REFERENT/KA MAJETKOVÉ SPRÁVY ODDĚLENÍ MAJETKU

Pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení Hrubá mzda od 24 960 Kč do 33 220 Kč (dle doložené praxe) NÁPLŇ PRÁCE: - plní funkci majetkového orgánu pro majetková uskupení 2.3 a 2.5; - podílí se na sestavě rozpočtu pro fakultu a hospodaření s rozpočtovými položkami pro svěřenou oblast; - zabezpečuje nákup majetku v uvedené oblasti; - zpracovává prvotní specifikace majetku v systému ISL a požadavky na nákup a následně rušení a odsu... (více v detailu)

Podobné inzeráty

Referent/ka majetkové správy
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Kontakt telefonicky, e-mailem. Nástup možný ihned. Možno prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou. do: 31.01... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka majetkové správy
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Znalost práce na PC, čistý trestní rejstřík, zdravotní způsobilost, předchozí praxe ve skladovém hospodářství výhodou. Možnost ubytování, příspěvku na stravu a rekreace v rekreačních zařízeních VS, podnikové stravování, dále možnost bezplatného využívání tělocvi... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka majetkové správy
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: zajišťování správy majetku organizace, provádění inventur, zpracování inventarizačních seznamů a ověřování souladu fyzického a účetního stavu majetku, úplná a podrobná operativní evidence majetku, provádění kontrol a účetní evidence tohoto majetku. Požadujeme: vzdělání ekonomického zamě... (více v detailu)
Neuvedeno
Majetkový/á účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: min. SŠ ekonomického směru, účetní praxe min. 10 let, práce s kancelářským balíkem Office (Word, Excel, Outlook, aj…), bezúhonnost, komunikativnost a samostatnost. Výhodou: znalost účetnictví příspěvkových organizací, znalost účetního programu HELIOS Fenix. Náplň práce: účtování majetku, zařazování, vyřazování a správa majetku, inventarizace, pojištění majetku, řešení majetkových škodních událostí, účtování a evidence svěřeného majetku, účtování specifických účetních případů souvisejících s dotacemi (např. ONIV), účtování fondu investic a majetkových dotací, příprava podkladů k účetním závěrkám... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativně technický pracovník/pracovnice
Administrativně technický pracovník doba určitá - zástup po dobu RD Požadavky o úplné střední vzdělání s maturitou o praxe v administrativě výhodou, ale není podmínkou o výborná znalost českého jazyka o pokročilá znalost práce na PC (především MS Excel, MS Windows, MS Office, Internet, zpracování fotodokumentace), výhodou IBM Lotus Notes o obsluha kancelářské techniky (kopírka, scanner) o řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) o spolehlivost, komunikativnost, pečlivost, zodpovědnost a aktivní přístup o předpokládaný nástup od 01.05.2025 Popis pracovní činnosti o sekretářské a administrativní činnosti provozu Terezín o práce ve spisové službě, evidence příchozí/odchozí a interní pošty o zpracování podkladů pro výplatu mezd (pracovní výkazy, docházkové lístky, evidence pohotovostí) o zpracování cestovních příkazů zaměstnanců provozu Terezín o spolupráce při přípravě podkladů pro opravy a rekonstrukce majetku o zadávání měsíčního vyhodnocení běžné údržby za jednotlivá hospodářská střed... (více v detailu)
250821 - referent/referentka v Oddělení vyměřovacím I
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Instrukce k přihlášení do výběrového řízení a další informace naleznete v inzerci k volnému služebnímu místu na webu Finanční správy České republiky: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné inf... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA V ODDĚLENÍ SPRÁVY REGISTRŮ I
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Zájemci se mohou hlásit telefonicky: Bc. Hana Škaloudová 495 852 482 nebo osobně. Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění registrační činnosti a dalších registračních postupů, - komunikace s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytická činnost, - vedení jednání v sídle územního pracoviště, - zpracování úřední ko... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka EIA, IPPC a prevence závažných havárií oddělení integrované prevence na odboru životního
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: výkon státní správy na úseku integrované prevence, posuzování vlivů na životní prostředí a prevence závažných havárií v rozsahu stanoveném příslušnými právními předpisy, rozhodování ve správním řízení, vydávání stanovisek na úseku posuzování vlivů na životní prostředí, kontrolní činnost na úseku integrované prevence a prevence závažných havárií Požadavky: -dosažené vzdělání VOŠ, VŠ -obor vzdělání přírodní vědy, ochrana životního prostředí, právo a právní věda, právo ve veřejné správě výhodou -znalosti oboru: zákon o posuzování vlivů na životní prostředí, zákon o integrované prevenci, zákon o prevenci závažných havárií, kontrolní řád, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při posuzování vlivů na životní prostředí a integrované prevenci a omezování znečištění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru 3 roky výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina) výhodou -další požadovan... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/referentka účetního výkaznictví oddělení rozpočtu a financování odboru školství
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: Úřední deska (jmk.cz) pracovní poměr od: 01.03.2025, mz... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/ce oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství - projektový/á
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství. Druh práce: projektový/á manažer/ka Platová třída: 11 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 17. března 2025 nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - velmi dobré organizační a komunikační sch... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka oddělení hygieny práce 2
Před 67 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Hradební 516/16, 350 02 Cheb. Služební poměr na dobu neurčitou. Požadujeme: odborné zaměření vzdělání (stavební, zdravotnické, chemické nebo přírodovědné), řidičský průkaz ... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
HLEDÁ SE SPRÁVCE MAJETKU (43-51.000 Kč) RANNÍ SMĚNA
Před 67 dny - ANNONCE
Hledá se správce majetku! Hledáte práci na ranní směnu? Máte zkušenost se správou budov? Udržujete rádi věci v chodu? Tak právě Vás hledáme. Přidejte se k nám a staňte se naším mistrem pořádku a funkč... (více v detailu)
Neuvedeno
samostatný referent/ka oddělení IT
Před 67 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Znalost HW a SW (Windows10/11/Sever, Office, Microsoft 365, AD), zkušenosti s SQL databázemi a zkušenosti se správou aktivních síťových prvků, anglický jazyk na úrovni čtení technické dokumentace, řidičský průkaz skupiny B, komunikativnost a aktivní přístup k řešení úkolů, dokázat pracovat samostatně i v týmu, správně určovat priority a mít dobré organizační schopnosti, analytické myšlení a ochotu učit se novým technologiím. Výhodou bude, pokud máte zkušenosti také s: virtualizačními systémy jako VMWARE nebo Proxmox, zálohovacím řešením VEEAM Backup, diskovými poli a jejich správou, BI... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
samostatný referent/ka oddělení IT
Před 67 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Znalost HW a SW (Windows10/11/Sever, Office, Microsoft 365, AD), zkušenosti s SQL databázemi a zkušenosti se správou aktivních síťových prvků, anglický jazyk na úrovni čtení technické dokumentace, řidičský průkaz skupiny B, komunikativnost a aktivní přístup k řešení úkolů, dokázat pracovat samostatně i v týmu, správně určovat priority a mít dobré organizační schopnosti, analytické myšlení a ochotu učit se novým technologiím. Výhodou bude, pokud máte zkušenosti také s: virtualizačními systémy jako VMWARE nebo Proxmox, zálohovacím řešením VEEAM Backup, diskovými poli a jejich správou, BI... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Odborný/á referent/ka oddělení monitoringu - lesník/lesnice
Před 67 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Pražská č.p. 457/52 407 46 Krásná Lípa u Rumburka Požadavky: • vysokoškolské vzdělání lesnického nebo přírodovědného směru • trestní bezúhonnost • nesmí být členem řídících nebo kontrolních orgánů právnických osob (§303, odst.3 Zákona 262/2006Sb.,zákoníku práce • řidičský průkaz typu B - aktivní řidič • dobrá uživatelská úroveň práce na PC • velmi dobré komunikační schopnosti • cizí jazyk výhodou (němčina, angličtina) • základní znalost práce s GIS. Náplň práce: • tvorba odborných podkladů se zaměřením na lesní ekosystémy a management: např. plány péče, zásady péče • příprava a odborná podpora při tvorbě... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
referent/ka státní správy a samosprávy -pedagogický specialista
Před 67 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Kateřina Ullmannová, e-mail: k.ull@institutpraha.cz Administrativní příprava vzdělávacích kurzů. Příprava vzdělávacích kurzů k akreditačnímu řízení. Zajištění zkoušek odborné způsobilosti úředníků, spolupráce s ústředními správní... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
referent/ka státní správy a samosprávy -pedagogický specialista
Před 67 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Kateřina Ullmannová, e-mail: k.ull@institutpraha.cz Administrativní příprava vzdělávacích kurzů. Příprava vzdělávacích kurzů k akreditačnímu řízení. Zajištění zkoušek odborné způsobilosti úředníků, spolupráce s ústředními správní... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností
Před 67 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou -znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komuni... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent/ka majetkové správy
Před 68 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: účtování skladových operací, objednávky materiálu pro jednotlivé úseky, zajišťování majetkové správy, spolupráce s hlavní účetní, spolupráce na inventurách, předarchivní péče v rámci DPSKB. Požadujeme čistý trestní rejstřík, flexibilitu, samostantnost, spo... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka majetkové správy
Před 68 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: účtování skladových operací, objednávky materiálu pro jednotlivé úseky, zajišťování majetkové správy, spolupráce s hlavní účetní, spolupráce na inventurách, předarchivní péče v rámci DPSKB. Požadujeme čistý trestní rejstřík, flexibilitu, samostantnost, spo... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
technik/technička pro technické služby
Před 67 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
střední nebo odborné vzdělání, státní občanství ČR nebo státní občanství jiného státu, pokud má uchazeč v České republice trvalý pobyt a ovládá český jazyk, věk minimálně 18 let, řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič, řidičský průkaz skupiny C a T výhodou, znalost práce na PC, technické schopnosti, organizování práce zaměstnanců technických služeb, zajišťování nákupu materiálu a služeb pro chod technických služeb, zajišťování provozu a údržby vozidel v majetku města, zajišťování údr... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
investiční technik/technička
Před 67 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
střední nebo odborné vzdělání, státní občanství ČR nebo státní občanství jiného státu, pokud má uchazeč v České republice trvalý pobyt a ovládá český jazyk, věk minimálně 18 let, řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič, řidičský průkaz skupiny C a T výhodou, znalost práce na PC, technické schopnosti, organizování práce zaměstnanců technických služeb, zajišťování nákupu materiálu a služeb pro chod technických služeb, zajišťování provozu a údržby vozidel v majetku města, zajišťování údr... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY
Před 67 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpově... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 67 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 67 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce