Administrativní pracovník - Náborář (10 hodin týdně) - OZP
Podobné inzeráty
Recepční v hotelu - DPP (20 hodin týdně)
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
V případě zájmu zasílejte životopis i s vaší fotografií na email : info@hotelrada.cz Požadavky: uvítáme znalost AJ; práci na PC; min. středoškolské vzdělání zakončené maturitou; milé vystupování, pečlivost, flexibilitu, úsměv a zájem; výpis z rejstříku trestů; nástup IHNED Náplň práce: - vyřizování potřebné administrativy - komunikace s hosty ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 45 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Vyskočil Petr, tel.: 602 663 387 - Po - pá 14:00 - 16:00, e-mail: vyskocil@sidlobezlimitu.cz jedná se o pozici administrativní pracovník,znalost PC, základní znalosti v oboru ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 45 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Vyskočil Petr, tel.: 602 663 387 - Po - pá 14:00 - 16:00, e-mail: vyskocil@sidlobezlimitu.cz jedná se o pozici administrativní pracovník,znalost PC, základní znalosti v oboru ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 45 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Znalost práce v MS Office (MS Excel, MS Word, Outlook), administrativní činnost, poptávky, objednávky, fakturace, archivace, komunikace s dodavate... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 45 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Znalost práce v MS Office (MS Excel, MS Word, Outlook), administrativní činnost, poptávky, objednávky, fakturace, archivace, komunikace s dodavate... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Asistent/asistentka prodeje / zkrácený úvazek 26,75 hodin týdně / pouze pro OZP
Před 46 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: prodej zboží na prodejně, příjem a zpracování objednávek, komunikace se zákazníky, obsluha eshopu, práce na PC. Požadavky: komunikační schopnosti, spolehlivost, samostatnost, pečlivost. Místo je pouze pro OZZ nebo OZP 1,2 Nabízíme: nástupní bonus 5 000 Kč, měsíční obratové prémie, ro... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Asistent/asistentka prodeje / zkrácený úvazek 26,75 hodin týdně / pouze pro OZP
Před 46 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: prodej zboží na prodejně, příjem a zpracování objednávek, komunikace se zákazníky, obsluha eshopu, práce na PC. Požadavky: komunikační schopnosti, spolehlivost, samostatnost, pečlivost. Místo je pouze pro OZZ nebo OZP 1,2 Nabízíme: nástupní bonus 5 000 Kč, měsíční obratové prémie, ro... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 45 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Administrativní práce. Zajišťování každodenní administrativní podpory. Správa a archivace dokumentace. Komunikace s klienty a obchodními partnery. Práce s kancelářským sof... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 45 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Administrativní práce. Zajišťování každodenní administrativní podpory. Správa a archivace dokumentace. Komunikace s klienty a obchodními partnery. Práce s kancelářským sof... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku
Před 45 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost poskytující profesionální servis pronájmu vratných bedýnek pro zeleninu, ovoce či masné výrobky, hledáme nového kolegu na pozici HR Officer/ Administrator.
Vaše náplň práce:
Smyslem Vaší práce bude podpora HR týmu v rámci realizace, rozvoje a vedení oblasti lidských zdrojů přiděleného regionu, a to v oblastech:
HR administrativa
Vedení HR administrativy dle legislativních požadavků a interních předpisů, Řešení každodenních dotazů v HR oblasti ze strany zaměstnanců, Zodpovědnost za aktualizaci a přenos HR dat a zaměstnaneckých složek, pravidelný reporting, Komunikace s externími zpracovateli mezd, Práce s interními systémy firmy. Recruitment
Zajištění efektivního náboru nových zaměstnanců blue collar pozic: inzerce, vedení pohovorů, spolupráce s externími PA, administrativní agenda... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 46 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt raffywang@besteco.cz Plynulá angličtina - komunikace s jednatelm ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 46 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt raffywang@besteco.cz Plynulá angličtina - komunikace s jednatelm ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Juniorní administrativní pozice s AJ M/Ž
Před 45 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Budujeme českou odnož týmu Zákaznické podpory pro divizi LISI Automotive. Kolegové budou zaměstnanci české pobočky LISI, avšak funkčně budou podřízení francouzskému vedení Zákaznického servisu a logistiky. Našimi zákazníky jsou výrobní závody především z oblasti automotive. Jinými slovy, budete přes PC komunikovat s lidmi po celém světě. Jaké budou Vaše odpovědnosti? Zásoby na konsignačních skladech o Přijímat informace o pohybech zásob z konsignačního skladu od zákazníka (e-mailem, portálem) o Pro zákazníky bez portálu vystavit fakturu o Organizovat a účastnit se inventur zásob na konsignačním skladu u zákazníka Zákaznická databáze o Řešit požadavky týkající se zákaznické databáze pro všechny pobočky LISI AUTOMOTIVE o Komunikace se zástupci zákazníka (blokování a odblokování zákaznických účtů) o Udělování přístupu k informacím v souladu s pracovními ins... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Juniorní administrativní pozice s AJ M/Ž
Před 45 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Budujeme českou odnož týmu Zákaznické podpory pro divizi LISI Automotive. Kolegové budou zaměstnanci české pobočky LISI, avšak funkčně budou podřízení francouzskému vedení Zákaznického servisu a logistiky. Našimi zákazníky jsou výrobní závody především z oblasti automotive. Jinými slovy, budete přes PC komunikovat s lidmi po celém světě. Jaké budou Vaše odpovědnosti? Zásoby na konsignačních skladech o Přijímat informace o pohybech zásob z konsignačního skladu od zákazníka (e-mailem, portálem) o Pro zákazníky bez portálu vystavit fakturu o Organizovat a účastnit se inventur zásob na konsignačním skladu u zákazníka Zákaznická databáze o Řešit požadavky týkající se zákaznické databáze pro všechny pobočky LISI AUTOMOTIVE o Komunikace se zástupci zákazníka (blokování a odblokování zákaznických účtů) o Udělování přístupu k informacím v souladu s pracovními ins... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ MZDOVÉHO TÝMU (80.000 Kč + BONUSY)
Před 46 dny
- ANNONCE
Baví vás práce s čísly a mzdovou agendu máte v malíčku? Orientujete se ve změnách zákoníku práce jako ryba ve vodě a zároveň máte zkušenosti s vedením menšího týmu? Pak jste tu správně! Zašlete nám... (více v detailu)
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK
Před 46 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Firma Lorenc Logistic, s.r.o. přijme do svého týmu administrativního pracovníka dispečinku pro zajištění administrativního chodu úseku. Náplň práce: příprava a zpracování podkladů, evidence dokumentů, tele... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK
Před 46 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Firma Lorenc Logistic, s.r.o. přijme do svého týmu administrativního pracovníka dispečinku pro zajištění administrativního chodu úseku. Náplň práce: příprava a zpracování podkladů, evidence dokumentů, tele... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Řidič sk. B (20-40 hodin týdně) - vhodné i pro OZZ, OZP
Před 46 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
První kontakt telefonicky v Po-Pá v čase od 9hod. do 13hod., e-mailem. Tel.: 605 237 395, e-mail: personalista@astrafood.cz Požadujeme: aktivní řidičský průkaz sk. B, znalost obsluhy VZV výhodou Pracovník zajišťuj... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Řidič sk. B (20-40 hodin týdně) - vhodné i pro OZZ, OZP
Před 46 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
První kontakt telefonicky v Po-Pá v čase od 9hod. do 13hod., e-mailem. Tel.: 605 237 395, e-mail: personalista@astrafood.cz Požadujeme: aktivní řidičský průkaz sk. B, znalost obsluhy VZV výhodou Pracovník zajišťuj... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Personální referent/ka
Před 46 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: osobně: Tovární 386, Žiželice, každý pátek 10 - 11 hod, e-mail: tkonyvkova@crocodille.com. Náplň práce: Koordinace zahraničních pracovníků, jejich nábor, školení, řešení ubyt... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Personální referent/ka
Před 46 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: osobně: Tovární 386, Žiželice, každý pátek 10 - 11 hod, e-mail: tkonyvkova@crocodille.com. Náplň práce: Koordinace zahraničních pracovníků, jejich nábor, školení, řešení ubyt... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 46 dny
- ANNONCE
Pro dlouhodobý projekt prováděný u klienta v okrese Brno-venkov a Čízkovicích hledáme administrativní pracovníky. Zaměstnanec bude zajišťovat zejména tyto činnosti: sběr a organizace dat, příprava podkladů, formálních dokumentů, sumarizace dat a příprava výkazů. Z důvodu, že se jedná o dceřinou společnost čín... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 46 dny
- ANNONCE
Pro dlouhodobý projekt prováděný u klienta v okrese Brno-venkov a Čízkovicích hledáme administrativní pracovníky. Zaměstnanec bude zajišťovat zejména tyto činnosti: sběr a organizace dat, příprava podkladů, formálních dokumentů, sumarizace dat a příprava výkazů. Z důvodu, že se jedná o dceřinou společnost čín... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník (m/ž)
Před 46 dny
- ANNONCE
První kontakt: e-mailem Pro dlouhodobý projekt prováděný u klienta v okrese Brno-venkov a Čízkovicích hledáme administrativní pracovníky. Zaměstnanec bude zajišťovat zejména tyto činnosti: sběr a organizace dat, příprava podkladů, formálních dokumentů, sumarizace dat a příprava výkazů. Z důvodu, že se jedná o dceřinou společnost čínské splečnosti, kdy vedení společnosti a ved... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník (m/ž)
Před 46 dny
- ANNONCE
První kontakt: e-mailem Pro dlouhodobý projekt prováděný u klienta v okrese Brno-venkov a Čízkovicích hledáme administrativní pracovníky. Zaměstnanec bude zajišťovat zejména tyto činnosti: sběr a organizace dat, příprava podkladů, formálních dokumentů, sumarizace dat a příprava výkazů. Z důvodu, že se jedná o dceřinou společnost čínské splečnosti, kdy vedení společnosti a ved... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce