Finanční účetní

PlaceholderNo Image
Před 249 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: - účtování přijatých faktur, vystavených službových, zálohových a vyúčtovacích faktur, vystavování dobropisů - účtováváni interních dokladů - evidence celních dokladů - zpracovávání statistických dat pro účely Intrastatu, a následné podávání hlášení - sledování a reportování pohledávek a závazků po splatnosti, po první neuhrazené upomínce je informován zákaznický servis - plánování cashflow a jiných ukazatelů dle požadavků - reporting vybraných ukazatelů dle požadavků od vedení společnosti, příprava požadovaných analýz - příprava podkladů pro platby, provádění plateb - zpracovávání podkladů k investičnímu majetku a jejich účtování v ERP systému, účtování o majetku - spolupráce s externím ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
administrativní pracovník
Přidáno včera - Zlínský kraj - ANNONCE
Příprava podkladů pro daňového poradce, správa pachtovních smluv a příslušných dodatků, výdej naturálií (obilí, ma... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník
Přidáno včera - Zlínský kraj - ANNONCE
Příprava podkladů pro daňového poradce, správa pachtovních smluv a příslušných dodatků, výdej naturálií (obilí, ma... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PROVOZNÍ TECHNIK
Přidáno včera - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - Správa a údržba vozového parku společnosti a činnosti s tím spojené vč. komunikace s autoservisy. - Zpracovávání podkladů v souvislosti s provozem vozidel. - Zajišťování skladového hospodářství vč. komunikace s dodavateli. - Zajišťování zásobování a správa poboček společnosti v rámci celé ČR, včetně inventarizace materiálu. - Evidence dokumentů a další činnosti spojené s provozem vozidel, správa ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PROVOZNÍ TECHNIK
Přidáno včera - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - Správa a údržba vozového parku společnosti a činnosti s tím spojené vč. komunikace s autoservisy. - Zpracovávání podkladů v souvislosti s provozem vozidel. - Zajišťování skladového hospodářství vč. komunikace s dodavateli. - Zajišťování zásobování a správa poboček společnosti v rámci celé ČR, včetně inventarizace materiálu. - Evidence dokumentů a další činnosti spojené s provozem vozidel, správa ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Externí účetní - celá ČR
Externí účetní - celá ČR
Přidáno včera - Plzeňský kraj - BAZOS
Nabízím komplexní účetní služby přizpůsobené Vašim potřebám, ať už jste malá firma, živnostník nebo rostoucí podnik! Co nabízím: Kompletní vedení účetnictví – od evidence dokladů po zpracování daňového přiznání. Digitalizace účetnictví – pomůžu Vám přejít na moderní digitální nástroje pro efektivní správu financí. Personalizovaná podpora – individuální přístup, školení a pomoc s účetním softwarem. Úspora času a nákladů – efektivní a rychlá správa účetní agendy, abyste se mohli soustředit na to, co umíte nejlépe. Proč... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
RECEPČNÍ HOTELU/OBSLUHA KAVÁRNY
Přidáno dnes - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
C04 z:11/4/2024 a:2/9/2024 Náplň práce: - ubytování hostů, kontrola dokladů - správa emailů, telefonických poptávek - třídění účetních dokladů - zajištění provozu kavárny - kont... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ing. Ondřej Teplý, tel.: 284 043 087, e-mail: Ondrej.teply@cuzk.cz Náplň práce: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu, NEN - správa a organizace veřejných zakázek, SMVS - správa agendy informačního systému programového financování správy majetku ve vlastnictví státu, Zadávání do registru smluv, pracovní poměr na dobu určitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně (jedná se o služební místo obsazeno v souladu s § 178a odst. 2b) a odstavc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ing. Ondřej Teplý, tel.: 284 043 087, e-mail: Ondrej.teply@cuzk.cz Náplň práce: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu, NEN - správa a organizace veřejných zakázek, SMVS - správa agendy informačního systému programového financování správy majetku ve vlastnictví státu, Zadávání do registru smluv, pracovní poměr na dobu určitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně (jedná se o služební místo obsazeno v souladu s § 178a odst. 2b) a odstavc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Účetní
Před 5 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, který se dlouhodobě specializuje na správu a rozvoj bytových nemovitostí s profesionálním přístupem, hledáme vhodné kandidáty na pozici Účetní. Náplň práce: Kompletní vedení účetnictví pro BD a SVJ, Vyhotovování daňových přiznání pro finanční úřad, Tvorba účetních a statistických výkazů, Příprava reportů pohledávek a podkladů pro vymáhání dlužných částek, Komunikace s kolegy a klienty, Péče o spokojenost zákazníků, Výstupy – reporty pro manažera týmu a management firmy, Práce ve zcela novém, unikátním softwaru se zaměřením na digitalizaci. Pokud ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PERSONALISTA/PERSONALISTKA - ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Před 2 dny - AVIZO_CZ
TŘ z:15/8/2024 a:13/9/2024 Nabízíme: - zajištění veškeré agendy související s personální administrativou zaměstnanců - nábor nových zaměstnanců - vedení evidence zaměstnanců a jejich osobních údajů, dohlížení na soulad se související legislativou - navádění dat do personálního programu Cygnus - s... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
- středoškolské vzdělání ekonomického směru s maturitou, počítačová způsobilost, komunikativnost, pečlivost, zodpovědnost, praxe v oboru vítána -roční vyúčtování nákladů služeb pro bytové domy, účtování přijatých/vydaných faktur, účtování pokladních dokladů a bank. výpisů, měsíční a roční uzávěrky družstva a společenství vlastníků, komunikace... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ekonom/ekonomka
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ekonom/ekonomka
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Specialista/ka pohledávek s aktivní AJ, 13 plat (55 - 70.000 Kč)
Před 3 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Hledáme posilu do týmu controlingu se schopností samostatných účetních operací + aktivní AJ. Je to něco v čem máte praxi? Pak čekáme právě na Vás!!! Buďte při dalším rozvoji naší společnosti, zašlete životopis, ozveme se.. Lokalita Vyškov a okolí Prosím přiložte i CV v AJ. Náplň práce: - práce v systému SAP, - zpracovávání agend... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Samostatný/á účetní
Před 5 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, účetní a daňově poradenskou společnost, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Samostatný/á účetní. Náplň práce: Kompletní vedení podvojného účetnictví, včetně sestavení DPH, kontrolního a souhrnného hlášení, Daňová evidence a zasílání daňových přiznání k DPH, Přípravné práce ke zpracování daně z příjmu, Proaktivní komunikace s klienty, Práce v softwaru PREMIER Systém. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbli... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka veřejných zakázek a projektového řízení
Přidáno včera - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka veřejných zakázek a projektového řízení
Přidáno včera - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ostraha prodejny Lidl
Přidáno dnes - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:3.6.2024, a:2.9.2024 Vyhrazeno pro OZP, nástup možný ihned Nástup možný ihned. Požadujeme: Věk nad 18 let, doložení výpisu z RT, příjemné vystupování, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu. Základy práce na PC pro kamerový systém, znalost českého jazyka slovem i písmem. Schopnost adekvátně reagovat v rámci mimořádných situací (krádeže). Praxe v ostraze na prodejnách a certifikát strážného výhodou. Náplň práce: Strážní a detektivní činnost na prodejně, kamerový monitoring, zajištění ochrany majetku a osob, bezpečnostní dohled nad celou prodejnou. Spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost. Nabízíme: Práci ve stabilní společnosti na HPP i DPP, odměny za zadržení osob při páchání trestné činnosti a za zjištění a vyřešení ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Hlavní účetní
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Telefonní kontakt Po-Pá 8:00-15:00 Účtování a zpracování kompletní účetní agendy v programu MONEY S3. Zpracování DPH, SH, KH, sestavení účetní závěrky, administrativní činnost, spolupráce s pomocnou účetní. Vystavování, třídění a zaúčtování vydaných i dodavatelských faktur včetně kontroly. Kontrola sald a termínů splatnosti... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
202973 - vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním II, v Odboru kontrolním
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPPO Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií
Před 3 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která pracuje na vodíkovém systému pro sezónní ukládání obnovitelné energie, hledáme všestranně schopné a motivované kolegy, kteří chtějí nastoupit do rané fáze projektu a pomoci uvést v život zařízení pro chytré hospodaření s energiemi, na pozici Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií Náplň práce: Administrativní zajištění nákupu komponent: objednávání, fakturace, logistika, Příprava podkladů pro účetní, Zajišťování podpůrných firemních procesů: evidence, organizace, Správa kancelářského vybavení a pracovních pomůcek, Příprava podkladů pro person... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce