovně vstupní kvality dílů, proces schvalování vzorků Zpracování, příprava a vedení dokumentace k určeným projektům POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání technického směru Aktivní znalost AJ Uživatelská znalost PC a MS Office Praxe na obdobné pozici v oddělení kvality je výhodou Znalost IATF 16949, norem VDA je výhodou Znalost metody 8D, CP, 5 WHY, Ishikawa a řešení reklamací Znalost P-FMEA, Kontrolních plánů a SPC je výhodou Znalost metod vzorkování (PPAP) je výhodou Organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči st... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Technical Project Manager
Před 353 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost sídlící v Řeži u Prahy a podnikající v oblasti nanotechnologií, zabývající se návrhem a výrobou bezpečnostních holografických prvků na ochranu bankovek, dokladů a cenin proti padělání, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Technical Project Manager. Technical project manager poskytuje technickou podporu a funguje jako kritické spojení mezi odděleními obchodu, masteringu, výroby a R&D. Hlavním úkolem je koordinovat projekty od fáze plánování až po realizaci. Zodpovědnosti: Dojednávání technických parametrů a technologických postupů výroby bezpečnostních prvků a řešení se zákazníkem a kooperujícími společnostmi, Řízení zakázek na dodávky bezpečnostních prvků a řešení vyráběných v rámci společnosti – komunikace s odděleními masteringu, výroby a obchodu, Řízení zakázek na dodávky bezpečnostních prvků a řešení kooperovaných u partnerských společností – interní komunikace s odděleními masteringu, výroby a obc... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
NÁKUPČÍ PRO NOVÉ PROJEKTY
Před 391 dny - ANNONCE
Máte zkušenosti s projektovým nákupem ve výrobní společnosti nebo automotive, domluvíte se bezproblémově anglicky a cítíte, že je čas se posunout dál? Pracujte v mezinárodní společnosti, která se nebrání novým postupům. NÁKUPČÍ PRO NOVÉ PR... (více v detailu)
Neuvedeno
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ LOGISTIKY s AJ a FJ
Před 371 dny - ANNONCE
Rádi byste využívali angličtinu na denní bázi? Chcete se kariérně dále posouvat v oblasti logistiky a zákaznického servisu? Máte mírně pokročilou znalost francouzštiny? Pak hledáme právě Vás! Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ LOGISTIKY ... (více v detailu)
Neuvedeno
EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 271 dny - ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 219 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Směnnost: Dvousměnný provoz (ranní/ odpolední) Pracovní úvazek: Zkrácený (4-6 hodin, nebo plný) Pracovněprávní vztah: Hlavní pracovní poměr Pracovní poměr: Září 2024 Mzdové rozpětí: 15 000 - 25 000,- Kč/ 6-8 hod. denně Vhodné pro: Vhodné pro osoby se zdravotním hendikepem Náplň práce: Vystavování dodacích listů, faktur a pokladních dokladů. Evidence zakázek. Komunikace se zákazníky. Personální evidence. Evidence skladových zásob. Plánování provozu prádelny. Požadavky: Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání. Znalost práce s Microsoft Office na vysoké úrovni (znalost Excelu je nutností) Příjemné vystupování. ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Obchodní referent/ka pro internetové obchody
Před 242 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
O nás: Hledáme zkušeného a zodpovědného Obchodního referenta/ku pro internetové obchody, který/á se přidá k našemu týmu! Pokud se zajímáte o svět online obchodování, máte rádi excel a rozumíte si s čísly, pracujete systematicky, máte analytické myšlení a vidíte věci v širších souvislostech, řekli byste o sobě, že máte obchodního ducha a baví Vás komunikace, pak hledáme právě Vás! Rádi bychom Vám nabídli možnost stát se členem našeho týmu! Jsme BRAVSON GROUP s.r.o., přední český dodavatel chovatelských potřeb pro drůbež, který nabízí také mnoho jiných zajímavých produktů v našem portfoliu, přesvědčte se sami na www.bravson.cz. Co bude náplní Vaší práce? • Komunikace se zákazníky a dodavateli: Budete komunikovat s našimi zákazníky i zahraničními dodavateli • Analýza prodejů a správa zásob: Budete analyzovat prodeje zboží, hlídat skladovou dostupnost a tvořit objednávky zásob • Řízení logistických procesů: Budete zajišťovat logistické procesy spojené s dodávkami zboží od našich dodava... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
referent/ka skladu
Před 333 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
organizace práce ve skladu, zajištění evidence příjmů a výdejů materiálů, výrobků, polotovarů a zboží ve firemním systému, spolupráce s dopravci při manipulaci s dodaným zbožím, zajišťování kvalitního zabalení zboží při expedici, komunikace s interními odděleními (výroba, prodej, kvalita), spolupráci při řešení reklamací, řízení dopravy mezi závody v Uh. Hradišti a Šternberkem, další vzdělávání, práce v české rodinné firmě s tradici výroby ventilů více jak 30 let, ŘP "B" (aktivní řidič), zkušenost s prací s manipulačními prostředky (oprávnění na VZV výhodou), organizační a komunikační schopnosti, zkušenosti s vedením skladu hut. materiálu a ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Telefonní Asistent/Asistentka Obchodníka
Před 257 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mail: kariera@wekool.cz Vyhrazeno pro OZP. Jsme ostravská společnost WeKool s.r.o. - sociální podnik. Jsme stabilní společnost s 30 zaměstnanci. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Kolíně na pozici telefonního operátora. Nejedná se o prodej, to má na starosti obchodník. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Pracovní náplň: Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů. Práce s interním systémem RAYNET (zaučíme tě) Příprava a zpracování ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Odborní účetní mzdoví
Před 478 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Chmeliar Peter, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: - Pokročilá zkušenost s MS Office - zejména s MS Access a MS Excel Office - Předchozí zkušenost s vedením projektů ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce