Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže

Před 287 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění; poskytování účelových finančních prostředků v přenesené působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař/ka, technik/čka)
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař, technik) na dobu neurčitou Popis pozice: •Posuzování a schvalování odborné způsobilosti k řízení silničních motorových vozidel, •posuzování technické způsobilosti vozidel, •zabezpečování zkoušek odborné způsobilosti žadatelů o řidičská oprávnění a další. Požadavky: •Min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, •věk min. 25 let, •znalost zákonů v oboru a ve státní správě vítána (důraz na z. č. 500/2004 Sb., z. č. 361/2000 Sb.,z. č. 247/2000 Sb.), •řidičské oprávnění v držení nejméně pěti let pro skupiny AM, A1, A2, A, B, C, C+E, T, D – vítána, •znalost práce na PC, •morální bezúhonnost, •samostatnost, komunikativnost, flexibilita, •schopnost jednat s lidmi, •zkouška ZOZ vítána, jinak nutnost absolvování do 18 měsíců po nástupu. Předpoklady: •Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým p... (více v detailu)
Vedoucí Oddělení komunálních služeb
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Vedoucí Oddělení komunálních služeb Odboru správy majetku a komunálních služeb Popis pracovní pozice: •Vedení týmu pracovníků v rámci úklidu a údržby venkovních prostor města, •zajišťování a odpovědnost za údržbu veřejného prostranství, komunikací (včetně zimní údržby), technického vybavení a dalších činností, •zajišťování technického zázemí akcí pořádaných městem. Požadavky: •Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích), •dobrá uživatelská znalost práce s PC, •řidičský průkaz sk. B, •morální bezúhonnost, •organizační a řídící schopnosti podmínkou, •komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita, důslednost. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách ... (více v detailu)
Referentka / referent bytového a nebytového fondu v odboru správy bytového fondu a nemovitostí
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování komplexní správy nebytového fondu města v souladu s platnými právními předpisy a vnitřními předpisy města. Zajišťování údržby úřadoven a dětského dopravního hřiště, včetně posouzení nutného rozsahu a objemu prací. Zajišťování údržby dodavatelským způsobem nebo prostřednictvím městské údržby, včetně kontroly kvality provedených prací a odpovědnosti za fakturaci. Organizace výběrových řízení na akce provozního charakteru v rámci správy majetku. Vedení agendy energetického managmentu města (monitoring energie, sledování spotřeby). Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 29 120 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle ... (více v detailu)
Úředník/úřednice sociálně právní ochrany dětí
Charakteristika pracovní pozice: - výkon státní správy na úseku sociálně-právní ochrany dětí - specializace: kurátor pro mládež a terénní sociální práce Požadavky: - vysokoškolské vzdělání dle § 110 zák. číslo 108/2006 Sb. o sociálních službách získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu nebo vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost - vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu - ochota celoživotního vzdělávání - spolehlivost a časová flexibilita - praxe v sociální oblasti ve veřejné správě - výhodou - z... (více v detailu)
mediální asistent(ka) v odboru podpory podnikání, inovací a transformace
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná míst... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Finančního odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka stavebního odboru
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: 315 650 346, e-mail: sarka.matejckova@neratovice.cz Více na stránkách města Neratovice - volná pracovní místa. Charakteristika pracovní pozice: Zajištění výkonu obecního stavebního úřadu na úseku stavebního řádu Požadavky: 1/ Kvalifikační požadavky a praxe dle § 34a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: - vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo - vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - autorizovaný architekt s autorizací pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik s autorizací pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce a ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka Oddělení správy obecních nemovitostí Odboru místního
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti a příjemné vystupování, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: správa obecních nemovitostí a vedení bytové agendy, komunikace s nájemníky a veřejností, přejímání a pře... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/referentka Oddělení správy obecních nemovitostí Odboru místního
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Práce vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti a příjemné vystupování, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: správa obecních nemovitostí a vedení bytové agendy, komunikace s nájemníky a veř... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru SVZ - pracovník/ pracovnice oddělení sociálně právní ochrany dětí / kolizní opatr
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: 315 650 469, e-mail: eva.horakova@neratovice.cz Více na stránkách města Neratovice - volná pracovní místa. Charakteristika pracovní pozice: výkon sociálně právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb. v platném znění nebo kolizního opatrovnictví dle absolvovaného vzdělání. Požadavky: 1/ Odborné vzdělání: V případě výkonu SPOD je nutné vzdělání dle §10 zák. 108/2006 Sb. - VOŠ/VŠ zaměřené na sociální práci. V případě výkonu kolizního opatrovnictví je nutné VŠ vzdělání min. úroveň Bc. 2/ Odborná praxe: praxe v oboru vítána 3/ Datum nástupu: 1.6.2025 nebo dle dohody, pracovní poměr na dobu neurčitou 4/ Další požadavky: znalost práce na PC, zkušenosti z oblasti sociálně právní ochrany dětí výhodou, řidičský průkaz sk. B výhodou, schopnost flexibilně řešit problémy atd. 5/ Termín podání přihlášky: do 10.5.2025 poštou na adresu Městský úřad Neratovice, Kojetická 1028, PSČ 277 11, nebo na podat... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
Obsluha linky na výrobu plastových trubek
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Nástup možný dle domluvy, smlouva na dobu určitou PRACOVIŠTĚ Tlumačov - Náplň práce: Proběhne zaškolení na pozici operátora ve výrobě - obsluha výrobní linky na výrobu plastových trubek a profilů. Součástí pozice je zásobování a doplňování vstupních materiálů do výrobní linky a další práce v souladu s interními směrnicemi. - Požadujeme: zkušenosti v plastikářské výrobě jsou výhodou, ochotu pracovat v nepřetržitém provoze v blocích: 2x ranní, 2x noční, 4 dny volna, R směna 6:00-18:00, N směna 18:00-6:00 hod., samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a ochotu učit se novým věcem - Nabízíme: práci na HPP s osobním přístupem nadřízených, stravenkový paušál, motivační osobní ohodnocení, pracovní smlouva na dobu ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka Odboru sociálního, Úsek sociální právní ochrany dětí
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Stanovené podmínky: odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle ustanovení § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti, příjemné vystupování, psychická odolnost, samostatnost, vysoká flexibilita, trpělivost, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: zajišťování odborných činností na úseku sociálně-právní ochrany dětí vyplývajících ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka majetku
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Městys Jedovnice hledá zaměstnance/zaměstnankyni na pracovní pozici referent/ka majetku. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky a dosáhla: - věku 18 let - je způsobilá k právním úkonům - je bezúhonná - ovládá jednací jazyk Požadované kvalifikační předpoklady: - střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického směru - nebo vyšší odborné vzdělání právní směru Další předpoklady: - právní povědomí v oblasti smluv - praxe v ekonomické činnosti - orientace v činnostech obce výhodou - znalost práce na PC - řidičský průkaz skupiny B a praxe v řízení vozidla - komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi - spolehlivost, pečlivost, vstřícnost, ochota - časová flexibilita Hlavní náplň pracovní pozice: - zveřejňování záměrů městyse pronajmout nebo prodat nemovitý majetek - připravování nájemních smluv, ostatních smluv souvisejících s majetkem městyse, jejich změn a dodatků - vedení účetní evidence nehmotného a hmotného majetku městyse - ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka Odboru občansko správního, Úsek matrik
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16. Výběrové řízení:zaslat písemnou přihlášku do vývěrového řízení. Práce v režimu pružné pracovní doby. Možnost práce i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Stanovené podmínky vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, komunikační schopnosti (formulace textů, znalost českého pravopisu), znalost legislativy státoobčanské a matriční agendy, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), psychická odolnost, samostatnost, trpělivost a pečlivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a příjemné vystupování. Pracovní náplň: komplexní výkon matriční agendy a státoobčanské agendy, vedení správního řízení na ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Přerov; vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § 9, 10 a 11 zákona o majetku č. 219/2000 Sb. Úřad příslušný hospodařit; příprava podkladů pro nakládání s majetkem státu; kontrola včasnosti, úplnosti a správnosti úhrady pohledávek a včasné provádění nezbytných úkonů k jejich vymožení; inventarizace majetku Požadavky: zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou; samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
hasič/hasička - strojní služba
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Nabídka volných míst ve služebním poměru Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ - STROJNÍ SLUŽBA Místo služebního působiště: všechny okresy Ústeckého kraje Požadavky občanství ČR. minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru, trestní bezúhonnost, zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost, řidičský průkaz skupiny C výhodou, věk 21 let vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti: provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech, řízení a obsluha mobilní požární techniky při požárech, živelních pohromách a dalších mimořádných událostech, kontrola provozuschopnosti požární techniky a věcných prostředků požární ochrany, údržba a oprava požární techniky a věcných prostředků požární ochrany, výkon hospodářských prací v objektu požární stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby, provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme : zajímavou práci v prof... (více v detailu)
Neuvedeno
hasič/hasička
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ Místo služebního působiště: všechny okresy Ústeckého kraje Požadavky: občanství ČR, minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru, trestní bezúhonnost, zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost, vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti: provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech, kontrola a údržba věcných prostředků požární ochrany, práce při údržbě a opravách požární techniky, pomoc strojní službě při kontrole kompletnosti a funkčnosti vybavení požární techniky věcnými prostředky požární ochrany, výkon hospodářských prací v objektu hasičské stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby, provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme zajímavou práci v profesionálním hasičském záchranném sboru, jehož hlavním úkolem je chránit životy a zdraví obyvatel, životní prostředí, zvířata a majetek před požáry... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční analytici
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Honzáková Jitka, e-mail: jitka.honzakova@ibs-sro.com " Ukončené VŠ vzdělání " Anglický jazyk slovem i písmem - aktivní znalost " Znalost dalších cizích jazyků výhodou " Výborné analytické schopnosti " Dovednosti v oblasti projektového řízení " Dobré komunikační schopnosti s vedením týmu " Povinnosti mohou zahrnovat následující a mohou být přiřazeny další povinnosti: " kontrola finančních nákladů společnosti " analýza nákladů a postupů " přípra... (více v detailu)
Neuvedeno
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Před 11 dny - AVIZO_CZ
TŘ z:28/4/2025 Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 11. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha 1) Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: - Zajišťování odborných a specializovaných agend na úseku sociálně právní ochrany dětí. Platové podmínky: - platová třída 11. - základní platový tarif od 33.280 Kč (zaručený plat), možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce. Nabízíme: - Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu. Jiné požadavky: - zdravotní a odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle § 110 odst. 4 zák... (více v detailu)
Neuvedeno
pozice - Referent stavebního úřadu 04 - průběžná výzva
Před 9 dny - AVIZO_CZ
popis činnosti pracovníka: výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s nimi souvisejícími výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního zákona Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, d) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a... (více v detailu)
Neuvedeno
prodejce zemědělské techniky (m/ž)
Před 9 dny - AVIZO_CZ
PRODEJCE ZEMĚDĚLSKÉ TECHNIKY- Co tato práce obnáší? Vyhledávání obchodních příležitostí ve svěřeném regionu (Rakovník a blízké okolí, Litoměřice a Roudnice nad Labem a okolí, Chomutov a blízké okolí), jednání se zákazníky Technická, cenová a formální příprava nabídek Sledování vývoje, trendů, novinek, konkurence v odvětví Spolupráce při marketingových aktivitách (účast na výstavách atd.) Práce s databází zákazníků Monitoring situace na trhu Požadujeme SŠ vzdělání technického nebo obchodního směru Praxe na obdobné obchodní pozici výhodou Orientace v oboru zemědělské techniky Aktivní, motivovanou osobnost s dobrými vyjednávacími a přesvědčovacími schopnostmi Obchodní uvažování, logické myšlení, dobrý všeobecný přehled Samostatnost, výborné sociální a komunikační dovednosti Dobrou znalost práce na PC (uživate... (více v detailu)
Neuvedeno
hasič(m/ž)
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ Místo služebního působiště: všechny okresy Ústeckého kraje Požadavky:občanství České republiky, minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru,trestní bezúhonnost,zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost,vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech, kontrola a údržba věcných prostředků požární ochrany, práce při údržbě a opravách požární techniky, pomoc strojní službě při kontrole kompletnosti a funkčnosti vybavení požární techniky věcnými prostředky požární ochrany, výkon hospodářských prací v objektu hasičské stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby, provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme zajímavou práci v profesionálním hasičském záchranném sboru, jehož hlavním úkolem je chránit životy a zdraví obyvatel, životní prostředí, zvířata a majetek pře... (více v detailu)
Neuvedeno
hasič - strojní služba (m/ž)
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Nabídka volných míst ve služebním poměru Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ - STROJNÍ SLUŽBA. Požadavky:občanství České republiky, minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru,trestní bezúhonnost,zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost,řidičský průkaz skupiny C výhodou,věk 21 let,vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech,řízení a obsluha mobilní požární techniky při požárech, živelních pohromách a dalších mimořádných událostech,kontrola provozuschopnosti požární techniky a věcných prostředků požární ochrany,údržba a oprava požární techniky a věcných prostředků požární ochrany, výkon hospodářských prací v objektu požární stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby,provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme:zajímavou práci v profesionálním hasičském záchranném sboru, jehož hlavním úko... (více v detailu)
Neuvedeno
Business Controller
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Tereza Dygrýnová, e-mail: Tereza.dygrynova.ext@siemens.com Náplň práce: " Budete nezávisle podporovat a radit zúčastněným stranám GBS ve vaší oblasti odpovědnosti ve všech finančních tématech. " Spoléháte se na úzké a kooperativní partnerství s vedoucími oddělení a zúčastněnými stranami a vytváříte smysluplné manažerské zprávy, abyste zajistili obchodní úspěch a podpořili nadcházející obchodní rozhodnutí svými obchodními znalostmi. " Budete se odílet na mezioborových iniciativách GBS pro další rozvoj a zavádění nových metod, procesů a postupů pro operativní a strategické účetnictví a controlling se zaměřením na inovace, digitalizaci a automatizaci. " Odpovědnost za nezávislé sledování nabídky a procesu ISA, jakož i účtování v souladu se všemi směrnicemi a pravidly, např. SRN, RIC, dodržováním předpisů a předpisy o převodních cenách. Požadavky na uchazeče: - vzdělání v oboru Business Administration nebo fi... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce