IT ADMINISTRÁTOR (45-55.000 Kč)

Před 386 dny - ANNONCE
Máte již nějaké zkušenosti jako IT administrator? Správa OS Windows, datových úložišť, síťových služeb a dalších sytému je pro vás běžnou rutinou? Pak hledáme právě Vás! Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: IT ADMINISTRÁTOR (45-55.000 Kč) Správa MS W... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

System Administrator
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Vaše povinnosti: o Správa uživatelů systémů RACF, Linux a IMS o Správa uživatelských účtů a hesel interních a externích zákazníků o Definování a udržování bezpečnostních profilů o Sestavování a revize zpráv o zabezpečení systému o Udržování procesů shody zabezpečení pomocí systému správy identit (IIQ) o Údržba digitálních certifikátů o Správa zabezpečení cloudu Váš profil: o Vysokoškolské vzdělání v oboru IT nebo srovnatelná kvalifikace a předchozí zkušenosti z IT zázemí o Zkušenosti se systémem z/OS (vč. TSO, ISPF, R... (více v detailu)
Neuvedeno
IT Data & Analytics Specialist
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Orságová Miriam, e-mail: EYhlasenky@cz.ey.com Požadujeme: zkušenosti s analytickým data modellingem a architekturou, dobrou znalost SAP HANA/EW nebo rovnocenného nástroje SQL data modellingu a SAP SAC, zkušenost s SAP Datasphere, SAP BW and Planning výhodou,zkušenost... (více v detailu)
Neuvedeno
Virtuální sídlo pro OSVČ / firmy od 1 188 Kč / rok
Před 2 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Hledáte sídlo pro své podnikání? Nemáte vlastní kancelář nebo se vám nevyplatí platit drahý nájem? 🏢 Virtuální sídlo již od 1 188 Kč/rok! 📍 Lokalita podle vašeho výběru: ✅ Praha ✅ Brno ✅ Ostrava ✅ Karlovy Vary 📩 Vše vyřídíte online – rychle a bez starostí! Potřebnou dokumentaci vám dodáme do 24 hodin od úhrady. ---------... (více v detailu)
Hlavní město Praha
7 777
 Kč
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
PROGRAMÁTOR/KA IS/K2 (JUNIOR/SENIOR) - DELPHI, SQL, ERP
Před 5 dny - AVIZO_CZ
KO: Anna Adámková, tel.: 734 112 500, email: kariera@stoklasa.cz. Nabídky zasílejte na uvedený e-mail. Do našeho týmu hledáme programátora, který se bude věnovat programovým úpravám našeho informačního systému K2. Tahle pozice je ideální pro někoho, kdo už má zkušenost s programováním a je ochoten se naučit pracovat v K2 prostředí. Tvou hlavní náplní práce bude vývoj a úpravy K2 Skriptu a AM sestav, přičemž se zapojíš i do menší správy systému. NÁPLŇ PRÁCE: - programové úpravy informačního systému K2 (Delphi / Pascal) - práce s databázemi MS SQL (dotazy, optimalizace) - spolupráce s analytikem IS na návrhu řešení - minoritně správa IS K2 a jeho konfigurace - podíl na technickém rozvoji a optimalizaci systému POŽADUJEME: - zkušenost s programováním (ideálně Delphi / Pascal, ale pokud máš jiný jazyk, nevadí - zaškolíme) - základní znalost SQL (MS SQL výhodou) - analytické a kritické myšlení - pochopení kompl... (více v detailu)
Neuvedeno
Programátor/ka
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Třemošnice Náplň práce Implementace systému pro Technickou Přípravu Výroby Podpora při implementaci a instalaci Požadujeme: Znalost programování v jazyku MS SQL Kreativní myšlení a schopnost analyzovat a nalézat řešení problému oSchopnost zorientovat se v základní problematice strojírenských procesů a dívat se na produkt pohledem uživatele Schopnost a ochota pracovat v dynamicky se měnícím prostředí, agilně přizpůsobovat postupy a metody své práce měnící se situaci a prioritám, při udržení kvality vý... (více v detailu)
Neuvedeno
technolog výroby M/Ž
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Jsme menší až střední, ale dynamická výrobní firma, kde se věci hýbou dopředu. Zaměřujeme se na komplexní strojírenskou výrobu od kusové po sériovou, včetně vývoje a vzorkování. Pracujeme pro špičkové zákazníky v zajímavých oborech, máme moderní technologie (robotické svařování, profilový a plochý laser, práškové lakování, ruční svařování a montáže, 3D tisk) a díky nedávnému spojení se silným investorem máme velké plány do budoucna. Hledáme technologa výroby, který chce vidět výsledky své práce, mít pestrou agendu a být součástí týmu, kde na lidech záleží. Co Vás čeká? ? Tvorba cenových kalkulací - budete klíčovým hráčem při nacenění projektů ? Technologická příprava výroby - od pracovních postupů až po výrobní dokumentaci ? Spolupráce na optimalizaci výroby - hledáme cesty, jak věci dělat lépe ? Práce s informačním systémem - podklady pro nákup materiálu a výrobu Co nabízíme: ? Rozmanitou práci, která má smysl - vidíte výsledek ? Stabilní zázemí donedávna ... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA SPLŇUJE: - středoškolské vzdělání v oboru - bezúhonnost - praxi v dané oblasti - výhodou znalost programu ESO9, není podmínkou - znalost účetních a daňových zákonů ČR, problematiky DPH - znalost MS OFFICE, internet - schopnost samostatně pracovat - časová flexibilita, příjemné vystupování - profesionální a komunikativní jednání - zodpovědnost, samostatnost, vstřícnost a ochota. CO BUDE MJ. NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE: - tvorba platebních příkazů, komunikace s bankou - zpracování přijatých a vydaných faktur - tvorba dohadných položek, nákladů a výnosů příštích období - správa dodavatelského salda a zálohových plateb - účtování bankovních výpisů, pokl... (více v detailu)
Neuvedeno
LOGISTIK / PROVOZNÍ TECHNIK (m/ž)
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Společnost DIMATEX se zabývá recyklací textilu a výrobou čisticích hadrů. Náplň práce: řízení 3 posádek dodávek, logistika, znalost skladového hospodářství (kontejnery v Libereckém kraji), správa vozového parku, strojů, fakturace, objednávky, reporting, prodej čisticích hadrů, manuální výpomoc na provoze v případě potřeby (manipulace s 10 kg - 25 kg balíky textilu, řízení dodávky, řízení VZV a nakládání nástaveb). Požadujeme: pečlivost, komunikativnost, samostatnost, dobrá znalost MS Excel, NJ + PJ výhodou, zkušenost v oblasti provozu výrobní společnosti, ŘP sk. B, VZV výhodou. Pracovní... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNICKÝ SPECIALISTA / TECHNICKÁ SPECIALISTKA obchodního oddělení
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou (po 1 roce), flexibilní pracovní doba. Nástup možný ihned. Co budete dělat: vytvářet a aktualizovat technologické a pracovní postupy; spolupracovat na vývoji a zavádění nových výrobků nebo jejich vylepšení; podílet se na optimalizaci a zlepšování výrobních procesů; spravovat výkresovou dokumentaci; komunikovat a pečovat o naše velkoobchodní i maloobchodní zákazníky, poskytovat jim potřebnou technickou podporu a poradenství v oblasti stínicí techniky; konzultovat se zákazníkem nestandardní objednávky a jejich možná technická řešení; vyřizovat poptávky a zpracovávat cenové nabídky; vyřizovat a evidovat reklamace i připomínky zákazníků, navrhovat nápravná opatření a podílet se na jejich realizaci; spolupracovat na dalších činnostech obchodního oddělení a výroby. Požadavky:... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 16 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
IT služby - Opravy notebooku a PC, sestavení pc
Před 21 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
Nabízím opravu počítače a notebooku, údržbu - zrychlení, čištění a případnou pomoc a stavbu PC. Chci totiž, aby si každý mohl dovolit cenově dostupný IT servis i v menších městech a na venkově. Vím totiž, jak otravné může být, když se něco pokazí. **Pro první zájemce nabízím slevu!** * Co všechno pro Vás můžu udělat * ✅Opravit notebook, počítač, mobil, nebo třeba i herní konzoli ✅Vytvořit moderní web na míru ✅Sestavit PC podle Vašich představ ✅A poradím s čímkoliv z IT světa Přesněji: - Odvirování a zrychlení PC - Instalace/reinstalace Windows (včetně ovladačů, nastavení, testu) - Instalace programů pro základní používání - Aktualizace... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
IT správa Brno | Admininistrace serverů a sítí
Poskytuji profesionální IT služby a správu serverů v Brně a okolí. Nabízím komplexní outsourcing IT infrastruktury včetně: Správa Linux a Windows serverů Cloudová řešení a... (více v detailu)
Neuvedeno
Junior OBCHODNÍK Německo
Před 44 dny - Jihočeský kraj - HYPERINZERCE
Pro naši neustále se rozvíjející společnost se sídlem v Českých Budějovicích potřebujeme nového obchodníka pro oblast Německa, především pak regionu Bavorska. Zajímá Vás, jak bude vypadat Vaše nová práce? Váš den v Bohemia Works Montagen Management: • Vyhledávání nových zákazníků, ale také péče o ty stávající. Navrhování konkrétních řešení dle požadavků zákazníka, hledání možností, jak zefektivnit práci. • Řízení obchodních procesů • Prezentace produktů a novinek z našeho portfolia • Uzavírání obchodních dohod a dohled nad jejich naplňováním • Sledování vývoje trhu a identifikace nových příležitostí • vedení obchodních jednání • příprava cenových nabídek • dohled nad realizací obchodních případů včetně správy pohledávek • služební cesty do zahraničí služebním vozidlem, které budete mít k dispozici Jak si představujeme n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
IT SPECIALISTA PRO DISPEČERSKÁ ŘEŠENÍ (45-55.000 Kč)
Před 61 dny - ANNONCE
Máte zkušenosti oživením, provozem a údržbou komunikačních systémů? Zajímají Vás komunikační systémy se zaměřením na dispečerská řešení? Chcete pracovat na zajímavých projektech spolu s vývojáři, techniky a projektovými manažery? Pak je tato pozice právě pro Vás. Stabilní společnost poskytuj... (více v detailu)
Neuvedeno
PR A SOCIAL MEDIA KREATIVEC (45. - 55.000 KČ)
Před 72 dny - ANNONCE
Chcete být součástí dynamického týmu, který formuje veřejné mínění, buduje značky a vytváří kreativní marketingové kampaně? Pokud máte vášeň pro PR, správu sociálních sítí a moderní marketingové strategie, hledáme právě vás! PR – plánování a realizace komunikačních strategií, tvorba tiskových zpráv a bud... (více v detailu)
Neuvedeno
TALENT NA MARKETINGOVOU KOMUNIKACI (AŽ 55 000 Kč)
Před 72 dny - ANNONCE
Hledáte práci v SUPER týmu, který přináší nové marketingové nápady? Pokud máte nadšení pro PR, správu sociálních sítí a moderní marketingové techniky, zašlete nám svůj životopis - možná hledáme právě VÁS! Realizace marketingové strategie společnosti... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (80. - 100.000 KČ)
Před 72 dny - ANNONCE
Jste vytrvalí, rádi pracujete v dobře organizovaném systému a pořádek je pro Vás samozřejmostí? Máte zkušenosti jako hlavní účetní v prostředí výrobní společnosti? Angličtina Vám nedělá žádné potíže a zvládáte plynulou komunikaci? Hledáme přeborníka, jste to Vy? Aktivní komunikace se zákazníky, externími partnery a interními odděleními, Hlavní role v podpoře zaměstnanců a zákazníků ve fina... (více v detailu)
Neuvedeno
IT hodinový manžel Cheb
Před 77 dny - Karlovarský kraj - HYPERINZERCE
IT pomoc pro domácnosti a malé firmy v okrese Cheb s osobním přístupem! Přeinstalace Windows, nastavení Wi-Fi, záloha dat i š... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
IT hodinový manžel Cheb
Před 77 dny - Karlovarský kraj - SBAZAR
IT pomoc pro domácnosti a malé firmy v okrese Cheb s osobním přístupem! Přeinstalace Windows, nastavení Wi-Fi, záloha dat i ... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Juniorní C# vývojář (okres Brezno - SK) (40 - 63.000 Kč)
Před 292 dny - ANNONCE
K našemu slovenskému partnerovi hladáme juniorního vývojáře, který bude pod vedením seniorního kolegy, pracovat na vývoji našeho informačního systému. Náplň práce: Spolu se seniorním mentorem budete vyvíjet a zlepšovat náš ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 173 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 225 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce