Obchodní ředitel/ka

Před 222 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost zaměřená na prototypování pro automotive a další oblasti průmyslu a služeb hledá zkušeného kolegu/kolegyni, jehož úkolem bude dále rozvíjet naše obchodní aktivity a dosahovat ambiciózních cílů. Využíváme nejmodernější metody 3D tisku (SLS Rapid Prototyping), jakož i standardní technologie obrábění a tváření. Náplň práce: - Zodpovědnost za plnění obchodních plánů. - Strategické plánování a realizace obchodní strategie společnosti. - Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a udržování vztahů s klíčovými zákazníky. - Analýza trhu, monitorování konkurence a identifikace nových trendů. - Spolupráce s ostatními odděleními společnosti pro zajištění efektivního fungování obchodu. Požad... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Finanční ředitel/ka
Přidáno včera - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Plánování, reporting, treasury, cash flow forecasting, řízení pracovního kapitálu Identifikace a řízení finančních rizik Zastupování společnosti při jednání s bankami a investor... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupce
Požadujeme: o Minimálně 1 rok praxe na obdobné pozici; o Orientace v oblasti stavebnictví, ideálně dopravního stavitelství - výhodou; o Výborné komunikační a prezentační dovednosti; o Samostatnost, zodpovědnost a obchodní myšlení; o Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič); o Uživatelská znalost práce na PC (MS Office). Pracovní náplň: o Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a klientů; o Péče o stávající zákazníky a budování dlouhodobých vztahů; o Prezentace služeb a nabídek společnosti; o Zpracování obchodních nabídek a smluv; o Účast na obchodních jednáních a výběrových řízeních; o Sp... (více v detailu)
Hlavní účetní
Hledáme hlavní účetní (m/ž) do naší společnosti. Náplň práce: • Zodpovědnost za dodání kompletní účetní závěrky pro právnickou osobu v konsolidačním systému Volvo Group. Dodávka by měla být v souladu s příslušnými kapitolami FPP a dalšími pokyny (včetně místních GAAP) pro finanční výkaznictví. • Řízení každodenní kontroly a monitorování v rámci všech relevantních účetních procesů. • Zajištění vyplnění všech statutárních zpráv a zpráv o dodržování právních předpisů pro právnickou osobu. • Konsoliduje, reportuje a poskytuje měsíční a roční uzávěrku výsledků právnické osoby. • Koordinuje audity pro právnickou osobu. • Zajišťuje soulad s cíli vnitřní kontroly, místními GAAP a finančními zásadami a postupy. • Řídí proces měsíční uzávěrky, výkaznictví systému konsolidace podniku a přípravu na roční audit. • Neustále zvyšujte efektivitu všech procesů souvisejících s účetnictvím. • Je profesionálním obchodním partnerem pro interní i externí zainteresované strany.... (více v detailu)
Obchodní zástupce pro Česko (m/ž)
Náplň práce • péče o stávající zákazníky • akvizice nových zákazníků Požadujeme • aktivní přístup ke svěřeným úkolům • samostatnost, zodpovědnost, loajálnost • uživatelskou znalost práce na PC • řidičský průkaz sk. B Nabízíme • 4 denní pracovní týden • až 5 týdnů dovolené • zázemí velké stabilní společnosti • zaměstnání na hlavní pracovní poměr • smlouva na dobu neurčitou • závodn... (více v detailu)
Obchodní zástupce
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Velkoobchod s profesionální vlasovou kosmetikou hledá zaměstnance na pozici obchodního zástupce pro region Brno a okolí. Jedná se o hlavní pracovní poměr. Tvým úkolem bude hledání nových klientů, zadávání objednávek, prezentace společnosti. Jsme velkoobchod nabízející produkty a spolupracující zejména s kadeřnickými salony, kosmetickými centry, popřípadě obchody s vlasovou... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupce pro německy mluvící země (m/ž)
• péče o stávající zákazníky • akvizice nových zákazníků • služební cesty do Německa, Rakouska – týden na firmě, týden na služební cestě Požadujeme • znalost německého jazyka slovem i písmem • aktivní přístup ke svěřeným úkolům • samostatnost, zodpovědnost, loajálnost • uživatelskou znalost práce na PC • řidičský průkaz sk. B • vhodné i pro absolventy/ky SŠ Nabízíme • 4 denní pracovní týden • až 5 týdnů dovolené • zázemí velké stabilní společnosti • ... (více v detailu)
Obchodní zástupce pro anglicky mluvící země (m/ž)
• péče o stávající zákazníky • akvizice nových zákazníků • služební cesty – týden na firmě, týden na služební cestě Požadujeme • znalost anglického jazyka slovem i písmem • aktivní přístup ke svěřeným úkolům • samostatnost, zodpovědnost, loajálnost • uživatelskou znalost práce na PC • řidičský průkaz sk. B • vhodné i pro absolventy/ky SŠ Nabízíme • 4 denní pracovní týden • až 5 týdnů dovolené • zázemí velké stabilní společnosti • zaměstnání... (více v detailu)
specialista/specialistka kontaktního centra MAFITA
Před 3 dny - AVIZO_CZ
- hlavní náplní je telefonicky komunikovat se zákazníky, přijímání objednávek od stálých zákazníků, kontaktování nových zákazníků, schopnost argumentovat a učit se novým věcem - obchodní zkušenosti, komunikativnost, dob... (více v detailu)
Neuvedeno
Operátor/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Jedná se o interní převod zahraničních zaměstnanců v rámci společnosti. Nakládá a vykládá kamióny dle objednávek od zákazníka. Zodpovídá za správnost balení, počet dílů a správnost štítku pokud díly opustí výrobní linku. Zodpovídá za správnos... (více v detailu)
Neuvedeno
Site Manager/Construction Manager
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Menclová Aneta, e-mail: amenclova@casaleproject.cz o Vedení a motivace týmu odpovědného za stavební a montážní práce, zajištění kvalitní a efektivní realizace projektů. o Strategické řízení: Plánování a implementace strategií pro zlepšení procesů a dosažení cílů. o Komunikace s projektovým týmem, zákazníky a subdodavateli. o Dohled nad dodržováním technických norem a kv... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodník
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: • Minimálně SŠ vzdělání ekonomického nebo strojírenského zaměření • Praxe v oblasti obchodu alespoň 5 let • ŘP sk. B – aktivní řidič • Výborné komunikační a prezentační dovednosti • Velmi dobrá znalost PC (Excel, PowerPoint, Word) • AJ nebo NJ na komunikativní úrovni Pracovní náplň: • Zodpovědnost za poptávkové a nabídkové řízení ve svěřené oblasti obchodu • Vyhledávání nových obchodních příležitostí • Zodpovědnost za jednotlivé zakázky • Organizace přezkoumání smluv dodaných zákazníkem, kontrola požadavků odpovídající nabí... (více v detailu)
Neuvedeno
Staňte se architektem sítě Qnet, která vám vyhovuje
Před 5 dny - HYPERINZERCE
📯 Strategické Spojenectví: Staňte se Architektem Sítě QNet 🌟 Vážení vizionáři vztahového podnikání, Hledáte-li dědictví spojující zisk s dopadem, QNet není příležitost – je to akcelerátor úspěchu. Skutečné bohatství se rodí z lidských spojení a strategické odvahy. 🚀 Klíčové Výhody pro Partnery: ✔️ Růst Bez Limitu : Víceúrovňový systém odměn násobí váš příjem s rozvojem sítě. ✔️ Svoboda Na Prvním Místě : Pracujte odkudkoli, bez časových nebo finančních stropů. ✔️ Mentoring Top 1% : Masterclassy s lídry, automatizované nástroje a 360° podpora. ✔️ Důvěra Skrze Excelentnost: Reprezentujte oceněné produkty měnící životy (technologie, wellness, udržitelnost). ✔... (více v detailu)
Technický konzultant/ka ServiceNow (Senior SN Consultant)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Dana Krejsová, e-mail: dana.krejsova@guidevision.cz Požadavky: Angličtina středně pokročilá Zkušenost se ServiceNow a zkušenost s vedením týmu nebo mentoringem juniornějších kolegů Prokazatelná praxe v programování Náplň práce: Vedení týmu a dohled nad jeho výstupy a kvalitou. Zapojení do různých projektových rolí: obchodní analytik, architekt řešení, technic... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní ředitel/ka
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Náplní práce je rozvoj obchodní strategie a propagace společnosti: - Analyzovat tržní trendy, konkurenční prostředí a příležitosti pro růst. - Navrhovat a implementovat dlouhodobé i krátkodobé obchodní strategie. - Koordinovat marketingové a propagační aktivity ve spolupráci s příslušnými odděleními. - Budovat a posilovat značku společnosti na trh... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatná účetní (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, praxi v podvojném účetnictví, znalost účetní a daňové legislativy, dobrou znalost MS Office, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost, trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost. Náplň práce: Zpracování a evidence účetních dokladů (faktury, podkladní doklady, bankovní výpisy atd.), účetní závěrky (měsíční, čtvrtletní a roční), daně a odvody (výpočet a zpracování DPH, daně z příjmů, silniční daně a dalších odvodů), inventarizace (kontrola a inventarizace majetku, zásob a pohledávek), reporting (příprava podkladů pro vedení společnos... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE/ZÁSTUPKYNĚ/INVESTIČNÍ PORADCE/PORADKYNĚ
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Kontakt kancelar.furis@gmail.com Pracovní doba: 8:00-15:30 (je možné pracovní dobu upravit dle potřeby zaměstnance). Náplň práce: Jako Investiční poradce budete denně aktivně komunikovat s klienty osobně i telefonicky. Budete poskytovat investiční služby s maximálně profesionálním přístupem založený na důvěře a velké odbornosti. Nabízet portfolio služeb zaměstnavatele a uzavírat smlouvy s klienty. Samozřejmostí je následná péče o klienta. Požadujeme: velice aktivní přístup pracovat... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí týmu pro Východoevropský program
Před 7 dny - AVIZO_CZ
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Eliška Kocianová, e-mail: kariera@clovekvtisni.cz Zájemce prosíme, aby nám na kariera@clovekvtisni.cz zaslali svůj životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) v angličtině Název pozice: Vedoucí týmu Východoevropský program Lokalita: Praha (s pracovními cestami do zahraničí) Datum nástupu: po dohodě Pracovní smlouva: plný úvazek Náplň práce o Řízení týmu, strategické plánování, zajištění efektivních činností, vyhodnocování o Přímá spolupráce s dárci a místními partnery (HRD, aktivisté) pro lepší pochopení jejich potřeb, sběr zpětné vazby na realizované aktivity o Ve spolupráci s projektovými manažery týmu - tvorba příruček, popisu programu, pokynů stanovujících fungování programu v příslušných zemích a regionech o Organizace a realizace aktivit programu (organizační retreaty, školení, skupinové psychosociální aktivity) v terénu o Dohled a pomoc projektovým manažerům při vypracovávání návrhů projektů, rozpočtů, monitorovacích zpráv o Zajišťování trvalé a úsp... (více v detailu)
Neuvedeno
skladník na expedici ( m/ž )
Před 7 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: – příjem výrobků na expediční sklad – balení, výdej a nakládka výrobků v rámci expedice – administrativa spojená s procesem expedice – podílení se na skladové inventuře CO OD VÁS OČEKÁVÁME: – výuční list – zkušenosti s obsluhou VZV – výhodou – znalost MS-Office – spolehlivost, zodpovědnost a manuální zručnost NABÍZÍME: – kratší pracovní dobu, jen 37,5 hodin týdně – 1 SMĚNA – roční odměny – podíl na hospodářském výsledku firmy – týden dovolené navíc – celkem 5 týdnů – motivační složky mzdy – zvýšení mzdy po zapracování - benefitní karta Edenred (500Kč / měsíčně) – odměny za doporučení nového zaměstnance – propracovaný... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní asistent/ka
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice Co nabízíme: - PP na dobu neurčitou - pružná pracovní doba - zázemí ve stabilní a perspe... (více v detailu)
Neuvedeno
Developer
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Odpovědnost za návrh, implementaci a údržbu modulů nebo funkcí produktu. Práce podle specifikací a projektových plánů. Hlavní úkoly zahrnují: - Poskytování služeb implementace aplikací, obvykle v rámci specifikací a projektových plánů. - Návrhové činnosti zahrnují analýzu požadavků a tvorbu návrhové dokumentace. - Implementační činnosti zahrnují impl... (více v detailu)
Neuvedeno
*ŘIDIČ/ŘIDIČKA nákladních automobilů, tahačů a speciálních vozidel sk. C
Před 10 dny - AVIZO_CZ
CZ ISCO 8332. Bezplatná infolinka 800 112 020 (volat Po-Pá 7:30-17:00, So, Ne 10:00-17:00), kontaktní osoba: Bc. Jauerníková. Na osobní schůzku se uchazeč dostaví po předchozí tel. domluvě a v předem domluveném termínu na adresu: Háj č.p. 328, Kralice na Hané. Požadujeme: ŘP sk. C, zdravotní způsobilost pro noční práci. Pracovní doba: Po-Ne turnusové služby... (více v detailu)
Neuvedeno
*ŘIDIČ/ŘIDIČKA nákladních automobilů, tahačů a speciálních vozidel sk. C - KRÁTKODOBÉ ZAMĚSTNÁNÍ
Před 10 dny - AVIZO_CZ
JEDNÁ SE O KRÁTKODOBÉ ZAMĚSTNÁNÍ. Bezplatná infolinka 800 112 020 (volat Po-Pá 7:30-17:00, So, Ne 10:00-17:00), kontaktní osoba: Bc. Jauerníková. Na osobní schůzku se uchazeč dostaví po předchozí tel. domluvě a v předem domluveném termínu na adresu: Háj č.p. 328, Kralice na Hané. Požadujeme: ŘP sk. C, zdravotní způsobilost pro noční práci. Pracovní doba: Po-N... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční controller - controllerka International
Před 10 dny - AVIZO_CZ
O nás: ADEXXOS je přední společnost v České republice, specializující se na prumyslove technologie. Díky dlouholetým zkušenostem a nejmodernějším technologiím jsme spolehlivým partnerem pro naše zákazníky. Pro naši budoucí dceřinou společnost v Žacléři hledáme Finančního controllera/ku International, který/á posílí náš tým. Vaše úkoly: " Controlling a pravidelný reporting vedení společnosti " Příprava business plánů, rozpočtů a analýza cash-flow " Spolupráce na účetních závěrkách a jejich reportingu " Hodnocení efektivity projektů a poboček, zejména z hlediska nákladů a ziskovosti " Poskytování analytické a informační podpory v rámci mezinárodní skupiny " Implementace nových procesů v controllingu a reportingu " Aktivní účast na projektech zaměřených na rozvoj procesů a interních směrnic " Příprava ad-hoc reportů a návrhy relevantních opatření " Příprava prognóz a forecastů " Ekonomické analýzy a vyhodnocení " Analýza zákazníků (rentabilita, ziskovost, benchmarking) " Podpora interních... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 13 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstřík... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 13 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstříko... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce