Vedoucí odboru úvěrů a řízení rizik
Podobné inzeráty

Referent/ka Odboru územního plánování
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí odboru - údržba majetku a zeleně města
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Nástup dle dohody. Náplň práce: - vedení týmu zaměstnanců při péči o veřejný prostor, údržby majetku a zeleně města Pardubic - řízení prací s nejmodernější komunální technikou a vybavením Nabízíme: - stabilní zaměstnání, pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - vý... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí odboru investic a dotací (M/Ž)
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní náplň: koordinace přípravy a realizace investic a oprav města, zpracování investičních záměrů, koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy, koordinace činností souvisejících s podáváním žádostí o dotace, přijímáním dotací a s plněním závazků vzniklých přijetím dotace a závěrečným vyhodnocením čerpání podpory, příprava návrhu investičního rozpočtu města, příprava příloh k rozpočtu města a rozpočtovému výhledu specifikujících dílčí rozpočtové položky pro investice, opravy, projekty investiční, projekty neinvestiční a dotační management, koordinace přípravy a provádění všech typů zadávacích řízení podle zákona o veřejnýc... (více v detailu)
Neuvedeno

Referenti vodohospodářského plánování
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Do odboru vodohospodářského plánování hledáme zaměstnance na pozici: REFERENT VODOHOSPODÁŘSKÉHO PLÁNOVÁNÍ Hledáme proaktivního a inovativního kolegu, který efektivně využije své analytické schopnosti a odborné vodohospodářské znalosti pro strategické plánování v oblasti vod. Požadavky: - SŠ/VŠ stavebního, vodohospodářského zaměření, chemie vody, environmentálního zaměření - základní orientace v chemismu vod - základní znalosti legislativy vod z hlediska plánování v oblasti vod - pokročilá znalost práce s PC, včetně programů MS Excel a MS Word - aktivní znalost nástrojů GIS (QGIS, ArcGIS) je nezbytností - základní znalost alespoň jednoho cizího jazyka (němčina nebo angličtina) - ŘP sk. B (aktivní řidič) - schopnost spolupráce v týmu a proaktivního přístupu k řešení úkolů - schopnost efektivní komunikace uvnitř i vně firmy - nástup možný nejdříve 1. srpna 2025 nebo dle dohody. Popis pracovní činnosti: - příprava mapových podkladů pro Plán dílčího povodí - přípravy výstupů z monitoringu v... (více v detailu)
Neuvedeno

ŘEDITEL/-KA
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Přihlášku doručte nejpozději do 17.6.2025 do 10:00 hodin na adresu: Obecní úřad, Štáblovská 35, 747 56 Dolní Životice. Obálku označte: „KONKURZ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA DOLNÍ ŽIVOTICE, příspěvková organizace – NEOTVÍRAT“ Rada obce Dolní Životice vyhlašuje konkurzní řízení na obsazení pracovního místa ředitele/ředitelky ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA DOLNÍ ŽIVOTICE, příspěvková organizace Předpoklady: • odborná kvalifikace pro přímou pedagogickou činnost dle § 3 odst. 1 písm. b) zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů • plná svéprávnost (resp. způsobilost k právním úkonům) dle § 3 odst. 1 písm. a) zákona o pedagogických pracovnících • bezúhonnost dle § 3 odst. 1 písm. c) zákona o pedagogických pracovnících • zdravotní způsobilost dle § 3 odst. 1 písm. d) zákona o pedagogických pracovnících • délka praxe spočívající ve výkonu přímé pedagogické činnosti nebo v činnosti, pro kterou jsou potřebné znalosti stejného... (více v detailu)
Neuvedeno

Hasiči
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Děčín Požadavky: • občanství České Republiky • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru • trestní bezúhonnost • zdravotní, osobní a fyzická způsobilost - bude ověřeno v přijímacím řízení • řidičský průkaz skupiny C výhodou • bez stranické příslušnosti • vhodné i pro absolventy Hlavní náplň služební činnosti: • provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech • kontrola a údržba technických a věcných prostředků • provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy Nabízíme: • atraktivní a zajímavou práci v profesionálním sboru, jehož hlavním úkolem je chránit životy a zdraví obyvatel, životní prostředí, zvířata a majetek • stabilitu, jistotu a dlouhodobou perspektivu, stálý růst služebního příjmu • služební poměr, který je upraven zákonem č. 361/2003 SB. o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, v platném znění • směnný provoz (24 hodinové služby + 2 dny volna) • 6... (více v detailu)
Neuvedeno

VEDOUCÍ GASTROPROVOZU
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Co Vás na této pozici čeká: vedení celého týmu pobočky a být jeho součástí; být pravá ruka manažera; dohled nad provozem, který musí skvěle fungovat; zodpovědnost za kvalitu našich produktů a služeb; kontrola a objednávání surovin; plánování docházky zaměstnanců; spolupráce s pobočkami v jiných městech; jste v denní telefonické a emailové komunikaci s vedením; organizace a motivace týmu - chceme být nejlepší ve městě; školení nových zaměstnanců tak, aby se z nich stali profesionálové; trénink stávajících zaměstnanců a hodnocení jejich práce; odpovědnost při řešení reklamací a nestandardních událostí; kontroling a následný reporting vedení. Požadavky: zkušenosti z pizzerie na jakékoliv pozici velkou výh... (více v detailu)
Neuvedeno

vedoucí gastroprovozu (m/ž)
Před 43 dny
- AVIZO_CZ
Rozrůstající se síť poboček TURBO PIZZA hledá pro svou pobočku vedoucího provozu Co vás jako Provozního vedoucího v práci čeká? vedení celého týmu pobočky a být jeho součástí být pravá ruka manažera dohled nad provozem, který musí skvěle fungovat zodpovědnost za kvalitu našich produktů a služeb kontrola a objednávání surovin plánování docházky zaměstnanců spolupráce s pobočkami v jiných městech jste v denní telefonické a emailové komunikaci s vedením organizace a motivace týmu - chceme být nejlepší ve městě školení nových zaměstnanců tak, aby se z nich stali profesionálové trénink stávajících zaměstnanců a hodnocení jejich práce odpovědnost při řešení reklamací a nestandardních událostí kontroling a následný reporting vedení Co požadujeme od vás? zkušenosti z pizzerie na jakékol... (více v detailu)
Neuvedeno

hasič - strojní služba (m/ž)
Před 43 dny
- AVIZO_CZ
Nabídka volných míst ve služebním poměru Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ - STROJNÍ SLUŽBA. Požadavky:občanství České republiky, minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru,trestní bezúhonnost,zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost,řidičský průkaz skupiny C výhodou,věk 21 let,vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech,řízení a obsluha mobilní požární techniky při požárech, živelních pohromách a dalších mimořádných událostech,kontrola provozuschopnosti požární techniky a věcných prostředků požární ochrany,údržba a oprava požární techniky a věcných prostředků požární ochrany, výkon hospodářských prací v objektu požární stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby,provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme:zajímavou práci v profesionálním hasičském záchranném sboru, jehož hlavním úko... (více v detailu)
Neuvedeno

hasič(m/ž)
Před 43 dny
- AVIZO_CZ
Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ Místo služebního působiště: všechny okresy Ústeckého kraje Požadavky:občanství České republiky, minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru,trestní bezúhonnost,zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost,vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech, kontrola a údržba věcných prostředků požární ochrany, práce při údržbě a opravách požární techniky, pomoc strojní službě při kontrole kompletnosti a funkčnosti vybavení požární techniky věcnými prostředky požární ochrany, výkon hospodářských prací v objektu hasičské stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby, provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme zajímavou práci v profesionálním hasičském záchranném sboru, jehož hlavním úkolem je chránit životy a zdraví obyvatel, životní prostředí, zvířata a majetek pře... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 285 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Ekonom/ekonomka školy
Před 403 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 453 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Vedoucí skladu MTZ
Před 394 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: Stručná charakteristika místa: Organizace činností ve skladu MTZ ,manipulace s materiálem (příjem a výdej materiálu) ,tvorba dokladů souvisejících s příjmem, skladováním a výdejem materiálu a ostatní evidence, práce v souladu se systémem HACCP. Speciální požadavky - znalosti : NJ -... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Noční Recepční
Před 1168 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
MVP: Milevská 1695/7, 140 63 Praha 4 Kontakt: barbora.jelinkova@panoramahotelprague.com Jaká bude Váše pracovní noc: o Zajišťování služeb Front Desk v souladu se standardy hotelu. o Noční směny (22:00- 6:00). o Check-in a check-out, vyúčtování služeb a zboží hostů. o Hotovostní a bezhotovostní operace na recepci. o Zodpovídání telefonních hovorů, vyřizování vzkazů klientům a spolupracovníkům. o Evidence a aktualizace veškerých údajů v hotelovém programu Opera. o Evidence všech požadavků a přání hostů a zajištění jejich splnění v požadované kvalitě. Co by měl mít náš nový kolega/kolegyně: o Úsměv. o Pokročilou znalost AJ (denní využití), další jazyk výhodou. o Předchozí praxi na obdobné pozici výhodou. o Ochotu pracovat ve všední dny a občas i o víkendu. o Příjemné vystupování a p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

SAP Technical Architect
Před 548 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Košťálová Kateřina, e-mail: katerina.kostalova@ab-inbev.com plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, SAP, analytické a technické dovednosti podmínkou, zkušenosti s kloudovým prostředím v mezinárodní společnosti, komunikační dovednosti, silné organizační schopnosti, zkušenosti ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Senior Program Manager
Před 792 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontaktní osoba: Mikšovský Juraj, e-mail: Juraj.Miksovsky@GenDigital.com 1.kontakt: e-mailem 1) Vypracovat a realizovat projektové plány v souladu s obchodními cíli a strategiemi / 2) Koordinovat a řídit projektové činnosti napříč různými týmy a zúčastněnými stranami / 3) Spolupracovat se zúčastněnými stranami napříč jednotlivými funkcemi a odděleními s cílem zajistit efektivní komunikaci, spolupráci a sladění napříč organizací 4) Úzce spolupracovat s členy projektového týmu, abyste porozumněli jejich potřebám, obavám a nápadům, a podle potřeby je zapracovat do plánů programu a projektu 5) Zajišťovat dodržování časového har... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Referent technické podpory
Před 631 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň: Technická podpora pro obráběcí stroje českým a zahraničním zákazníkům. Telefonická a písemná komunikace s českými a zahraničními zákazníky ohledně požadovaného poradenství. Přenášení poznatků z komunikace se zákazníky do firmy a z firmy k zákazníkům. Přijímání požadavků od zákazníků, evidence požadavků do systému TASKPOOL s vytipováním potřebných ND a určením způsobu opravy a následné předání příslušným referentům. Požadavky: AJ na výborné úrovni NJ, RJ výhodou Uživatelská znalost práce na PC -Word, Excel, MS Office Komu... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 518 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 465 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Odborní účetní všeobecní
Před 578 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kavková Markéta, e-mail: marketa.kavkova@ibs-sro.com Popis pozice Senior Accountant MAM / vítána zkušenost:Provádění různých činnosti v rámci procesů Record-to-Report v souladu s US GAAP, firemní politikou a s ohledem na místní zákonné požadavky přidělených evropských zemí, přesné a včasné podávání zpráv na konci měsíce a dodržení všech firemních termínů. Koordinace vešk... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 454 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

referent/ka odboru životního prostředí
Před 333 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavek - VŠ/VOŠ vzdělání se zaměřením na ochranu životního, ochranu přírody a krajiny, ochranu vod, lesní hospodářství Veškeré podklady, které je potřeba k účasti na VŘ doložit, jsou uvedeny na www.hodonin.eu - napravo ve sloupci - nabídka zaměstnání. Náplň práce: výkon přenesené působnosti státní správy na úřadu obce s rozšířenou působností, a to podle zákona o ochraně př... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

HSEQ Manažer (OD 80.000 Kč)
Před 525 dny
- ANNONCE
Hledáme kvalifikovaného a motivovaného jednotlivce na pozici HSEQ Manažera. Tato klíčová role zahrnuje řízení, monitorování a zlepšování výkonnosti v oblasti zdraví, bezpečnosti, životního prostředí a kvality (HSEQ) ve společnosti. Pokud jste otevřený nové pracovní výzvě, tak mi zašlete svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu!
Hledáme kolegu na pozici:
HSEQ Manažer (OD 80.000 Kč) Vypracování, implementace a správa politiky... (více v detailu)
Neuvedeno

Finanční poradce specialisté (Corporate Reporting Manager
Před 264 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Hlavního města Prahy, Praha, Nové Město, 110 00 Náplň práce zahrnuje zejména: řízení oddělení firemního reportingu a asistence Deputy Finance General DIrector při plnění nejrůznějších úkolů v rámci finanční funkce, podílení se na stanovování finančních cílů, vytváření a realizace strategií za účelem jejich dosažení, prověřování finančních dokumentů společnosti, zpracovávání analytických zpráv, příprava a reporting dokumentů dle požadavků mateřské společnosti, podílení se na tvorbě a aktualizaci finanční pol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce