Vedoucí oddělení administrativy (informační technologie)

Před 609 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Implementování strategií IT centra, výzkum a vypracovávání plánu rozvoje a pracovních plánů pražské pobočky pro IT; 2. Implementování výkonnostních cílů přidělených pobočkou a dále odpovědnost za výkon administrativního oddělení; 3. Implementování politiky IT a systémů ústředí; 4. Odpovědnost za plánování, výstavbu, obstarávání, údržbu a správu IT infrastruktur, počítačové místnosti a softwaru / hardwaru pobočky Praha; 5. Zabezpečování sítě a zabezpečování dat, jakož i výstavba a výcvik obnovy systému po havárii pražské pobočky; 6. Provozování, údržba, optimalizace a upgrade obchodního systému pražské pobočky. 7. Řešení denních administrativních záležitostí pražské pobočky 8. Spravování dokumentů a materiálů pražské pobočky, včetně korespondencí, oficiálních dokumentů a archivů; 9. Zabezpečování logistické podpory, mimo jiné vč... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

System Administrator
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Vaše povinnosti: o Správa uživatelů systémů RACF, Linux a IMS o Správa uživatelských účtů a hesel interních a externích zákazníků o Definování a udržování bezpečnostních profilů o Sestavování a revize zpráv o zabezpečení systému o Udržování procesů shody zabezpečení pomocí systému správy identit (IIQ) o Údržba digitálních certifikátů o Správa zabezpečení cloudu Váš profil: o Vysokoškolské vzdělání v oboru IT nebo srovnatelná kvalifikace a předchozí zkušenosti z IT zázemí o Zkušenosti se systémem z/OS (vč. TSO, ISPF, R... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
Vedoucí pracovníci v oblasti informačních technologií
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Michaela Rucki, tel.: +420 720 832 220, e-mail: michaela.rucki@dhl.com - zkušenost min. 5 let na pozici Product manager - zkušenost s vedením týmu - plynulá znalost anglického jazyka Zaměstnanecké výhody: stravenk... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/-ka obchodu - pro OZP
První kontakt: e-mailem Pouze pro OZP. Zaměstnání na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na neurčito. Tato pozice je určena pro osobu zdravotně postiženou. Jedná se o administrativní práci v kanceláři v Troubsku. Po zaškolení je možná částečná práce z domu. Zaškolení a odborné vedení po dobu práce je zajištěno. Po roce je možné prodloužení pracovní smlouvy na dobu neurčitou. Náplň práce: Práce se SW, který monitoruje stavební projekty v rámci ČR/SR, zápis do systému a komunikace o projektech a potenciálních... (více v detailu)
projektový/á manažer/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
VŠ - magisterský studijní program staveb. směru se zaměřením na vodní stavby, popř. vodní hospodářství a krajinné inženýrství, případně středoškolské vzdělání v oboru vodní stavby s praxí na pozici tech. dozoru stavby případně vedoucího projektu stavby nebo samostatného stavbyvedoucího, zkušenost s projekční a inženýrskou činností výhodou, dobrá orientace v související oborové legislativě (stavební a vodní zákon), dobré uživatelské znalosti PC (především MS Office, výhodou ASPE), znalost a zkušenosti se samostatným vedením stavby nebo s tech. dozorem nejlépe v oboru vodní stavby, zodpovědnost, schopnost samostatného rozhodování a řešení mimořádných úkolů a situací, smysl pro přesnost, důslednost, aktivní a tvůrčí přístup, velmi dobré organizační a vyjadřovací schopnosti, umění jednat s lidmi, ŘP "B" - aktivní řidič (časté jednodenní služební cesty a řešení prac. úkolů v terénu), ochota a schopnost dalšího odborného vzdělávání, autorizace v oboru výhodou. Zabezpečování komplexního výkon... (více v detailu)
Neuvedeno
Vývojáři softwaru
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Štětina Petr, tel.: 222 123 508, e-mail: cz-fmoracleimmigration@kpmg.cz Požadovaná praxe v oblasti vývoje software, počítačových sítí a příbuzných oblastech. Nutnost zkušeností s vývojem komplexních systémů a aplik... (více v detailu)
Neuvedeno
PROGRAMÁTOR/KA IS/K2 (JUNIOR/SENIOR) - DELPHI, SQL, ERP
Před 5 dny - AVIZO_CZ
KO: Anna Adámková, tel.: 734 112 500, email: kariera@stoklasa.cz. Nabídky zasílejte na uvedený e-mail. Do našeho týmu hledáme programátora, který se bude věnovat programovým úpravám našeho informačního systému K2. Tahle pozice je ideální pro někoho, kdo už má zkušenost s programováním a je ochoten se naučit pracovat v K2 prostředí. Tvou hlavní náplní práce bude vývoj a úpravy K2 Skriptu a AM sestav, přičemž se zapojíš i do menší správy systému. NÁPLŇ PRÁCE: - programové úpravy informačního systému K2 (Delphi / Pascal) - práce s databázemi MS SQL (dotazy, optimalizace) - spolupráce s analytikem IS na návrhu řešení - minoritně správa IS K2 a jeho konfigurace - podíl na technickém rozvoji a optimalizaci systému POŽADUJEME: - zkušenost s programováním (ideálně Delphi / Pascal, ale pokud máš jiný jazyk, nevadí - zaškolíme) - základní znalost SQL (MS SQL výhodou) - analytické a kritické myšlení - pochopení kompl... (více v detailu)
Neuvedeno
Programátor/ka
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Třemošnice Náplň práce Implementace systému pro Technickou Přípravu Výroby Podpora při implementaci a instalaci Požadujeme: Znalost programování v jazyku MS SQL Kreativní myšlení a schopnost analyzovat a nalézat řešení problému oSchopnost zorientovat se v základní problematice strojírenských procesů a dívat se na produkt pohledem uživatele Schopnost a ochota pracovat v dynamicky se měnícím prostředí, agilně přizpůsobovat postupy a metody své práce měnící se situaci a prioritám, při udržení kvality vý... (více v detailu)
Neuvedeno
technolog výroby M/Ž
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Jsme menší až střední, ale dynamická výrobní firma, kde se věci hýbou dopředu. Zaměřujeme se na komplexní strojírenskou výrobu od kusové po sériovou, včetně vývoje a vzorkování. Pracujeme pro špičkové zákazníky v zajímavých oborech, máme moderní technologie (robotické svařování, profilový a plochý laser, práškové lakování, ruční svařování a montáže, 3D tisk) a díky nedávnému spojení se silným investorem máme velké plány do budoucna. Hledáme technologa výroby, který chce vidět výsledky své práce, mít pestrou agendu a být součástí týmu, kde na lidech záleží. Co Vás čeká? ? Tvorba cenových kalkulací - budete klíčovým hráčem při nacenění projektů ? Technologická příprava výroby - od pracovních postupů až po výrobní dokumentaci ? Spolupráce na optimalizaci výroby - hledáme cesty, jak věci dělat lépe ? Práce s informačním systémem - podklady pro nákup materiálu a výrobu Co nabízíme: ? Rozmanitou práci, která má smysl - vidíte výsledek ? Stabilní zázemí donedávna ... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ZAKÁZEK A LOGISTIKY
Před 7 dny - AVIZO_CZ
z:13/2/2025 Pracovní náplň: - Koordinace průběhu zakázek a jejich vyhodnocování, komunikace se zákazníky - Zajišťování kamionových přeprav, komunikace s dopravci - Vyhledávání nových dopravců pro budoucí spolupráci - Zodpovědnost za expedici výrobků a s tím spojená administrativa - Vystavování faktur tuzemských i zahraničních v systému SAP - Práce v systému SAP (možnost zaučení) - Příprava podkladů pro výrobu - Měsíční přehledy a výkazy v excelu - Další administrativní úkoly dle požadavků vedení společnosti. Požadavky na praxi, vzdělání, znalosti a schopnosti: - SŠ nebo VŠ vzdělání - Aktivní znalost NJ nebo AJ - Výborné organizační a komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí sociální služby
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: • organizuje a řídí poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a chod Centra pomoci pro rodiny s dětmi v souladu se zákonem o sociálních službách v aktuálním znění a příslušnou prováděcí vyhláškou v aktuálním znění a ostatními právními normami souvisejícími (i vnitřními předpisy) s provozem služby – organizace, • odpovídá za činnost týmu sociálních pracovníků při poskytování činností sociálně aktivizační služby pro rodinu s dětmi (SASRD), • poskytuje základní i odborného sociálního poradenství pro zájemce, uživatele a jejich rodinné příslušníky, • se zájemci o službu sjednává smlouvu o poskytování sociální služby a zpracovává další dokumentaci pro poskytování služby (SASRD), • schvaluje a kontroluje individuální plány a jejich revize pro poskytování sociální služby (SASRD), • odpovídá za řádné vedení dokumentace související se sociální službou a dokumentací klientů • podílí se na aktualizaci vnitřních pravidel, standardů kvality služby a auditech souvisejíc... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí a obsluha kanceláře/prodejce lyžařské školy
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Nabízíme: o pracovní poměr na DPP o zaměstnání od prosinec - březen (do rozjezdu a otevření lyžařských areálů možnost práce z domu/home office) o místo vhodné pro muže i ženu (vhodné pro absolventy SŠ) o mzdové rozpětí od 150 Kč/hod o zaměstnanecké benefity: - příspěvek na dopravu až 1 500 Kč - firemní oblečení - možnost tréninků s týmem instruktorů Požadujeme: o pro absolventy SŠ o znalost cizích jazyků na komunikativní úrovni slovem i písmem (AJ nebo NJ, popřípadě znalost polštiny velkou výhodou!) o příjemné vystupování a komunikativnost o zkušenosti z prostředí kanceláře lyžařské školy výhodou o znalost práce na PC o časovou flexibilitu o... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNICKÝ SPECIALISTA / TECHNICKÁ SPECIALISTKA obchodního oddělení
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou (po 1 roce), flexibilní pracovní doba. Nástup možný ihned. Co budete dělat: vytvářet a aktualizovat technologické a pracovní postupy; spolupracovat na vývoji a zavádění nových výrobků nebo jejich vylepšení; podílet se na optimalizaci a zlepšování výrobních procesů; spravovat výkresovou dokumentaci; komunikovat a pečovat o naše velkoobchodní i maloobchodní zákazníky, poskytovat jim potřebnou technickou podporu a poradenství v oblasti stínicí techniky; konzultovat se zákazníkem nestandardní objednávky a jejich možná technická řešení; vyřizovat poptávky a zpracovávat cenové nabídky; vyřizovat a evidovat reklamace i připomínky zákazníků, navrhovat nápravná opatření a podílet se na jejich realizaci; spolupracovat na dalších činnostech obchodního oddělení a výroby. Požadavky:... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 16 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativa
Před 22 dny - AVIZO_CZ
Spolehlivá a pečlivá s výbornou znalostí kancelářských prací hledá práci na HPP a nové pracovní uplatnění v oboru. Mé dovednosti: práce s dokumenty, vedení administrativy, komunikace se zákazníky, práce na PC (MS Office), organizační schopnosti, flexibilita, přesnost a zodpovědnost Mám z... (více v detailu)
Neuvedeno
Technolog/technoložka programátor/ka - junior
Před 225 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
POŽADAVKY: odborné vzdělání v oblasti strojírenství, uživatelskou znalost ovládání PC (MS Windows, MS Office), organizační schopnosti, vysoká zodpovědnost a schopnost pracovat samostatně POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, dvousměnný provoz, práce vhodná i pro absolventy, tvorba NC programů pro CNC lasery a vysekávací stroje, optimalizace technologických procesů ve výrobě, spolupráce s konstrukcí při ověřování technologičnosti konstrukce nových výrobků ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: možnost pracovat pro prosperující českou společnost, která v rámci ČR opakovaně získala ocenění Nejlépe řízená strojírenská firma (2021, 2022, 2023, 2024), nové, velmi moderní a čisté pracovní prostředí, jaké byste ve strojírenství nečekali, velmi dobrou mzdu s bonusy, jejichž výši máte možnost sami ovlivňovat, dojíždění Vám budeme kompenzovat příspěvky na dovolenou, cestování, kino, divadlo, sport, masáže, zdravotní potřeby atd., zastávka autobusu je cca 200 m od firmy a k dispozici je několik firemních parkovi... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedoucí skladu MTZ
Před 282 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: Stručná charakteristika místa: Organizace činností ve skladu MTZ ,manipulace s materiálem (příjem a výdej materiálu) ,tvorba dokladů souvisejících s příjmem, skladováním a výdejem materiálu a ostatní evidence, práce v souladu se systémem HACCP. Speciální požadavky - znalosti : NJ -... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 152 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
SAP Technical Architect
Před 436 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Košťálová Kateřina, e-mail: katerina.kostalova@ab-inbev.com plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, SAP, analytické a technické dovednosti podmínkou, zkušenosti s kloudovým prostředím v mezinárodní společnosti, komunikační dovednosti, silné organizační schopnosti, zkušenosti ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií
Před 710 dny - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Koho hledáme? nadšence do techniky s ochotou učit se novým věcem a rozvíjet své dovednosti Aktivní pokročilá znalost angličtiny je pro tuto praci potrebna Aktivní znalost Francouzštiny/ italštiny/ němčiny/ holandštiny nebo španělštiny je výhodou silná schopnost řešení problémů a efektivní komunikace se zákazníky v oblasti od... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent technické podpory
Před 519 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň: Technická podpora pro obráběcí stroje českým a zahraničním zákazníkům. Telefonická a písemná komunikace s českými a zahraničními zákazníky ohledně požadovaného poradenství. Přenášení poznatků z komunikace se zákazníky do firmy a z firmy k zákazníkům. Přijímání požadavků od zákazníků, evidence požadavků do systému TASKPOOL s vytipováním potřebných ND a určením způsobu opravy a následné předání příslušným referentům. Požadavky: AJ na výborné úrovni NJ, RJ výhodou Uživatelská znalost práce na PC -Word, Excel, MS Office Komu... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 406 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
IT SPECIALISTA/TKA SYSTÉMOVÉ PODPORY
Před 216 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
- kontakt prvotně e-mailem a to zaslat životopis na : Miková Veronika, e-mail: ucetni@svetit.cz Možnost výkonu práce: Benešov, Praha Znalost problematiky počítačových sítí - software, hardware Ochota učit se novým věcem, zájem o moderní technologie, samostatnost, pečlivost, aktiv... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 353 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce