ASISTENTKA JEDNATELE

PlaceholderNo Image
Před 231 dny - ANNONCE
Běžná administrativní agenda společnosti (pošta, emaily, telefonáty, smlouvy, pokladna, rezervace hotelů, letenek, služební cesty, individuální úkoly, ...) NUTNÁ ZNALOST ČEŠTINY... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Asistentka do zahraničí
Asistentka do zahraničí
Před 6 dny - Plzeňský kraj - BAZOS
Hledáme talentovanou a motivovanou asistentku, která se připojí k našemu týmu a podpoří nás v následujících oblastech: Náplň práce: Mluvený a psací překlad: Překlady z angličtiny do češtiny a naopak, včetně tlumočení během schůzek a konferencí. Organizace služebních cest: Vyřizování a plánování služebních cest, včetně rezerva... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistentka jednatele
Před 17 dny - ANNONCE
Máte rádi práci za počítačem, ale zároveň i kontakt s lidmi? Jste zodpovědní a rádi se staráte o to, aby všechny věci fungovaly, jak mají? Dokážete být flexibilní a poradit si občas i s nestandardní situací? Umíte si udělat pořádek a systém ve věcech a dodržovat ho? Nechybí Vám úsměv na tváři a vřelý přístup jak ke klientům, tak ke kolegům? Pak hledáme právě Vás. Co budete mít u nás na starosti: " úzká spolupráce s jednatelem společnosti " evidence a vyřizování korespondence firmy, smluv, fakturace " řešení pojistných událostí a správa pojištění vozidel " správa systémů, evidence údajů do nich, kontrola aktuálnosti " zajištění všech potřebných revizí budovy, zařízení i potřebných školení " vybavení řidičů a zaměstnanců potřebnými pracovními a ochrannými pomůckami " zabezpečení služebních telefonů a tarifů, karet (KB, DKV, MOL) " objednávka kancelářských potřeb " zajištění chodu recepce Pozice je vhodná i pro absolventy, rádi zaškolíme a vše naučíme. Druh pracovního p... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistentka jednatele
Před 17 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Máte rádi práci za počítačem, ale zároveň i kontakt s lidmi? Jste zodpovědní a rádi se staráte o to, aby všechny věci fungovaly, jak mají? Dokážete být flexibilní a poradit si občas i s nestandardní situací? Umíte si udělat pořádek a systém ve věcech a dodržovat ho? Nechybí Vám úsměv na tváři a vřelý přístup jak ke klientům, tak ke kolegům? Pak hledáme právě Vás. Co budete mít u nás na starosti: " úzká spolupráce s jednatelem společnosti " evidence a vyřizování korespondence firmy, smluv, fakturace " řešení pojistných událostí a správa pojištění vozidel " správa systémů, evidence údajů do nich, kontrola aktuálnosti " zajištění všech potřebných revizí budovy, zařízení i potřebných školení " vybavení řidičů a zaměstnanců potřebnými pracovními a ochrannými pomůckami " zabezpečení služebních telefonů a tarifů, karet (KB, DKV, MOL) " objednávka kancelářských potřeb " zajištění chodu recepce Pozice je vhodná i pro absolventy, rádi zaškolíme a vše naučíme. Druh pracovního p... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ÚČETNÍ, ASISTEN/ ASISTENTKA
Před 17 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
26.8.2024 - ZÁSTUP ZA MD - nákup materiálu, řešení vztahů s dodavateli, práce s IS HELIOS i jeho výrobním modelem, zadávání objednávek, vystavování faktur a příjem faktur, skladové hospodářství, pokladna, dodací listy, objednávka dopravy, komunikace se zákaz... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ÚČETNÍ, ASISTEN/ ASISTENTKA
Před 17 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
26.8.2024 - ZÁSTUP ZA MD - nákup materiálu, řešení vztahů s dodavateli, práce s IS HELIOS i jeho výrobním modelem, zadávání objednávek, vystavování faktur a příjem faktur, skladové hospodářství, pokladna, dodací listy, objednávka dopravy, komunikace se zákaz... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ASISTENTKA JEDNATELE
Před 25 dny - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: • Zajištění chodu kanceláře, uvádění a péče o návštěvy společnosti. • Vyřizování běžné administrativní agendy pro vedení společnosti. • Obsluha kancelářské techniky: kopírování, tisk, scanování dokumentů. • Pořizování a vedení zápisů z porad, příprava podkladů pro obchodní jednání a schůzky. • Písemné a ústní překlady a tlumočení na jednáních. Překlady dokumentů z a do jazyků: čeština, angličtina, ruština. • Zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb. • Zajištění ubytování, letenek, jízdenek. • Evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence. • Vytváření požadavků na nákup. • Správa kalendáře zasedací ... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ASISTENTKA JEDNATELE
Před 25 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: • Zajištění chodu kanceláře, uvádění a péče o návštěvy společnosti. • Vyřizování běžné administrativní agendy pro vedení společnosti. • Obsluha kancelářské techniky: kopírování, tisk, scanování dokumentů. • Pořizování a vedení zápisů z porad, příprava podkladů pro obchodní jednání a schůzky. • Písemné a ústní překlady a tlumočení na jednáních. Překlady dokumentů z a do jazyků: čeština, angličtina, ruština. • Zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb. • Zajištění ubytování, letenek, jízdenek. • Evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence. • Vytváření požadavků na nákup. • Správa kalendáře zasedací ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
sekretářka generálního ředitele
Před 69 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - přijímání hovorů, vyřizování vzkazů a korespondence - řízení a zajišťování služebních cest (rezervace letenek, hotelů, aut, vyřizování víz atd.) - udržování kontaktu s cestovními kancelářemi společnosti - vedení diáře, sjednávání a organizování schůzek (sestavování programů a pořizování zápisů) - setkávání se s klienty - příprava zpráv - archivace dokumentů - stanovování priorit při práci - zavádění nových postupů a administrativních systémů - udržování kontaktů s příslušnými organizacemi - zpracování účtů nebo výdajů - správa kancelářských potřeb Požadujeme: - ANJ úroveň min. B2 - výborné písemné a ústní komunikační doved... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
sekretářka generálního ředitele
Před 69 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - přijímání hovorů, vyřizování vzkazů a korespondence - řízení a zajišťování služebních cest (rezervace letenek, hotelů, aut, vyřizování víz atd.) - udržování kontaktu s cestovními kancelářemi společnosti - vedení diáře, sjednávání a organizování schůzek (sestavování programů a pořizování zápisů) - setkávání se s klienty - příprava zpráv - archivace dokumentů - stanovování priorit při práci - zavádění nových postupů a administrativních systémů - udržování kontaktů s příslušnými organizacemi - zpracování účtů nebo výdajů - správa kancelářských potřeb Požadujeme: - ANJ úroveň min. B2 - výborné písemné a ústní komunikační doved... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy
Před 190 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Znalost ázerbájdžánského nebo tureckého jazyky C1 nebo rodilý mluvčí. Plynulá psaná i mluvená angličtina. Plánování a organizování propagačních kampaní a komunikačních strategií Analytické myšlení. Flexibilita Tlumočení mluveného slova a textů, odborný... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistentka jednatele
Před 121 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Hucl Robert, e-mail: rhucl@isofin.cz ŘP skupiny B, angličtina výhodou poslat C... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem
Před 875 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-mai... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ASISTENT/ ASISTENTKA DAŇOVÉHO PORADCE
Před 243 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Požadujeme znalost účetnictví na úrovni obchodní akademie / SŠ ekonomického zaměření, zkušenosti v oblasti daní a účetnictví výhodou, znalost MS Office na uživatelské úrovni, analytické myšlení, schopnost samostatně řeši... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistentka ve správě bytových a nebytových jednotek
Před 180 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Blažena Polahárová, tel.: +420 775 666 345, e-mail: polaharova@happyhouserentals.com Aze... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ÚČETNÍ A ASISTENTKA JEDNATELE
Před 135 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: vhodná praxe Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravu V případě zájmu kontaktovat zaměstnavatele e-mailem.
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ÚČETNÍ A ASISTENTKA JEDNATELE
Před 135 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: vhodná praxe Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravu V případě zájmu kontaktovat zaměstnavatele e-mailem.
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy
Před 190 dny - ANNONCE
Znalost ázerbájdžánského nebo tureckého jazyky C1 nebo rodilý mluvčí. Plynulá psaná i mluvená angličtina. Plánování a organizování propagačních kampaní a komunikačních strategií Analytické myšlení. Flexibilita Tlumočení mluveného slova a textů, odborný... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistentka jednatele
Před 121 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Hucl Robert, e-mail: rhucl@isofin.cz ŘP skupiny B, angličtina výhodou poslat C... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ASISTENT/ ASISTENTKA DAŇOVÉHO PORADCE
Před 243 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Požadujeme znalost účetnictví na úrovni obchodní akademie / SŠ ekonomického zaměření, zkušenosti v oblasti daní a účetnictví výhodou, znalost MS Office na uživatelské úrovni, analytické myšlení, schopnost samostatně řeši... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem
Před 875 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-ma... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ASISTENTKA JEDNATELE
Před 231 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Běžná administrativní agenda společnosti (pošta, emaily, telefonáty, smlouvy, pokladna, rezervace hotelů, letenek, služební cesty, individuální úkoly, ...) NUTNÁ ZNALOST ČEŠTINY... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
specialista/specialistka automatizace a digitalizace
Před 490 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Glazura s.r.o. založena v roce 1925 se sídlem v Roudnici nad Labem je součástí nadnárodní skupiny Torrecid Group, která se zabývá poskytováním produktů, služeb, komplexních řešení a budoucích trendů v keramickém, sklářském a hutním průmyslu. Tato skupina má pobočky v 28 zemích po celém světě se zákazníky ve více než 120 zemích světa. Co vás čeká: - Spolupráce na projektech digitalizace a automatizace. - Spolupráce s dodavateli a napříč odděleními. - Zavádění nových výrobních technologií. - Správa zavedených systémů. - Převedení výrobního procesu do digitálního procesu. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: - Máte SŠ vzdělání v oboru strojírenství nebo IT (VŠ vzdělání není podmínkou, ale výhodou). - V AJ zvládnete aktivně komunikovat, psanou i mluvenou formou. - Rádi hledáte nová řešení a máte týmového ducha. - Pozice je vhodná pro absolventy nebo studenty VŠ. Co získáte zaměstnáním v Glazuře: - Práci v zázemí úspěšné ... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
specialista/specialistka automatizace a digitalizace
Před 490 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Glazura s.r.o. založena v roce 1925 se sídlem v Roudnici nad Labem je součástí nadnárodní skupiny Torrecid Group, která se zabývá poskytováním produktů, služeb, komplexních řešení a budoucích trendů v keramickém, sklářském a hutním průmyslu. Tato skupina má pobočky v 28 zemích po celém světě se zákazníky ve více než 120 zemích světa. Co vás čeká: - Spolupráce na projektech digitalizace a automatizace. - Spolupráce s dodavateli a napříč odděleními. - Zavádění nových výrobních technologií. - Správa zavedených systémů. - Převedení výrobního procesu do digitálního procesu. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: - Máte SŠ vzdělání v oboru strojírenství nebo IT (VŠ vzdělání není podmínkou, ale výhodou). - V AJ zvládnete aktivně komunikovat, psanou i mluvenou formou. - Rádi hledáte nová řešení a máte týmového ducha. - Pozice je vhodná pro absolventy nebo studenty VŠ. Co získáte zaměstnáním v Glazuře: - Práci v zázemí úspěšné ... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistentka ve správě bytových a nebytových jednotek
Před 180 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Blažena Polahárová, tel.: +420 775 666 345, e-mail: polaharova@happyhouserentals.com Aze... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem
Před 875 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-ma... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce