Administrativní podpora

Před 154 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Medicínské centrum Praha hledá studentku/a na dlouhodobější spolupráci na pozici administrativní podpory. Náplň práce: plnění úkolů zadaných manažerem (scanování, příprava dokumentace, evidence, skartace), komunika... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

inženýr kvality a technologie v textilním průmyslu
Před 4 dny - AVIZO_CZ
pozice: inženýr kvality a technologie v textilním průmyslu Nástup: ihned, Mzda: 40000,- až 52000,- Kč Kontakt: Procházková Marie, e-mail: marie.prochazkova@stvservice.cz Naše společnost se zabývá vývojem a výrobou vybavení pro extrémní podmínky. Vyrábíme batohy, vesty a další taktické vybavení pro armádu, policii a příslušníky dalších bezpečnostních složek. Vaším úkolem bude: " Příprava výrobních a technologických postupů " Spolupráce při tvorbě materiálových kalkulací a střihových šablon " Příprava návrhů na využití vhodných materiálů do výroby " Provádění vstupní kontroly kvality materiálů včetně laboratorního testování... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovníci (back offfice manager)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
administrativní pracovník v účetní kanceláři, velmi dobra´ znalost práce na PC, zejmena s kancela´rˇsky´m softwarem, znalost účetní problematiky, schopnost práce s technicky´m zarˇízením, znalost a... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ZAKÁZEK A LOGISTIKY
Před 8 dny - AVIZO_CZ
z:13/2/2025 Pracovní náplň: - Koordinace průběhu zakázek a jejich vyhodnocování, komunikace se zákazníky - Zajišťování kamionových přeprav, komunikace s dopravci - Vyhledávání nových dopravců pro budoucí spolupráci - Zodpovědnost za expedici výrobků a s tím spojená administrativa - Vystavování faktur tuzemských i zahraničních v systému SAP - Práce v systému SAP (možnost zaučení) - Příprava podkladů pro výrobu - Měsíční přehledy a výkazy v excelu - Další administrativní úkoly dle požadavků vedení společnosti. Požadavky na praxi, vzdělání, znalosti a schopnosti: - SŠ nebo VŠ vzdělání - Aktivní znalost NJ nebo AJ - Výborné organizační a komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Kolesnik Jevgenij Ing., e-mail: director@eurostudy.cz, Akceptujeme úplné střední všeobecné vzdělání i v zahraničí. Rozsah úkolů a popis pracovní činnosti: - příjem, zapisování, jednoduché vedení dokumentace, - příjem a odesílání korespondence, zajišťování dis... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 18 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: ŘP sk. B výhodou, znalost práce na PC (MS Office), příjemné vystupování, proaktivní přístup, týmový duch, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, administrativní činnost, komunikace se zákazníky, prodej služe... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní podpora Vašeho podnikání
Před 19 dny - HYPERINZERCE
Osvoboďte se od podnikatelských starostí. 💎 Svěřte je nám a soustřeďte se na to, co je pro Vás důležité! 💎 Poskytujeme komplexní podporu pro Vaše podnikání! Co pro Vás uděláme? 💎Založení firmy (s.r.o, v.o.s. apod.) 💎Založení spolku, SVJ, družstva 💎Likvidace firmy, spolku, družstva 💎Správa datové schránky 💎Virtuální sídlo (1 platba navždy) 💎Změny ve společnosti (sídlo, kapitál, jednatel, název, živnost aj.). 💎Komunikace s úřady (živnostenský, finanční, rejstříkový soud aj.) 💎Profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno
Dispečer/ka dopravy MKD
Před 195 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - práce v prosperující společnost - příprava plánu práce řidičů kamionové dopravy - komunikace s řidiči - komunikace se zákazníky - objednávání přeprav - zpracování prvotní evidence Požadujeme: - úplné středoškolské vzdělání zakončené maturitou - praxe v oblasti řízení dopravy výhodou - není podmínkou - or... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Global OT Infrastructure Architect
Před 1052 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Role Úkol / Odpovědnost Zajištění podpory infrastruktury OT Podnikové potřeby k analýze nových a stávajících požadavků infrastruktury OT aplikací na identifikaci potřeby změn a vývoje. Zajišťuje, aby infrastruktura fungovala optimálně, a analyzujte obchodní požadavky Identifikace potřeb nového hardwaru, operačních systémů nebo řešení konektivity. Doporučuje alternativní technologie nebo vylepšení pro vylepšení stávajících systémů OT. Zajišťuje správnou dokumentaci systémů OT Automation podle požadavků OT Odpovídá za udržování aktuálnosti po celý životní cyklus: -seznam všech aktiv OT (včetně jejich stavu a kritičnosti) -síťová architektura podle průmyslových modelů a bezpečnostních standardů -technická dokumentace v oblasti odpovědnosti (tj. seznam I/O, architektura systému atd.) Spravuje globální standardy OT Vede návrh automatizačního systému společně s místním týmem prosazováním používání globálních standardů OT. Eskaluje a rozhodujte, pokud dojde k jakémukoli porušení globálního st... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí technické podpory
Před 382 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která je jedním z předních světových distributorů v oblasti fotovoltaiky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Vedoucí technické podpory. NÁPLŇ PRÁCE: Vyřizování reklamačních procesů, komunikace se zákazníkem, Technická podpora a pomoc k prodávaným produktům, Komunikace s dodavateli (převážně v AJ), Hloubkové školení odběratelů/montážníků, Výjezdy na instalace – řešení reklamací a technických problémů (dle potřeby), Vedení menšího týmu, Školení na místě instalace. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
SPECIALISTA/-TKA DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE
Před 330 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
SPECIALISTA/-tka DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE - pracovní poměr na dobu URČITOU (zástup za rodičovskou dovolenou se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Poskytování poradenství v oblasti dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky. - Plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí. Kvalifikační a další požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - svéprávnost, bezúhon... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Před 189 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: zpracování objednávek, e-mailů, komunikace s dodavatelem, administrativní práce, příjem tel. hovorů (nejedná se o obvolávání klientů). Prac.doba 8:00-16:30 hod. Požadavky: základní znalost ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce
Před 355 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovnice na pozici manažerky v neziskové organizaci. Administrativní práce v oblasti dotací, řízení projektů, vyhledávání dotačních programů, jejich studium a uvedení do praxe, obsluha klientů, organizace jednání, tvorba prezentací Požadujeme: VŠ vzdělání, komunikativní schopnosti, schopnost p... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Obchodní ředitel/ka
Před 174 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost zaměřená na prototypování pro automotive a další oblasti průmyslu a služeb hledá zkušeného kolegu/kolegyni, jehož úkolem bude dále rozvíjet naše obchodní aktivity a dosahovat ambiciózních cílů. Využíváme nejmodernější metody 3D tisku (SLS Rapid Prototyping), jakož i standardní technologie obrábění a tváření. Náplň práce: - Zodpovědnost za plnění obchodních plánů. - Strategické plánování a realizace obchodní strategie společnosti. - Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a udržování vztahů s klíčovými zákazníky. - Analýza trhu, monitorování konkurence a identifikace nových trendů. - Spolupráce s ostatními odděleními společnosti pro zajištění efektivního fungování obchodu. Požad... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit
Před 227 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problemat... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK (M/Ž)
Před 206 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Komunikace s klienty, kteří poptávají úvěr, jedná se o nebankovní sektor. Úkolem je takovému klientovi zavolat, zjistit detaily jeho požadavku, získat potře... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Finanční poradce specialisté (Corporate Reporting Manager
Před 154 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Hlavního města Prahy, Praha, Nové Město, 110 00 Náplň práce zahrnuje zejména: řízení oddělení firemního reportingu a asistence Deputy Finance General DIrector při plnění nejrůznějších úkolů v rámci finanční funkce, podílení se na stanovování finančních cílů, vytváření a realizace strategií za účelem jejich dosažení, prověřování finančních dokumentů společnosti, zpracovávání analytických zpráv, příprava a reporting dokumentů dle požadavků mateřské společnosti, podílení se na tvorbě a aktualizaci finanční pol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 227 dny - ANNONCE
Naše společnost vznikla v roce 2004, máme za sebou historii obchodování s různým potravinářským zbožím. Posledních pár let se soustřeďujeme na velkoobchod s rafinovaným cukrem a slunečnicovým olejem. Díky našemu dlouhodobému působení na trhu jsme si vytvořili pevné obchodní vztahy přímo se samotnými výrobci a řadíme se mezi významné zástupce v obchodování s cukrem a slunečnicovým olejem. Pracujeme na mezinárodní úrovni Evropy a v rámci spolupráce zajišťujeme k našemu zboží i kamionovou dopravu. Nabízíme pozici administrativní pracovník ve společnosti Holding Brno-export s.r.o. se sídlem Příkop 4, budova international business centre (... (více v detailu)
Neuvedeno
udržbář/ka
Před 355 dny - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v prac. dny od 7:00 - 15:30 hodin. Náplň práce: - běžná údržba a drobné opravy v objektech CÚ pro JmK - opravy, údržba, montáž a demontáž zařízení v kancelářích a skladech (např. skladovací regály, nábytek). - obsluha kotelny v objektech Brno Traťová - plnění úkolů manuálního charakteru - manipulace s materiálem, MTZ, fyzická likvidace vyřazeného majetku, úkoly v oblasti autoprovozu (např. péče o akumulátory SMV,pneumatiky, převoz do servisu apod.) - údržba skladového areálu v Boskovicích včetně letní a zimní údržby venkovních prostor -běžný úklid a zimní údržba komunikací, přilehlých pozemků a par... (více v detailu)
Neuvedeno
asistentka, adminisstrativní pracovník
Před 218 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup možný dle dohody správa a aktualizace dokumentace a databází, komunikace s úřady a obchodními partnery, koordinace a plánování pracovního kalendáře, administrativní podpora ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 227 dny - ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 1033 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
výborné organizační a komunikační dovednosti - spolehlivost, samostatnost, diskrétnost - komunikace v ruském jazyce (angličtina výhodou) - bezúhonno... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovník / pracovnice
Před 1032 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplní pozice je administrativní práce v naší kanceláři, vyžadována je schopnost komunikace s korejskými kolegy jak zdejšími, tak ve společnostech v Korejské republice, se kterými spolupracujeme. Jazyky: korejština (plynně), angličtina (středně pokročilý/á), řidičský průkaz skupiny B... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 223 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 10.7.2024 Hledáme administrativní pracovnici. Požadujeme: - pracovní flexibilitu, řidičský průkaz, bezúhonnost Nabízíme: - nástupní plat 46 600,- Kč čistého, po zaučení bude plat navýšen - 13. a 14. p... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
technik jakosti
Před 418 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
-první kontakt se zaměstnavatelem: Vladislav Lukyanets,hr@as-composite.com, osobně na adrese Mezi stromy (hala č.11) Jinočany -náplň práce: vedení a rozvíjení týmu kontrolorů kvality ve výrobním závodě, organizace vstuní kontroly materiálů, kooperace s dodavateli týkající se kvality materiálů, vyřizování reklamací a kontrola plnění reklamací, stanovení požadavků na kvalitu nakupovaných materiálů a vypracování s nimi spojených specifikujících dokumentů,organizace kontroly kavlity výrobků v rámci vývojově-testovacích prací,organizace kontroly plnění seřizování strojů na všech úsecích výroby a kontrola kvality prvních následně vyhotovených výrobků,organizace provedení dílčí a finální kontroly kvality zhotovených výrobků, analýza příčin vzniku škod a výroby produkce neodpovídající kvality, zajištění opatření ke snížení p... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník - dispečer dopravy
Před 313 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Proseč NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce + dispečer dopravy POŽADAVKY: řidičské oprávnění sk. B ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: příspěvek... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce