Právník v oddělení veřejných zakázek (SM71)
Podobné inzeráty
![](https://images.hyperinzerce.cz/inzeraty/44818647241090212036%2Fthumbnail%2F9b61bdc8e9b84758984d24b6f2d9159e.jpg)
ŽENY NA FOCENÍ NA VEŘEJNÝCH MÍSTECH
Před 2 dny
- Moravskoslezský kraj - HYPERINZERCE
Jsem začínající fotograf a vytvářím si vlastní portfolio. Hledám ženy - na věku a vzhledu nezáleží, které by se n... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
300
Kč
![](/no-image.png)
Referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Investiční referent/ka - Vykonávaná agenda: příprava a realizace jednotlivých investičních akcí, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace, zpracování návrhů investičních plánů, příprava veřejných zakázek investičních akcí po věcné stránce, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení a realizaci stavby, vedení výrobních výborů projektových dokumentací, prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, příprava podkladů a dokumentů pro rozhodování orgánů města, spolupráce při uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli své svěřené akce - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, nejlépe technického směru, znalost příslušné legislativy, zejména: zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon,... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Ředitel odboru řízení staveb Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání (stavební či technický obor výhodou); - min. 5 let odborné praxe, včetně zkušenosti s vedením pracovního týmu; - samostatnost, pečlivost, spolehlivost; - znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek; - znalost zákona o registru smluv; - trestní bezúhonnost (získání bezpečnostní prověrky NBÚ - "Tajné"); - zdravotní způsobilost; - schopnost rychlého a věcného rozhodování; - flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání; - řidičské oprávnění sk. "B" výhodou. Nástup možný dle dohody. Nabídky se strukturovaným životopisem, motivačním dopisem a koncepcí řízení odboru zasílejte do 28. 2. 2025 na: email: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz nebo na adresu: Agentura hospodaření s nemovitým ma... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
z:7.2.2025 https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ Druh práce: vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku Odbor městského úřadu: odbor místního hospodářství a údržby majetku Počet obsazovaných míst: 1 Pracovní poměr: na dobu neurčitou Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení dle dohody s vybraným uchazečem Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka Zařazení: vedoucí úředník - požadavek na absolvování vzdělávání vedoucích úředníků do 2 let ode dne zahájení výkonu funkce vedoucího úředníka. Platové zařazení: 11. platová třída (platový tarif od 26 680 Kč do 38 570 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příplatek za vedení a možnost přiznání osobního příplatku a pravidelných mimořádných odměn v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Charakteristika vykoná... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
referent oddělení Hospodaření s majetkem
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
z:5.2.2025 Požadavky na uchazeče: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost znalost práce s PC (MS Office, Internet) řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Nový Jičín vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § ... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
SM 201153_referent v Oddělení vyměřovacím II Odbor vyměřovací II
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; přijímání a zpracování daňových tvrzení v rámci správy daní, vyměřování a doměřování daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující; kontrola osobních daňových účtů. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové pe... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Úředník/úřednice oddělení správních agend
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení správních agend. Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend Platová třída: 10 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 10. března 2025 nebo podle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - rámcová znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
referent odboru investic a údržby
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
č. 210888 - referent v Oddělení vyměřovacím I
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zpracování daňových přiznání k dani z příjmů FO, - komunikaci s daňovými subjekty, - zpracování úřední korespondence, - práci s nedoplatky daní. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (nap... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
č. 210849 - referent v Oddělení kontrolním II
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů v oblasti DPH, - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání indi... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
SPECIALISTKA/SPECIALISTKA PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Nástup dohodou na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou Požadujeme: - min. SŠ vzdělání s maturitou - znalost práce na PC, MS Office - praxi v oboru administrace veřejných zakázek min.2 roky - výborné komunikační schopnosti v ústním i písemném projevu, pečlivost, odpovědnost - ŘP sk. B Nabízíme: - zajímavou a různorodou práci - platové zařazení dle NV 341/2017 Sb. (10.platová třída), po zapracování k tarifu navíc osobní příplatek, odměny - pružnou pracovní dobu... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
odborný/vrchní referent – specialista trhu práce v Oddělení zprostředkování, evidence a PvN
Před 76 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: petra.jedonova@uradprace.cz Je nutné podat žádost o přijetí do služebního poměru či žádost o zařazení na služební místo + strukturovaný životopis. Podrobnější informace na webu ÚP v sekci Kariéra viz. URL adresa Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/136771-78099811“. Služební poměr na dobu neurčitou, Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy. Osobní příplatek: od 1 591 do 4 773 Kč, zvláštní ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
![](/no-image.png)
odborný/vrchní referent – specialista trhu práce v Oddělení zprostředkování, evidence a PvN
Před 76 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: petra.jedonova@uradprace.cz Je nutné podat žádost o přijetí do služebního poměru či žádost o zařazení na služební místo + strukturovaný životopis. Podrobnější informace na webu ÚP v sekci Kariéra viz. URL adresa Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/136771-78099811“. Služební poměr na dobu neurčitou, Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy. Osobní příplatek: od 1 591 do 4 773 Kč, zvláštní ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
![](/no-image.png)
vrchní referent/rada – poradce/konzultant dávek NSD v Oddělení dávek HN
Před 76 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: petra.jedonova@uradprace.cz Je nutné podat žádost o přijetí do služebního poměru či žádost o zařazení na služební místo + strukturovaný životopis. Podrobnější informace na webu ÚP v sekci Kariéra viz. URL adresa Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/135267-78099811“. Služební poměr na dobu neurčitou, Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy. Osobní příplatek: od 1 719 do 5 156 Kč, zvláštní příplatek ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Odborný/á referent/ka oddělení monitoringu - lesník/lesnice
Před 76 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Pražská č.p. 457/52 407 46 Krásná Lípa u Rumburka Požadavky: • vysokoškolské vzdělání lesnického nebo přírodovědného směru • trestní bezúhonnost • nesmí být členem řídících nebo kontrolních orgánů právnických osob (§303, odst.3 Zákona 262/2006Sb.,zákoníku práce • řidičský průkaz typu B - aktivní řidič • dobrá uživatelská úroveň práce na PC • velmi dobré komunikační schopnosti • cizí jazyk výhodou (němčina, angličtina) • základní znalost práce s GIS. Náplň práce: • tvorba odborných podkladů se zaměřením na lesní ekosystémy a management: např. plány péče, zásady péče • příprava a odborná podpora při tvorbě... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností
Před 76 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou -znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komuni... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
![](/no-image.png)
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY
Před 76 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpově... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
![](/no-image.png)
vedoucí Odboru ekonomického
Před 76 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
![](/no-image.png)
vedoucí Odboru ekonomického
Před 76 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
![](/no-image.png)
správce informačních tecchnologií a komunikačních technologií
Před 76 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: únor 2025, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru informačních a komunikačních technologií, technickém či ekonomickém - občanská a morální bezúhonnost Požadavky pro podání přihlášky: - praxe v oboru informatiky výhodou - řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, flexibilita při řešení pracovních úkolů, spolehlivost, pečlivost, schopnost týmové práce - vhodné i pro absolventy Hlavní zaměření činnosti: - zajišťování správy informačních a komunikačních systémů - zajišťování podpory uživatelům - správa systému, síť... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
![](/no-image.png)
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 76 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
![](/no-image.png)
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 76 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
![](/no-image.png)
investiční referent/ka Odboru rozvoje a územního plánování
Před 76 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: únor 2025, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, příp. střední vzdělání s maturitní zkouškou - občanská a morální bezúhonnost Požadavky pro podání přihlášky: - vzdělání stavebního či technického směru výhodou - orientace ve veřejné správě - zejména v zákoně o obcích, v zákoně o zadávání veřejných zakázek a ve stavebním zákoně - orientace v tvorbě stavebních rozpočtů vítána - spolehlivost, pečlivost, samostatnost při řešení pracovních úkolů - řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič Hlavní zaměření činnosti: - spolupráce při zajišťování realizace investičních akcí města - průběžná kontr... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Správce technologického centra oddělení provozu služeb na odboru informačních technologií
Před 77 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: zajišťování provozu technologického centra Krajského úřadu Olomouckého kraje, zajišťování provozu počítačové sítě a jednotlivých serverů. Profylaxe technologického centra a síťových prvků, nákup ICT komponent, kontrola provedení prací dodavatelů a úplnosti dokumentace o těchto pracích, vedení dokumentací k technologickému centru, provádění bezpečnostních opatření v závislosti na hrozbách a doporučeních výboru kybernetické bezpečnosti Požadavky: - dosažené vzdělání VŠ - obor vzdělání - informatika výhodou - znalosti oboru - správa serverů, počítačových sítí a operačních systémů, správa WAF a VMware výhodou - praxe ve veřejné správě výhodou - praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou - jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina) výhodou - další požadované dovednosti: ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: s... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
![](/no-image.png)
odborný/vrchní referent – specialista dávek hmotné nouze v Oddělení HN
Před 77 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: petra.jedonova@uradprace.cz Je nutné podat žádost o přijetí do služebního poměru či žádost o zařazení na služební místo + strukturovaný životopis. Podrobnější informace na webu ÚP v sekci Kariéra viz. URL adresa Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/139040-78099811“. Služební poměr na dobu neurčitou, Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy. Osobní příplatek: od 1 591 do 4 773 Kč, zvláštní příplatek 2... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce