Vedoucí odboru úvěrů a řízení rizik

Před 574 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Odpovědnost za schválení a řízení úvěru pobočky v souladu se strategií skupiny 2. Komplexní řízení rizik pobočky v souladu s vnitřními politikami společnosti 3. Prověřování vyplacení a provoz úvěrů v systému BoCom Business System: 4. Identifikování, sledování, měření a zmírňování různých rizik pobočky podle požadavků na regulaci a vnitřního kontrolního systému. 5. Zajištění, aby standardy a proces řízení rizik byly vždy v souladu s vnitřními politikami a bankovními předpisy společnosti 6. Poskyt... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

vedoucí gastroprovozu
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Rozrůstající se síť poboček TURBO PIZZA hledá pro svou pobočku vedoucího provozu Co vás jako Provozního vedoucího v práci čeká? vedení celého týmu pobočky a být jeho součástí být pravá ruka manažera dohled nad provozem, který musí skvěle fungovat zodpovědnost za kvalitu našich produktů a služeb kontrola a objednávání surovin plánování docházky zaměstnanců spolupráce s pobočkami v jiných městech jste v denní telefonické a emailové komunikaci s vedením organizace a motivace týmu - chceme být nejlepší ve městě školení nových zaměstnanců tak, aby se z nich stali profesionálové trénink stávajících zaměstnanců a hodnocení jejich práce odpovědnost při řešení reklamací a nestandardních událostí kontroling a následný reporting vedení Co požadujeme od vás? zkuše... (více v detailu)
Vedoucí oddělení řízení projektů a financování odboru sociálních věcí
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OSV - doba neurčitá - Úřední deska pracovní poměr od: ... (více v detailu)
Vedoucí gastroprovozu m/ž
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Rozrůstající se síť poboček TURBO PIZZA hledá pro svou pobočku vedoucího provozu Co požadujeme od vás? - zkušenosti z pizzerie na jakékoliv pozici velkou výhodou, zkušenost v gastronomii velkou výhodou, zkušenost s vedením týmu, nebo zájem vzít na sebe zodpovědnost, pozitivní přístup k manuální práci, být správným týmovým hráčem, zodpovědnost za svěřené věci, aktivní přístup k práci, časovou flexibilitu a pozitivního ducha, velmi dobré komunikační a organizační schopnosti řidičský průkaz sk. B výhodou Co vás jako Provozního vedoucího v práci čeká? - vedení celého týmu pobočky a být jeho součástí, být pravá ruka manažera, dohled nad provozem, který musí skvěle fungovat, zodpovědnost za kvalitu našich produktů a služeb kontrola a objednávání surovin, plánování docházky... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT-KA ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
KO: Štáblová Lenka, tel.: 553 777 903, e-mail: lenka.stablova@kravare.cz Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz. Požadované vzdělání: - Vyšší odborné vzdělání získané v oborech zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost - Vysokoškolské vzdělání v zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (dle § 110 odst.4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) Předpoklady: - Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů - Dle § 110 odst. 1,2,3, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů Jiné požadavky: - Praxe v oblasti sociální politiky vítána, zkouška odborné způsobilosti výhodou - Už... (více v detailu)
Kontrolor/ka kvality, vedoucí směny v automobilovém průmyslu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Nástup možný IHNED. Požadujeme: - zkušenost s vedením lidí - zkušenosti s kontrolou kvality výhodou - profesionální přístup k práci - praxe v technickém oboru velkou výhodou - dobrý zrak (brýle na blízko nejsou překážkou) Zaměstnanecké výhody: - stravné - prémie od vedoucího pobočky - odměna za doporu... (více v detailu)
Neuvedeno
odborný referent /ka (zařazen do odboru investic a údržby)
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Požadavky vzdělání - VOŠ/VŠ vzdělání /výhodou SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání stavebního směru/ Popis pracovního místa: Příprava a realizace investičních akcí a oprav v rozsahu funkce investora s právce majetku města, připravuje smluvní dokumenty a podklady k administraci veřejných zakázek, připravuje podklady pro projednání v orgánech města.. Více na www.hodonin-eu; v pravém sloupci - záložka "Nabídka zaměstnání". Náborový příspěvek 100.000 Kč, městský byt po dobu pracovního poměru, stravenky, 25 dovol... (více v detailu)
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Úředník/úřednice ve věcech stavebního řádu
Charakteristika vykonávané činnosti: správní řízení zejména ve věcech stavebního řádu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem a splňuje požadavky dané zákonem o úřednících a zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Kvalifikační požadavky: v souladu s § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Další požadavky: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti stavební výhodou, - velmi dobrá znalost práce s PC (Windows, MS Word, Excel, Outlook), - praxe ve veřejné správě výhodou, - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, - ochota dalšího vzdělává... (více v detailu)
VEDOUCÍ ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (80. - 100.000 KČ)
Před 37 dny - ANNONCE
Jste vytrvalí, rádi pracujete v dobře organizovaném systému a pořádek je pro Vás samozřejmostí? Máte zkušenosti jako hlavní účetní v prostředí výrobní společnosti? Angličtina Vám nedělá žádné potíže a zvládáte plynulou komunikaci? Hledáme přeborníka, jste to Vy? Aktivní komunikace se zákazníky, externími partnery a interními odděleními, Hlavní role v podpoře zaměstnanců a zákazníků ve fina... (více v detailu)
Neuvedeno
PROJEKTOVÝ MANAŽER
Před 51 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, ryze českou společnost se zaměřením na návrhy, výrobu, montáž a dodávky průmyslových čerpacích agregátů a speciálních regulačních armatur, hledáme vhodného kandidáta na pozici PROJEKTOVÝ MANAŽER. Náplň práce: Řízení projektu ve všech jeho fázích – inicializace, plánování, realizace, monitoring a reporting, prezentace výstupů, vyhodnocení a uzavření, Podílení se na technicky i aplikačně zajímavých realizacích, Stanete se součástí firmy s odborníky v různých, ale vzájemně provázaných profesních sférách, Prvoliniová reprezentace a komunikace se zákaznickými i dodavatelskými subjekty, Vedení a řízení projektového týmu a spolupracujících kolegů, Koordinace postupů prací a návazností činností v jednotlivých úkolech, Řízení komunikace v projektu, podpora a motivace členů projektu k efektivnímu výkonu, Řízení a kontrola kompletní dokumentace k projektu, Analýza a řízení rizik a příležitostí v projektu, Řízení kvality proj... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ DENNÍHO STACIONÁŘE
Před 52 dny - ANNONCE
Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte prosím na e-mailovou adresu lenka.kreysova@kocianka.cz do 24.11.2024. Požadujeme: VŠ/VOŠ vzdělání podle kvalifikačních požadavků dle zákona č.108/2006 Sb. - sociální pracovník. Znalost zákona 108/2006 Sb. a Vyhlášky 505/2006 Sb., znalost SQSS. Svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost v souladu s § 116 zákona č. 108/2006 Sb. Praxi v oboru minimálně 3 roky, výhodou je praxe na vedoucí pozici. Aktivní přístup k práci a k řešení problémů. Samostatnost a velmi dobré komunikační a organizační schopnosti. Profesionální přístup, pečlivost, schopnost sebekontroly a ovládání, odolnost proti stresu. Výhodou je ŘP skupiny B. Součástí výběrového řízení je i vypracování vzorové Koncepce rozvoje denního stacionáře do roku 2027 (rozsah jedna A4). Popis pracovní pozice: Komplexní řízení a organizace činností denního stacionáře, včetně zajištění ... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ DENNÍHO STACIONÁŘE
Před 52 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte prosím na e-mailovou adresu lenka.kreysova@kocianka.cz do 24.11.2024. Požadujeme: VŠ/VOŠ vzdělání podle kvalifikačních požadavků dle zákona č.108/2006 Sb. - sociální pracovník. Znalost zákona 108/2006 Sb. a Vyhlášky 505/2006 Sb., znalost SQSS. Svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost v souladu s § 116 zákona č. 108/2006 Sb. Praxi v oboru minimálně 3 roky, výhodou je praxe na vedoucí pozici. Aktivní přístup k práci a k řešení problémů. Samostatnost a velmi dobré komunikační a organizační schopnosti. Profesionální přístup, pečlivost, schopnost sebekontroly a ovládání, odolnost proti stresu. Výhodou je ŘP skupiny B. Součástí výběrového řízení je i vypracování vzorové Koncepce rozvoje denního stacionáře do roku 2027 (rozsah jedna A4). Popis pracovní pozice: Komplexní řízení a organizace činností denního stacionáře, včetně zajištění ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
SPECIALISTA ŘÍZENÍ KVALITY OD 60.000 KČ
Před 52 dny - ANNONCE
Pro našeho klienta hledáme kandidáta na pozici Manažer kvality. Správa systému řízení interní a zákaznické kvality, Dohled nad procesy od návrhu, vývoje, nasazení, údržby až po dokumentaci produktu, Spolupr... (více v detailu)
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 52 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 52 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku
Před 52 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost poskytující profesionální servis pronájmu vratných bedýnek pro zeleninu, ovoce či masné výrobky, hledáme nového kolegu na pozici HR Officer/ Administrator. Vaše náplň práce: Smyslem Vaší práce bude podpora HR týmu v rámci realizace, rozvoje a vedení oblasti lidských zdrojů přiděleného regionu, a to v oblastech: HR administrativa Vedení HR administrativy dle legislativních požadavků a interních předpisů, Řešení každodenních dotazů v HR oblasti ze strany zaměstnanců, Zodpovědnost za aktualizaci a přenos HR dat a zaměstnaneckých složek, pravidelný reporting, Komunikace s externími zpracovateli mezd, Práce s interními systémy firmy. Recruitment Zajištění efektivního náboru nových zaměstnanců blue collar pozic: inzerce, vedení pohovorů, spolupráce s externími PA, administrativní agenda... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY
Před 52 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpově... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 52 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 52 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností
Před 52 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou -znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komuni... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Juniorní administrativní pozice s AJ M/Ž
Před 52 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Budujeme českou odnož týmu Zákaznické podpory pro divizi LISI Automotive. Kolegové budou zaměstnanci české pobočky LISI, avšak funkčně budou podřízení francouzskému vedení Zákaznického servisu a logistiky. Našimi zákazníky jsou výrobní závody především z oblasti automotive. Jinými slovy, budete přes PC komunikovat s lidmi po celém světě. Jaké budou Vaše odpovědnosti? Zásoby na konsignačních skladech o Přijímat informace o pohybech zásob z konsignačního skladu od zákazníka (e-mailem, portálem) o Pro zákazníky bez portálu vystavit fakturu o Organizovat a účastnit se inventur zásob na konsignačním skladu u zákazníka Zákaznická databáze o Řešit požadavky týkající se zákaznické databáze pro všechny pobočky LISI AUTOMOTIVE o Komunikace se zástupci zákazníka (blokování a odblokování zákaznických účtů) o Udělování přístupu k informacím v souladu s pracovními ins... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Juniorní administrativní pozice s AJ M/Ž
Před 52 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Budujeme českou odnož týmu Zákaznické podpory pro divizi LISI Automotive. Kolegové budou zaměstnanci české pobočky LISI, avšak funkčně budou podřízení francouzskému vedení Zákaznického servisu a logistiky. Našimi zákazníky jsou výrobní závody především z oblasti automotive. Jinými slovy, budete přes PC komunikovat s lidmi po celém světě. Jaké budou Vaše odpovědnosti? Zásoby na konsignačních skladech o Přijímat informace o pohybech zásob z konsignačního skladu od zákazníka (e-mailem, portálem) o Pro zákazníky bez portálu vystavit fakturu o Organizovat a účastnit se inventur zásob na konsignačním skladu u zákazníka Zákaznická databáze o Řešit požadavky týkající se zákaznické databáze pro všechny pobočky LISI AUTOMOTIVE o Komunikace se zástupci zákazníka (blokování a odblokování zákaznických účtů) o Udělování přístupu k informacím v souladu s pracovními ins... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ŠKOLSTVÍ A PŘÍSPĚVKOVÝCH ORGANIZACÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 52 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.11.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Řízení, metodické vedení a rozvíjení činností na oddělení školství a příspěvkových organizací. Min. Bakalářské vzdělání nejlépe v oboru školství nebo ekonomiky, orientace v související legislativě, zejména v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
úředník/úřednice na úseku investic a správy realit odboru majetkového
Před 52 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problematice BIM (Building Information Modeling) o z... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
úředník/úřednice na úseku investic a správy realit odboru majetkového
Před 52 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problematice BIM (Building Information Modeling) o z... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce