Referent/ka pro jednotné environmentální stanovisko oddělení ochrany přírody na odboru životního prostředí a zemědělství
Podobné inzeráty

REFERENT/KA - FAKTURACE
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
z: 19.2. 2025 PŘIHLÁŠKU A PODMÍNKY ZAŘAZENÍ UCHAZEČE DO VÝBEROVÉHO ŘÍZENÍ NAJDETE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH MĚSTA KOPŘIVNICE: Předpoklady zařazení do výběrového řízení: - více informací naleznete na: http://www.koprivnice.cz/index.php?id=volna-mista-mestsky-urad-koprivnice Přihlášky do výběrového řízen... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Neuvedeno

samostatný referent oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcí v odboru sociálníc
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Zaměstnanecké výho... (více v detailu)
Neuvedeno

úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
Neuvedeno

Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 182 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 235 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

ODBORNÝ PRACOVNÍK V OCHRANĚ A PODPOŘE VEŘEJNÉHO ZDRAVÍ
Před 363 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
- Komplexní výkon státního zdravotního dozoru a dalších odborných činností v jednotlivých oblastech ochrany a podpory veřejného zdraví, v oblasti epidemiologie, - Výkon státního zdravotního dozoru nad dodržováním zákazů a plněním dalších povinností stanovených přímo použitelnými předpisy EU; - Uplatňování stanovisek k územně plánovací dokumentaci z hlediska ochrany veřejného zdraví; - Stanovování protiepidemických opatření a provádění epidemiologických šetření; - Usměrňování činnosti osob poskytujících péči v oblasti hygieny provozu a předcházení infekcí spojených se zdravotní péčí; ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

REFERENT/KA ODBORU DOTACÍ, ROZVOJE MĚSTA A KULTURY
Před 362 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA, MÍSTO VÝKONU PRÁCE - HRÁDEK NAD NISOU, PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležito... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Ekonom/ekonomka školy
Před 301 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

ODBORNÝ ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení ochrany přírody odboru životního prostředí a zemědělství Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 355 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 20. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky j... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Před 362 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu • organizační a řídící schopnosti • komunikativnost a flexibilita • morální bezúhonnost • dobrý kulturní přehled • koncepce rozvoje organizace na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 • orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B • praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.05.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Specialista logistiky
Před 350 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: Řízení a správa procesu nakládek včetně zajištění potřebných dokladů " Zajištění přeprav, objednávání dopravy, pravidelné tendery " Správa externího skladu - nakládky, vykládky, dokumenty, inventury " Management palet a jiných vratných obalů " Reporting logistických ukazatelů - zásoby, náklady a jejich optimalizace " Řízení zásob hotových výrobků, materiálů, surovin - reporting " Tvorba objednávat pro Supply Chain oddělení a kontrola došlých faktur " Spolupráce s provozem ve skladu POŽADUJEME: Hledáme týmového hráče, který... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 415 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 362 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Referent/ka územního rozhodování a stavebního řádu - stavební odbor
Před 384 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
NUTNÉ DODRŽET POSTUP PŘIHLÁŠENÍ VYPSANÝ NA VYHLÁŠENÉM OZNÁMENÍ na adrese www.neratovice.cz, výběrová řízení!!!! Charakteristika pracovní pozice: je komplexní zajišťování výkonu státní správy svěřeného úseku státní správy na obecním úřadu obce s rozšířenou působností (vodoprávní úřad), koordinace agendy jednotného environmentálního stanoviska a další dí... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 166 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 197 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 352 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

referent/ka odboru životního prostředí
Před 231 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavek - VŠ/VOŠ vzdělání se zaměřením na ochranu životního, ochranu přírody a krajiny, ochranu vod, lesní hospodářství Veškeré podklady, které je potřeba k účasti na VŘ doložit, jsou uvedeny na www.hodonin.eu - napravo ve sloupci - nabídka zaměstnání. Náplň práce: výkon přenesené působnosti státní správy na úřadu obce s rozšířenou působností, a to podle zákona o ochraně př... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Technolog pitných a odpadních vod (Ž/M)
Před 182 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Upřesňující informace: PRACOVNÍ NÁPLŇ o Kontrola dodržování technologických postupů o Odběr a provádění stanovení provozních vzorků o Vyhodnocování získaných technologický údajů o Sledování legislativy a plnění vodohospodářských rozhodnutí k odběru podzemních a povrchový vody a vypouštění odpadních vod o Tvorba a aktualizace provozních řádů o Kontrola producentů odpadních vod o Vedení příslušné technické dokumentace a evidence. o Komunikace s vlastníkem infrastruktury, státní správou a odběrateli POŽADAVKY o SŠ/VŠ - příslušného oboru (vodní stavby, chemi... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

ODBORNÝ VRCHNÍ REFERENT/REFERENTKA V ODDĚLENÍ MAJETKOVÝCH DANÍ (270330)
Před 189 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; - zpracování daňových přiznání k dani z nemovitých věcí a dani silniční, - komunikaci s daňovými subjekty; - zpracování úřední korespondence; - práci s nedoplatky daní; - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení Mezi další požadavky... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

KRAJSKÝ KOORDINÁTOR PROCESU PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Před 162 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Obor školního vzdělání: Sociálně-právní nebo humanitní zaměření (nejlépe sociální práce, sociální péče, sociální nebo speciální pedagogika, apod.) výhodou. Pracovní náplň: - Spolupráce na vytváření koncepce rozvoje sociálních služeb v Jihočeském kraji s ohledem na strategické materiály kraje. - Aktivní podíl na koordinaci a tvorbě střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území Jihočeského kraje včetně jeho aktualizace, zajišťování místní a typové dostupnosti sociálních služeb kraje. - Spolupráce s metodiky plánování sociálních služeb a s koordinátory procesů plánování na místní úrovni. - Spolupráce se zástupci obcí a měst v Jihočeském kraji, taktéž se zástupci poskytovatelů sociálních služeb v rámci řešení problematiky plánování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. - Účast na monitorovacích návštěvách poskytovatelů sociálních služeb. - Vykonávání činností souvisejících s projektovým řízením a dotační politikou v sociálních službách, včetně kontr... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Technical Project Manager
Před 317 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost sídlící v Řeži u Prahy a podnikající v oblasti nanotechnologií, zabývající se návrhem a výrobou bezpečnostních holografických prvků na ochranu bankovek, dokladů a cenin proti padělání, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Technical Project Manager.
Technical project manager poskytuje technickou podporu a funguje jako kritické spojení mezi odděleními obchodu, masteringu, výroby a R&D. Hlavním úkolem je koordinovat projekty od fáze plánování až po realizaci.
Zodpovědnosti:
Dojednávání technických parametrů a technologických postupů výroby bezpečnostních prvků a řešení se zákazníkem a kooperujícími společnostmi, Řízení zakázek na dodávky bezpečnostních prvků a řešení vyráběných v rámci společnosti – komunikace s odděleními masteringu, výroby a obchodu, Řízení zakázek na dodávky bezpečnostních prvků a řešení kooperovaných u partnerských společností – interní komunikace s odděleními masteringu, výroby a obc... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce