Odborní účetní všeobecní
Podobné inzeráty
Účetní služby
Před 4 dny
- Jihomoravský kraj - BAZOS
Nabízím komplexní vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování mezd, daňová přiznání apod. Pracuji v účetním progra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
HLAVNÍ ÚČETNÍ
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: vedení kompletního účetnictví klientů, samostatné zpracování přiznání k DPH, kontrolních a souhrnných hlášení, zpracování ročních závěrek Požadujeme: alespoň 3 roky prokazatelné praxe na obdobné pozici, VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru, komplexní znalost účetnictví dle české legislativy (účtování přijatých záloh, časového ... (více v detailu)
Neuvedeno
Kompletní účetní služby - externí vedení účetnictví
Před 1 dny
- Zlínský kraj - BAZOS
Externí vedení účetnictví pro OSVČ a menší s.r.o.
- daňová evidence (DPH, kontrolní hlášení, souhrné hlášení, DPPO, DPFO, registrace k dani, identifikovaná osoba k DPH)
- mzdy, přehledy (OSSZ, ZP), komunikace s úřady
- konzultace, pomoc se založením firmy, a další
lokalita: Kro... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Účetní
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
POUZE PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Místo výkonu práce: Jeronýmova č.p. 792/9, Děčín IV-Podmokly, 405 02 Děčín 2 Znalost daňové evidence a podvojného účetnictví. Pracovní poměr je počítán na 5 hodin denně. Požadujeme dlouholetou prax... (více v detailu)
Neuvedeno
Kompletní účetní služby / Daňové přiznání 2024
Před 3 dny
- Olomoucký kraj - BAZOS
Rádi se Vám postaráme o Vaše účetnictví, aby jste se vy mohli plně soustředit na své podnikání.
- Nabízíme kompletní zpracování podvojného účetnictví a daňové evidence pro malé a střední firmy a pro OSVČ
- Zpracování DPH měsíční/čtvrtletní, včetně Kontrolního hlášení a Souhrnného hlášení
- Měsíční zpracování mezd
- Správa datové schránky včetně komunikace s úřady (OSSZ, ZP, FÚ...)
- Zpracování daně z příjmů fyzických i právnických os... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
THP - EXPEDIENT / EXPEDIENTKA - DENNÍ
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Projednávání doporučenek ve středu od 9:00 do 10:00 hodin. Základní požadavky na uchazeče: o vzdělání: SŠ nebo výuční list (výhodou vyučení v potravinářském oboru a znalost masa a masných výrobků) o Základní znalost obsluhy PC - MS Office. o Spolehlivost. Charakteristika činnosti: o Naskladňování a expedice masa a masných výrobků. o Závěrečná kontrola etiket expirace a kvality vyskladňované... (více v detailu)
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: kompletní vedení účetnictví příspěvkové organizace, sestavování účetní závěrky, vedení účetních knih, zajišťování daňové agendy, evidence a účtování přijatých faktur a interních dokladů, fakturace pronájmů a ostatních služeb, účtování pokladny, zpracování bankovních výpisů, zpracování účetních uzávěrek, evidence majetku, inventarizace. POŽADUJEME: organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, SŠ vzdělání, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, výhodou práce s účetním systémem... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní obce (M/Ž)
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: - komplexní vedení účetnictví obce - vedení rozpočtu obce - daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání - zpracování statistických výkazů - zajišťování platebního styku s bankami - fakturace - finanční administrace dotačních titulů - další účetní a rozpočtové úkony - výpisy Czech POINT - ověřování listin a podpisů - další administrativní práce na obecním úřadě Místo výkonu práce: Obecní úřad Košetice, Košetice 146, 394 22 Podmínky: Nástup 01.04.2025 nebo dle dohody. Pracovní poměr na dobu určitou. Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, osob... (více v detailu)
Neuvedeno
SPECIALISTA / SPECIALISTKA ÚSEKU KVALITY
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Náplň práce: tvorba specifikací, provádění interních auditů, vedení laboratoře, kontrola nad dodržováním legislativních požadavků. Požadavky: znalost potravinářské legislativy, znalost systémů kvality a zdravotní nezávadnosti (HACCP, ISO, IFS, FSSC, BRC, …), uživatelská znalost práce na PC, znalost problematiky zpracování masa a masných výrobků, senzorické zkoušky, školení na funkci interního... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecná zdravotní sestra
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
pozice: všeobecná zdravotní sestra Nástup: ihned Mzda: 40000,- Kč Kontakt: Hana Verbinská, t.č. 733 741 726, email: verbinska@charita-pribram.cz Po roce možnost prodloužení pracovní smlouvy. Domácí zdravotní péče, terénní služba s možností psaní zápisu z ... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Upřesňující informace3) : (požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky, náplň práce apod.) Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Pracovník zákaznického oddělení. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Náplň práce: " telefonické kontaktování zákazníků " evidence v interním informačním systému " práce s PC Požadujeme: " příjemné vystupování " uživatelskou úroveň práce na PC " svědomitý přístup k práci NEPOŽADUJEME cizí jazyky Nabízíme: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc " pracovní poměr se standardní pracovní smlouvou " nabízíme hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek " motivace dřívějších odchodů (když máte hotovou svoji práci, můžete v poledne odejít domů) " dovolená až 28 dní " žádné přesčasy, volné víkendy i svátky " dobré platové ohodnocení s fixní složkou mzdy " benefity - stravenky 210 Kč,- , sick days, příspěvek na ... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka - účetní
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ: Kompletní vedení účetnictví účetní jednotky, koordinace účtování o stavu pohybu a rozdílu majetku a závazků o nákladech a výnosech o výdajích a příjmech a o výsledku hospodaření včetně sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih. Vedení účetních knih, deníku, hlavní knihy, knihy analytické evidence, jejich otevírání a zavírání. Zajišťování styku s bankou, řádné vedení účetní agendy v souladu s... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabízím účetní a mzdové poradenství
Před 8 dny
- Kraj Vysočina - BAZOS
Nabízím zpracování účetnictví a daňové evidence vč. podkladů pro daňová přiznání k daním z příjmů, DPH, vyúčtování daní z mezd, vedení personální agendy (vč. exekučních srážek), zpracování mezd, příprava pracovněprávních dokumentů, smluv, obsluha datové schránky a další služby dle přání klienta. Od 1.1.2024 spolupr... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Přípravář/ka staveb
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Provaznická č.p. 737/12 Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 Společnost STAVBY JOŽÁK s.r.o. funguje na trhu téměř 20 let a působí zejména v severních a středních Čechách. Práce u nás je zajímavá, realizujeme totiž jak běžné, tak atypické projekty s architekty. Naše práce je pro nás vášní a díky tomu přenášíme radost ze staveb i do života našich klientů. Firma má nové bezbariérové kanceláře v centru Děčína, kde v současné době rozšiřujeme tým o kolegu/kolegyni na pozici Přípravář staveb. Náplň práce: • studium projektové dokumentace • před-realizační a realizační příprava stavby • poptávání materiálů, VŘ subdodavatelů, zajištění smluvních vztahů s dodavateli • koordinace postupu prací se stavbyvedoucím a investorem, aktualizace harmonogramu stavby • služební cesty - účast na kontrolních d... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka příspěvkové organizace
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
VHODNÉ PRO OSOBY ZDRAVÉ I OZP Místo výkonu práce: Brtníky č.p. 119, Staré Křečany, 407 60 Brtníky Osobnostní předpoklady: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru ekonomie - praxe v oboru nejméně 3 roky - velmi dobrou uživatelskou znalost práce na PC (především MS Office) - znalost práce v softwaru Gordic výhodou - znalost české účetní a daňové legislativy - praxi v oblasti hospodaření příspěvkové organizace - velmi dobré organizační schopnosti, pečlivost, přesnost a zodpovědnost, samostatnost, učenlivost a loajalita, - komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu - trestní bezúhonnost Náplň práce: - zodpovědnost za oblast rozpočtu příspěvkové organizace - odpovědnost za tvorbu a čerpání FKSP, IF a RF - zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků - odpovědnost za hospodaření v souladu s rozpočtem vč. sledování vývoje hospodaření, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření - odpovědnost ... (více v detailu)
Neuvedeno
Technický náměstek M/Ž
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Definice a implementace technické (technologické) strategie organizace, zabezpečení technické a konstrukční připravenosti organizace, spolurozhodování o technickém rozvoji organizace a koordinace činností v oblasti vývoje a výzkumu. Pracovní činnosti " Strategické řízení oblasti rozvoje výroby. " Stanovení výzkumných a vývojových plánů v souladu se strategií organizace. " Řízení vývojových aktivit v rámci produktového portfolia. " Spolupráce na celkovém řízení a zajištění bezproblémovém chodu výroby s ohledem na stanovené cíle. " Spolupráce s oddělením nákupu, obchodu, kvality a logistiky s cílem zajistit dodávky zákazníkům dle jejich specifikace. " Optimalizace postupů a procesů výroby z hlediska technologie, produktivity a kvality. " Implementace a ověřování nových výrobních postupů, technologií a softwarů. " Zajištění modernizace, vývoje a vyhledávání nových technologií ke zvýšení efe... (více v detailu)
Neuvedeno
Real Time Administrator, Workforce Management
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Kam poslat: Jitka Kühn, e-mail: jitka.kuhn@accolade.com Nový kolega/koelgyně bude zodpovědný/á za monitorování úrovně služeb v rámci telefonních a digitálních platforem zdravotnických služeb; identifikaci rizik pro provozní výkonnost a provádění obchodních procesů pro minimalizaci rizik. Nový kolega / nová kolegyně bude: - Sledovat klíčové ukazatele výkonnosti (např. ASA, Abandons, AHT) a proaktivně identifikovat a informovat o místech ohrožení - Sledovat činnost a obsazenost oddělení zdravotního personálu s cílem proaktivně optimalizovat produktivitu pracovníků. - Minimalizovat nadměrné a nedostatečné obsloužení účtů. - V případě potřeby komunikovat ústně i písemně se zdravotními pracovníky, vedením a dalšími odděleními za účelem koordinace nasazení pracovníků a ha... (více v detailu)
Neuvedeno
Product Manager International Payments
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
-Formulace strategické vize v oblasti mezinárodních plateb - Převedení vize do konkrétního plánu včetně správného stanovení priorit - Spolupráce s ostatními vlastníky produktů a technickými odděleními na spoluvytváření plánu a řízení produktů od konceptu až po jejich uvedení na trh. - Správné definování obchodních požadavků pro správné plnění produktového plánu - Aktivní zapojení interních a externích zainteresovaných stran včetně různých rozhodovacích orgánů a pracovních skupin - Budování silné sítě v interních odděleních, ale i navenek. - Zkušenosti s mezinárodními platbami - Zkušenosti na podobných pozicích - Samostatný pracovník, který se dokáže ryc... (více v detailu)
Neuvedeno
Skladník - administrativní pracovník (M/Ž)
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: " Příjem/výdej materiálu, zboží, kontrola dodacích listů a dalších průvodních dokumentů " Evidence materiálu a zboží " Ukládání, kontrola a skladování zboží " Expedice zboží " Vyřizování reklamací " Schvalování faktur ve workflow " Vedení předepsané evidence a provádění inventur " Správa exter. skladu ve Vys. Mýtě " Odpovědnost za dodržování ISO, předpisů BOZP a PO Požadavky: " SŠ vzdělání " zkušenost a znalost s organizací skladů a logistikou " ŘP sk. B " Práci na PC (interní firem. systém, Word, Excel, Outlook) " Samostatnost, organizaci práce a z... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí konstrukce
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Hlinsko AirDIV s.r.o. je hlinecká obchodně-inženýrská společnost a sesterská firma Příhoda s.r.o. Specializujeme na návrh a prodej textilních klimatizačních vzduchovodů pro široké spektrum vozidel - od kolejových, vojenských vozidel až po autobusy, lodě a letadla. JAKÁ BUDE NÁPLŇ VAŠÍ PRÁCE: Vedení týmu konstruktérů - budování a rozvoj, onboarding nových kolegů a monitoring jejich výkonu. Koordinace projektů - kontrola technické dokumentace, 3D modelů a validace technických konceptů. Samostatné modelování a zpracování projektů - návrh technických řešení, tvorba 3D modelů a technické dokumentace (pracujeme v SOLIDWORKS). Zajištění kvality - dohled nad dodržováním interních a etických standardů a aktualizace technických standardů. Komunikace - spolupráce s provozním a obchodním oddělením, výrobou a zákazníky na technických řešeních. Inovace - vývoj nových produktů a optimalizace návrhů pro zlepšení funkčnosti. JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME: VŠ vzdělání (Ing.) technického s... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní účetní (m/ž)
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: telefonicky, osobně (v místě výkonu práce po domluvě) Pouze pro OZP. Hledáme pohodového člověka na pozici účetní do chráněné dílny. Vedení účetnictví a mzdové agendy firmy. Dle požadavku a možnosti pracovníka lze uprav... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ VŠEOBECNÍ
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
z:17/1/2025 Náplň práce: - evidence faktur přijatých, vydaných - účtování účetních operací spojených s chodem společnosti - zpracování měsíční inventarizace pohledávek a závazků - zpracování denního přehledu platebních karet - statistické výkazy, evidence PHM, telefonů - spolupráce při zpracování daňových přiznání (DPH, kontrolní hlášení) - spolupráce při měsíční a roční účetní uzávěrce... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdová účetní
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Nápň práce: - zpracování mezd v souladu s platnou legislativou pro 160 zaměstnanců, - komunikace s úřady (zdravotní pojišťovna, sociální správa a další), - zpracování dotace OZP, - zpracování ročního zúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnanců. Požadujeme: - praxe v oblasti zpracování mezd, - orientace ve mzdové a pracovněprávní legislativě, - pečlivost, spolehlivost, samos... (více v detailu)
Neuvedeno
INŽENÝR/ INŽENÝRKA KVALITY AUTOMOTIVE
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
17.1.2025 - řešení interních neshod s výrobou,řešení případných zákaznických a dodavatelských reklamací,spoluúčast při externích a interních auditech,řízení nápravných a preventivních opatření, tvorby a vedení dokumentace,komunikace se zákazníky a dodavateli, MIn. SŠ, ideálně technického zaměření,znalost MS OFFICE, znalost požadavků na systém nanagementu kvality ... (více v detailu)
Neuvedeno
KOORDINÁTOR/KOORDINÁTORKA
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Kontaktní osoba Gottwaldová Karla, tel. 602 715 330 (volat 9.00-16.00), email: karla.gottwaldova@kaja.cz Pracovní doba: Po-Pá 7.00-15.30 (nebo jiné rozmezí pracovní doby dle dohody) Náplň práce: práce s počítačem (Word, Excel, naše interní systémy), plánování výroby a koordinace projektů pro catering DESI i korporátní módu KAJA, aktivní zapojení do výrobních a logistických procesů, administrativní podpora a strategické řízení procesů, spolupráce na zlepšování a optimalizaci firemních procesů Požadujeme: dobré znalosti práce na počítači, zejména s Excelem, schopnost rychle se zorientovat v nových programech a procesech, administrativní a strategické schopnosti, znalost online prostředí a schopnost efektivně... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce