Odborný/vrchni referent v Oddělení vyměřovacím I.
Podobné inzeráty

Správce daně - vyměřování
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Nutná podmínka: v termínu do 6. 6. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 300400 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj. Náplň práce: správa daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty u přidělených daňových subjektů, tj. zpracování daňových přiznání, stanovení správné výše daňových povinností, před... (více v detailu)
Neuvedeno

referent oddělení Hospodaření s majetkem (m/ž)
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
z:20.5.2025 motivační dopis a životopis zaslat na email: barbora.bitalova@uzsvm.cz Požadavky na uchazeče: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost znalost práce s PC (MS Office, Internet) řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Nový Jičín vedení evidence majetk... (více v detailu)
Neuvedeno

Správce daně / správkyně daně (270942)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - přihlášky doručit nejpozději do 6.6. 2025 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. Bližší informace telefonicky nebo osobně po předchozí domluvě. Správce / správkyně daně - vyměřování vykonává tyto činnosti: - zajištování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění: - zpracování daňových přiznání k dani z příjmů fyzických osob, da... (více v detailu)
Neuvedeno

Správce daně - kontrola
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
pozice: Správce daně - kontrola Nástup: 15.7.2025, Mzda: 32167,- až 44936,- Kč Kontakt:Oborníková Dana, tel.: 318 473 221, e-mail: dana.obornikova@fs.mfcr.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPH) - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace na: Nabídka zaměstnání | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.cz) Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placenéh... (více v detailu)
Neuvedeno

Odborný rada v oddělení právním a kontrolním
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
e-mail: e-podatelna@khsstc.cz - podílí se na přípravě koncepčních a metodických materiálů včetně standardizace kontrolních postupů, - účastní se v odůvodněných případech výkonu SZD a jiných úředních úkonů na místě, - je oprávněnou úřední osobou ve správních řízeních vedených z moci úřední na základě kontrolních zjištění z výkonu státního zdravotního dozoru, zejm. o přestupcích; připravuje návrhy rozhodnutí a jiných procesních úkonů, - podílí se na prošetřování stížností dle § 175 správního řádu a vyřizování podnětů k zahájení správního řízení, - podílí se na sjednávání smluvních závazkových vztahů souvisejících s provozem služebního úřadu (smlouvy o dílo, kupní smlouvy apod.), kontroluje jejich soulad s právními předpisy (občanský zákoník, zákon o majetku státu apod.), zajišťuje jejich interní registraci, - podílí se na evidenci, event. i vyřizování žádostí o poskytnutí informací podle zákona č.106/1999 Sb., - vyřizuje ... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT / REFERENTKA ODBORU VÝSTAVBY A REGIONÁLNÍHO ROZVOJE Městského úřadu Nové Město nad Metují
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možnost nástupu do zaměstnání: leden 2026 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 33.280 Kč - 35.770 Kč + osobní ohodnocení). Co bude náplní Vaší práce: vykonávání působnosti činnosti obecního stavebního úřadu podle zákona č. 283/ 2021 Sb. zejména řízení o povolení záměru, zrychlené řízení, povolení změny využití území, dělení nebo scelování pozemků, stanovení ochranného pásma, rámcového povolení, změny záměru před dokončením, řízení o výjimce z požadavků na výstavbu, kolaudačního řízení, předčasného užívání, zkušebního provozu, změn v užívání stavby, řízení o povolení odstranění stavby, dodatečného povolení, mimořádných postupů (mimořádné opatření a obnova), vydávání předběžných informací a vyjádření, provádění kontrol ve věcech stavebního řádu, opatření k nápravě, opatření na sousedním pozemku nebo stavbě, provádění vyvlastňovacích řízení, výměře a výběru správních poplatků, projednávání přestupků v ... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent odboru investic a správy majetku (M/Ž)
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Platové zařazení: plat. třída 10 dle nař. vlády č.341/2017Sb.-příloha č.1(až 35.770 Kč podle délky započit. praxe+osob. přípl., benefitní program-stravenky v hodnotě 110 Kč, příspěvek až 4000 Kč ročně na kulturu, zdraví, sport či dovolenou, přísp. na penzijní připojištění a další) Druh práce:Koordinace investičních projektů v oblasti správy budov a městského majetku; spolupráce s projektanty, dodavateli; kontrola realizace stavebních akcí-kvalita, termíny, rozpočet; vyhledávání příležitostí, jak vylepšit budovy, parky či technickou infrastrukturu; spoluvytváření strategií pro rozvoj městského prostředí Předpoklady pro vznik pracovního poměru:občan České republiky, občan jiného čl.státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evr.hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, starší 18 let, který ovládá jednací jazyk, trestní bezúhonnost,plná svéprávnost, splňuje další předpoklady pro výkon správních č... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT / REFERENTKA Odboru správy úřadu - vztahy s veřejností MěÚ Nové Město nad Metují
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možnost nástupu do zaměstnání: září 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 29.120 Kč - 33.220 Kč + osobní ohodnocení). Co bude náplní Vaší práce: tvorba koncepce komunikační strategie města a její naplňování; budování vztahů s veřejností a médii; příprava tiskových zpráv a servisu pro média; výkon pozice tiskového mluvčího; úzká spolupráce s vedením města a dalšími subjekty; vlastní fotografická a audio/video činnost pro prezentaci města. Co od Vás očekáváme: prokazatelné zkušenosti v oblasti marketingu, PR, komunikace či sdělovacích prostředků; strategické myšlení; umění kultivovaného písemného i ústního projevu a dobrou schopnost formulování rozličných témat; zkušenost s grafickými programy a fotografováním výhodou; publikace vlastních článků v časopisech výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, preciznost, organizační schopnosti, ... (více v detailu)
Neuvedeno

Správce daně - vyměřování
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
pozice: Správce daně - vyměřování Nástup: 15.7.2025, Mzda: 28582,- až 40353,- Kč Kontakt:Oborníková Dana, tel.: 318 473 221, e-mail: dana.obornikova@fs.mfcr.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zpracování daňových přiznání (daň z příjmů), - komunikaci s daňovými subjekty, - zpracování úřední korespondence, - práci s nedoplatky daní. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 ... (více v detailu)
Neuvedeno

zahradní architekt/ka v Metodickém centru
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce Kroměříž - Náplň práce: provádění odborných průzkumů historických zahrad a parků, poradenská činnost v oblasti péče o památky zahradního umění, zpracování podkladů pro odborné publikace, metodické i propagační materiály NPÚ pro oblast péče o památky zahradního umění, organizace i fyzické provádění výzkumu na poli péče o památky zahradního umění, příprava podkladů pro webovou prezentaci MCZK, provádění odborných rešerší k tématu péče o památky zahradního umění - Požadavky: vysokoškolské vzdělání Zahradní a krajinářská architektura, obor Zahradní a krajinářské realizace, Zahradnictví a příbuzné obory, znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič, flexibilita, samostatnost, zodpovědnost, schopnost zvládat zátěžové situace, dobré komunikační dovednosti. - Výhodou: aktivní znalost anglického nebo německého jazyka slovem i písmem, praxe v oboru zahradní a krajinářské tvorby, znalost zákona o státní památkové péči - 0,5 pracovní úvazek na dobu jednoho roku ... (více v detailu)
Neuvedeno

Informatik - správce sítě (m/ž)
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Informatik – správce sítě (Odbor správních a vnitřních věcí) - na dobu neurčitou Popis pozice: Zajišťování a odpovědnost za: •zajišťování chodu a správné funkce počítačových aplikací a procesů zpracování dat; •zajišťování servisu a údržby kancelářské techniky, správy počítačové sítě, správy serverů a softwarového vybavení; •zajišťování školení na práci s vybranými SW a bezpečné chování v on-line prostředí. Požadavky: •min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe technického směru; •obecná orientace v informačních technologiích; •znalost administrace OS Windows 10, 11; •znalost SW MS Office 2016 a vyšší; •znalost technické angličtiny; •zodpovědnost, pečlivost, schopnost dotahovat věci do konce; •flexibilita, samostatnost, ochota; •schopnost pracovat pod zátěží; •dobré komunikační schopnosti, schopnost poradit, vysvětlit; •prezentační dovednosti, schopnost školit pracovníky MěÚ; •znalost problematiky správy s... (více v detailu)
Neuvedeno

Referentka / referent vodoprávního úřadu v odboru životního prostředí
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajišťuje výkon státní správy vodního hospodářství v rozsahu stanoveném zákonem č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), ve znění pozdějších předpisů, a dalšími souvisejícími právními předpisy ČR, pro obecní úřad a obecní úřad obce s rozšířenou působností, -zajišťuje výkon státní správy vodovodů a kanalizací v rozsahu stanoveném zákonem č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů (zákon o vodovodech a kanalizacích), ve znění pozdějších předpisů, a dalšími souvisejícími právními předpisy ČR, pro obecní úřad a obecní úřad obce s rozšířenou působností Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zar... (více v detailu)
Neuvedeno

Referentka / referent ochrany zemědělského půdního fondu v odboru životního prostředí
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: zajišťování agendy správy složek životního prostředí - výkon přenesené působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona o ochraně zemědělského půdního fondu a souvisejících právních předpisů, zákona o zemědělství a zákona na ochranu zvířat proti týrání, kontrolní a konzultační činnosti. -zajišťuje agendu správy složek životního prostředí, například půdy, zemědělství, ochranu zvířat proti týrání, odborně posuzuje zdroje znečištění jednotlivých složek životního prostředí včetně metodické, kontrolní a konzultační činnosti -samostatně provádí specializované kontroly a státní dozor nad plněním povinností daných zákony o životním prostředí právnickým nebo fyzickým osobám oprávněným k podnikání podle obvyklých postupů. Připravuje a navrhuje opatření a rozhodnutí o sankcích za neplnění povinností stanovených předpisy o ochraně životního prostředí nebo jejich prominutí -provádí úkony v řízení o přestupcích, projednává přestupky a rozhoduje o ni... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru výstavby
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Třemošnice Výběrové řízení podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Charakteristika vykonávané činnosti: Výkon státní správy na úseku územního a stavebního řízení, dopravy a životního prostředí na pověřeném úřadě, agenda přestupků proti stavebnímu řádu, agenda RUIAN, AIS, podávání informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o právu na informace. Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, příspěvek na penzijní pojištění, 5 dní indispozičního volna. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku s přílohami doručte do 2. června 2025 ta... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/KA ODBORU VÝSTAVBY A ÚZEMNÍHO PLANOVÁNÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: Vysokoškolské vzdělání: - VŠ vzdělání ve studijním oboru architektura, stavebnictví nebo právo, nebo - VŠ vzdělání v jiném oboru a středoškolské vzdělání ve studijním oboru stavebnictví nebo - středoškolské vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - praxe ve veřejné správě výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích výhodou - řidičský průkaz skupiny "B" výhodou - velmi dobré komunikační schopnosti jak v mluveném, tak v písemném projevu - samostatnost, zodpovědnost, odolnost v zátěžových situacích - velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office, Inte... (více v detailu)
Neuvedeno

Služební místo rada / odborný rada odboru ekonomicko - provozních činností
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt - e-mailem Formuláře vztahující se k výběrovému řízení jsou k dispozici na www.khsbrno.cz v záložce Úřední deska. Požadujeme: " minimální stupeň vzdělání - vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu. " trestní bezúhonnost " řidičský průkaz skupiny "B" Náplní práce na tomto služebním místě je zejména: " Komplexní koordinace postupů veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek za používání různých druhů zadávacího řízení. " Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek. " Koordinace postupů investičního financování organizace s Odborem evropských fondů a investičního rozvoje Ministerstva zdravotnictví ČR, jako i s Projektovou kance... (více v detailu)
Neuvedeno

Úředník/ce - referent/ka referent/ka specializovaných činností, odboru životního prostředí
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností zařazení v platové třídě: 9. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, o dosáhla věku 18 let, o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk. Další požadavky: o VŠ v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou; přírodovědného nebo technického nebo právnického směru výhodou, o znalost zákona č. 148/2023 Sb., z. č. 149/2023 Sb., z. č. 100/2001 Sb., z. č. 500/2004 Sb., o přehled o složkových zákonech životního prostředí (např. 114/1992 Sb., 334/1992 Sb., 289/1995 Sb., 254/2001 Sb., 541/2020 Sb.) výhodou, o praxe ve státní správě nebo v... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka přípravy investic a veřejných zakázek
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Příprava investičních a neinvestičních projektů a akcí, zpracovávání investičních záměrů podle zadání a způsobů financování; zpracovávání rozpočtů a plánů nákladů na přípravné, průzkumové a projektové práce; příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek a dotací; vytváření harmonogramů projektů a finančního plnění, řízení kapacit projektů, tvorba analýz, řešení rizik a tvorby reportů ohledně stavu projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, - výhodou praxe v projektovém řízení, v realizaci dotačních projektů nebo veřejných zakázek, - výhodou vzdělání v te... (více v detailu)
Neuvedeno

pozice - Referent stavebního úřadu 04 - průběžná výzva
Před 23 dny
- AVIZO_CZ
popis činnosti pracovníka: výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s nimi souvisejícími výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního zákona Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, d) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 265 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 498 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 445 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit
Před 318 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problemat... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

ODBORNÝ VRCHNÍ REFERENT/REFERENTKA V ODDĚLENÍ MAJETKOVÝCH DANÍ (270330)
Před 272 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; - zpracování daňových přiznání k dani z nemovitých věcí a dani silniční, - komunikaci s daňovými subjekty; - zpracování úřední korespondence; - práci s nedoplatky daní; - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení Mezi další požadavky... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Referent
Před 309 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména: - zajišťuje komplexní agendu vyměřování více druhů daní-daně z příjmů právnických osob, daně z přidané hodnoty a daně silniční - připravuje a vede ucelené daňové spisy daňových subjektů po jednotlivých daních, včetně soupisu daňového spisu - v daňovém řízení připravuje rozhodnutí, kterými jsou ukládány povinnosti a přiznávána práva v souladu s daňovým řádem; zpracovává žádosti podané v souladu s daňovým řádem - zajišťuje agendu a provádí pravidelnou kontrolu přeplatků a nedoplatků po jednotlivých daních a v řízení postupuje v souladu s daňovým řádem Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnispra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce