Administrativní pracovník/ce - jazyky AJ, NJ, RU, IT

Před 151 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Oflenda NÁPLŇ PRÁCE: zajištění chodu kanceláře - administrativní podpora vedení písemná i telefonická komunikace v AJ, NJ, IT, RU - s externími dodavateli zpracování administrativy k zakázkám (excel tabulky, emaily, …) komunikace s kolegy napříč společností POŽADAVKY: středoškolské vzdělání zakončené maturitou (není podmínkou) znalost práce s PC (MS 365 - outlook, excel, word, internet) komunikační dovednosti (psaná komunikace, telefonická komunikace) AJ, NJ, RU nebo i IT - na komunikativní úrovni (psané i ústní) samostatnost, ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Administrativní pracovník/ce
Místo výkonu práce: Ruská 88/8, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá 8:00-16:30 h (možnost upravení pracovní doby dle dohody). Náplň práce: administrativní práce v rezervační kanceláři. Požadujeme: spolehlivost, příjemné vystupování, dobrá znalost NJ (znalost AJ výhodou), praxe v oboru prodeje a rezervací pobytů vítána (není podmínkou, rádi Vás zaškolíme), znalost práce na pozici "recepční" ... (více v detailu)
administrativní pracovník/ce - správce, nemovitostí - DPP/DPČ
Před 2 dny - AVIZO_CZ
PRACOVIŠTĚ Kroměříž - Náplň práce: komunikace s předsedy, vedení administrativní agendy správy, vedení technických agend - Požadavky: znalost práce na PC (excell, word), ŘP B - zkrácený úvazek 6 hodin týdně, práce na dohodu o provedení práce nebo dohodu o pracovní činnosti - Benefity: firemní telefon, notebook - kontakt osobně na pr... (více v detailu)
Neuvedeno
ADMINISTRATiVNÍ A OBCHODNÍ REFERENT/-KA DŘEVOZPRACUJÍCÍHO PROVOZU
Před 2 dny - AVIZO_CZ
*KO: Ing. Leo Harazim ml., tel: 777 594 510. Životopisy zasílejte na e-mail: fajkusova@sov.cz Náplň práce: - komunikace se zákazníky - příjem objednávek - zadávání objednávek do výroby - logistika - příjem materiálu a zboží - kontrola nakládky - vystavování dokladů a práce s ekonomickým systémem Pohoda - vedení provozní pokladny Požadavky: - psaní všemi deseti - znalost českého jazyka (písemně i ústně) - schopnost učit se a vzdělávat se - práce s počítačem (naučit se s ekonomickým systémem Pohoda, Optimikem, e-shopem - zaučíme) - znalost práce s Microsoft Office (Word, Excel) - dobrá komunikace (komunikativní člověk) - loajalita k firmě Výhodou může bý... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Administrativa dodávek zahraničním a domácím zákazníkům, komunikace s nimi a zpracovnání interních výkazů prodeje. Požadujeme: Středoškolské vzdělání, anglický jazyk, ovládání PC, znalost MS Office, schopnost zorganizovat si čas, komunikativnost, flexibilita... (více v detailu)
Neuvedeno
Admínistrativní pracovník CALL centra (m/ž)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
práce na PC, komunikace s kolegy v týmu a písemná komunikace se stávajícími klienty - práce s interními systémy - tvorba výkazů Výhody: bonus za doporučení kamaráda 3000,-, náborový ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Administrativní práce. Podmínky: znalost práce na PC, psaní na počítači všemi deseti, flexibilita, spolehlivost, pečlivost. Nástup možný hned nebo dle dohody. Nabízíme: 25 dnů dovolené, sick day, stravenky paušál, peněžní benefity Kontakt: telefonicky na č. 465 635 275 ... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtářka, rozpočtář – příprava staveb
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava staveb, rozpočty, aktivní komunikace se stavbou, plánování výběrových řízení pro naše projekty, jejich vedení a vyhodnocování, vyhledávání vhodných dodavatelů pro účast ve výběrovém řízení a další práce spojené se stavební činností. Požadujeme: vzdělání stavebního/technického směru popřípadě praxi na podobné pozici, samostatnost, komunikativnost, týmového ducha, orientaci v projektov... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 62 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim Náplň práce: Telefonický kontakt s potenciálními zákazníky, vystavování faktur, příjem objednávek, zpracování příchozích objednávek, řešení poptávek, komunikace s dopravci a další agenda související s činností firmy – vyzvedávání objednávek, převoz zboží, příprava balíků apod. Požadujeme: - zkrácený úvazek či brigádně - velký důraz na pečlivost, samostatnost, zodpovědnost - řidičsk... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 62 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim Náplň práce: Telefonický kontakt s potenciálními zákazníky, vystavování faktur, příjem objednávek, zpracování příchozích objednávek, řešení poptávek, komunikace s dopravci a další agenda související s činností firmy – vyzvedávání objednávek, převoz zboží, příprava balíků apod. Požadujeme: - zkrácený úvazek či brigádně - velký důraz na pečlivost, samostatnost, zodpovědnost - řidičsk... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Pokladní, fakturant/ka (administrativní pracovník/ce)
Před 64 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mailem, telefonicky (pondělí - pátek 8 - 15) nebo osobně (pondělí - pátek 8 - 12) zkušenost s prací výhodou, znalosti z oblasti eko... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Pokladní, fakturant/ka (administrativní pracovník/ce)
Před 64 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mailem, telefonicky (pondělí - pátek 8 - 15) nebo osobně (pondělí - pátek 8 - 12) zkušenost s prací výhodou, znalosti z oblasti eko... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Account Manager IT reklama
Před 64 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která je specialistou na výrobu a distribuci reklamních předmětů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Account Manager IT reklama. Náplň práce: Péče o stávající klienty – vyřizování poptávek a objednávek, Jednání u klientů - prezentace novinek v sortimentu, udržování obchodních vztahů, Akvizice nových klientů, Komunikace s nákupním oddělením a výrobou v Asii, Účast na veletrzích a roadshow. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. B... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce - Dispečer/ka
Před 65 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice je vhodná i pro OZP 1. a 2. stupeň. Požadujeme: - znalost práce s PC a Microsoft Office (Word, Excel). Náplň práce: - administrati... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce - Dispečer/ka
Před 65 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice je vhodná i pro OZP 1. a 2. stupeň. Požadujeme: - znalost práce s PC a Microsoft Office (Word, Excel). Náplň práce: - administrati... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Pracovník/ce operačního střediska
Před 65 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pracovník/ce operačního střediska Kladno pro OZP. Požadujeme: pokročilou práci na PC, komunikativnost, čistý trestní rejstřík. Společnost zajišťující ochranou majetku a osob, hledá pracovníka/ci se znal... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Pracovník/ce operačního střediska
Před 65 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pracovník/ce operačního střediska Kladno pro OZP. Požadujeme: pokročilou práci na PC, komunikativnost, čistý trestní rejstřík. Společnost zajišťující ochranou majetku a osob, hledá pracovníka/ci se znal... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Před 65 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
TŘ z:8/11/2024 Náplň práce: - administrativní práce pro vedoucího pobočky, vystavování faktur, kontrola faktur a objednávek - práce na PC, evidence přijaté a odchozí pošty - komunikace se zákazníky - plánování a domlouvání práce pro techniky - bližší informace pří výběrovém řízení. Požadujeme: - středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního směru) - praxe výhodou - pokročilou znalost práce na PC (MS Office, perfektní orientace v Excelu a Wordu) - výborné o... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Před 65 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
TŘ z:8/11/2024 Náplň práce: - administrativní práce pro vedoucího pobočky, vystavování faktur, kontrola faktur a objednávek - práce na PC, evidence přijaté a odchozí pošty - komunikace se zákazníky - plánování a domlouvání práce pro techniky - bližší informace pří výběrovém řízení. Požadujeme: - středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního směru) - praxe výhodou - pokročilou znalost práce na PC (MS Office, perfektní orientace v Excelu a Wordu) - výborné o... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Juniorní administrativní pozice s AJ M/Ž
Před 65 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Budujeme českou odnož týmu Zákaznické podpory pro divizi LISI Automotive. Kolegové budou zaměstnanci české pobočky LISI, avšak funkčně budou podřízení francouzskému vedení Zákaznického servisu a logistiky. Našimi zákazníky jsou výrobní závody především z oblasti automotive. Jinými slovy, budete přes PC komunikovat s lidmi po celém světě. Jaké budou Vaše odpovědnosti? Zásoby na konsignačních skladech o Přijímat informace o pohybech zásob z konsignačního skladu od zákazníka (e-mailem, portálem) o Pro zákazníky bez portálu vystavit fakturu o Organizovat a účastnit se inventur zásob na konsignačním skladu u zákazníka Zákaznická databáze o Řešit požadavky týkající se zákaznické databáze pro všechny pobočky LISI AUTOMOTIVE o Komunikace se zástupci zákazníka (blokování a odblokování zákaznických účtů) o Udělování přístupu k informacím v souladu s pracovními ins... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Juniorní administrativní pozice s AJ M/Ž
Před 65 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Budujeme českou odnož týmu Zákaznické podpory pro divizi LISI Automotive. Kolegové budou zaměstnanci české pobočky LISI, avšak funkčně budou podřízení francouzskému vedení Zákaznického servisu a logistiky. Našimi zákazníky jsou výrobní závody především z oblasti automotive. Jinými slovy, budete přes PC komunikovat s lidmi po celém světě. Jaké budou Vaše odpovědnosti? Zásoby na konsignačních skladech o Přijímat informace o pohybech zásob z konsignačního skladu od zákazníka (e-mailem, portálem) o Pro zákazníky bez portálu vystavit fakturu o Organizovat a účastnit se inventur zásob na konsignačním skladu u zákazníka Zákaznická databáze o Řešit požadavky týkající se zákaznické databáze pro všechny pobočky LISI AUTOMOTIVE o Komunikace se zástupci zákazníka (blokování a odblokování zákaznických účtů) o Udělování přístupu k informacím v souladu s pracovními ins... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Před 65 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
TŘ z:8/11/2024 Náplň práce: - administrativní práce pro vedoucího pobočky - vystavování faktur, kontrola faktur a objednávek - práce na PC - evidence přijaté a odchozí pošty - komunikace se zákazníky - plánování a domlouvání práce pro techniky - bližší informace pří výběrovém řízení. Požadujeme: - středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního směru) - praxe výhodou - pokročilou znalost práce na PC (MS Office, perfektní orientace v Excelu a Wordu) - výborné ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Před 65 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
TŘ z:8/11/2024 Náplň práce: - administrativní práce pro vedoucího pobočky - vystavování faktur, kontrola faktur a objednávek - práce na PC - evidence přijaté a odchozí pošty - komunikace se zákazníky - plánování a domlouvání práce pro techniky - bližší informace pří výběrovém řízení. Požadujeme: - středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního směru) - praxe výhodou - pokročilou znalost práce na PC (MS Office, perfektní orientace v Excelu a Wordu) - výborné ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 65 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: - zajištění dokumentace pro účetní kancelář - jednání s klienty společnosti - prezentace výkonů společnosti majiteli Požadavky: - nutná znalost anglického jazyka na komunikat... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 65 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: - zajištění dokumentace pro účetní kancelář - jednání s klienty společnosti - prezentace výkonů společnosti majiteli Požadavky: - nutná znalost anglického jazyka na komunikat... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovnik/pracovnice
Před 67 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - komunikace se zákazníky a dodavateli - zajišťování přepravy a jednání s přepravci - fakturace - vyřizování reklamací a objednávek - skladové příjemky a fyzická kontrola zboží - inventury - příprava dokladů pro účetní oddělení - telefonická komunikace se zákazníky - aktivní řidič - pošta, banka - práce s hotovostí Požadavky: - aktivní uživatel PC (Excel, Word, Outlook, Hellios výhodou) - spolehlivost, pečlivost - flexibilita - pracovní doba kombinace 8:... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce