Team Leader

Před 1050 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - vedení malého týmu - plánování a rozvržení pracovních činností - komunikace se spolupracovníky v Číně... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
REFERENT/REFERENTKA ZAKÁZEK A LOGISTIKY
Před 7 dny - AVIZO_CZ
z:13/2/2025 Pracovní náplň: - Koordinace průběhu zakázek a jejich vyhodnocování, komunikace se zákazníky - Zajišťování kamionových přeprav, komunikace s dopravci - Vyhledávání nových dopravců pro budoucí spolupráci - Zodpovědnost za expedici výrobků a s tím spojená administrativa - Vystavování faktur tuzemských i zahraničních v systému SAP - Práce v systému SAP (možnost zaučení) - Příprava podkladů pro výrobu - Měsíční přehledy a výkazy v excelu - Další administrativní úkoly dle požadavků vedení společnosti. Požadavky na praxi, vzdělání, znalosti a schopnosti: - SŠ nebo VŠ vzdělání - Aktivní znalost NJ nebo AJ - Výborné organizační a komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 9 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - Vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními (interními) předpisy účetní jednotky. - Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence. - Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (např. účtování závazků, pohledávek, materiálových fa, opravných daňových dokladů, zálohových fa, interních dokladů atd.) - Zpracování DPH, KH, SH a povinných hlášení (INTRASTAT) a statistik. - Vedení pokladní knihy včetně vystavování účetních dokladů o příjmech a výdajích peněžních prostředků, a to i v cizí měně. - Sestavování měsíčního finančního plánu, podpora a příprava podkladů. - Spolupráce na přípravě měsíčních a ročních závěrek, podpora při provádění inventur majetku, rozpracované výroby a zásob, příprava podkladů pro audit, komunikace s audi... (více v detailu)
Neuvedeno
PROCESNÍ INŽENÝR s AJ (50-63.000 KČ)
Před 72 dny - ANNONCE
Máte zkušenosti na pozici procesního inženýra ve výrobní společnosti a bez problému se domluvíte anglicky? Poohlížíte se po nové profesní výzvě na Vysočině? Pak je tato pozice přesně pro Vás!! PROCESNÍ INŽENÝR s AJ (50-63.000 KČ) ... (více v detailu)
Neuvedeno
PŘÍPRAVÁŘ POZEMNÍCH STAVEB (45-70.000 KČ)
Před 72 dny - ANNONCE
Máte zkušenosti s prováděním stavebních rozpočtů a kalkulací pro velké projekty ? Chcete pracovat pro stabilní českou stavební společnost a získat perspektivní zaměstnání? Pak mi zašlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici: PŘÍPRAVÁŘ POZEMNÍCH STAVEB (45-70.000 KČ) Práce na... (více v detailu)
Neuvedeno
PŘÍPRAVÁŘ POZEMNÍCH STAVEB (45-70.000 KČ)
Před 72 dny - ANNONCE
Máte zkušenosti s prováděním stavebních rozpočtů a kalkulací pro velké projekty ? Chcete pracovat pro stabilní českou stavební společnost a získat perspektivní zaměstnání? Pak mi zašlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici: PŘÍPRAVÁŘ POZEMNÍCH STAVEB (45-70.000 KČ) Práce na... (více v detailu)
Neuvedeno
Konzultanti a manažeři rozvoje trhu
Před 152 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Filip Šebák, tel.: +420 739 053 154 od 8,00 do 18,00 hod., osobně v sídle společnosti po tel. dohodě kandidát umí mluvit a psát mandarínsky (zjednoduš... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Před 188 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: zpracování objednávek, e-mailů, komunikace s dodavatelem, administrativní práce, příjem tel. hovorů (nejedná se o obvolávání klientů). Prac.doba 8:00-16:30 hod. Požadavky: základní znalost ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Senior Program Manager
Před 680 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontaktní osoba: Mikšovský Juraj, e-mail: Juraj.Miksovsky@GenDigital.com 1.kontakt: e-mailem 1) Vypracovat a realizovat projektové plány v souladu s obchodními cíli a strategiemi / 2) Koordinovat a řídit projektové činnosti napříč různými týmy a zúčastněnými stranami / 3) Spolupracovat se zúčastněnými stranami napříč jednotlivými funkcemi a odděleními s cílem zajistit efektivní komunikaci, spolupráci a sladění napříč organizací 4) Úzce spolupracovat s členy projektového týmu, abyste porozumněli jejich potřebám, obavám a nápadům, a podle potřeby je zapracovat do plánů programu a projektu 5) Zajišťovat dodržování časového har... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Stavební technik v zemědělském provozu
Před 353 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mailem, telefonicky nebo osobně (BONAGRO, a.s. Jiříkovická 340, 664 08 Blažovice) Nástup dle dohody. Praxe ve stavebnictví 3 roky Orientace ve stavební a projektové dokumentaci a rozpočtech Aktivní řidič sk. B Znalost Word, excel Bezúhonnost Náplň práce Organi... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
INŽENÝR/KA DODAVATELSKÉ KVALITY
Před 153 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
POPIS POZICE: Každodenní aktivní komunikace s dodavatelem Řízení dodavatelských reklamací a řešení nápravných opatření ve spolupráci s ostatními odděleními Návrhy, zavádění a kontroly nápravných opatření, Koordinace akčních plánů a jejich plnění Provádění auditů u dodavatelů / subdodavatelů dle VDA 6.3 Nastavení úrovně vstupní kvality dílů, proces schvalování vzorků Zpracování, příprava a vedení dokumentace k určeným projektům POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání technického směru Aktivní znalost AJ Uživatelská znalost PC a MS Office Praxe na obdobné pozici v oddělení kvality je výhodou Znalost IATF 16949, norem VDA je výhodou Znalost metody 8D, CP, 5 WHY, Ishikawa a řešení reklamací Znalost P-FMEA, Kontrolních plánů a SPC je výhodou Znalost metod vzorkování (PPAP) je výhodou Organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči st... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Technical Project Manager
Před 308 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost sídlící v Řeži u Prahy a podnikající v oblasti nanotechnologií, zabývající se návrhem a výrobou bezpečnostních holografických prvků na ochranu bankovek, dokladů a cenin proti padělání, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Technical Project Manager. Technical project manager poskytuje technickou podporu a funguje jako kritické spojení mezi odděleními obchodu, masteringu, výroby a R&D. Hlavním úkolem je koordinovat projekty od fáze plánování až po realizaci. Zodpovědnosti: Dojednávání technických parametrů a technologických postupů výroby bezpečnostních prvků a řešení se zákazníkem a kooperujícími společnostmi, Řízení zakázek na dodávky bezpečnostních prvků a řešení vyráběných v rámci společnosti – komunikace s odděleními masteringu, výroby a obchodu, Řízení zakázek na dodávky bezpečnostních prvků a řešení kooperovaných u partnerských společností – interní komunikace s odděleními masteringu, výroby a obc... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
NÁKUPČÍ PRO NOVÉ PROJEKTY
Před 346 dny - ANNONCE
Máte zkušenosti s projektovým nákupem ve výrobní společnosti nebo automotive, domluvíte se bezproblémově anglicky a cítíte, že je čas se posunout dál? Pracujte v mezinárodní společnosti, která se nebrání novým postupům. NÁKUPČÍ PRO NOVÉ PR... (více v detailu)
Neuvedeno
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ LOGISTIKY s AJ a FJ
Před 326 dny - ANNONCE
Rádi byste využívali angličtinu na denní bázi? Chcete se kariérně dále posouvat v oblasti logistiky a zákaznického servisu? Máte mírně pokročilou znalost francouzštiny? Pak hledáme právě Vás! Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ LOGISTIKY ... (více v detailu)
Neuvedeno
EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 226 dny - ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 173 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Směnnost: Dvousměnný provoz (ranní/ odpolední) Pracovní úvazek: Zkrácený (4-6 hodin, nebo plný) Pracovněprávní vztah: Hlavní pracovní poměr Pracovní poměr: Září 2024 Mzdové rozpětí: 15 000 - 25 000,- Kč/ 6-8 hod. denně Vhodné pro: Vhodné pro osoby se zdravotním hendikepem Náplň práce: Vystavování dodacích listů, faktur a pokladních dokladů. Evidence zakázek. Komunikace se zákazníky. Personální evidence. Evidence skladových zásob. Plánování provozu prádelny. Požadavky: Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání. Znalost práce s Microsoft Office na vysoké úrovni (znalost Excelu je nutností) Příjemné vystupování. ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Obchodní referent/ka pro internetové obchody
Před 197 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
O nás: Hledáme zkušeného a zodpovědného Obchodního referenta/ku pro internetové obchody, který/á se přidá k našemu týmu! Pokud se zajímáte o svět online obchodování, máte rádi excel a rozumíte si s čísly, pracujete systematicky, máte analytické myšlení a vidíte věci v širších souvislostech, řekli byste o sobě, že máte obchodního ducha a baví Vás komunikace, pak hledáme právě Vás! Rádi bychom Vám nabídli možnost stát se členem našeho týmu! Jsme BRAVSON GROUP s.r.o., přední český dodavatel chovatelských potřeb pro drůbež, který nabízí také mnoho jiných zajímavých produktů v našem portfoliu, přesvědčte se sami na www.bravson.cz. Co bude náplní Vaší práce? • Komunikace se zákazníky a dodavateli: Budete komunikovat s našimi zákazníky i zahraničními dodavateli • Analýza prodejů a správa zásob: Budete analyzovat prodeje zboží, hlídat skladovou dostupnost a tvořit objednávky zásob • Řízení logistických procesů: Budete zajišťovat logistické procesy spojené s dodávkami zboží od našich dodava... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
referent/ka skladu
Před 288 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
organizace práce ve skladu, zajištění evidence příjmů a výdejů materiálů, výrobků, polotovarů a zboží ve firemním systému, spolupráce s dopravci při manipulaci s dodaným zbožím, zajišťování kvalitního zabalení zboží při expedici, komunikace s interními odděleními (výroba, prodej, kvalita), spolupráci při řešení reklamací, řízení dopravy mezi závody v Uh. Hradišti a Šternberkem, další vzdělávání, práce v české rodinné firmě s tradici výroby ventilů více jak 30 let, ŘP "B" (aktivní řidič), zkušenost s prací s manipulačními prostředky (oprávnění na VZV výhodou), organizační a komunikační schopnosti, zkušenosti s vedením skladu hut. materiálu a ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Telefonní Asistent/Asistentka Obchodníka
Před 212 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mail: kariera@wekool.cz Vyhrazeno pro OZP. Jsme ostravská společnost WeKool s.r.o. - sociální podnik. Jsme stabilní společnost s 30 zaměstnanci. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Kolíně na pozici telefonního operátora. Nejedná se o prodej, to má na starosti obchodník. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Pracovní náplň: Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů. Práce s interním systémem RAYNET (zaučíme tě) Příprava a zpracování ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Odborní účetní mzdoví
Před 433 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Chmeliar Peter, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: - Pokročilá zkušenost s MS Office - zejména s MS Access a MS Excel Office - Předchozí zkušenost s vedením projektů ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem
Před 1031 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-mai... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE
Před 209 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Jednosměnný provoz s pružnou pracovní dobou. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky či uchazeče/uchazečky bez praxe.. Náplň práce: zpracování a zadávání dat do systému, koordinace a řízení skladových zásob, plánování a zpracování objednávek, monitoring a správa dodavatelů, komunikace a spolupráce s dodavateli, nákup propagačních předmětů, úzká spolupráce s nákupním a obchodním oddělením Požadavk... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
ASISTENT/ASISTENTKA PROJEKTOVÉHO TEAMU - PLÁNOVAČ/PLÁNOVAČKA VÝROBY
Před 286 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
C04 z:6/5/2024 a:3/6/2024 Společnost AXEL GROUP s.r.o. jsme založili v roce 1998 a od počátku naší existence se snažíme zákazníkům nabízet špičkové evropské know-how, inovace a vysoce efektivní řešení. Realizujeme dodávky inovativních produktů pro zákazníky z oblasti stavebního průmyslu. Rosteme i v nelehkých dobách. Rádi Vás přivítáme v našem přátelském teamu. Co bude náplní Vaší práce? - Administrace objednávek přijatých i vydaných, - Tvorba a zpracování nabídek, - Organizace expedicí, - Podpora obchodním zástupcům, - Organizace montáží a revizí, - Zajištění materiálového a technického zabezpečení výroby, - Komunikace se stavbyvedoucími, ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 1031 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
- zpracování objednávek, komunikace se zákazníky a přepravci, administrativní činnost, řešení reklamací, schopnost řešit věci samostatně, práce na PC - jednoduchá účetn... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Global Procurement eSourcing Consultant
Před 226 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Požadavky: - VŠ - bakalářské - Bakalářský titul v oboru obchod/nákup - Anglický jazyk - pokročilá znalost (používání na denní bázi) - Alespoň 3 roky zkušeností z oblasti nákupu/obchodních analýz atd. - Silné analytické dovednosti se schopností interpretovat data, analyzovat a rozhodovat se na základě dat - Znalost obchodn... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce