Administrativa, asistentka, referent, back office
Podobné inzeráty

PROVOZNÍ ASISTENT / ASISTENTKA PRO VOZY LEXUS
Před 63 dny
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - každodenní komunikace se zákazníky, administrativní podpora prodeje vozů, vedení samostatné pokladny, komunikace s ekonomickým oddělením, péče o zázemí autosalonu, dobrá úroveň práce s PC POŽADAVKY : - minimálně SŠ vzdělání - reprezentativní a komunikativní vystupování - profesionální přístup k pracovním povinnostem - řidičské oprávnění sk. B - praxe na obdobné pozici výhodou NABÍ... (více v detailu)
Neuvedeno

SPRÁVCE / SPRÁVKYNĚ DANĚ - VYMĚŘOVÁNÍ v odd. vyměřovacím III (270233)
Před 63 dny
- AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - Zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění: • zpracování daňových přiznání k dani z příjmů fyzických osob, dani z přidan... (více v detailu)
Neuvedeno

asistent/ka provozního a technického oddělení
Před 63 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT: E-MAILEM Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Asistentka provozního a technického oddělení Objednávky materiálu, zpracování cenových nabídek na opravy, organizace práce jedné party montážníků, komunikace se zákazníky. Asistentské práce technického vedoucího. Možno i částe... (více v detailu)
Neuvedeno

Správce daně - kontrola (210720) m/ž
Před 63 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: e-mail: petr.anton@fs.gov.cz Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Služba zahrnuje zejména: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti daně z příjmů), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna... (více v detailu)
Neuvedeno

MZDOVÁ/-Ý ÚČETNÍ
Před 65 dny
- AVIZO_CZ
KO: Stankeová Kateřina Ing., tel.: 553 687 124, e-mail: personalistika@rkl.cz RKL Opava, spol. s r.o. je moderní, dynamická společnost poskytující komplexní rozsah logistických služeb. Jedná se především o služby ve vnitrostátním a mezinárodním zasílatelství zahrnující realizaci všech typů silničních přeprav přednostně uskutečňovanými vlastními vozidly. Součástí služeb jsou také komplexní celní služby.Naše firemní kultura je založena na hodnotách jako jsou důvěryhodnost, profesionalita a týmová spolupráce. Věříme, že úspěch firmy je výsledkem úsilí každého jednotlivce. Hledáme spolehlivého a pečlivého kandidáta na pozici Mzdový / mzdová účetní, který má minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a praxi v oboru minimálně 5 let. Vznik pracovního poměru dle domluvy, pravidelné pracoviště: Opava -Suché Lazce, provozovny: Suché Lazce, Dolní Benešov. Náplň práce - Zpracování podkladů mezd pro zaměstnance společnosti. - Vedení mzdové agendy a související dokumentace. - Komunikace s úřady a... (více v detailu)
Neuvedeno

technici a projektanti tesařských konstrukcí
Před 66 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT: E-MAILEM, TELEFONICKY (6:30 - 14:30 hod) Náplň práce: návrh příhradových vazníků, vázaných krovů, dřevostaveb a jiných dřevěných konstrukcí v programech MITEK a SEMA, tvorba cenových nabídek, komunikace se zákazníkem, tvorba výrobní dokumentace pro CNC, organizace expedice a montáže jednotlivých zakázek. Požadujeme: vzdělání SŠ, vyšší odborné nebo VŠ, znalost práce na PC a CAD programy (program SEMA, MITEK výhodou), schop... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník/ce obchodního oddělení - obchodní referent/ka
Před 66 dny
- AVIZO_CZ
Práce na HPP, po prvním roce na dobu neurčitou. Možnost i zkráceného pracovního úvazku 30 hodin týdně. Jedná se o komunikaci se zákazníky, zpracovávání poptávek, zadávání objednávek do informačního systému (Helios Orange), vyřizování e-mailů, telefonů, vedení obchodní agendy, zajišťování dopravy apod. Znalost cizího jazyka – AJ, vzdělání obchodního zaměření nebo... (více v detailu)
Neuvedeno

Prodejce specialista v prodejně podlahovin M/Ž
Před 69 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Prodej a komunikace se zákazníky, příjem zakázek. Znalost MS Office Maximální příspěvek na stravování, sleva na zboží z firemní na... (více v detailu)
Neuvedeno

administrativní pracovník / pracovnice - vedení týmu
Před 69 dny
- AVIZO_CZ
Soudní exekutor, JUDr. Ondřej Mareš, LL.M., EÚ Litoměřice, přijme vhodného uchazeče na pozici vedoucího pracovníka v administrativě, který po zaškolení povede tým pracovníků svěřeného oddělení úřadu. Náplň práce: administrativní práce v programu soudního exekutora, vedení menšího (cca pětičlenného) týmu pracovníků - plánování a kontrola odvedené práce zaměstnanců na svěřeném oddělení, motivace týmu i v náročnějších situacích, kontrola provozních procesů a denních činností. Požadujeme: min. středoškolské vzdělání, zkušenosti v administrativě a s vedením týmu, schopnost rozv... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní referent/ka
Před 70 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: komunikace s odběrateli i dodavateli v češtině i angličtině, tvorba cenových nabídek a zpracování objednávek, spolupráce na katalogu aj. Požadavky: znalost anglického jazyka slovem i písmem; dobré komunikační schopnosti; reprezentativní vystupování; dobrou znalost práce na PC (MS Word... (více v detailu)
Neuvedeno

VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ SESTRA M/Ž
Před 70 dny
- AVIZO_CZ
Kvalifikační požadavky: - Střední vzdělání s maturitou nebo VŠ - výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC (Word, Excel) Morální předpoklady: - odolnost proti psychické zátěži - samostatnost v rozhodování - komunikační schopnost, týmová spolupráce - schopnost komunikace se seniory s ohledem na jejich věk a jejich individualitu Nabízíme: - zázemí stabilní společnosti, příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruovaných prostorách - dobré platové podmínky - 5 týdnů dovolené, sick days - vzdělávání a supervize - možnost zkráceného úvazku 12hodi... (více v detailu)
Neuvedeno

PRAKTICKÁ ZDRAVOTNÍ SESTRA M/Ž
Před 70 dny
- AVIZO_CZ
Kvalifikační požadavky: - Střední vzdělání s maturitou nebo VŠ - výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC (Word, Excel) Morální předpoklady: - odolnost proti psychické zátěži - samostatnost v rozhodování - komunikační schopnost, týmová spolupráce - schopnost komunikace se seniory s ohledem na jejich věk a jejich individualitu Nabízíme: - zázemí stabilní společnosti, příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruovaných prostorách - dobré platové podmínky - 5 týdnů dovolené, sick days - vzdělávání a supervize - možnost zkráceného úvazku 12hodinové směny Náborový pří... (více v detailu)
Neuvedeno

OBCHODNÍ REFERENT (m/ž)
Před 70 dny
- AVIZO_CZ
Nástup možný ihned Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení. - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s klíčovými obchodními partnery. - Budeš zpracovávat obchodní případy, připravovat objednávky a nabídky. - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy. - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů. - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme. - Staneš se pravou rukou obchodního ředitele úseku a spojovacím článkem mezi ním a obchodním oddělením. - Tvým úkolem nebude vyhledávání nových zákazníků. Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, spolehlivého a systematického člověka se smyslem pro detail. - Pro zajištění všech úkolů se Ti budou hodit organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce. - U nás budeš denně použív... (více v detailu)
Neuvedeno

technik / technička kontroly kvality
Před 70 dny
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE - spolupráce na výrobě železničních pražců na jedné z nejmodernějších linek v Evropě - účast na dodržování Kontrolního zkušebního plánu (kvalita vstupních materiálů, analýza dat z laboratoře, vyhodnocování dat ze systému ad.) - kontrola správnosti připravy forem pro výrobu železničních pražců - sběr a vyhodnocení informací z výroby - spolupráce na účast na testování vzorků z laboratoře - dodržování a návrhování inovací technologických postupů PROFIL UCHAZEČE - pozitivní osoba, kterou rádi v... (více v detailu)
Neuvedeno

SEKRETÁŘ/KA samostatného oddělení Právních služeb Územního pracoviště Č. Budějovice
Před 70 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti. Organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce vedoucího samostatného oddělení; koordinace zpracování stanovisek a materiálů; kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených nadřízeným zaměstnancem; plnění operativních úkolů; zajišťování administrativní a organizační podpory samostatného oddělení; příprava podkladů k jednání, zápisů z porad; zajišťování přijímání návštěv. Požadujeme: - praxi v oblasti sekretariátu nebo spisové služby výhodou - výbornou znalost pravidel českého jazyka, znalost pravidel úřední korespondence - vzdělání v oboru veřejnosprávní činnosti nebo práva výhodou - vhodné i pro absolventy/ky středních škol - samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní referenti
Před 72 dny
- AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: • každodenní e-mailová a telefonická komunikace s německy hovořícími zákazníky • příprava obchodních nabídek, vyřizování objednávek zákazníků • práce s informačním systémem • administrativní podpora obchodního oddělení a vedení společnosti • zajištění chodu firemního zázemí • podpora při firemních akcích s obchodními partnery Požadujeme: • SŠ vzdělání ( VŠ výhodou ) • komunikační a organizační schopnosti • příjemné vystupování... (více v detailu)
Neuvedeno

Servisní technik/technička
Před 72 dny
- AVIZO_CZ
Požadavky na uchazeče: Řidičský průkaz skupiny B, dobré komunikační dovednosti, analytické a logické myšlení, technická zdatnost práce na PC, zkušenost práce na zákaznické podpoře výhodou, znalosti v oblasti účetnictví výhodou Náplň práce: Zodpovídání dotazů uživatelů programu prostřednictvím telefonu a emailu, Školení uživatelů programu online a ... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka makléře
Před 72 dny
- AVIZO_CZ
Požadavky: - dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, dokončené SŠ vzdělání s maturitou, zodpovědnost a trestní bezúhonnost, uživatelská znalost práce na PC a MS Office, příjemné vystupování, pracovitost a loajalita, výhodou je praxe na obdobné pozici, případně na pozici realitního makléře, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič). Náplň práce: - pravomoci a zodpovědnosti, běžná administrativní agenda, správa firemních e-mailů, plánování diáře, korespondence, práce s kancelářskou technikou (tisk, kopírování, scan), kompletní starost o vybaven... (více v detailu)
Neuvedeno

Specialista zahraničních destinací
Před 72 dny
- AVIZO_CZ
Specialista zahraničních destinací (Horšovský Týn) = Atraktivní práce s lidmi na hlavní pracovní poměr, při které se nebudete nudit! Hledáme kolegyni/kolegu do našeho týmu v cestovní kanceláři BUS TOUR-FOLTÝNOVÁ s.r.o. na centrálu v Horšovském Týně! Máte vášeň pro cestování a chcete se stát klíčovou součástí vytváření nezapomenutelných zážitků pro naše klienty? Pak jste možná právě vy ten, koho hledáme na pozici Specialisty zahraničních destinací. Co bude vaší náplní práce? Jako specialista budete srdcem naší komunikace s obchodními partnery především v zahraničí. Čeká vás aktivní jednání (osobně, telefonicky, e-mailem), sjednávání a zajišťování komplexních cestovních služeb a komunikace s kli... (více v detailu)
Neuvedeno

Organizačně-administrativní pracovník/ice výrobního a technického oddělení
Před 72 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT: E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Organizačně-administrativní pracovník výrobního a technického oddělení Cílem pozice je: -Organizace plánování zakázek, oprav a servisů -Komunikace se zákazníky -Objednávky materiálu -Přejímání materiálu -Zpracování cenových nabídek oprav -Úzká spolupráce s technikem a výrobou Požadujeme: -Nadšení do kreativní a akční práce plné organizování a komunikace s lidmi -Systematičnost - schopnost určit si priority a dokončovat efektivně úkoly -Schopnost rychle se učit -Samostatnost a profesionalita -Týmový hráč -Zodpovědnost za odved... (více v detailu)
Neuvedeno

účetní práce , mzdové účetnictví , danová evidence
Před 83 dny
- AVIZO_CZ
Hledám zkrácený úvazek - brigádu jako účetní , administrativní práce - možno i na... (více v detailu)
Neuvedeno

Stavbyvedoucí
Před 388 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Hlinsko POŽADAVKY: Střední odborné vzdělání - pozemní stavby, dopravní stavby, vodohospodářské stavby, řidičský průkaz skupiny B. Náplň práce: - komunikace s dodavatelskými firmami a klienty - příprava zakázek - administrace svěřené zakázky - kontrola průběhu stavby Ben... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

asistentka, adminisstrativní pracovník
Před 396 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup možný dle dohody správa a aktualizace dokumentace a databází, komunikace s úřady a obchodními partnery, koordinace a plánování pracovního kalendáře, administrativní podpora ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník / pracovnice
Před 1210 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Náplní pozice je administrativní práce v naší kanceláři, vyžadována je schopnost komunikace s korejskými kolegy jak zdejšími, tak ve společnostech v Korejské republice, se kterými spolupracujeme. Jazyky: korejština (plynně), angličtina (středně pokročilý/á), řidičský průkaz skupiny B... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

INVESTIČNÍ REFERENT (m,ž)
Před 377 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 23.390,-Kč do 34.370,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, přísp... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce