Systems Specialist Junior
Podobné inzeráty

SPRÁVCE SÍTĚ (muži, ženy)
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
C04 z:5/6/2025 SŠ/VŠ technického zaměření Profesionální znalost OS Windows Správa a konfigurace sítě LAN, HW a koncových zařízení Správa docházkového systému Podpora uživatelů Znalosti IS Helios a MS SQL výhodou... (více v detailu)
Neuvedeno

Technici provozu informačních a komunikačních technologií, technici programátoři
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Efim Pozdnyakov, tel.: 702017450, e-mail: internavicz@gmail.com Hlavni zodpovědnost: Testování produktu o Zajištění kvality komplexních softwarových funkcí o Provádění testování výkonu hardwaru v laboratorním i terénním prostředí o Návrh a nastavení demo prostředí o Údržba hardwarového stánku a softwaru v naší pražské kanceláři (kamery, testovací servery, obrazovky atd.) Správa podpůrných tiketů: Správa tiketů: o Spolupráce s týmem péče o zákazníky při efektivním řešení složitých případů Podpora vývoje dokumentace a produktů o Příprava interních a externích dokumentačních materiálů o Asistence produktovému manažerovi s úkoly vývoje produktu Požadavky: Dovednosti, které musíte mít: o Funkční testování SW o Zn... (více v detailu)
Neuvedeno

Golf & Event manažer (m/ž)
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Nástup červenec 2025. Pracovní poměr na dobu neurčitou. POŽADAVKY: - Znalosti a zkušenosti z oblasti golfu - Zkouška golfové způsobilosti (dříve ZK) - velkou výhodou - SŠ vzdělání se základy ekonomiky a účetnictví - výhodou - Komunikační a organizační schopnosti - Práce s PC (Word/Excel) - pokročilé úrovně - Znalost anglického jazyka slovem i písmem - výhodou - Řidičský průkaz sk. B - Spolehlivost, odpovědnost, flexibilita, osobní aktivita, ochota pracovat o víkendech a ve svátcích NÁPLŇ PRÁCE: - Styk s veřejností - propagace kongresových a firemních akcí, oslav, apod. - Vedení a organizace kongresových akti... (více v detailu)
Neuvedeno

IT admin s němčinou a angličtinou
Před 7 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Forma spolupráce: IČO / Remote
Spolupráce pro prestižní německou automobilovou společnostÍ (s působností i v ČR)
🛠 Co budete dělat:
• Řešit požadavky IT podpory (1st & částečně 2nd level) přes ticketovací systém, e-mail, telefon, vzdáleně
• Diagnostikovat a řešit problémy s PC/Mac, periferiemi (tiskárny, skenery, USB apod.), MS 365 a e-maily (Outlook, Exchange, IMAP)
• Provádět konfigurace zařízení a standardních aplikací
• Dokumentovat řešení, eskalovat složitější případy specialistům
🧠 Co potřebujete:
• Výbornou angličtinu (technická dokumentace, komunikace)
• Znalost němčiny pro běžnou komunikaci se zákazníky
• Praxi s Windows/macOS, vzdálenou podporou, MS 365, běžnými periferiemi a e-maily
• Analytické myšlení, schopnost samostatně pracovat a komunikovat s klidem a přehledem
✅ Výhodou:
• Zkušenost s ticketovacími systémy
• Základní síťové znalosti (TCP/IP, DNS)
• Znalost mobilních zařízení (iOS/Android)
💻 Technologie, se kterými můžete přijít do kontaktu:
• Operační... (více v detailu)
Hlavní město Praha
60 000
Kč

IT specialista
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
POŽADUJEME: Minimálně 2 roky zkušeností na podobné pozici. Dobrou orientaci v oblasti sítí, serverů a zálohovacích procesů. Komunikace v angličtině slovem i písmem (minimálně na úrovni B2). Schopnost řešit problémy, navrhovat zlepšení a samostatně realizovat úkoly. NÁPLŇ PRÁCE: Správa síťové infrastruktury, Zajištění provozu a údržby síťových zařízení, jako jsou switche a access pointy. Administrace serverů na platformách Windows i Linux. Výhodou jsou zkušenosti s virtualizačními nástroji jako VMWare nebo Proxmox. Návrh, implementace a te... (více v detailu)
Neuvedeno

Specialista/ka zákaznického servisu
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
- pracovní poměr na dobu určitou -první kontakt emailem nebo telefonicky - pondělí až pátek CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE: " Kompletní správa objednávek - od přijetí až po doručení zákazníkovi " Tvorba a správa prodejních forecastů na základě historie a vstupů od zákazníků či obchodního týmu " Zákaznická podpora - řešení reklamací, příprava exportních a zákaznických dokumentů " Optimalizace zásob - rovnováha mezi spokojeností zákazníků a náklady " Zajištění vzorků dle požadavků klientů " Práce v interních systémech (např. Oracle) " Podpora obchodního týmu při projektech a akvizici nových zákazníků " Komunikace a aktualizace informací v rámci projektů " Správa zákaznické databáze " Spolupráce s lokálními i globálními týmy " Pravidelný reporting CO OD VÁS OČEKÁVÁME: " SŠ/VŠ vzdělání " Aktivní z... (více v detailu)
Neuvedeno

Servisní Technik IT
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Instalace, konfigurace a servis síťových prvků (Unifi, MikroTik) Správa a údržba serverů (MS Windows Server, Linux výhodou) Diagnostika a řešení technických problémů u zákazníků Podpora uživatelů a konzultace v oblasti IT Co od Vás očekáváme? Znalost TCP/IP a správy sítí Zkušenosti se systémy MS Windows Server Znalost Linux serverů (výhodou, nikoliv podmínkou) Zna... (více v detailu)
Neuvedeno

Produktový specialista ortopedických produktů (m/ž)
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Do našeho týmu přijmeme spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici Produktový specialista ortopedických produktů. Jsme stabilní společnost s více než 30letou tradicí na trhu a současně inovativní distributor specializovaných ortopedických a traumatologických produktů americké značky s celosvětovým renomé. Náplní práce na této pozici bude: - Správa portfolia ortopedických produktů - Spolupráce na uvádění nových produktů na trh - Podpora obchodních zástupců - Komunikace s koncovými zákazníky a poskytování odborné podpory - Účast na zahraničních vzdělávacích kurzech a školeních Co od Vás požadujeme: - Min. SŠ vzdělání v oblasti zdravotnictví nebo biomedicínského inženýrství - Aktivní znalo... (více v detailu)
Neuvedeno

Virtuální asistentka - zákaznická péče
Před 83 dny
- Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Máte plné ruce práce s podnikáním a zákaznická podpora vám zabírá příliš času? Pomohu vám zajistit hladkou komunikaci se zákazníky, ať už jde o e-shop, menší firmu nebo OSVČ.
✅ Zákaznický servis – odpovědi na e-maily a chaty, řešení reklamací a objednávek
✅ Administrativní podpora – správa objednávek, kontrola plateb, fakturace
✅ Sociální sítě – odpovědi na komentáře, recenze a dotazy
Spokojený zákazník se vrací, doporučuje a tvoří silnou značku. Kvalitní zákaznický servis znamená rychlé, profesionální a empatické jednání, které buduje důvěru a loajalitu.
Automatické odpovědi jsou fajn – rychlé a konzistentní. Ale když zákazník potřebuje vysvětlení nebo trochu uklidnění, nic nenahradí živý přístup. Skutečný člověk naslouchá, reaguje empaticky a dokáže i s trochou humoru dodat jistotu, že se o něj někdo opravdu stará.
Jak by mohla vypadat naše... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 335 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

VÝVOJOVÝ PRACOVNÍK/ VÝVOJOVÁ PRACOVNICE PRO OBLAST POTRAVINÁŘSTVÍ - JUNIOR
Před 310 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
1.8.2024 - vývoj potravinářských aditiv a aplikací především v oblasti pekárenství, masných produktů a sýrárenství, zajišťování technické a aplikační podpory našich produktů, včetně výrobních pokusů u zákazníka, spolupráce s technologem na zavádění a optimalizaci nových i stávajících produktů, práce v laboratoři. VŠ vzdělání chemicko-technologické - technologie potravin nebo příbuzné, praxe na pozici vývojového pracovníka, technologa či jiné obdobné pozici v potravinářství min. 2 roky, výhodou je zkušenost s potravinářským provozem a znalost potravinářských technologií ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Odborný rada (rada) v Oddělení monitoringu trhu
Před 437 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
datová analýza energetických trendů a aktuální energetické situace – v rámci ČR/EU/celosvětově, podpora výkonu regulační činnosti (procesní analýza, návrh řešení), rozvoj datových zdrojů pro regulační činnost (trhy, ceny,... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Specialista logistiky
Před 450 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: Řízení a správa procesu nakládek včetně zajištění potřebných dokladů " Zajištění přeprav, objednávání dopravy, pravidelné tendery " Správa externího skladu - nakládky, vykládky, dokumenty, inventury " Management palet a jiných vratných obalů " Reporting logistických ukazatelů - zásoby, náklady a jejich optimalizace " Řízení zásob hotových výrobků, materiálů, surovin - reporting " Tvorba objednávat pro Supply Chain oddělení a kontrola došlých faktur " Spolupráce s provozem ve skladu POŽADUJEME: Hledáme týmového hráče, který... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

IT Specialista administrátor (50 - 70.000 Kč)
Před 307 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Hledáme šikovného IT administrátora! Nabízíme hlavní pracovní poměr, plný úvazek a smlouvu na neurčito. Nachátíme se v Praze - Chodov. Náplň práce: Instalace, správa a monitorovaní infrastruktury pro testovací prostředí, Tvorb... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 297 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Finance Specialist
Před 384 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Henčlová Věra, e-mail: vera.henclova@sap.com Kontrola a analýza dat, podpora koncových uživatelů, zlepšování procesů odvozených od správy dat, dokumentace datových pravidel, procházení s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

HSEQ Manažer (OD 80.000 Kč)
Před 522 dny
- ANNONCE
Hledáme kvalifikovaného a motivovaného jednotlivce na pozici HSEQ Manažera. Tato klíčová role zahrnuje řízení, monitorování a zlepšování výkonnosti v oblasti zdraví, bezpečnosti, životního prostředí a kvality (HSEQ) ve společnosti. Pokud jste otevřený nové pracovní výzvě, tak mi zašlete svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu!
Hledáme kolegu na pozici:
HSEQ Manažer (OD 80.000 Kč) Vypracování, implementace a správa politiky... (více v detailu)
Neuvedeno

Konzultant pro Remote spolupráci (50 - 75.000 Kč)
Před 642 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Baví Vás monitorování, řešení chyb a každoroční aktualizace? Na této pozici budete součástí oddělení IT a digitalizace, která je zodpovědné za operační podporu aplikací pro nákup od objednání po zaplacení. Náplň práce: Budete podpora pro rozvoj skupinových aplikací pro nákup (přizpůsobení aplikace, monit... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Nadějný Full-stack developer junior Java&JavaScript (45 - 50.000 Kč)
Před 302 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Příležitost pro absolventy nebo juniorní vývojáře! Jedná se o vývoj webových nebo desktopových systémů pro interní i externí projekty převážně v Javě a JavaScriptu. Jestli se orientuješ v těchto jazycích a máš zájem pracovat s nejmodernějšími technologiemi, zašli mi svůj životopis. Nabízíme kariérní růst, finanční bonusy, občasný home office, firemní školku a mnoho dalšího. Náplň práce: *podílení se na vývoji a správě informačního systému pro správu projektů a zakázek, ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Hledáme zkušeného Senior Windows administrátora (70 - 90.000 Kč)
Před 631 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Máte rádi technologické výzvy a jste expertem na správu Windows prostředí? Připojte se k našemu týmu jako Senior Windows administrátor a pomozte nám zajistit bezpečnost, stabilitu a efektivitu naší IT infrastruktury. Náplň práce: Správa a konfigurace Windows serverů a klientů, Nastavování a optimal... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

asistentka, adminisstrativní pracovník
Před 325 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup možný dle dohody správa a aktualizace dokumentace a databází, komunikace s úřady a obchodními partnery, koordinace a plánování pracovního kalendáře, administrativní podpora ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Obchodní referent/ka pro internetové obchody
Před 306 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
O nás: Hledáme zkušeného a zodpovědného Obchodního referenta/ku pro internetové obchody, který/á se přidá k našemu týmu! Pokud se zajímáte o svět online obchodování, máte rádi excel a rozumíte si s čísly, pracujete systematicky, máte analytické myšlení a vidíte věci v širších souvislostech, řekli byste o sobě, že máte obchodního ducha a baví Vás komunikace, pak hledáme právě Vás! Rádi bychom Vám nabídli možnost stát se členem našeho týmu! Jsme BRAVSON GROUP s.r.o., přední český dodavatel chovatelských potřeb pro drůbež, který nabízí také mnoho jiných zajímavých produktů v našem portfoliu, přesvědčte se sami na www.bravson.cz. Co bude náplní Vaší práce? • Komunikace se zákazníky a dodavateli: Budete komunikovat s našimi zákazníky i zahraničními dodavateli • Analýza prodejů a správa zásob: Budete analyzovat prodeje zboží, hlídat skladovou dostupnost a tvořit objednávky zásob • Řízení logistických procesů: Budete zajišťovat logistické procesy spojené s dodávkami zboží od našich dodava... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Junior Business Analytik - absolventy zaučíme (40 - 70.000 Kč)
Před 462 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Hledáme motivovaného absolventa vysoké školy oboru IT, který se připojí k našemu týmu jako Business analytik junior. Pokud máte zájem o práci v oblasti vývoje, dodávek a podpory informačních systémů a dalších produktů pro dopravu, energetiku a plynárenství, pak je tato pozice pro Vás. Nabízíme vám smlouvu na dobu neurčitou, což znamená stabilní pracovní vztah s možností dalšího rozvoje a růstu. Budete součástí profesionálního t... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Junior Software Engineer
Před 487 dny
- ANNONCE
První kontakt e-mailem. Požadujeme: zkušenosti s jazykem C/C++, Zephyr, NuttX, zkušenosti se systémem správy verzí Git,zkušenosti s open source, ústní a písemnou znalost anglič... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem
Před 1140 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-mai... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce