právník/čka oddělení přestupků odboru vnitřních věcí

PlaceholderNo Image
Před 25 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Bližší informace, stejně tak kontakt pro zaslání životopisu s přihláškou a požadovanými dokumenty najdete na www.sever.brno.cz v sekci Úřední desk... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
kontrolor/kontrolorka oddělení vnější kontroly odboru kontrolního a právního
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKP - doba neurčitá - Úřední deska (jmk.cz) pracovní p... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Samostatný referent oddělení přezkumu hospodaření obcí v odboru kontroly
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska)... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistent/ka
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: středoškolské vzdělání s maturitou, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, internet; flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost; odolnost vůči stresu; praxe výhodou; znalost práce s EKIS a GINIS výhodou. Řidičské oprávnění skupiny "B" výhodou. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží životopis, případně reference a doklad o nejvyšším dosaženém vzd... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistent/ka
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: středoškolské vzdělání s maturitou, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, internet; flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost; odolnost vůči stresu; praxe výhodou; znalost práce s EKIS a GINIS výhodou. Řidičské oprávnění skupiny "B" výhodou. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží životopis, případně reference a doklad o nejvyšším dosaženém vzd... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Knihovník/knihovnice oddělení služeb Vědecké knihovny UJEP
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Popis práce/pracovní náplň: o provádí výpůjční a informační služby a jejich evidenci, vydávání a přebírání dokumentů a kontrolu vrácených dokumentů o poskytuje referenční a faktografické služby a informace, samostatné vyhledání a formulace odpovědí na složitější informační požadavky uživatelů s využitím interních a externích informačních zdrojů o provádí registraci uživatelů, poskytuje jim informace o službách knihovny o vyhledává dokumenty ve skladech a zařazuje je, zodpovídá za řazení určené části knihovního fondu o pravidelně provádí revizi knihovního fondu o rozesílá upomínky, vyřizuje rezervace o zajišťuje pomoc uživatelům při samoobslužných reprografických a kopírovacích službách o vede pokladnu a evidenci plateb, manipulaci s hotovostí o dodržuje právní předpisy vztahující se k vykonávané práci, dodržuje vnitřní předpisy a normy UJEP, prohlubuje si vědomosti samostudiem a účastí na školeních, odborných seminářích a přednáškách o vykonává další práce dle pokynů nadřízeného Kvalif... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
202973 - vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním II, v Odboru kontrolním
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPPO Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/ka stavebního úřadu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na https://www.mohelnice.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_ktg=4056&n=volna-pracovni-mista&p1=98145 Další podmínky výběrového řízení Zájemce může dle vlastního uvážení přiložit k přihlášce relevantní reference s uvedením tel. kontaktu na referující osobu, přiložení referencí je výhodou. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo ověřit si, případně vyjasnit údaje deklarované zájemcem v přihlášce a ověřit si poskytnuté reference. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 30.09.2024 osobně na podatelnu městského úřadu - U Brány 916/2, Mohelnice (do 12:00 h), poštou nebo DS (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu: Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice, ID datové schránky: 6qtbthy. Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte číslem výběrového řízení (11/2024). Případné dotazy zodpoví Mgr. Radka Melecká, vedoucí odboru, tel. 583 452 114, e-mail m... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ekonom/ekonomka
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ekonom/ekonomka
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Nástupní plat dle předchozí praxe, v rozmezí od 26.600,- do 37.170,- Kč. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: • Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu ... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Odborný/vrchní referent v Oddělení kontroly zvláštních činností I (SM č. 280030)
Před 7 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: kontrola použití prostředků státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv a prostředků poskytnutých z nich, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a N... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Odborný/vrchní referent v Oddělení kontroly zvláštních činností I (SM č. 280030)
Před 7 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: kontrola použití prostředků státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv a prostředků poskytnutých z nich, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a N... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
C04 z:29/7/2024 a:11/9/2024 PŘIHLÁŠKY DO 30. 9. 2024 Druh/charakteristika práce: - referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka - vykonávání odborných činností na úseku investic a správy obecního majetku - komplexní zajišťování investičních činností se zaměřením na inženýrské sítě a komunikace. Pracovní poměr: - na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup: - ihned Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů Požadované vzdělání: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo ukončené vyšší odborné vzdělání (DiS.) - (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), případně střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), pokud uchazeč prokáže předchozí praxí (min. 5 let) v oboru schopnost k výkonu požadované práce. Požadované dovednosti: - základní znalost předpisů upravujících problematik... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
terénní pracovník/ce - referent /ka oddělení sociálně-právní ochrany dětí
Před 7 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
přihlášky do 17.9.2024 Terénní pracovník, výkon práce oddělení sociálně-právní ochrany dětí, realizace zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí v platném znění Jedná se o pracovní poměr úředníka na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: listopad 2024, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - splnění předpokladů podle § 4 zákona o úřednících ÚSC a § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění - ukončené minimálně vyšší odborné vzdělání sociálního směru Požadavky pro podání přihlášky: - znalost právních norem nutných k výkonu povolání sociálního pracovníka, zejména zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 89/... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
terénní pracovník/ce - referent /ka oddělení sociálně-právní ochrany dětí
Před 7 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
přihlášky do 17.9.2024 Terénní pracovník, výkon práce oddělení sociálně-právní ochrany dětí, realizace zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí v platném znění Jedná se o pracovní poměr úředníka na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: listopad 2024, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - splnění předpokladů podle § 4 zákona o úřednících ÚSC a § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění - ukončené minimálně vyšší odborné vzdělání sociálního směru Požadavky pro podání přihlášky: - znalost právních norem nutných k výkonu povolání sociálního pracovníka, zejména zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 89/... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcív odboru sociálních věcí
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska)... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Samostatný referent oddělení plánování a registrace sociálních služeb v odboru sociálních věcí
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), kon... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Samostatný referent oddělení organizace školství a projektů ve vzdělávání v odboru školství mládeže
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. PP po dobu PPM/RD. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřa... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
200577_rada / odborný rada v Oddělení vyměřovacím I, v Odboru vyměřovacím I
Před 11 dny - AVIZO_CZ
petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - správu daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty, - provádění řízení, postupů a úkonů podle daňového řádu, - zpracování potřebných podkladů pro interní statistiky, analýzu a plánování, - správa osobních daňových účtů. Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spořen... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/ka stavebního úřadu - výběrové řízení
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Více informací získáte na stránkách Města Prachatice. Město Prachatice připouští přijetí do pracovního poměru zájemce nedisponujícího osvědčením zvláštní odborné způsobilosti ani osvědčením o úspěšném vykonání úřednické zkoušky, a to pro případ, že nebude z objektivních důvodů možné obsadit pozici uchazečem, který uvedeným disponuje. Takový zaměstnanec následně pro možnost setrvání na pracovní pozici musí osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost stavební řád a vyvlastnění získat do 3let od vzniku pracovního poměru. Rovněž je možné (§ 313 odst. 4 stavebního zákona) přijetí do pracovního poměru zájemce - úředníka, který ke dni nabytí účinnosti zákona 283/2021 Sb. vykonává činnost obecného nebo speciálního stavebního úřadu a splňuje kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném nebo speciálním stavebním úřadu podle dosavadní právní úpravy. Pozn.: Za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena: (a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/ka rozpočtu oddělení rozpočtu a financování odboru školství
Před 17 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OŠ - doba neurčitá - Úřední deska (jmk.cz)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/ka rozpočtu oddělení rozpočtu a financování odboru školství
Před 17 dny - ANNONCE
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OŠ - doba neurčitá - Úřední deska (jmk.cz)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/referentka pro vzdělávání oddělení vzdělávání odboru školství
Před 17 dny - ANNONCE
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OŠ - doba neurčitá - Úřední deska (jmk.cz)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce