Vedoucí odboru správy majetku

Před 335 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Heřmanův Městec Pozice úředníka dle zákona č. 312/2002 o úřednících územně samosprávných celků, pracovní poměr na dobu neurčitou s povinností do 18 měsíců složit zkoušku odborné způsobilosti. ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: stravenky, sick day První kontakt učiňt... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

SAMOSTATNÝ REFERENT - SPRÁVA VEŘEJNÉ ZELENĚ A PROSTRANSTVÍ (m/ž)
Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1. 4. 2025 Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 10 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání vysokoškolské – magisterský nebo bakalářský studijní program Město Týn nad Vltavou si vyhrazuje právo přijmout do výběrového řízení i zájemce, kteří dosáhli středního vzdělání s maturitní zkouškou, a to pro případ, že nebude z objektivních důvodů možné obsadit pozici uchazečem, který dosáhl vzdělání potřebného pro 10. platovou třídu 2. znalosti oboru 3. ZOZ (zvláštní odborná způsobilost dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů) Nevyžaduje se 4. Praxe - Praxe v oboru zahradnictví výhodou 5. Další znalosti, dovednosti a předpoklady - znalost Standardů péče o přírodu a krajinu AOPK výhodou - dovednost prac... (více v detailu)
PRACOVNÍK/PRACOVNICE ODBORU INVESTIC
Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 10. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání, vyšší odborné vzdělání, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: Zajišťování odborných agend při přípravě a realizaci investic stavebního charakteru, kontrola probíhajících staveb, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace. Příprava podkladů pro administraci dotačních titulů. Shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zajišťování efektivního hospodaření s energiemi a emisemi budov města prostřednictvím analýz a optimalizace procesů, včetně sledování a praktického uplatňování legislativy v oblasti energetické politiky státu. Platové podmínky: platová třída 10. - zák... (více v detailu)
odborný referent/ka odboru právního a majetku, oddělení nakládání s majetkem
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Zajišťuje ekonomické záležitosti odboru právního a majetku, zejména v oblasti správy bytového a nebytového fondu města; vystavuje objednávky a smlouvy, provádí likvidaci faktur, komunikuje s nájemníky městských bytů, spolupracuje s technikem bytového fondu atd. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - nabídka zaměstnání, zasílejte nebo osobně odevzdejte na podatelně města Hodonín v označené zale... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Neuvedeno
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
Před 11 dny - AVIZO_CZ
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Neuvedeno
Externí pedagogický pracovník
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Heřmanův Městec Studium pedagogiky pro pedagogy volného času vykonávající dílčí přímou pedagogickou činnost (možnost doškolení nových externích pedagogů) nebo pedagogické vzdělání či studium pedagogické školy. Externí pedagogický pracovník pro výuku hry na kytaru nebo ukulele, výuka tance (moderní tanec, street dance), gymnastika, mažoretky, výuka anglického jazyka, výuka rybářského kroužku, parkour, výuka fotografování, rukodělné činnosti (tvořivá dílna), kresba a malba, kroužek pok... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 352 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
REJSTŘÍKOVÍ VEDOUCÍ - PROTOKOLUJÍCÍ ÚŘEDNICI
Před 335 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Nováková Vendulka, tel.: 251443243, e-mail: vnovakova@osoud.pha9.justice.cz k platu příplatek 2000,- Požadujeme: státní občanství ČR, znalost psaní na počítači - výhodou je psaní hmatovou technikou (všemi deseti), dobrá znalost práce na PC, samostatnost, spolehlivost, trestní a morální bezúhonnost, výborná znalost českého jazyka, odborná zkouška protokolujícího úředníka - není podmínkou. Předchozí praxe v justici vítána, ale také není podmínkou. Náplň práce : zajišťování ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 198 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 353 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru řízení jakosti (M/Ž)
Před 335 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Stručná charakteristika místa: Vede a řídí pracovnice laboratoře, odpovídá za zdravotní nezávadnost a kvalitu výrobků včetně rozhodnutí o nápravných opatřeních, neshodných výrobcích, uvolnění hotového výrobku, kontrole dokumentace, reklamacích zákazníků, odpovídá za komplexní systém řízení a sledování jakosti, odpovídá za zajištění metrologie za zpracování dat ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí nově vzniklého odboru energetiky (65 - 85.000 Kč)
Před 236 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Je energetika Vaší doménou? Cítíte se ve výrobě jako ryba ve vodě? Pak jste náš člověk! Protože se naší společnosti daří a rozšiřujeme výrobu, osamostatnil se odbor energetiky, který potřebuje nového vedoucího. Budete to Vy? Nápl... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT/ REFERENTKA oddělení investic a rozvoje zařazeného pod odborem majetku města Městského úřadu Jaroměř - opakované VŘ 7/2024
Před 395 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Přesné informace a podmínky účasti ve výběrovém řízení vč. způsobu doru... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Sociální pracovník/ce - agenda sociálně-právní ochrany dětí
Před 392 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadavky: odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle ust. § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost, nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním oboru zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném pod... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA STÁTNÍ SPRÁVY A SAMOSPRÁVY (agenda přestupků)
Před 227 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
17.7.2024 - provádění úkonů v řízení o přestupcích, projednávání přestupků a rozhodování o nich. Min. vyšší odborné, nejlépe z oboru právo nebo veřejná správa, splnění předpokladů podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů, znalost platných legislativních předpisů výhodou (zákon 500/2004 Sb., správní řád, ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
referent ekonomiky a provozních činností
Před 174 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Stručný popis pracovní pozice: Dílčí správce rozpočtu na odboru občanskosprávním, sestavování návrhu a sledování čerpání rozpočtu odboru občanskosprávního, evidence smluv, faktur, ověřování účetních dokladů a ostatní ekonomické práce a provozní činnosti. Předpoklady: a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk b) občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR c) bezúhonnost ( § 4, odst. 2 zák.č. 312/2002 Sb.) Požadavky na uchazeče: - znalost problematiky rozpočtového procesu, financování a legislativy územních samosprávných celků, zejména zák. č. 250/... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA ODD. MAJETKOVÉ SPRÁVY
Před 235 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: min. středoškolské vzdělání s maturitou (stavební obor výhodou); komunikativnost, samostatnost; řidičský průkaz skupiny B; znalost práce na PC (Office); pracovní a časovou flexibilitu; orientace v katastru nemovitostí. Stručná charakteristika: zpracovává podklady k majetkoprávnímu vypořádání pozemků zastavěných silnicemi ve vlastnictví fyzických nebo právnických osob, příprava podkladů pro změny v silniční síti; účastní se jednání souvisejících s majetkoprávním vypořádáním; zajišťuje vklady smluv do katastru nemovitostí; zajišťuje ve spolupráci s krajským úřadem, ODSH uzavírání smluv; v rámci krajských in... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Švadleny, šičky, vyšívači a pracovníci v příbuzných oborech
Před 611 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Heřmanův Městec POŽADUJEME praxi na pozici šič/ka! První kontakt ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
samostatný referent oddělení hospodářské správy - ÚDRŽBÁŘ v odboru kancelář ředitele (m,ž)
Před 356 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici vám poskytne ... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka správy majetku
Před 163 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Město vlastní nemovitý i movitý majetek a je zodpovědné za jeho efektivní, hospodárné a výhodné využívání. Dbá také na jeho správu, rozvoj a ochranu. Disponujete odpovědností, důsledností a systematickým přístupem? Jste dobrý v komunikaci a dokážete jednat s lidmi? Chcete se podílet na správě majet... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
vedoucí vnitřní správy
Před 356 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - vedení podřízených - řízení a organizace servisu strojů, zařízení, přístrojů, pomůcek, nástrojů a nářadí atd. Návrhy na nákup investic - organizace stavebních prací, oprav a údržby nemovitostí a pozemků, - příprava plánu investic, revize zařízení, odpadové hospodářství, apod. k nákupu strojů a služeb Požadujeme: - VŠ vzdělání - obor ekonomický nebo strojní - min. 5 let praxe na obdobné pozici - schopnost vést a motivovat tým - odpovědnost a cílevědomost - organizační schop... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU na Odboru Stavební úřad Magistrátu města Prostějova
Před 188 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která e státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání a... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent/ka majetkové správy
Před 236 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Nástup dle dohody. Vzdělání technického směru a orientace v projektové dokumentaci a geometrických plánech výhodou. Zaměstnanecké výhody: stravenkov... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODD. SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Před 215 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.10/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Výkon silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností. Plnění úkolů vyplývajících ze zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu a zákona č.283/2021Sb, stavební zákon ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení péče o majetek
Před 335 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt: Stránská Jana Ing., tel.: 474 636 240 , e-mail: stranska@poh.cz Vedoucí oddělení péče o majetek - technický pracovník (pracoviště Karlovy Vary, Horova 12) Pracovní náplň: o Vedení menšího týmu zaměstnanců o Zabezpečuje péči o majetek ve správě závodu o Zajišťuje a kontroluje smlouvy a objednávky o Připravuje a kontroluje plnění oprav a investic, kontrolu požadavkových listů o Účast v příslušných komisích závodu o Spolupracuje s orgány státní správy, geodetickými firmami a dalšími subjekty o Pracuje v technické databázi ISyPo a ekonomickém systému K2 Požadujeme: o VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství, geodézie a kartografie o Znalost vodního zákona, stavebního zákona, zákona o ochraně přírody a krajiny, správního řádu a souvisejících předpisů o Znalost majetkoprávní problematiky, základů účetnictví a ekonomických procesů o Znalost a orientace v projektové dokumentaci staveb ... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce