JUMPER

Před 242 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
19.6.2024 - pořizování požadovaných záznamů do informačního systému (docházka, načtení příslušných údajů o zakázce, evidence výroby, evidence neshodných kusů atd.…), výměna nástrojů a v povoleném rozsahu seřizování výrobního procesu, dodržování zásad pro označování 1. kusu, kontrola a zajišťování jednoznačn... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

VRÁTNÁ/-Ý - STRÁŽNÁ/-Ý
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Hledáme zodpovědné pracovníky na pozici vrátný/strážný. Požadujeme poctivost, chuť do práce a spolehlivost. Pracovník ostrahy provádí evidenci osob vstupujících do objektu, provádí kontrolu osob při odchodu z objekt a provádí kontrolní pochůzku po objektu. Za svědomitost, spolehlivost a dobré výsled... (více v detailu)
Neuvedeno
STRÁŽNÁ-Ý - INFORMÁTOR/-KA
Před 2 dny - AVIZO_CZ
KO: : Radková Zuzana, tel.: 775 577 092, e-mail: radkova@msecurity.cz Kontaktní osoba se na pracovišti nenachází, pro domluvení osobní schůzky je nutný nejprve telefonický kontakt. Jedná se o místo zřízené pro OZP/ZP. Certifikát strážného výhodou, lze dodatečně dodělat. Práce bez fyzické zátěže... (více v detailu)
Neuvedeno
SKLADNÍK, PILAŘ
Před 2 dny - AVIZO_CZ
*KO: Slavík Oto, tel.: 602 756 800 - volejte Po - Pá 7:00 - 16:00 hod. Váš životopis zašlete, prosím, na e-mail slavik@plasty-slavik.cz Příjem a výdej materiálu (plastové desky, tyče), balení zboží, dělení materiálu - práce na formátovací pile a automatické pásové pile, evidence dokladů, řízení vysokozdvižného vozíku. Průkaz řidiče VZV výhodou. Zkušenost a praxe... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředníci ve skladu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Příjem/výdej materiálu a kontrola jeho kvantity, kvality a včasnosti dodání, evidence materiálu, skladování materiálu. Kontrola materiálu (porovnání zůstatků se systémem), nahlášení a řešení neshod, reporting. Sleduje plán výroby a jeho plnění, v případě neplnění operativně řeší a spolupracuje se SV na nápravě tak, aby nevznikly prostoje ve výrobě. Vedení podřízených pracovníků a obsazení svěřeného úseku - optimální vytížení pracovníků na směně. Tvorba objednávek a příprava dokumentace v el. systémech. Komunikace s výrobou; spolupráce s ostatními odděleními při řešení problémů včetně předávky materiálu. Provádění pravidelných inventur včetně namátkových kontrol. Kontrola dodržování procedur, funkčnosti procesů a podílení se na zlepšování procesů. V případě nepřítomnosti SV jej dočasně plně zastupuje, je schopen zastoupit skladnické pozice. Zodpovědnost za korek... (více v detailu)
Neuvedeno
OBSLUHA BISTRA (Pizza alla Stazione)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou, turnusové služby. Nástup možný ihned. Požadavky: řidičský průkaz sk. B nutný. Kontakt telefonicky - paní Vlčková Hele... (více v detailu)
Neuvedeno
Výrobní dělník - operátor CNC ohraňovacího lisu (M/Ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Ohraňování plechů, nastavení nástrojů a programu CNC stroje, evidence zhotovených výrobků a zaznamenání výrobní operace, manipulace a příprava materiálu, údržba nástrojů a dodržování bezpečnosti pr... (více v detailu)
Neuvedeno
skladový manipulant/manipulantka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
- Řádná evidence zboží ve skladech - Kontrola dovezených potřeb pro výrobu - obalový materiál - Řádné třídění odpadu - Pravidelný úklid skladových prostor, prostor ve špinavé zóně, venkovních prostor u skladů a ramp - Odpovědnost za technický stav skladů (kontrola funkčnosti dveří, osvětlení) - Příprava a expedice zboží - Přebírání, evidenci a následné zaskladnění surovin, které přichází zpět z výroby - Manipulace s moderní technikou - zapínání strojů ve výrobě, doplňování vody do kotlů, drobné opravy, výměna folie u balícího stroje, zapínání a úklid šokerů, výměna etiket a termopásek u etiketovacího stroje, mytí hlav balícího stroje, promazávání koleček vozíků do šokeru - Mytí beden a palet pro expedici - Nahlašování závad technickému manageru - Doplňování misek a folií pro výrobu do regálů - Likvidace vzorků s prošlou dobou upotřebitelnost... (více v detailu)
Neuvedeno
Obsluha recyklačních zařízení a správa areálu
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na adresu info@catalycon.cz. Požadujeme - minimální vzdělání SOU (nejlépe v oboru zámečník apod. - výhodou) - min. 1 rok praxe - řidičský průkaz sk. B (skupina C, T výhodou) - oprávnění na VZV výhodou - zodpovědný přístup k práci, spolehlivost - pečlivost, samostatnost a loajalita k firmě. Náplň práce: - obsluha zařízení na recyklaci mate... (více v detailu)
Neuvedeno
SKLADNÍK / SKLADNICE, ŘIDIČ / ŘIDIČKA VZV
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou, třísměnný provoz. Nástup možný ihned. Pozice jsou vhodné i pro absolventy/absolventky. Popis činnosti: přeprava a manipulace ve skladu, nakládka výrobků v paletových obalech do kamionů pomoci VZV, evidenci skladových zásob pomocí čipového systému, nakládka a vykládka materiálu v paletových obalech do kamionů pomoci VZV. Požadavky: platné oprávnění řidiče VZV, základní znalost obsluhy PC, zodpovědnost, spolehlivo... (více v detailu)
Neuvedeno
220033 - REFERENT V ODDĚLENÍ KONTROLY ZVLÁŠTNÍCH ČINNOSTÍ II ODBOR KONTROLY ZVLÁŠTNÍCH ČINNOSTÍ (m/ž
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Jedná se zejména o tyto činnosti: - zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků, - provádění kontroly použití prostředků poskytnutých ze státního rozpočtu, státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a Národního fondu v rámci správy odvodů za porušení rozpočtové kázně; - vedení ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovnice (m/ž)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mail: lucka@maso-trebovle.cz Práce v moderní kanceláři na sídle firmy ve Třebovli. Pracovní náplň: Vyřizování objednávek(telefon, email ,záznamník), fakturace, evidence skladové zásoby, denní telefonický i osobní kontakt se zákazníky a zaměstnanci firmy .Evidence hotovosti a stravenek. Ranní směna od 2:30 do 10:45 hod, odpolední směna 08:00- 14:30 hod. Požadujeme: Zodpověd... (více v detailu)
Neuvedeno
IT administrátor/administrátorka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Glazura s.r.o. založena v roce 1925 se sídlem v Roudnici nad Labem je součástí nadnárodní skupiny Torrecid Group, která se zabývá poskytováním produktů, služeb, komplexních řešení a budoucích trendů v keramickém, sklářském a hutním průmyslu. Tato skupina má pobočky v 29 zemích po celém světě se zákazníky ve více než 130 zemích světa. Hledáme spolehlivého, komunikativního kolegu/yni, který/á doplní náš tým na IT oddělení. Jste schopen/na samostatné práce a láká Vás možnost rozvíjet se v prostřední mezinárodní společnosti? Pak máme pracovní příležitost právě pro Vás! Náplň práce: " Správa koncových stanic (Win XP, Win 7, Win 8, Win 10, Win 11) " Správa serverů (Win server 2008, 2012, 2016, 2019 a Linux) " Správa stolních a mobilních telefonů " Správa zabezpečení (Eset, Fortigate) " Správa ERP systému (ROSS) " Správa SW a HW (nákup, evidence a údržba) " Správa monitoringu (Zabbix) " Správa log manageru (IBM Qradar) " Správa zálohování (Veeam) " Správa tiskáren " Správa síťových prvků (swi... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatná / samostatný finanční účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
1. kontakt e-mailem. Dětské skupiny a mateřské školy pod hlavičkou Mrňousek hledají do svého týmu cca 60 zaměstnanců nového kolegu/kolegyni na pozici samostatný/á finanční účetní. Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu na e-mail: info@mujmrnousek.cz, do předmětu uveďte: ÚČETNÍ. nejpozději do 31.3.2025. Pokud zájemce nezašle životopis a motivační dopis, nebude zařazen do výběrového řízení. POŽADAVKY: - vzdělání ekonomického směru (ukončené USO, výhodou VŠ) - velmi dobrá znalost účetnictví, účetních standardů a daňových předpisů, včetně povědomí o mzdovém účetnictví podmínkou, - praxe v účetnictví či administrativě min. 3 roky, - výborná úroveň práce na PC (Word, Excel), s Internetem a sociálními sítěmi, - řidičský průkaz skupiny B, - požadujeme samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odoln... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Požadavky na uchazeče: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou - samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost - znalost práce s PC (MS Office, Internet) - řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru - trestní bezúhonnost - splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Charakteristika pracovního místa: - komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Olomouc - vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § 9, 10 a 11 z... (více v detailu)
Neuvedeno
SAMOSTATNÝ REFERENT - SPRÁVA VEŘEJNÉ ZELENĚ A PROSTRANSTVÍ (m/ž)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1. 4. 2025 Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 10 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání vysokoškolské – magisterský nebo bakalářský studijní program Město Týn nad Vltavou si vyhrazuje právo přijmout do výběrového řízení i zájemce, kteří dosáhli středního vzdělání s maturitní zkouškou, a to pro případ, že nebude z objektivních důvodů možné obsadit pozici uchazečem, který dosáhl vzdělání potřebného pro 10. platovou třídu 2. znalosti oboru 3. ZOZ (zvláštní odborná způsobilost dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů) Nevyžaduje se 4. Praxe - Praxe v oboru zahradnictví výhodou 5. Další znalosti, dovednosti a předpoklady - znalost Standardů péče o přírodu a krajinu AOPK výhodou - dovednost prac... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistenta/asistentky soudce/soudkyně
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Vyhlášení výběrového řízení na místo asistenta/asistentky soudce/soudkyně Předseda Vrchního soudu v Olomouci vyhlašuje výběrové řízení na obsazení 3 pracovních pozic asistenta/asistentky soudce/soudkyně. Požadavek: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo a právní věda ve studijním oboru právo na vysoké škole v České republice - bezúhonnost Termín pro podání přihlášky: do 21. 3. 2025 včetně (rozhoduje datum poštovního razítka); přihlášky s pozdějším datem nebudou do výběrového řízení zahrnuty. Předpokládaný nástup: nástup možný dle dohody Přihlášky zasílejte na adresu: Vrchní soud v Olomouci - personální oddělení Masarykova třída 609/1 779 00 Olomouc Přílohou přihlášky bude: -strukturovaný profesní životopis, -motivační dopis, -ověřené doklady o ukončení studia na právnické fakultě (§ 55 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, ve znění pozdějších předpisů), a o dosažení akademického titulu, vědecké nebo vědecko-pedagogické hodnosti, -výpis z evidence... (více v detailu)
Neuvedeno
sociální pracovník/pracovnice orgánu sociálně-právní ochrany dětí
Před 7 dny - AVIZO_CZ
doba určitá za mateřskou dovolenou. Specifikace zaměření činnosti sociální pracovnice/sociálního pracovníka orgánu sociálně-právní ochrany dětí: o ochrana práv dítěte na příznivý vývoj a řádnou výchovu, ochrana oprávněných zájmů dítěte, včetně ochrany jeho jmění, působení k obnovení narušených funkcí rodiny, o vedení spisové dokumentace a provádění archivace, o poskytování sociálně-právního poradenství, o zpracování statistických údajů na úseku péče o dítě, o spolupráce se státními orgány a obecními úřady, poskytovateli zdravotních služeb, se školami, školskými zařízeními, s občanskými sdruženími, církvemi, charitativními a jinými organizacemi, o pořádání případových konferencí, o podávání návrhů soudu a výkon funkce opatrovníka/poručníka dítěte, o plnění úkolů vyplývající z povinnosti Městského úřadu Lovosice, včetně mimořádných akcí odboru. Předpoklady: o státní občanství ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR o plná svéprávnost, bezúhonnost o zdravotní způsobilost o o... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovníci
Před 8 dny - AVIZO_CZ
V případě zájmu nás kontaktujte emailem na: milada.karhanova@svetlokadanzs.cz. Uchazeči zašlou motivační dopis a životopis na uvedený e-mail - do předmětu uveďte "Uchazeč SP NZDM Kámen". Následně budete pozváni na přijímací pohovor. Vhodné i pro absolventy. Požadované vzdělání: alespoň jedno z uvedených - vyšší odborné - bakalářské - magisterské - doktorské (Ph.D. apod) Upřesňující informace: - splněné kvalifikační požadavky na pozici sociální prac... (více v detailu)
Neuvedeno
pokladní vstupenek
Před 8 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT - Pavel Novák, tel.: +420 607 057 460, e-mail: novak@spejbl-hurvinek.cz Prosíme o zaslání životopisu a krátkého motivačního dopisu. Zajišťování rezervací, prodeje vstupenek, dárkových poukázek a doplňkového zboží. Evidence tržeb v hotovosti, z pokladního terminálu. Vystavování faktur za hromadné objednávky. Poskytování plného servisu zákazníkům pokadny. Požadujeme: dobrou znalost PC, základní znalost Aj, znalost pokladního systému Gemini výhodou, časovou flexibilitu, samostatnost, spolehlivost, admin. i organizační schopnosti, výpis RT, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Hospodář/ka cestmistrovství Zvole
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Druh práce: zpracovávání ekonomické agendy cestmistrovství Požadujeme: - SŠ ekonomického zaměření, praxe v oboru 3 roky - znalost účetnictví a základní orientace v daňové problematice, DPH - znalost skladové evidence (příjemky, výdejky materiálu) - znalost práce na PC (MS Office) - samostatnost, pečlivost, svědomitost, schopnost jednat s lidmi Nástup: nástup možný 1.4.2025. Po 1 roce na dobu neurčitou. Přihláška do výběrového řízení bude obsahovat: - motivační dopis - profesní životopis - kopii ... (více v detailu)
Neuvedeno
Techničtí pracovníci - péče o majetek
Před 8 dny - AVIZO_CZ
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Zaměstnání) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p. oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 16. 3. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadujeme: - VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, lesní inženýrství, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství - znalosti v oboru vodního hospodářství, vodních děl, úpravy koryt vodních toků, hydrogeologie, geologie, geotechniky, ocelových, zděných a betonových konstrukcí, hydrauliky, hydrotechniky, hydrolog... (více v detailu)
Neuvedeno
Strážný/á OZP
Před 20 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: Knoflíčková Renata, tel.: 730 152 298, Po - Pá 7:30 - 16 hod e-mail: renata.knoflickova@bartonapartner.cz Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Uchazeč/ka musí mít výpis z trestního rejstříku. Pracovní doba je rozvržena do 12 hod. směn po-ne. Nástup možný ihned. Náplň práce:... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabízím práci - Asistentka prodeje
Před 50 dny - HYPERINZERCE
30.000,- čistého plus provize z prodeje ASISTENTKA PRODEJE UMĚLECKÝCH PŘEDMĚTŮ V GALERII PRAHA - VINOHRADY Hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistentka prodeje uměleckých předmětů a vedoucí galerie. Náplň práce: Prodej uměleckých předmětů, obrazů, šperků, mincí a jiných investičních zajímavostí. Provozní činnosti galerie, organizace výstav, starost o sociální sítě, návrhy obsahu a spolupráce s externími spolupracovníky. Práce s penězi. Objednávání a evidence zboží na prodejně. Požadujeme: Charismatický proaktivní prodejce, organizační schopnosti, pečlivost při plnění úkolů, samostatná osobnost. Velmi dobrá znalost práce na PC (Excell, Word, Google Tabulky, atd) Zkušenosti s fotografováním předmětů a úprava fotografií. Plynul... (více v detailu)
30 000
 Kč
Dispečer/ka dopravy MKD
Před 211 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - práce v prosperující společnost - příprava plánu práce řidičů kamionové dopravy - komunikace s řidiči - komunikace se zákazníky - objednávání přeprav - zpracování prvotní evidence Požadujeme: - úplné středoškolské vzdělání zakončené maturitou - praxe v oblasti řízení dopravy výhodou - není podmínkou - or... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 243 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce