REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY

PlaceholderNo Image
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka majetkové správy
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Ing. Tomáš Vlašánek, tel.: +420 724 181 878, e-mail: tomas.vlasanek@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost veřejných zakázek výhodou. Pružn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka majetkové správy
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Ing. Tomáš Vlašánek, tel.: +420 724 181 878, e-mail: tomas.vlasanek@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost veřejných zakázek výhodou. Pružn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ing. Ondřej Teplý, tel.: 284 043 087, e-mail: Ondrej.teply@cuzk.cz Náplň práce: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu, NEN - správa a organizace veřejných zakázek, SMVS - správa agendy informačního systému programového financování správy majetku ve vlastnictví státu, Zadávání do registru smluv, pracovní poměr na dobu určitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně (jedná se o služební místo obsazeno v souladu s § 178a odst. 2b) a odstavc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ing. Ondřej Teplý, tel.: 284 043 087, e-mail: Ondrej.teply@cuzk.cz Náplň práce: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu, NEN - správa a organizace veřejných zakázek, SMVS - správa agendy informačního systému programového financování správy majetku ve vlastnictví státu, Zadávání do registru smluv, pracovní poměr na dobu určitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně (jedná se o služební místo obsazeno v souladu s § 178a odst. 2b) a odstavc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka veřejných zakázek a projektového řízení
Přidáno včera - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka veřejných zakázek a projektového řízení
Přidáno včera - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/ka stavebního úřadu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na https://www.mohelnice.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_ktg=4056&n=volna-pracovni-mista&p1=98145 Další podmínky výběrového řízení Zájemce může dle vlastního uvážení přiložit k přihlášce relevantní reference s uvedením tel. kontaktu na referující osobu, přiložení referencí je výhodou. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo ověřit si, případně vyjasnit údaje deklarované zájemcem v přihlášce a ověřit si poskytnuté reference. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 30.09.2024 osobně na podatelnu městského úřadu - U Brány 916/2, Mohelnice (do 12:00 h), poštou nebo DS (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu: Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice, ID datové schránky: 6qtbthy. Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte číslem výběrového řízení (11/2024). Případné dotazy zodpoví Mgr. Radka Melecká, vedoucí odboru, tel. 583 452 114, e-mail m... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Nástupní plat dle předchozí praxe, v rozmezí od 26.600,- do 37.170,- Kč. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: • Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu ... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru správy majetku města
Před 8 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování agendy spojené s platbami za pronájmem bytových prostor, zpracování vyúčtování služeb v rámci pronájmů bytových prostor, evidence a příprava plateb za spotřebu energií objektů v majetku města, příprava a evidence položek rozpočtu spojených se spotřebou energií, vedení hotovostní pokladny. Požadavky zaměstnavatele: - minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou - výhodou znalost právních předpisů týkajících se města a obcí, zejména zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení) - výhodou praxe v oblasti správy majetku,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru správy majetku města
Před 8 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování agendy spojené s platbami za pronájmem bytových prostor, zpracování vyúčtování služeb v rámci pronájmů bytových prostor, evidence a příprava plateb za spotřebu energií objektů v majetku města, příprava a evidence položek rozpočtu spojených se spotřebou energií, vedení hotovostní pokladny. Požadavky zaměstnavatele: - minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou - výhodou znalost právních předpisů týkajících se města a obcí, zejména zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení) - výhodou praxe v oblasti správy majetku,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
202973 - vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním II, v Odboru kontrolním
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPPO Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Odborný/vrchní referent v Oddělení kontroly zvláštních činností I (SM č. 280030)
Před 6 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: kontrola použití prostředků státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv a prostředků poskytnutých z nich, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a N... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Odborný/vrchní referent v Oddělení kontroly zvláštních činností I (SM č. 280030)
Před 6 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: kontrola použití prostředků státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv a prostředků poskytnutých z nich, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a N... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
C04 z:29/7/2024 a:11/9/2024 PŘIHLÁŠKY DO 30. 9. 2024 Druh/charakteristika práce: - referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka - vykonávání odborných činností na úseku investic a správy obecního majetku - komplexní zajišťování investičních činností se zaměřením na inženýrské sítě a komunikace. Pracovní poměr: - na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup: - ihned Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů Požadované vzdělání: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo ukončené vyšší odborné vzdělání (DiS.) - (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), případně střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), pokud uchazeč prokáže předchozí praxí (min. 5 let) v oboru schopnost k výkonu požadované práce. Požadované dovednosti: - základní znalost předpisů upravujících problematik... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka všeobecné správy vnitřních věcí státu - matrikář/ka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Upřesnění: Zajišťování matriční agendy v městysi Nové Dvory v rozsahu platných právních předpisů, zejména zák. č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zajišťování agendy evidence obyvatel, spisové agendy, mzdové agendy a... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ekonom/ekonomka
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ekonom/ekonomka
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka společné státní správy a samosprávy - právník
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - zpracovávání smluv souvisejících s nabýváním majetku ve prospěch Ministerstva obrany ČR - koordinace zpracování podkladů ke všem řešeným smluvním vztahům a ostatním právním činnostem - jednání s vlastníky pozemků Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání - studijní obor "Právo a právní věda" - znalost zákona o registru smluv - rychlé a věcné ro... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka na úseku územního plánování
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: zajišťování agendy územního plánování - Požadavky města pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze činnosti, kterou má uchazeč o přijetí do pracovního poměru (dále jen "uchazeč") vykonávat: vzdělání: autorizovaný architekt nebo vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování nebo vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru, uznaného pro autorizaci v oboru územní plánování nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením, znalost prace na PC (MS Office, internet), řidičské oprávnění (skupina B, aktivní řidič), vysoké pracovní nasazení, pečlivost, důslednost, dobré komunikační schopnosti, schopnost zvládat psychickou zátěž a konfliktní situace - Výhody, ke kterým může být ve výběrovém řízení přihlédnuto: zkouška zvláštní odborné způsobilosti v územním plánování, znalost právních předpisů na úseku územního plánování a stavebního řádu a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - Nabízíme: dalš... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Specialista pro správu počítačových sítí
Před 8 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která dodává komplexní řešení IT infrastruktury, hledáme kandidáta na pozici Specialista pro správu počítačových sítí. Náplň práce: Menší společnost, proto je pozice různorodá a zahrnuje práci od designu, přes implementaci u zákazníka až pro 1st/2nd level support, Portfolio je orientováno na HPE/ARUBA, CISCO, FORTINET, FLOWMON se zaměřením na routing/switching, datacentra, firewally, bezpečnost a management sítě, Zákazníci jsou od malých a středních firem až po holdingové společnosti a státní správu. Pokud Vás tato nabíd... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/ka přestupkového řízení
Před 8 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Popis pracovní činnosti: Vedení agendy přestupkového řízení ve věcech veřejného pořádku, občanského soužití a majetku, projednávání přestupků a rozhodování o nich. Platové zařazení: tř. 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu neurčitou Termín nástupu: dohodou po ukončení VŘ Předpoklady a požadavky: o předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost, občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem) o vysokoškolské vzdělání (úrovně Bc. nebo Mgr.), zaměření na veřejnou správu či právo výhodou o znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákona č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, vítána o praxe ve veřejné správě výhodou o zkouška odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti z... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/ka přestupkového řízení
Před 8 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Popis pracovní činnosti: Vedení agendy přestupkového řízení ve věcech veřejného pořádku, občanského soužití a majetku, projednávání přestupků a rozhodování o nich. Platové zařazení: tř. 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu neurčitou Termín nástupu: dohodou po ukončení VŘ Předpoklady a požadavky: o předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost, občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem) o vysokoškolské vzdělání (úrovně Bc. nebo Mgr.), zaměření na veřejnou správu či právo výhodou o znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákona č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, vítána o praxe ve veřejné správě výhodou o zkouška odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti z... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce