Účetní, metodik/metodička oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže

Před 216 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vyhotovení platebních poukazů za oblast transferů prostředků na podporu vzdělávání, výchovy a další rozvoj pro příspěvkové organizace v oblasti školství, uskutečňování bankovních operací, koordinace účtování o stavu a pohybu pohledávek a závazků, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech, zpracovávání podkladů pro vyúčtování finančních prostředků poskytnutých ze státního rozpočtu a z rozpočtu Olomouckého kraje Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, účetnictví, finanční kontrola, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -dalš... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referent/referentka majetkového odboru Městského úřadu Králíky
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.kraliky.eu Upřesňující informace: Požadavky na odborné znalosti: - základní orientaci v právních předpisech, zejména - zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších přepisů; zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtu, ve znění pozdějších předpisů; - aktivní znalost práce na PC včetně kancelářského software MSOffice (popřípadě Open Office nebo LibreOffice). Výhodou: - komunikační a organizační schopnosti, odolnost proti stresu, schopnost samostatné i týmové práce; - předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě v souladu s Etickým kodexem úředníků a zaměstnanců veřejné správy; - praxe ve veřejné správě a znalost správního řízení; - ... (více v detailu)
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, doc... (více v detailu)
Referent / referentka odboru financí a rozpočtu - pokladní / účetní
Před 4 dny - AVIZO_CZ
z:28.3.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/ Platové zařazení: 9. platová třída (platový tarif od 23.110 Kč do 33.220 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně a pravidelných mimořádných odměn - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/. Charakteristika vykonávané práce: " Evidence došlých faktur. " Vystavování faktur, navádění pohledávek a j... (více v detailu)
Neuvedeno
Rada v oddělení kontrolním II
Před 4 dny - AVIZO_CZ
pozice: Rada v oddělení kontrolním II Nástup: 1.6.2025, Mzda: 32167,- až 44936,- Kč Kontakt: Oborníková Dana, tel.: 318 473 221, e-mail: dana.obornikova@fs.mfcr.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších daňových postupů (v oblasti DPPO, DPFO), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispo... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA ODD. SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ (odbor dopr. a siln. hosp. VR_17_2025)
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Uzávěrka přihlášek je 5. 5. 2025 v 15:00 hod. Bližší informace k výběrovému řízení a vzor přihlášky najdete na webových stránkách Královéhradeckého kraje - sekce Krajský úřad - Volná místa KÚ - Informace ... (více v detailu)
Neuvedeno
SOCIÁLNÍ ASISTENT/-TKA V AZYLOVÉM DOMĚ (M+Ž)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
SOCIÁLNÍ ASISTENT/-TKA V AZYLOVÉM DOMĚ (M+Ž) Požadujeme " kvalifikační způsobilost pracovníka v sociálních službách ve smyslu ustanovení § 116 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (středoškolské vzdělání ve vyjmenovaném sociálním oboru anebo základní vzdělání doplněné kvalifikačním kurzem pracovníka v sociálních službách, ten je možné si doplnit do 18 měsíců od nástupu do zaměstnání) " zdravotní způsobilost " výpis z RT " ochotu pracovat v nepřetržitém provozu " dobré komunikační dovednosti " schopnost týmové spolupráce " zdatnost v práci na PC " zájem o problematiku sociálního vyloučení a pozitivní přístup k práci s lidmi bez domova Uvítáme " základní orientaci v problematice domácího násilí " praxi v sociálních službách Nabízíme " mzdové ohodnocení 26 500,- Kč - 28 000,- Kč " zázemí významného církevního poskytovatele sociálních služeb " podporu supervize a další vzdělávání " bonusovou dovolenou: 1 týden nav... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ KNIHOVNY a spolkového centra IGI Vratislavice
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru: - státní občan ČR, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt - dosažení věku 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost - ovládání českého jazyka Požadavky uchazeče: - středoškolské vzdělání s maturitou - praxe v oblasti knihovnictví nebo kulturních zařízení a center výhodou - znalost anglického nebo německého jazyka výhodou - časová flexibilita nutná - dobré organizační a komunikační schopnosti - kreativní myšlení - dobrá znalost práce s PC - řidičský průkaz skupiny B výhodou - samostatnost při vykonávání práce - vysoká zodpovědnost a důslednost při vykonávání práce - odolnost vůči stresu, vysoké pracovní nasazení Platové zařazení: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce Nabízené výhody: příspěvek na st... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/23 Druh práce: právní posuzování dokumentů a administrace zadávacích řízení zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání s minimálně 5 - letou praxí v oboru Obor: právo, technický, ekonomický Praxe: praxe v oblasti veřejných zakázek výhodou -praxe u územního samosprávného celku výhodou Jiné požadavky: -počítačové dovednosti... (více v detailu)
Neuvedeno
Správní pracovník/pracovnice evidencí
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/22 Druh práce: zajišťování odborných činností při výkonu státní správy a samosprávy na úseku evidence obyvatel, občanských průkazů, cestovních dokladů, kontaktního místa Czech POINT a při organizačně technickém zajištění voleb zařazených v odboru správních činností Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše, -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Obor: právo, právo ve veřejné správě, správní činnosti výhodou Praxe: ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka přestupkového řízení v dopravě
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt - dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem Požadavky: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - velmi dobrá orientace v právních předpisech a práce s nimi, zejména se zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákonem č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákonem č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), rámcová orientace v zákoně č. 128/2000 S... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/ce sociálně právní ochrany dětí
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Nový Bor Charakteristika pracovní pozice: - výkon státní správy na úseku sociálně-právní ochrany dětí - specializace: kurátor pro mládež a terénní sociální práce Požadavky: - vysokoškolské vzdělání dle § 110 zák. číslo 108/2006 Sb. o sociálních službách získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu nebo vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost - vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu - ochota celoživotního vzdělávání - spolehlivost a časová flexibilita - praxe v sociální oblasti ve... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka stavebního úřadu
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle ustanovení § 4 zákona o úřednících ÚSC: Úředníkem se může stát: - fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt - je způsobilá k právním úkonům - je bezúhonná - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem Požadavky na uchazeče: - kvalifikační požadavky na vzdělání a praxi dle ustanovení § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon (dále jen "stavební zákon") - velmi dobrá orientace v právních předpisech a práce s nimi, zejména se stavebním zákonem a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - samostatnost v rozhodování, spolehlivost a odolnost proti stresu - osobnostní předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě Výhody, ke kterým se ve výběrovém řízení přihlédne: - zvláštní odborná způsobilost pro výkon správní činnosti při rozhodování na úseku... (více v detailu)
Neuvedeno
Kurátor/ka sbírkových fondů, správce/správkyně depozitáře
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané činnosti: - tvorba a správa sbírek mimořádného významu - samostatná sbírkotvorná činnost, evidence sbírkového fondu, pravidelná inventarizace - prezentace sbírky a vlastní výzkumné činnosti prostřednictvím výstav, muzejních programů, publikační a přednáškové činnosti - realizace terénních výzkumů - poskytování badatelských služeb a metodické pomoci - činnost spojená s digitalizací sbírkových předmětů - týmová práce Požadavky: - VŠ vzdělání bakalářského/magisterského stupně v humanitním oboru (výhodou historie) - vhodné i pro absolventy - samostatnost, zodpovědnost, dobré komunikační, tvůrčí a organizační schopnosti - znalost zákona č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy v platném znění a související muzejní legislativy - praxe v oblasti muzejnictví výhodou - znalost muzejních evidenčních systémů výhodou - znalost alespoň jednoho světového jazyka výhodou (AJ, NJ, FR) - ochota učit se novým věcem - otevřenost novým projektům - ŘP sk. B výhodou - výpis... (více v detailu)
Neuvedeno
STRÁŽNÝ VĚZEŇSKÉ STRÁŽE (služební hodnost vrchní referent, hodnostní označení strážmistr)
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Zákonné a další požadavky: - minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou - zdravotní, osobností a fyzickou způsobilost k výkonu služby - trestní bezúhonnost. Nabízíme: - tarifní třída 2. (od 33.470,- Kč, po zapracování 34.320,- Kč) - zvýhodněné stravování (zajištěno ve vazební věznici) - náborový příspěvek 150.000,- Kč - příspěvky z Fondu kulturních a sociálních potřeb Místo služebního působiště: Vazební věznice Liberec Předpokládaný termín nástupu na služební místo: dle domluvy Termín doručení písemné přihlášky k výběrovému řízení: 20. 05. 2025 Náležitosti písemné přihlášky: - strukturovaný životopis, - písemná žádost občana o přijetí do služebního poměru k bezpečnostnímu sboru, - fotokopie dokladů o dosaženém vzdělání, - souhlas se soustřeďováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., ve znění pozdějších před... (více v detailu)
Neuvedeno
Dělník čištění obce (m/ž)
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Dělník čištění obce Místo výkonu práce: obec Velké Březno. Platové zařazení: platová třída 2 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění. Datum nástupu: od 1.1.2025, nebo po dohodě, pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou. Charakteristika vykonávané práce: Činnosti spojené s údržbou a úklidem veřejných prostranství, včetně mobiliáře a ostatních ploch ve vlastnictví obce Velké Březno, zejména: - obsluha a drobná údržba zahradního traktoru - sečení zelených ploch včetně shrabání a úklidu biomasy, - ruční i mechanické tvarování keřů a stromů, - příprava ploch pro výsadbu květin, keřů a stromů, - drobné opravy mobiliáře včetně obnovy nátěrů, - kontrola funkčnosti a úplnosti mobiliáře a jeho běžnou údržbu, - kontrola funkčnosti a úplnosti zařízení dětských hřišť a hracích koutků vč. běžné údržby, - malé stavební práce a opravy nemovitého majetku obce, - likvidace nepovole... (více v detailu)
Neuvedeno
Domovník, dělník čištění obce (m/ž)
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Domovník, dělník čištění obce Místo výkonu práce: obec Velké Březno. Platové zařazení: platová třída 4 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění. Datum nástupu: ihned, nebo po dohodě, pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou. Charakteristika vykonávané práce: Činnosti spojené s údržbou a úklidem veřejných prostranství, včetně mobiliáře a ostatních ploch ve vlastnictví obce Velké Březno, zejména: - domovnické práce včetně odborných řemeslných prací při opravách a údržbě domovních objektů menšího rozsahu a technického vybavení, například údržbářské práce, zahradnické, sklenářské, zednické, malířské a zámečnické práce, - obsluha a drobná údržba zahradního traktoru, - sečení zelených ploch včetně shrabání a úklidu biomasy, - ruční i mechanické tvarování keřů a stromů, - příprava ploch pro výsadbu květin, keřů a stromů, - drobné opravy mobiliáře včetně obnovy nátěrů, - k... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 216 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 268 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 334 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
ODBORNÝ ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení ochrany přírody odboru životního prostředí a zemědělství Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 389 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 20. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky j... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Před 396 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu • organizační a řídící schopnosti • komunikativnost a flexibilita • morální bezúhonnost • dobrý kulturní přehled • koncepce rozvoje organizace na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 • orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B • praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.05.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 449 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 396 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 199 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 385 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce