Odborní účetní mzdoví

Před 584 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Chmeliar Peter, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: - Pokročilá zkušenost s MS Office - zejména s MS Access a MS Excel Office - Předchozí zkušenost s vedením projektů ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Účetní
Před 36 dny - AVIZO_CZ
Hledáme posilu do účetního oddělení na HPP (plný příp. částečný úvazek). Požadavky na uchazeče: - SŠ příp. VŠ vzdělání ekonomického směru - zkušenosti s účtováním v obchodní společnosti - minimálně 5 let praxe na pozici samostatná účetní - zkušenosti se zpracováním mezd výhodou - orientace v účtování slevových systémů výhodou - samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost - dobré komunikační dovednosti Nabízíme: - mzdu od 35.000,- Kč (v případě pl... (více v detailu)
Neuvedeno
MZDOVÁ/-Ý ÚČETNÍ
Před 38 dny - AVIZO_CZ
KO: Stankeová Kateřina Ing., tel.: 553 687 124, e-mail: personalistika@rkl.cz RKL Opava, spol. s r.o. je moderní, dynamická společnost poskytující komplexní rozsah logistických služeb. Jedná se především o služby ve vnitrostátním a mezinárodním zasílatelství zahrnující realizaci všech typů silničních přeprav přednostně uskutečňovanými vlastními vozidly. Součástí služeb jsou také komplexní celní služby.Naše firemní kultura je založena na hodnotách jako jsou důvěryhodnost, profesionalita a týmová spolupráce. Věříme, že úspěch firmy je výsledkem úsilí každého jednotlivce. Hledáme spolehlivého a pečlivého kandidáta na pozici Mzdový / mzdová účetní, který má minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a praxi v oboru minimálně 5 let. Vznik pracovního poměru dle domluvy, pravidelné pracoviště: Opava -Suché Lazce, provozovny: Suché Lazce, Dolní Benešov. Náplň práce - Zpracování podkladů mezd pro zaměstnance společnosti. - Vedení mzdové agendy a související dokumentace. - Komunikace s úřady a... (více v detailu)
Neuvedeno
Trade Investment Cell Expert
Před 39 dny - AVIZO_CZ
Tatyana Seraia, e-mail: seraia.tatyana@ab-inbev.com Plynulá angličtina podmínkou. Analytické dovednosti, zaměření na výsledky. Technické dovednosti: MS Office; ... (více v detailu)
Neuvedeno
Mistr/mistrová lakovny ocelových konstrukcí
Před 39 dny - AVIZO_CZ
Nástup možný IHNED. Doba určitá 1 rok (zkušební doba 3 měsíce), možnost prodloužení na dobu neurčitou. Pracovní doba: PO - PÁ 6:00 - 14:30 hod. včetně zákonné přestávky Požadujeme praxi 5 let na pozici mistra + 5 let praxe na pozici lakýrníka. Zkušenosti s organizováním práce pro podřízené. Dobrou znalost strojírenských výkresů a práce na PC MS Office. Znalost práce s jakýmkoli informačním systémem vý... (více v detailu)
Neuvedeno
*Obchodní zástupce (m/ž)
Před 41 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. Vedení obchodních schůzek se zákazníky. Příprava cenových nabídek. Vyjednávání a uzavírání smluv. Vedení a udržování vztahů i po uzavření obchodu. Komunikace o ekonomických otázkách. Komunikace se zákazníkem ohledně rozšíření vzájemných vztahů. Evidence klientů a správa CRM systému Co od Vás očekáváme: Prezentační... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodejce specialista v prodejně podlahovin M/Ž
Před 42 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Prodej a komunikace se zákazníky, příjem zakázek. Znalost MS Office Maximální příspěvek na stravování, sleva na zboží z firemní na... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovník / pracovnice - vedení týmu
Před 42 dny - AVIZO_CZ
Soudní exekutor, JUDr. Ondřej Mareš, LL.M., EÚ Litoměřice, přijme vhodného uchazeče na pozici vedoucího pracovníka v administrativě, který po zaškolení povede tým pracovníků svěřeného oddělení úřadu. Náplň práce: administrativní práce v programu soudního exekutora, vedení menšího (cca pětičlenného) týmu pracovníků - plánování a kontrola odvedené práce zaměstnanců na svěřeném oddělení, motivace týmu i v náročnějších situacích, kontrola provozních procesů a denních činností. Požadujeme: min. středoškolské vzdělání, zkušenosti v administrativě a s vedením týmu, schopnost rozv... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka zákaznického oddělení
Před 43 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Nákup, prodej, poptávky sortimentu, zajišťování dopravy, vedení agendy spojené s nákupem, prodejem, spolupráce s obchodním zástupcem. Minimálně SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo strojírenského směru. Pokročilá znalost práce s MS Office (především Excel) Anglick... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ REFERENT (m/ž)
Před 43 dny - AVIZO_CZ
Nástup možný ihned Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení. - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s klíčovými obchodními partnery. - Budeš zpracovávat obchodní případy, připravovat objednávky a nabídky. - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy. - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů. - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme. - Staneš se pravou rukou obchodního ředitele úseku a spojovacím článkem mezi ním a obchodním oddělením. - Tvým úkolem nebude vyhledávání nových zákazníků. Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, spolehlivého a systematického člověka se smyslem pro detail. - Pro zajištění všech úkolů se Ti budou hodit organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce. - U nás budeš denně použív... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialisté v oblasti bezpečnosti dat a příbuzní pracovníci
Před 45 dny - AVIZO_CZ
Sýkorová Darja, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Mininálně bakalářské vzdělání, znalost anglického jazyka výhodou, zkušenost na obdobn... (více v detailu)
Neuvedeno
MISTR/-OVÁ PROVOZOVNY VEŘEJNÁ ZELEŇ
Před 45 dny - AVIZO_CZ
KO: Fichna Jakub Bc., tel.: 608 176 976, e-mail: jakub.fichna@tsopava.cz Požadujeme: - SŠ zemědělského nebo zahradnického zaměření - VŠ vzdělání výhodou - praxe min. 3 roky v oboru - znalost práce s MS Office - řidičský průkaz skupin... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE, ZÁSTUPKYNĚ
Před 45 dny - AVIZO_CZ
KO: Liashenko Kseniia, tel.: +420 601 374 536, e-mail: liashenko@fajn-work.cz Co od Vás očekáváme: - Prezentační, prodejní a organizační schopnosti. - Zkušenost na podobné pozici výhodou - Vzdělání SŠ/VŠ. - Řidičský průkaz sk. B. - Znalost práce na PC (MS Office, CRM). - Zkušenosti v tomto oboru jsou výhodou. Náplň práce: - Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. - Vedení o... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodník/Nákupčí
Před 47 dny - AVIZO_CZ
Naše společnost hledá zkušené zaměstnance na pracovní pozici obchodník / nákupčí. Jedná se o pracovní pozici s flexibilní pracovní dobou do významné české společnosti působící na trhu již desetiletí a je součástí nadnárodní skupiny Chiho Environmental Group. Obchodník má na starosti akvizice nových materiálů v Plzeňském kraji (nákup materiálu), komunikace a udržování obchodního styku se stávajícími dodavateli, nákup materiálu od dodavatelů, účast na výběrových řízení, průzkum trhu a jeho cenové hladiny ve všech komoditách, uzavírání rámcové smlouvy s novými dodavateli, příprava nabídkových cen do výběrového řízení a spolupráce při řešení reklamací materiálu se zákazníky. Požadujeme: vzdělání SOŠ ekonomického nebo technického směru, znalost železných a barevných kovů výhodou, praxe na podobné pozici ... (více v detailu)
Neuvedeno
IT admin s němčinou a angličtinou
Před 50 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Forma spolupráce: IČO / Remote Spolupráce pro prestižní německou automobilovou společnostÍ (s působností i v ČR) 🛠 Co budete dělat: • Řešit požadavky IT podpory (1st & částečně 2nd level) přes ticketovací systém, e-mail, telefon, vzdáleně • Diagnostikovat a řešit problémy s PC/Mac, periferiemi (tiskárny, skenery, USB apod.), MS 365 a e-maily (Outlook, Exchange, IMAP) • Provádět konfigurace zařízení a standardních aplikací • Dokumentovat řešení, eskalovat složitější případy specialistům 🧠 Co potřebujete: • Výbornou angličtinu (technická dokumentace, komunikace) • Znalost němčiny pro běžnou komunikaci se zákazníky • Praxi s Windows/macOS, vzdálenou podporou, MS 365, běžnými periferiemi a e-maily • Analytické myšlení, schopnost samostatně pracovat a komunikovat s klidem a přehledem ✅ Výhodou: • Zkušenost s ticketovacími systémy • Základní síťové znalosti (TCP/IP, DNS) • Znalost mobilních zařízení (iOS/Android) 💻 Technologie, se kterými můžete přijít do kontaktu: • Operační... (více v detailu)
Hlavní město Praha
60 000
 Kč
Administrativa, asistentka, referent, back office
Před 51 dny - AVIZO_CZ
Hledám práci na pozici administrativní pracovnice. Uvítám možnost práce na plný úvazek či ŽL. Mám zkušenosti s běžnou administrativní agendou, komunikací s klienty, hosty, recepce, základy účetnictví, komunikace s dodavateli, zpracování dokumentů, e-mailová komunikace, o... (více v detailu)
Neuvedeno
SUPERVIZOR REALIZACE A MONTÁŽÍ
Před 56 dny - AVIZO_CZ
Hledáme kolegu, který chce na sobě pracovat, něco se naučit a vyrůst na pozici Supervizora realizace a montáží. Jedná o práci na projektech pod Projektovým manažerem v místě realizace projektu/stavby. Místo výkonu práce: Hliňany 18, 400 02 Řehlovice, stavby celá ČR. Požadujeme: ukončené SŠ (VŠ výhodou) vzdělání strojní, znalost montáží ocelových konstrukcí a zařízení, příprava realizace - zajiš... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledám práci-nákupčí,logistika,státní správa Frýdek-Místek a okolí
Před 58 dny - AVIZO_CZ
Hledám práci v oblasti nákupu,logistiky,zásobování,státní správy Lokalita: Frýdek-Místek, Ostrava, Nový Jičín, Frenštát, Hnojník, Příbor Nástup: ihned Zkušenost z oblasti: automotive (nákup,vývoj,sklad), stavební oblast ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 324 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 377 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
VÝVOJOVÝ PRACOVNÍK/ VÝVOJOVÁ PRACOVNICE PRO OBLAST POTRAVINÁŘSTVÍ - JUNIOR
Před 352 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
1.8.2024 - vývoj potravinářských aditiv a aplikací především v oblasti pekárenství, masných produktů a sýrárenství, zajišťování technické a aplikační podpory našich produktů, včetně výrobních pokusů u zákazníka, spolupráce s technologem na zavádění a optimalizaci nových i stávajících produktů, práce v laboratoři. VŠ vzdělání chemicko-technologické - technologie potravin nebo příbuzné, praxe na pozici vývojového pracovníka, technologa či jiné obdobné pozici v potravinářství min. 2 roky, výhodou je zkušenost s potravinářským provozem a znalost potravinářských technologií ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
SPECIALISTA/-TKA DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE
Před 480 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
SPECIALISTA/-tka DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE - pracovní poměr na dobu URČITOU (zástup za rodičovskou dovolenou se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Poskytování poradenství v oblasti dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky. - Plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí. Kvalifikační a další požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - svéprávnost, bezúhon... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Návrháři a správci databází
Před 505 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Orságová Miriam, e-mail: miriam.orsagova@cz.ey.com Požadujeme: bakalářské vzdělání, předchozí pracovní zkušenost na obdobné pozici, požadujeme plynnou znalost anglického jazyk... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 304 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Správce počítačové sítě - informatik
Před 508 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou s možností prodloužení 11. platová třída Požadujeme: - znalost:operačního systému MS Windows 10 professional pro osobní počítače, MS Windows server 2008 R2,2016, prostředí MS Active Directory-verze 2016 a vyšší, aplikace MS Office 2010,2016 - vysokoškolské vz... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Specialista logistiky
Před 493 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: Řízení a správa procesu nakládek včetně zajištění potřebných dokladů " Zajištění přeprav, objednávání dopravy, pravidelné tendery " Správa externího skladu - nakládky, vykládky, dokumenty, inventury " Management palet a jiných vratných obalů " Reporting logistických ukazatelů - zásoby, náklady a jejich optimalizace " Řízení zásob hotových výrobků, materiálů, surovin - reporting " Tvorba objednávat pro Supply Chain oddělení a kontrola došlých faktur " Spolupráce s provozem ve skladu POŽADUJEME: Hledáme týmového hráče, který... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce