Administrativní asistent/ka
Podobné inzeráty
Administrativní pracovník/pracovnice
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Administrativní práce. Podmínky: znalost práce na PC, psaní na počítači všemi deseti, flexibilita, spolehlivost, pečlivost. Nástup možný hned nebo dle dohody. Nabízíme: 25 dnů dovolené, sick day, stravenky paušál, peněžní benefity Kontakt: telefonicky na č. 465 635 275 ... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka vedení společnosti
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Náplň, práce: - zajišťovat administrativní a organizační podporu ředitele a manažerů společnosti - připravovat podklady pro jednání - organizovat porady a zajišťovat péči o návštěvy (zákazníci, auditoři apod.) - zabezpečit bezproblémový chod sekretariátu (pošta, evidence předpisů apod.) - podpora ostatních oddělení společnosti v komunikaci s anglicky hovořícími zákazníky - zajištění dalších administrativních agend dle pokynu ředitele Požadujeme: - minimálně úplné střední vzdělání - výborná znalost MS Office - zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, systematičnost, důslednost při práci a samostatný přístup ke svěřeným úkolům - příjemné a vstřícné vystupování - diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí - organizační a komunikační dovednosti - ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Administrativní práce v kanceláři mrazíren. Náplň práce: fakturace, vedení kanceláře a dispečink. Požadavky: spolehlivost, pečlivost a samostatnost. Výhody: příspěvek na stravovávní a čtvrtletní prémie. K... (více v detailu)
Neuvedeno
* Všeobecní administrativní pracovníci (m/ž)
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
OZZ Pružná pracovní doba Příprava rozpočtů a kalkulací pro stavební projekty. Administrativní podpora stavebního oddělení. Zpracování a evidence dokumentace spojené se stavebními projekty. Komunikace s dodavateli a klienty, zajišťování potřebných podkladů. Příprava podkladů pro fakturaci a účetnictví. Kontrola a aktualizace databází materiálů a cen. Požadavky: Spolehlivost a pečlivost při práci s čísly a dokumenty. Samostatnost a schopnost efektivně organizovat svou práci. Ochota se učit a přizpůsobovat se novým situacím. Flexibilita v řešení různorodých úkolů. Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B. Znalost práce s počítačem a kancelářským softwarem (např. ... (více v detailu)
Neuvedeno
Pomocný/á administrativní pracovník/pracovnice
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Hledáme nového kolegu/kolegyni do naší společnosti (pobočka Pardubice) s rodinnou atmosférou na pozici Administrativní pracovník. Jedná se o pomocné administrativní práce. Požadujeme chuť učit se nové věci, spolehlivost, samostatnost. Vyhrazeno pro OZP. Pracovní doba: 8:00 - 12:00 hod. dle dohody a Vašeho zdravotního stavu upravíme úvazek i pracovní dobu. Jedná s... (více v detailu)
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE (m+ž)
Před 54 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE (m+ž) Vhodné i pro OZZ Požadujeme: základní znalost práce s PC, ŘP sk. B - výhodou HLÁSIT SE: PO-PÁ d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE (m+ž)
Před 54 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE (m+ž) Vhodné i pro OZZ Požadujeme: základní znalost práce s PC, ŘP sk. B - výhodou HLÁSIT SE: PO-PÁ d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Manažer/ka Back Office - asistent/ka účetní
Před 54 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ: Koordinace a optimalizace administrativních činností v rámci společnosti. Zajištění efektivního chodu kanceláře a administrativní podpory pro ostatní oddělení. Dohled nad zpracováním faktur, plateb a dalších finančních transakcí.Zajištění správného vedení a archivace firemní dokumentace. Zajištění, že všechny administrativní procesy jsou v souladu s platnými z... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Manažer/ka Back Office - asistent/ka účetní
Před 54 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ: Koordinace a optimalizace administrativních činností v rámci společnosti. Zajištění efektivního chodu kanceláře a administrativní podpory pro ostatní oddělení. Dohled nad zpracováním faktur, plateb a dalších finančních transakcí.Zajištění správného vedení a archivace firemní dokumentace. Zajištění, že všechny administrativní procesy jsou v souladu s platnými z... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
VŠEOBECNÍ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI
Před 54 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.11.2024 - administrativní a kontrolní činnost, kompletace účetních dokladů, správa hotovostí pokladny, archivace účetních dokladů. Min. SŠ, znalost práce na PC - MS Office, uvítáme zkušenosti s tvorbou cenov... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
pracovník prodeje servisních smluv + asistent/ka jednatele
Před 54 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
KONTAKT: E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Pracovník prodeje servisních smluv + asistent/ka jednatele Cílem pozice je: - Evidence stávajících servisních smluv - Kontaktování zákazníka a získávání servisních smluv po realizaci zakázky - Vyhledávání příležitostí k uzavření servisních smluv ze stávajících zákazníků, kteří smlouvu uzavřenou ještě nemají - Komunikace se zákazníky - Zpracování cenových nabídek na servis - Příprava podkladů + asistentské práce pro jednatele Požadujeme: - Nadšení do kreativní a akční práce plné organizování a komunikace s lidmi - Systematičnost - schopnost urč... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
pracovník prodeje servisních smluv + asistent/ka jednatele
Před 54 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
KONTAKT: E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Pracovník prodeje servisních smluv + asistent/ka jednatele Cílem pozice je: - Evidence stávajících servisních smluv - Kontaktování zákazníka a získávání servisních smluv po realizaci zakázky - Vyhledávání příležitostí k uzavření servisních smluv ze stávajících zákazníků, kteří smlouvu uzavřenou ještě nemají - Komunikace se zákazníky - Zpracování cenových nabídek na servis - Příprava podkladů + asistentské práce pro jednatele Požadujeme: - Nadšení do kreativní a akční práce plné organizování a komunikace s lidmi - Systematičnost - schopnost urč... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 54 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Vyskočil Petr, tel.: 602 663 387 - Po - pá 14:00 - 16:00, e-mail: vyskocil@sidlobezlimitu.cz jedná se o pozici administrativní pracovník,znalost PC, základní znalosti v oboru ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 54 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Vyskočil Petr, tel.: 602 663 387 - Po - pá 14:00 - 16:00, e-mail: vyskocil@sidlobezlimitu.cz jedná se o pozici administrativní pracovník,znalost PC, základní znalosti v oboru ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 54 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Administrativní práce. Zajišťování každodenní administrativní podpory. Správa a archivace dokumentace. Komunikace s klienty a obchodními partnery. Práce s kancelářským sof... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 54 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Administrativní práce. Zajišťování každodenní administrativní podpory. Správa a archivace dokumentace. Komunikace s klienty a obchodními partnery. Práce s kancelářským sof... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
školní asistent/ka
Před 54 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: školní asistent/ka Nástup: 18.11.2024 do 30.6.2025 Mzda: 15000,- Kč /20 hod týd... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
školní asistent/ka
Před 54 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: školní asistent/ka Nástup: 18.11.2024 do 30.6.2025 Mzda: 15000,- Kč /20 hod týd... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 54 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Znalost práce v MS Office (MS Excel, MS Word, Outlook), administrativní činnost, poptávky, objednávky, fakturace, archivace, komunikace s dodavate... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 54 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Znalost práce v MS Office (MS Excel, MS Word, Outlook), administrativní činnost, poptávky, objednávky, fakturace, archivace, komunikace s dodavate... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce - Dispečer/ka
Před 54 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice je vhodná i pro OZP 1. a 2. stupeň. Požadujeme: - znalost práce s PC a Microsoft Office (Word, Excel). Náplň práce: - administrati... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce - Dispečer/ka
Před 54 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice je vhodná i pro OZP 1. a 2. stupeň. Požadujeme: - znalost práce s PC a Microsoft Office (Word, Excel). Náplň práce: - administrati... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Juniorní administrativní pozice s AJ M/Ž
Před 54 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Budujeme českou odnož týmu Zákaznické podpory pro divizi LISI Automotive. Kolegové budou zaměstnanci české pobočky LISI, avšak funkčně budou podřízení francouzskému vedení Zákaznického servisu a logistiky. Našimi zákazníky jsou výrobní závody především z oblasti automotive. Jinými slovy, budete přes PC komunikovat s lidmi po celém světě. Jaké budou Vaše odpovědnosti? Zásoby na konsignačních skladech o Přijímat informace o pohybech zásob z konsignačního skladu od zákazníka (e-mailem, portálem) o Pro zákazníky bez portálu vystavit fakturu o Organizovat a účastnit se inventur zásob na konsignačním skladu u zákazníka Zákaznická databáze o Řešit požadavky týkající se zákaznické databáze pro všechny pobočky LISI AUTOMOTIVE o Komunikace se zástupci zákazníka (blokování a odblokování zákaznických účtů) o Udělování přístupu k informacím v souladu s pracovními ins... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Juniorní administrativní pozice s AJ M/Ž
Před 54 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Budujeme českou odnož týmu Zákaznické podpory pro divizi LISI Automotive. Kolegové budou zaměstnanci české pobočky LISI, avšak funkčně budou podřízení francouzskému vedení Zákaznického servisu a logistiky. Našimi zákazníky jsou výrobní závody především z oblasti automotive. Jinými slovy, budete přes PC komunikovat s lidmi po celém světě. Jaké budou Vaše odpovědnosti? Zásoby na konsignačních skladech o Přijímat informace o pohybech zásob z konsignačního skladu od zákazníka (e-mailem, portálem) o Pro zákazníky bez portálu vystavit fakturu o Organizovat a účastnit se inventur zásob na konsignačním skladu u zákazníka Zákaznická databáze o Řešit požadavky týkající se zákaznické databáze pro všechny pobočky LISI AUTOMOTIVE o Komunikace se zástupci zákazníka (blokování a odblokování zákaznických účtů) o Udělování přístupu k informacím v souladu s pracovními ins... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Před 54 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
TŘ z:8/11/2024 Náplň práce: - administrativní práce pro vedoucího pobočky, vystavování faktur, kontrola faktur a objednávek - práce na PC, evidence přijaté a odchozí pošty - komunikace se zákazníky - plánování a domlouvání práce pro techniky - bližší informace pří výběrovém řízení. Požadujeme: - středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního směru) - praxe výhodou - pokročilou znalost práce na PC (MS Office, perfektní orientace v Excelu a Wordu) - výborné o... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce