ASISTENT/KA SPOLEČNOSTI (35.000 Kč + roční bonus)

Před 428 dny - ANNONCE
Troufnete si na zpracování účetních úkonů? Domluvíte se alespoň částečně anglicky? Láká Vás zároveň pestrost a různorodost práce? Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět! Pro menší českou společnost hledáme zodpovědnou osobu, která administrativně podpoří jednatele v ... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Asistentka / Asistent
Před 2 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Kroměříž - Náplň práce: Zajištění administrativní podpory pro vedení společnosti, Organizace schůzek a správa kalendáře, Příprava podkladů a prezentací pro jednání, Komunikace s klienty a partnery, Správa dokumentace a databází - Požadujeme: Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, Vhodné i pro OZZ/OZP, Zkušenost na podobné pozici výhodou, Znalost práce s kancelářskými apli... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka managementu
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Profesní životopis a motivační dopis zasílejte na email: lapkova@cap-plzen.cz (do předmětu uveďte "výběrové řízení"). K ústnímu pohovoru pozveme e-mailem nebo telefonicky pouze vybrané kandidáty. Vyhrazujeme si právo prodloužit nebo zrušit výběrové řízení, případně pracovní pozici dočasně neobsadit. Nástup v červnu 2025, pracovní poměr na dobu určitou. 12 - 20 hod./týdně (0,3 - 0,5 HPP, po vzájemné dohodě.); možnost občasné práce z domova; 25 dní dovolené + 5 dní sick days Požadujeme: - Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), vítána i orientace v Google nástrojích a základní IT přehled - Samostatnost, zodpovědnost a smysl pro pořádek - Schopnost učit se novým věcem a hledat řešení i bez přesného návodu - Dobré organizační schopnosti, pečlivost a schopnost efektivní komunikace Výhodou: - zkušenost s administrativou, orientace v neziskovém sektoru, řidičský ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci obchodního oddělení M/Ž
Před 2 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO pro OZP Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení. V případě zájmu nám zašlete životopis. NÁPLŃ PRÁCE-o - - administrativní podpora obchodního zástupce - evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů - obsluha kancelářských zařízení (kopírka, skartovačka, skener, …) - příprava podkladů pro nadřízené a ostatní oddělení PRACOVNÍ DOBA- ranní směny POŽADUJEME -spolehlivost, dochvilnost, - znalost práce na PC - pečlivost, samostatnost, spolehlivost - praxe na obdobné pozici vý... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ:- evidence a likvidace faktur přijatých - napárování faktur přijatých na skladové příjemky - kontrola formální správnosti daňových dokladů, jejich účtování dle platné účtové osnovy a předání k archivaci- zpracování podkladů pro Intrastat- správa finanční agendy - párování saldokont, úhrady faktur- zpracování pokladních dokladů- správa hotovostních finančních prostředků (příjem/výdej z pokladny)- zpracování agendy DPH, včetně podání kontrolních hlášení na FÚ- vyhotovení podkladů k přiznání ostatních daní- zpracování měsíční účetní uzávěrky- příprava podkladů pro roční účetní závěrku- příprava dokladů souvisejících s poskytováním úvěrových zdrojů u peněžních ústavů- zpracování statistických výkazů -... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti inženýrských služeb - technický dozor staveb
Před 5 dny - AVIZO_CZ
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Kariéra) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p., oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 6.5. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jej... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní asistent/ka
Před 14 dny - AVIZO_CZ
Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice Co nabízíme: - PP na dobu neurčitou - pružná pracovní doba - zázemí ve stabilní a perspe... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 279 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 459 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
asistent/ka provozního a technického oddělení
Před 226 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
KONTAKT E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) náplň práce: příprava a zpracování pravidelných podkladů pro vedení společnosti, objednávky materiálu, organizace práce, komunikace se zákazníky, zpracování servisních smluv, zpracování cenových nabídek na základě popt... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 179 dny - ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka obchodního oddělení
Před 657 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: export.nutivit@gmail.com Kde se hlásit : Litevská 1174/8, Praha 10, PSČ 100 00 Požadavky AJ - plynule, další jazyky výhod... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 637 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup možný IHNED Kompletní vedení podvojného účetnictví; účtování faktur, pokladních dokladů, bankovních výpisů, interních dokladů, závazků a pohledávek; vedení pokladny; účtování dokladů v cizí měně; příprava příkazů k úhradě; vyhotovení daňových přiznání (DPH, KH, SH); evidence pohledávek, vymáhá... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Personalista junior s možností profesního růstu
Před 278 dny - ANNONCE
Místo výkonu práce: Na Stráni č.p. 545/40 Děčín VI-Letná, 405 02 Děčín 2 Nástup možný ihned. Spolupráce na provozních činnostech firmy, zpracování dokumentace, každodenní práce s MS Office (Excel, Word), komunikace s úřady, administrativní podpora partnerských firem, samostatné řešení přidělených úkolů. Vý... (více v detailu)
Neuvedeno
Právní asistent/ka junior / vhodné i pro studenty #2301 (30 - 35.000 Kč)
Před 242 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Jsme společnost Collega Brokers a hledáme talentovaného Compliance, který nám pomůže udržet všechny naše aktivity na správné straně zákona. Pracovní příležitost (nejen) pro studenty práva či ekonomie! Přidej se k nám a staň se součástí týmu, který mění svět finančních služeb. Náplň práce: monitorovat a hodnotit, jestli vše klape podl... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce chráněné dílny
Před 399 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativní praocvnici nebo pracovníka pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned a na zkrácený úvazek. Jaká bude vaše pracovní náplň: Hlavní náplní práce bude pomoc s potřebnou administrativou zakázek chráněné dílny. Tvorba skladových dokladů. Administrativa (korespondence, podklady pro statistiky atd.). Práce s interním systémem. Co čekáme: Schopnost rychle a efektivně řešit problémy. Jednání s lidmi na dobré úrovni. Samostatnost a logické myšlení. Ochota vzdělávat se a učit novým věcem. Dobrá znalost programů Microsoft Office. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: Jsme stabilní a úspěšná společnost, ta... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Technický specialista Backoffice – Homeoffice (35 - 60.000 Kč)
Před 231 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Hledáte-li stabilní zaměstnání, kde denně využijete angličtinu, čtěte dál! Do operačního centra, které zajišťuje inženýrské služby pro zákazníky napříč Evropou, hledáme nového kolegu. Jste-li připraven využít své technické znalosti v obchodní oblasti a podílet se na vytváření inovativních technických řešení pro zákazníky v oblasti těžby, tato pozice je určena právě vám!! Náplň práce: Budete vytvářet obchodní a technická řešení na míru pro koncové zákazníky v oblasti zpracování nerostů. Tato řešení budou zahrnovat různé služby, včetně servisu přímo u zákazníků, inženýrských studií, modernizací, pokročilých služeb a preventivní ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 179 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ BIOPLYNOVÝCH STANIC (45-50.000 Kč)
Před 448 dny - ANNONCE
Hledáte novou pracovní výzvu? Nechybí Vám technický bacground a máte zkušenosti z oblasti energetiky, zemědělství nebo již máte zkušenosti s biostanicemi? Máte zkušenosti s vedením menšího počtu lidí? Pošlete mi Váš životopis k posouzení! ... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce/zástupkyně kancelářských potřeb a zařízení pro Olomouc a okolí, práce v terénu
Před 318 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
PAPERA působí na trhu již 30 let, jsme dodavatelem nejen kancelářských potřeb a zařízení, nabízíme přes 15 000 tisíc druhů položek, které budete nabízet zákazníkům. Naše motto: Věříme, že tím co děláme, inspirujeme okolí. NÁPLŇ PRÁCE: Prezentování společnosti, zboží a služeb, které poskytujeme. Zjištění požadavků a potřeb zákazníků a péče o ně, rozvoj dosavadní spolupráce. Vyhledávání nových obchodních příležitostí. Zpracování cenových nabídek zákazníkům. Práce s firemním e-shopem, tiskovinami. Běžné administrativní činnosti. Plnění obchodních cílů. Každodenní výjezd do terénu k zákazníkům POŽADAVKY: Co musíte znát, mít a umět? Výborné komunikativní, vyjednávací a argumentační dovednosti. Schopnost navazovat a rozvíjet dlouhodobé obchodní vztahy. Orientace na výsledek a dosažení stanovených cílů. NABÍZÍME: Práci v obchodním týmu, obchodní analytik součástí týmu pro Vaši podporu. Firemní automobil... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Asistent/ka výkonného ředitele/ obchodní referent/ka
Před 205 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: zpracování nabídek a žádostí o účast ve výběrových řízeních, vyhledávání obchodních příležitostí z veřejných databází, administrativní činnost - back office POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání, zodpovědnost, spolehlivost, flexibilitu, komunikativnost NABÍZÍME: základní měsíční mzda +... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK/ PRACOVNICE BACK OFFICE - EXPEDICE FeelEco
Před 236 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
16.8.2024 - správa a zpracování e-shopových objednávek produktů FeelEco, komunikace se zákazníky, zpracování a příprava zakázek pro velkoodběratele, správa řízeného skladu a skladových procesů, administrativní podpora týmů FeelEco. Min. vyučen, znalost ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - LOGISTIK / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE - LOGISTIČKA
Před 344 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou (po zapracování na dobu neurčitou), jednosměnný provoz. Náplň práce: samostatná administrativní a logistická činnost; koordinace vychystávání výrobků/zboží k expedici; vychystávání dodacích listů, faktur; zajištění přepravy, vystavování přepravních dokladů; zpracování podkladů pro celní řízení, spolupráce s poskytovatelem celních služeb. Požadavky: SŠ vzdělání; zkušenost s prací v jakémkoliv ERP systému (K2 výhodou), uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook); zn... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
PERSONALISTA (45-55.000 Kč)
Před 368 dny - ANNONCE
Máte již zkušenosti s vedením personální agendy? Vyznáte se v pracovněprávních předpisech a související legislativě? Hledáte novou výzvu a stabilní uplatnění? Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět! Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: PERSONALISTA (45-55.000 Kč) Zajištění administrativy spojené s chodem HR a mzdového oddělení., Zpracování a správa per... (více v detailu)
Neuvedeno
fakturant/ka
Před 381 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Požadujeme:- praxe v oboru výhodou,- výhodou zkušenosti s Money S5,- znalost práce na pc,- samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost,- odpovědný a aktivní přístup k práci Náplň práce:- kontrola a zpracování podkladů pro fakturaci,- vytváření faktur v programu Money S5,- administrativní podpora provozní... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE TECHNICKÉ PŘÍPRAVY VÝROBY #2344 (32 - 35.000 Kč)
Před 205 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Společnost EverLift spol. s.r.o., se sídlem v Hněvotíně, zabývající se výrobou manipulační techniky v autodopravě, hledá nového kolegu na pracovní pozici ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK TECHNICKÉ PŘÍPRAVY VÝROBY. Rád/a komunikujete jak v českém, tak i anglickém jazyce a administrativní záležitosti Vám nejsou cizí? Tak přesně takového člověka k nám hledáme! Neváhejte se ozvat... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce