ASISTENTKA JEDNATELE
Podobné inzeráty

Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem
Před 1087 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-mai... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

sekretářka generálního ředitele
Před 280 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - přijímání hovorů, vyřizování vzkazů a korespondence - řízení a zajišťování služebních cest (rezervace letenek, hotelů, aut, vyřizování víz atd.) - udržování kontaktu s cestovními kancelářemi společnosti - vedení diáře, sjednávání a organizování schůzek (sestavování programů a pořizování zápisů) - setkávání se s klienty - příprava zpráv - archivace dokumentů - stanovování priorit při práci - zavádění nových postupů a administrativních systémů - udržování kontaktů s příslušnými organizacemi - zpracování účtů nebo výdajů - správa kancelářských potřeb Požadujeme: - ANJ úroveň min. B2 - výborné písemné a ústní komunikační doved... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

ÚČETNÍ, ASISTEN/ ASISTENTKA
Před 228 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
26.8.2024 - ZÁSTUP ZA MD - nákup materiálu, řešení vztahů s dodavateli, práce s IS HELIOS i jeho výrobním modelem, zadávání objednávek, vystavování faktur a příjem faktur, skladové hospodářství, pokladna, dodací listy, objednávka dopravy, komunikace se zákaz... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Asistentka ve správě bytových a nebytových jednotek
Před 391 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Blažena Polahárová, tel.: +420 775 666 345, e-mail: polaharova@happyhouserentals.com Aze... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ASISTENT/ ASISTENTKA DAŇOVÉHO PORADCE
Před 454 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Požadujeme znalost účetnictví na úrovni obchodní akademie / SŠ ekonomického zaměření, zkušenosti v oblasti daní a účetnictví výhodou, znalost MS Office na uživatelské úrovni, analytické myšlení, schopnost samostatně řeši... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Asistentka jednatele
Před 332 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Hucl Robert, e-mail: rhucl@isofin.cz ŘP skupiny B, angličtina výhodou poslat C... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

sekretářka generálního ředitele
Před 280 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - přijímání hovorů, vyřizování vzkazů a korespondence - řízení a zajišťování služebních cest (rezervace letenek, hotelů, aut, vyřizování víz atd.) - udržování kontaktu s cestovními kancelářemi společnosti - vedení diáře, sjednávání a organizování schůzek (sestavování programů a pořizování zápisů) - setkávání se s klienty - příprava zpráv - archivace dokumentů - stanovování priorit při práci - zavádění nových postupů a administrativních systémů - udržování kontaktů s příslušnými organizacemi - zpracování účtů nebo výdajů - správa kancelářských potřeb Požadujeme: - ANJ úroveň min. B2 - výborné písemné a ústní komunikační doved... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

ÚČETNÍ A ASISTENTKA JEDNATELE
Před 347 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: vhodná praxe Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravu V případě zájmu kontaktovat zaměstnavatele e-mailem.
Jihočeský kraj
Neuvedeno

ASISTENTKA JEDNATELE
Před 177 dny
- ANNONCE
Hledáte novou pracovní pozici v administrativě do rodinné společnosti? Máte anglický či německý jazyk? ANO? Tak zašlete svůj životopis!
Stabilní a rodinná společnost hledá kolegyni/kolegu na pozici: ASISTENTKA JEDNATELE Zpracování účetních dokladů a fakturace., Příprava podk... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistentka jednatele
Před 228 dny
- ANNONCE
Máte rádi práci za počítačem, ale zároveň i kontakt s lidmi? Jste zodpovědní a rádi se staráte o to, aby všechny věci fungovaly, jak mají? Dokážete být flexibilní a poradit si občas i s nestandardní situací? Umíte si udělat pořádek a systém ve věcech a dodržovat ho? Nechybí Vám úsměv na tváři a vřelý přístup jak ke klientům, tak ke kolegům? Pak hledáme právě Vás. Co budete mít u nás na starosti: " úzká spolupráce s jednatelem společnosti " evidence a vyřizování korespondence firmy, smluv, fakturace " řešení pojistných událostí a správa pojištění vozidel " správa systémů, evidence údajů do nich, kontrola aktuálnosti " zajištění všech potřebných revizí budovy, zařízení i potřebných školení " vybavení řidičů a zaměstnanců potřebnými pracovními a ochrannými pomůckami " zabezpečení služebních telefonů a tarifů, karet (KB, DKV, MOL) " objednávka kancelářských potřeb " zajištění chodu recepce Pozice je vhodná i pro absolventy, rádi zaškolíme a vše naučíme. Druh pracovního p... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistentka jednatele
Před 228 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Máte rádi práci za počítačem, ale zároveň i kontakt s lidmi? Jste zodpovědní a rádi se staráte o to, aby všechny věci fungovaly, jak mají? Dokážete být flexibilní a poradit si občas i s nestandardní situací? Umíte si udělat pořádek a systém ve věcech a dodržovat ho? Nechybí Vám úsměv na tváři a vřelý přístup jak ke klientům, tak ke kolegům? Pak hledáme právě Vás. Co budete mít u nás na starosti: " úzká spolupráce s jednatelem společnosti " evidence a vyřizování korespondence firmy, smluv, fakturace " řešení pojistných událostí a správa pojištění vozidel " správa systémů, evidence údajů do nich, kontrola aktuálnosti " zajištění všech potřebných revizí budovy, zařízení i potřebných školení " vybavení řidičů a zaměstnanců potřebnými pracovními a ochrannými pomůckami " zabezpečení služebních telefonů a tarifů, karet (KB, DKV, MOL) " objednávka kancelářských potřeb " zajištění chodu recepce Pozice je vhodná i pro absolventy, rádi zaškolíme a vše naučíme. Druh pracovního p... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

ASISTENT/ ASISTENTKA DAŇOVÉHO PORADCE
Před 454 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Požadujeme znalost účetnictví na úrovni obchodní akademie / SŠ ekonomického zaměření, zkušenosti v oblasti daní a účetnictví výhodou, znalost MS Office na uživatelské úrovni, analytické myšlení, schopnost samostatně řeši... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy
Před 401 dny
- ANNONCE
Znalost ázerbájdžánského nebo tureckého jazyky C1 nebo rodilý mluvčí. Plynulá psaná i mluvená angličtina. Plánování a organizování propagačních kampaní a komunikačních strategií Analytické myšlení. Flexibilita Tlumočení mluveného slova a textů, odborný... (více v detailu)
Neuvedeno

ASISTENTKA JEDNATELE
Před 236 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: • Zajištění chodu kanceláře, uvádění a péče o návštěvy společnosti. • Vyřizování běžné administrativní agendy pro vedení společnosti. • Obsluha kancelářské techniky: kopírování, tisk, scanování dokumentů. • Pořizování a vedení zápisů z porad, příprava podkladů pro obchodní jednání a schůzky. • Písemné a ústní překlady a tlumočení na jednáních. Překlady dokumentů z a do jazyků: čeština, angličtina, ruština. • Zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb. • Zajištění ubytování, letenek, jízdenek. • Evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence. • Vytváření požadavků na nákup. • Správa kalendáře zasedací ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

ÚČETNÍ A ASISTENTKA JEDNATELE
Před 347 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: vhodná praxe Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravu V případě zájmu kontaktovat zaměstnavatele e-mailem.
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Asistentka jednatele
Před 332 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Hucl Robert, e-mail: rhucl@isofin.cz ŘP skupiny B, angličtina výhodou poslat C... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ÚČETNÍ, ASISTEN/ ASISTENTKA
Před 228 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
26.8.2024 - ZÁSTUP ZA MD - nákup materiálu, řešení vztahů s dodavateli, práce s IS HELIOS i jeho výrobním modelem, zadávání objednávek, vystavování faktur a příjem faktur, skladové hospodářství, pokladna, dodací listy, objednávka dopravy, komunikace se zákaz... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

ASISTENTKA JEDNATELE
Před 442 dny
- ANNONCE
Běžná administrativní agenda společnosti (pošta, emaily, telefonáty, smlouvy, pokladna, rezervace hotelů, letenek, služební cesty, individuální úkoly, ...) NUTNÁ ZNALOST ČEŠTINY... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistentka ve správě bytových a nebytových jednotek
Před 391 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Blažena Polahárová, tel.: +420 775 666 345, e-mail: polaharova@happyhouserentals.com Aze... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem
Před 1087 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-ma... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy
Před 401 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Znalost ázerbájdžánského nebo tureckého jazyky C1 nebo rodilý mluvčí. Plynulá psaná i mluvená angličtina. Plánování a organizování propagačních kampaní a komunikačních strategií Analytické myšlení. Flexibilita Tlumočení mluveného slova a textů, odborný... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

ASISTENTKA JEDNATELE
Před 236 dny
- ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: • Zajištění chodu kanceláře, uvádění a péče o návštěvy společnosti. • Vyřizování běžné administrativní agendy pro vedení společnosti. • Obsluha kancelářské techniky: kopírování, tisk, scanování dokumentů. • Pořizování a vedení zápisů z porad, příprava podkladů pro obchodní jednání a schůzky. • Písemné a ústní překlady a tlumočení na jednáních. Překlady dokumentů z a do jazyků: čeština, angličtina, ruština. • Zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb. • Zajištění ubytování, letenek, jízdenek. • Evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence. • Vytváření požadavků na nákup. • Správa kalendáře zasedací ... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem
Před 1087 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-mai... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem
Před 1087 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-ma... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ASISTENTKA PRO PŘEDSTAVENSTVO SPOLEČNOSTI
Před 162 dny
- ANNONCE
Hledáme asistentku/asistenta, který zajistí maximální podporu pro vedení firmy. Hledáme osobu, která se stane součástí fungujícího back office týmu, a která ví, jak potřebná je pozice asistenta pro fungování společností. Vaše práce bude zahrnovat zajištění hladkého chodu kanceláře a plnění praktických úkolů, které zajistí, že celý tým bude fungovat bez problémů. Hledáme někoho, kdo na jednu stranu zvládne organizaci zasedacích místností, přepis zápisu, či případné objednání let... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce