Referent/ka Odboru správy majetku

Před 206 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování agendy spojené s platbami za pronájmem bytových prostor, zpracování vyúčtování služeb v rámci pronájmů bytových prostor, evidence a příprava plateb za spotřebu energií objektů v majetku města, příprava a evidence položek rozpočtu spojených se spotřebou energií, vedení hotovostní pokladny. Požadavky zaměstnavatele: - minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou - výhodou znalost právních předpisů týkajících se města a obcí, zejména zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení) - výhodou praxe v ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Ředitel odboru řízení staveb Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání (stavební či technický obor výhodou); - min. 5 let odborné praxe, včetně zkušenosti s vedením pracovního týmu; - samostatnost, pečlivost, spolehlivost; - znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek; - znalost zákona o registru smluv; - trestní bezúhonnost (získání bezpečnostní prověrky NBÚ - "Tajné"); - zdravotní způsobilost; - schopnost rychlého a věcného rozhodování; - flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání; - řidičské oprávnění sk. "B" výhodou. Nástup možný dle dohody. Nabídky se strukturovaným životopisem, motivačním dopisem a koncepcí řízení odboru zasílejte do 28. 2. 2025 na: email: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz nebo na adresu: Agentura hospodaření s nemovitým ma... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku
Před 3 dny - AVIZO_CZ
z:7.2.2025 https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ Druh práce: vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku Odbor městského úřadu: odbor místního hospodářství a údržby majetku Počet obsazovaných míst: 1 Pracovní poměr: na dobu neurčitou Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení dle dohody s vybraným uchazečem Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka Zařazení: vedoucí úředník - požadavek na absolvování vzdělávání vedoucích úředníků do 2 let ode dne zahájení výkonu funkce vedoucího úředníka. Platové zařazení: 11. platová třída (platový tarif od 26 680 Kč do 38 570 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příplatek za vedení a možnost přiznání osobního příplatku a pravidelných mimořádných odměn v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Charakteristika vykoná... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka úseku ŽP a správy majetku města
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kumulovaná funkce referent/ka úseku ŽP a správy majetku města (samospráva). Schopnost účinně, aktivně a věcně jednat a komunikovat s občany města. Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na webových stránkách města, odkaz: https://www.mu-lostice.cz/mesto/vyberova-a-nabidkova-rizeni/ Přihlášku doručte v termínu do 24.02.2... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
referent oddělení Hospodaření s majetkem
Před 5 dny - AVIZO_CZ
z:5.2.2025 Požadavky na uchazeče: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost znalost práce s PC (MS Office, Internet) řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Nový Jičín vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent silničního úřadu v odboru dopravy
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: zejména výkon státní správy podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, dále pak výkon státní správy podle zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, stanovení dopravního značení ve smyslu zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů, vše v rámci působnosti ORP Česká Lípa. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky: 9. - 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 29 120 Kč do 35 770 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republi... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA - DOPRAVNÍ STRATEGIE
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pozice: zpracovává a naplňuje dlouhodobé koncepce a strategické dokumenty města v oblasti dopravy připravuje zadání pro zpracování podkladů, dokumentací, studií týkajících se dopravy ve městě a spolupracuje na jejich vyhotovení a aktualizacích zpracovává odborná vyjádření k dopravním záměrům a stavbám na území města z hlediska zájmů města spolupracuje na projektech participace občanů při tvorbě koncepčních záměrů a podílí se na udržování informovanosti a aktualizaci informací u přidělených dopravních projektů vyjadřuje se jménem města k uzavírkám komunikací a udělení licence pro linkovou osobní dopravu platové zařazení: 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění je nastaven systém výkonového odměňování, tzn. souběžně s platovým tarifem reálná možnost osobního příplatku a odměn budeme se snažit vyjít vstříc i ... (více v detailu)
Neuvedeno
asitent/ka ředitele
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kandidát by měl mít praxi na podobné pozici 1 rok. Požadujeme znalost ruského a ukrajinského jazyka slovem i písmem, na komunikativní úrovni znalost anglického jazyka. Náplň práce se bude skládat zejména z: - Každodenní jednání se zahraničními partnery - Příprava podkladů k denním poradám. Požadujeme uživatelskou znalost MS Word,Excel,Outlook, znalost práce v grafickém programu fotoshop, adobe illustrators Sc... (více v detailu)
Neuvedeno
Mistr rozpisu - provozní technolog
Před 3 dny - AVIZO_CZ
místo výkonu práce : Stará Ježnická 1556/1, Krnov Požadujeme: • SŠ vzdělání • Technické myšlení a velmi dobrá orientace ve výkresové dokumentaci • Zkušenosti s tvorbou technologických postupů • Svědomitost, zodpovědnost a flexibilita • Schopnost týmové práce • Dobrá uživatelská znalost práce s PC, především Excel • Znalost prostředí IS SyteLine výhodou Pracovní náplň: • Prohlídka železničních vozů při přístavbě do opravy • Identifikace úbytků a poškození • Př... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru stavební úřad Městského úřadu Fulnek
Před 5 dny - AVIZO_CZ
z:5.2.2025 http://fulnek.cz/assets/File.ashx?id_org=3544&id_dokumenty=21782 Zaměstnanecké výhody: Služební telefon, stravenky, školení a vzdělávání, vitamíny, sociální fond, vzdělávání. Kontaktní osoba: ng. René... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic
Před 3 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Investiční referent/ka - Vykonávaná agenda: příprava a realizace jednotlivých investičních akcí, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace, zpracování návrhů investičních plánů, příprava veřejných zakázek investičních akcí po věcné stránce, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení a realizaci stavby, vedení výrobních výborů projektových dokumentací, prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, příprava podkladů a dokumentů pro rozhodování orgánů města, spolupráce při uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli své svěřené akce - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, nejlépe technického směru, znalost příslušné legislativy, zejména: zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon,... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce:- terénní sociální práce na úseku sociálně-právní ochrany dětí. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Za bezúhonnou podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušno... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtáři - kalkulanti
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce - tvorba rozpočtů a kalkulací pro stavební objekty - zejména mosty, příprava podkladů pro fakturace pracovn... (více v detailu)
Neuvedeno
Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí
Před 5 dny - AVIZO_CZ
komunikační dovednosti o výborná angličtina (slovem i písmem) o odolnost vůči stresu o schopnost rychle se adaptovat na nové situace; odpovědnost o technické zkušenosti výhodou o technicko-administrativní zkušenosti výhodou o zkušenost se vzdálenou správou a údržbou systémů o schopnost efektivně hledat řešení problémů... (více v detailu)
Neuvedeno
SM 201153_referent v Oddělení vyměřovacím II Odbor vyměřovací II
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; přijímání a zpracování daňových tvrzení v rámci správy daní, vyměřování a doměřování daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující; kontrola osobních daňových účtů. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové pe... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru investic a údržby
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti - specialisté dávek hmotné nouze
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o státní službě"), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo referent - specialista dávek hmotné nouze v Oddělení NSD II. Odboru Kontaktního pracoviště v Chomutově Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, se služebním působištěm v Chomutově, ID 11010247. Údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text-platne-od-1-1-2025.aspx. Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Zajišťování agendy dle zákona o pomoci v hmotné nouzi. Zpracování a vyřizování žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi, kontrola výplaty dávek a provádění místního šetření pro účely přiznání a výplaty dávek hmotné nouze. Vedení správního řízení ve věci dávek pomoci v hmotné nouzi. V... (více v detailu)
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 24.790,-Kč do 35.770,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek n... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice oddělení správních agend
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení správních agend. Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend Platová třída: 10 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 10. března 2025 nebo podle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - rámcová znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném... (více v detailu)
Neuvedeno
PROVOZNÍ TECHNIK
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Do týmu aktuálně hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Provozní technik/technička Nový člen týmu bude mít na starosti kompletně "svůj" projekt z pohledu provozu dep - vybranou část poboček Co u nás budete dělat? - Správa a údržba vozového parku společnosti a činnosti s tím spojené vč. komunikace s autoservisy a jinými organizacemi. - Zpracovávání podkladů v souvislosti s provozem vozidel a provozní záležitosti. - Zajišťování skladového hospodářství vč. komunikace s dodavateli. - Zajišťování zásobování a správa poboček společnosti v rámci celé ČR, včetně inventarizace materiálu. - Evidence dokumentů a další činnosti spojené s provozem vozidel, správa a stahování karet a dat z tachografů vozidel, zajišťování pravidelných servisních úkonů, STK, atd. - Uzavírání smluv s dodavateli, reklamace. - Komunikace s ostatními kolegy napříč společnosti. - Odpovědnost za provozní a skladové zásobování. Co by vám nemělo chybět? - SŠ vzdělání s maturito... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNICKÝ SPECIALISTA / TECHNICKÁ SPECIALISTKA obchodního oddělení
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou (po 1 roce), flexibilní pracovní doba. Nástup možný ihned. Co budete dělat: vytvářet a aktualizovat technologické a pracovní postupy; spolupracovat na vývoji a zavádění nových výrobků nebo jejich vylepšení; podílet se na optimalizaci a zlepšování výrobních procesů; spravovat výkresovou dokumentaci; komunikovat a pečovat o naše velkoobchodní i maloobchodní zákazníky, poskytovat jim potřebnou technickou podporu a poradenství v oblasti stínicí techniky; konzultovat se zákazníkem nestandardní objednávky a jejich možná technická řešení; vyřizovat poptávky a zpracovávat cenové nabídky; vyřizovat a evidovat reklamace i připomínky zákazníků, navrhovat nápravná opatření a podílet se na jejich realizaci; spolupracovat na dalších činnostech obchodního oddělení a výroby. Požadavky:... (více v detailu)
Neuvedeno
Komfortní OBYTNÝ VŮZ pro 4 os. - neomezený nájezd km
Před 2 dny - Královéhradecký kraj - BAZOS
PŮJČOVNA prémiového campervanu pro 4 osoby • Volkswagen Grand California 600 • BestCamper.cz • NEOMEZENÉ km • KOMFORTNÍ pro 4 osoby • ŽÁDNÉ PŘÍPLATKY • nadstandardní výbava • od 2800 Kč/den v závislosti na sezóně • 2 pohodlná dvoulůžka, solární set, kuchyňka s vařičem, dřezem, lednice, wc, umyvadlo, sprchový kout, velké množství úložných prostor, nosič na kola, markýza atd. Pohodlné cestování • vyšší rychlost a nižší spotřeba • perfektní jízdní vlastnosti • snadná ovladatelnost srovnatelná s osobní dodávkou (VW Multivan apod.) Žádné příplatky • v ceně nájmu je zahrnuto vše - neom... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
2 800
 Kč
Speciální pedagog - etoped
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Jedná se o práci speciálního pedagoga s dětmi umístěnými do diagnostického ústavu na základě předběžného opatření, ústavní výchovy a ochranné výchovy. Speciální pedagog je s dětmi v každodenním kontaktu. Etoped spolupracuje s ostatními odbornými pracovníků při příjmu a propouštění dětí, působí v zařízení jako podpora dětí v krizových situacích, pracuje s projevy závislosti u dětí, provádí intervence ve vzdělávacím procesu, připravuje skupinové a komunitní aktivity a také zajišťuje doprovázení dětí při řešení každodenních povinností. Dále komunikuje se zákonnými zástupci dětí, policií, OSPODy, soudy, dalšími osobami a institucemi participujícími na péči o děti. Úzce spolupracuje s vychovateli, psychology, učiteli a sociálními pracovnicemi. Podílí se na metodické, poradenské a intervenční péči o umístěné děti. Nástup možný od 1.3.2025, pracovní úvazek je 1,0. Pracovní zařazení... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodej nájemního domu, 802 m², Sokolov, ul. Nádražní
Před 4 dny - Karlovarský kraj - BAZOS
Nabízíme k prodeji zrekonstruovaný bytový dům v Sokolově s ideální polohou – jen 5 minut chůze od centra města i nádraží. Dům má 12 bytových jednotek, všechny obsazené prověřenými nájemníky, a jeden velký nebytový prostor, který je trvale pronajat. Každý byt má vlastní měření vody i energií, což zajišťuje efektivní správu nákladů. Měsíční výnos z pronájmů činí necelých 100 000 Kč. Nemovitost nevyžaduje mimo opravy fasády žá... (více v detailu)
Karlovarský kraj
21 500 000
 Kč
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce