Administrativní pracovníci

Před 52 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Znalost práce v MS Office (MS Excel, MS Word, Outlook), administrativní činnost, poptávky, objednávky, fakturace, archivace, komunikace s dodavate... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontak: e-mail: vislousov@seznam.cz Upřesňující informace: znalost ruštiny na dobré úrovni výhodou pracovní poměr... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice
Administrativní práce v kanceláři mrazíren. Náplň práce: fakturace, vedení kanceláře a dispečink. Požadavky: spolehlivost, pečlivost a samostatnost. Výhody: příspěvek na stravovávní a čtvrtletní prémie. K... (více v detailu)
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
kontakt e-mail: Kristiz@post.cz AJ, Rj– aktivní (další jazyk výhodou), organizační schopnosti na vysoké úrovni, znalost práce na PC, schopnost naučit se pra... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bartoš František, tel.: 723 347 485 (9:00-13:00), e-mail: debasist@seznam.cz pracovní poměr... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
kontakt Voiacková tel. 776 265 357 jazyká vybavenost do: 30.06.2025, mzda: 2... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
pracovní poměr od: 31.01.2025, mzda: 20800 Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Neuvedeno
Asistent/asistentka vedoucího pracovníka ve stavebnictví
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Každodenní komunikace a spolupráce s vedoucím pracovníkem a zajištění jeho administrativní podpory; Vyřizování telefonických hohvorů, emailová komunikace; Výpomoc při přípravě a koordinaci stavby; Drobné cenové nabídky, objednávky; Vyplňování protokolů v MS Excel; Administrativa spojená s vedením stavby - zadávání dikumentů do složky stavby (BOZP, zápisy z KD, apod.); Podpora činnosti vedoucího pracovníka, odborných techniků, zaměstnanců, subdodavatelů; Spolupráce na kontrole a dohledu na dodržování kvality a hospodárnosti staveb; Evidence korespondence, dokumentace a záznamů týka... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka nákupu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: nákup dle pokynů, vystavování objednávek, potvrzování faktur, komunikace se zákazníky, přijímání a výdej zakázek, fakturace, Požadavky: min. středoškolské vzdělání ekonomického směru, němčina aktiv... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialisté v oblasti testování softwaru a příbuzní pracovníci
kontakt: e-mailem: jitka.honzakova@ibs-sro.com Znalost anglického jazyka - aktivní znalost Znalosti dalších cizích jazyků výhodou Znalosti:technologie XML and XML Schema, web services (SOAP) - network communication protokoly, konfigurace a management, administrace TCP/IP based network - adm... (více v detailu)
pomocný pracovník v restauraci a prodejně potravin
znalost asijské kuchyně výhodou DPČ, max 20 hodin týdně do: 31.08.2025, m... (více v detailu)
vedoucí pokojská
Před 2 dny - AVIZO_CZ
MVP: Nerudova 44, Praha 1- Hotel Neruda Kontakt: director@designhotelneruda.com úklid hotelových pokojů, invetury textilu, kosmetiky a čistícíh prostředků, zaškolení pokojských v úklidu, objednávky zboží, kontrola týmu, kontrola kvality úklidu, rozpis služeb, praxe v obo... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice / zkrácený úvazek
Před 3 dny - AVIZO_CZ
POŽADUJEME: znalost práce na PC (Excel, Outlook) PRACOVNÍ DOBA: v dopoledních hodinách dle domluvy KONTAKT: telefonicky nebo e-mail... (více v detailu)
Neuvedeno
SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ
Společnost PROMA REHA, s.r.o., člen skupiny VCL, český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá posilu do svého týmu - zaměstnance/zaměstnankyni na pozici "SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ". Jeho/jejím hlavním úkolem bude zajištění účetního příjmu a výdeje materiálů a zboží. Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek. Nástup možný ihned. Náplň práce: komunikace s nákupním oddělením, spolupráce a komunikace s ostatními zaměstnanci účtárny a zaměstnanci společnosti, vedení skladového účetnictví, komunikace s dodavateli. Požadavky: min. SŠ vzdělání - ekonom... (více v detailu)
Administrativní práce
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Jedná se o dohodu o provedení práce (na cca 1/2 roku) - poté možné převedení na pracovní smlouvu !!! Místo výkonu práce: Lipová 622/1, 352 01 Aš. Nástup možný ihned. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Pracovní doba: dle dohody (4 hod/denně, ranní směna, např. 7:00-11:00 h nebo 10:00-14:00 h). Náplň práce: personální administrativa a třídění, uk... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ice obchodního úseku
Popis činnosti a požadavky: - samostatný/á obchodník/ice, který/á rozumí technické dokumentaci (technické, strojírenské vzdělání) - MS Office, AJ/NJ slovem i písmem, ŘP sk.B - pracovitost, samostatnost a ochota spolupracovat Zaměstnanecké výhody: - zkrácená a pružná pracovní doba - podíl na zisku a hospodaření, motivující mzda závislá na pracovním ... (více v detailu)
Ostatní pracovníci pro přípravu rychlého občerstvení
Před 2 dny - AVIZO_CZ
kontakt emailem qmnguyen@danginvest.com 773 796 292 pondělí-pátek 09:00-12:00 Znalost vietnamštiny výhodou Pracovní dny jsou od pondělí až neděle - turnusové služby Přísp... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK PRO PŘÍPRAVU RYCHLÉHO OBČERSTVENÍ
Před 2 dny - AVIZO_CZ
místo výkonu práce: České Vrbné 2360, České Budějovice Požadavky: Znalost vietnamštiny výhodou Pracovní dny jsou od pondělí až neděle - turnusové služby Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování ve střední směně V příp... (více v detailu)
Neuvedeno
DPP - RECEPČNÍ
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Směnnost: převážně noční směny. Náplň práce: - check in, check out hostů, - schopnost řešit mimořádné potřeby a požadavky hostů, - poskytování služeb hotelové recepce, - spolupráce s rezervačním oddělením hotelu a hotelovým wellness, - práce s hotelovým rezervačním software. Nabízíme: - práci v atraktivním prostředí v bezprostřední blízkosti zámku Hluboká; zaměstnan... (více v detailu)
Neuvedeno
Řídící pracovníci v oblasti informačních technologií a činností/IT Project Manager
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kristýna Richtrová, tel.: 773 588 922, e-mail: kristyna@immigreat.cz Požadujeme znalost angličtiny na vysoké úrovni. Dal... (více v detailu)
Neuvedeno
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH (M+Ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/-CE / PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH Požadavky: - vzdělání splňující podmínky dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách, na pozici sociálního pracovníka. Na pozici pracovníka v soc.službách min. středoškolské vzdělání. - výpis z RT - abstinence od návykových látek, - psychická stabilita, odolnost vůči stresu, - komunikační dovednosti; umění jednat v krizových situacích; rozhodnost; schopnost týmové i samostatné práce, empatie, spolehlivost, zodpovědnost, kreativita. Zodpovědnost za svěřenou práci. - schopnost pracovat bez předsudků s lidmi ohroženými sociálním vyloučením. Výhodou je: - praxe v oboru sociální práce, výcvik v krizové intervenci, v motivačních rozhovorech, znalost sociální sítě, znalost z oboru adiktologie Náplň práce: kontaktní práce a pora... (více v detailu)
Neuvedeno
Konstruktér ve strojírenství
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplní práce: - SŠ nebo VŠ - strojní - PC - znalost 3D CAD (Solid Edge), MS Office - praxe - min. 3 roky ve strojnické oblasti nebo šikovný absolvent - tvůrčí nadání, samostatnost, komunikativnost, pracovitost, pečli... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodní referent/-ka
z: 15.1.2025 - Vhodné pro souběžné zaměstnanecké karty. Pracovní náplň: komunikace se zákazníkem, evidence a vyřizování objednávek podpora obchodníka na front office zpracování poptávek a nabídek Požadujeme: zkušenosti se zajišťováním administrativních úkonů na obchodním oddělení základní zkušenost s je... (více v detailu)
Úředník/úřednice ve věcech stavebního řádu
Charakteristika vykonávané činnosti: správní řízení zejména ve věcech stavebního řádu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem a splňuje požadavky dané zákonem o úřednících a zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Kvalifikační požadavky: v souladu s § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Další požadavky: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti stavební výhodou, - velmi dobrá znalost práce s PC (Windows, MS Word, Excel, Outlook), - praxe ve veřejné správě výhodou, - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, - ochota dalšího vzdělává... (více v detailu)
Pracovník ostrahy - strážný
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Jen pro OZP. 12-ti hodinové směny - denní/noční Hledáme: 1) Turniket - kontrola osob - cca 120 Kč/hod. 2) Vážič - vážení a zapisování aut do PC - cca 130 Kč/hod. 3) Vedoucí směny - kontrola a zapisování aut a osob, vedení směny - 150 Kč/hod. Co musíte znát, mít a umět? " Znalost PC " Praxe výhodou Co Vám nabízíme " Příspěvek na dop... (více v detailu)
Neuvedeno
BRIGÁDA – PRÁCE V ADMINISTRATIVĚ
Před 2 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
CREDO REAL GROUP a.s. je stabilní obchodní společnost s více než 20letou tradicí, zastřešující své dceřiné společnosti. Zabýváme se především obchodem a službami na trhu nemovitostí, on-line dražbami nemovitostí a službami v oblasti komerční bezpečností. Naše činnost je založena na profesionálním přístupu, kvalitě a komplexnosti poskytovaných služeb, dlouhodobé důvěře a spokojenosti klienta. Hledáme kolegu/kolegyni pro běžnou firemní administrativní agendu, pro archivaci, skenování, evidenci a ukládání dokumentů, administrativní činnosti spojené se zakázkami a provozem firmy, sekretářské služby a pomocné kancelářské činnosti. Co nabízíme? Stabilní práci s možností přechodu na hlavní úvazek, příjemné pracovní prostředí a zázemí plně vybavených kanceláří, odborné zaškolení, možnost seberealizace a dalšího profesního rozvoje, fir... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce