Všeobecní administrativní pracovníci

Před 1031 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
výborné organizační a komunikační dovednosti - spolehlivost, samostatnost, diskrétnost - komunikace v ruském jazyce (angličtina výhodou) - bezúhonno... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

administrativní pracovník
KONTAKT - ANATOLY BORZDYKH, tel.: +420 608 761 073, e-mail: mercurytradecompany@seznam.cz JAZYK RUSKÝ VÝHODOU pr... (více v detailu)
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
-mail: administrativa@svholding.cz jazyková vybavenost , časová flexibilita , možnost služební cesty pracovn... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovníci
Klimtová Eva, tel.: 226886205, e-mail: ucetni@medicalhelp.cz POŽADUJEME znalost práce na PC, nejlépe program MEDICUS, spolehlivost, flexibilnost, pečlivost, vítáme ŘP skupiny B Zaměstnanecké... (více v detailu)
administrativní pracovník/pracovnice projektu
úvazek 0,5, dobré organizační a komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost, flexibilita v organizaci prac. úkolů, znalost PC (Word, Excel), ŘP "B", zástup za mateř. dovo... (více v detailu)
Pracovník rezervací
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Plecitá Žaneta, e-mail: zaneta.plecita@hotelis.cz Láká Tě práce v dynamicky se rozvíjející společnosti, která spravuje hotely v západočeském kraji? Pokud ano, jsi náš člověk a rádi Tě přivítáme v našemu týmu. Hledáme kolegyni/kolegu na rezervační oddělení na pozici Pracovník rezervací. Klíčové jsou pro nás komunikativní schopnosti, pečlivost a důslednost. Požadujeme: - znalost českého, německého, ruského a anglického jazyka - nebát se komunikovat a rád pracovat s lidmi - pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail - pro... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecná zdravotní sestra
[] Místo výkonu práce: Klicperova č.p. 219 Děčín XXXI-Křešice, 405 02 Děčín 2 Hledáme uchazeče s odbornou způsobilostí k výkonu povolání všeobecné sestry dle zák. č. 96/2004 Sb., požadujeme spolehlivost, samostatnost, požadujeme empatický přístup ke klientům a dobré organizační schopnosti. Nabízíme: 5 týdnů dovolené + 1 týden dodatkové dovolené, příspěvek na stravování a penzijní připojištění, možnost dalšího vzdělávání. Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem, krátkým motivačním dopisem, ověřenou kopií dokladu o nej... (více v detailu)
Všeobecná zdravotní sestra
[] Místo výkonu práce: Klicperova č.p. 219 Děčín XXXI-Křešice, 405 02 Děčín 2 Hledáme uchazeče s odbornou způsobilostí k výkonu povolání všeobecné sestry dle zák. č. 96/2004 Sb., požadujeme spolehlivost, samostatnost, požadujeme empatický přístup ke klientům a dobré organizační schopnosti. Nabízíme: 5 týdnů dovolené + 1 týden dodatkové dovolené, příspěvek na stravování a penzijní připojištění, možnost dalšího vzdělávání. Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem, krátkým motivačním dopisem, ověřenou kopií dokladu o nej... (více v detailu)
Administrativní pracovníci
Před 5 dny - AVIZO_CZ
V případě zájmu nás kontaktujte: - emailem na: stepekzchom@seznam.cz, zašlete strukturovaný životopis - telefonicky od 8:00 do 14:00 hod na tel.č. 724 217 489. Zaměstnavatel je uznaný za zaměstnavatele na chráněném trhu práce. Vhodné pouze pro osoby: - zdravotně znevýhodněné - se zdravotním postižením s maximálně 2. stupněm invalidity. Požadované vzdělání: alespoň jedno z uvedených -... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 7 dny - AVIZO_CZ
pracovní poměr od: 10.02.2025, mzda: 25376 Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Neuvedeno
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
administrativní pracovníci (back offfice manager)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
administrativní pracovník v účetní kanceláři, velmi dobra´ znalost práce na PC, zejmena s kancela´rˇsky´m softwarem, znalost účetní problematiky, schopnost práce s technicky´m zarˇízením, znalost a... (více v detailu)
Neuvedeno
projektový/á manažer/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
VŠ - magisterský studijní program staveb. směru se zaměřením na vodní stavby, popř. vodní hospodářství a krajinné inženýrství, případně středoškolské vzdělání v oboru vodní stavby s praxí na pozici tech. dozoru stavby případně vedoucího projektu stavby nebo samostatného stavbyvedoucího, zkušenost s projekční a inženýrskou činností výhodou, dobrá orientace v související oborové legislativě (stavební a vodní zákon), dobré uživatelské znalosti PC (především MS Office, výhodou ASPE), znalost a zkušenosti se samostatným vedením stavby nebo s tech. dozorem nejlépe v oboru vodní stavby, zodpovědnost, schopnost samostatného rozhodování a řešení mimořádných úkolů a situací, smysl pro přesnost, důslednost, aktivní a tvůrčí přístup, velmi dobré organizační a vyjadřovací schopnosti, umění jednat s lidmi, ŘP "B" - aktivní řidič (časté jednodenní služební cesty a řešení prac. úkolů v terénu), ochota a schopnost dalšího odborného vzdělávání, autorizace v oboru výhodou. Zabezpečování komplexního výkon... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice OZP
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Náplní práce je evidence dokumentů do systému, testování nové aplikace. Práce pod mírným stresem s důrazem na pečlivost. Možnost vykonávat i práci v archivu, činnost je v pohybu na nohou, fyzické zakládání dokumentů do archivu pomocí čtečky. Požadavky: spolehlivost, pečlivost,och... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA SPLŇUJE: - středoškolské vzdělání v oboru - bezúhonnost - praxi v dané oblasti - výhodou znalost programu ESO9, není podmínkou - znalost účetních a daňových zákonů ČR, problematiky DPH - znalost MS OFFICE, internet - schopnost samostatně pracovat - časová flexibilita, příjemné vystupování - profesionální a komunikativní jednání - zodpovědnost, samostatnost, vstřícnost a ochota. CO BUDE MJ. NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE: - tvorba platebních příkazů, komunikace s bankou - zpracování přijatých a vydaných faktur - tvorba dohadných položek, nákladů a výnosů příštích období - správa dodavatelského salda a zálohových plateb - účtování bankovních výpisů, pokl... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí technického úseku
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Ruská 88/8, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - po zapracování možné převedení na dobu neurčitou. Nástup možný dle dohody. Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 h. Náplň práce: organizuje a řídí provoz údržby, spolupracuje s vedením hotelu, plánuje služby technického úseku, rozepisuje práci údržby, kterou kontroluje, spolupodílí se na opravách, nakupuje materiál pro technický úsek, vede skladovou evidenci, provádí opravy, kontroluje a plánuje revizi a opravy, zajišťuje větší opravy u nasmlouvaných firem, řeší technické problémy. Požadujem... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Hledáme administrativní pomoc na metrologii (vyplňování homologačních formulářů v českém i anglickém jazyce, evidence reklamací apod.). Znalost práce v programu Helios a znalosti v oboru strojírenství výhodou. Nejdříve prosím zašl... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ZAKÁZEK A LOGISTIKY
Před 7 dny - AVIZO_CZ
z:13/2/2025 Pracovní náplň: - Koordinace průběhu zakázek a jejich vyhodnocování, komunikace se zákazníky - Zajišťování kamionových přeprav, komunikace s dopravci - Vyhledávání nových dopravců pro budoucí spolupráci - Zodpovědnost za expedici výrobků a s tím spojená administrativa - Vystavování faktur tuzemských i zahraničních v systému SAP - Práce v systému SAP (možnost zaučení) - Příprava podkladů pro výrobu - Měsíční přehledy a výkazy v excelu - Další administrativní úkoly dle požadavků vedení společnosti. Požadavky na praxi, vzdělání, znalosti a schopnosti: - SŠ nebo VŠ vzdělání - Aktivní znalost NJ nebo AJ - Výborné organizační a komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
CUSTOMER SERVICE
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Do našeho obchodního týmu hledáme kolegu, který nám pomůže s každodenním vyřizováním objednávek, bude podporou pro ostatní kolegy, má nápady, baví ho obchod, angličtina a hlavně komunikace. CO BUDOU VAŠE HLAVNÍ ÚKOLY? " daily business se stávající klientelou v anglickém jazyce " příjem a potvrzování objednávek " podpora v prodeji pro Area Sales Managers CO K TOMU BUDETE POTŘEBOVAT? " VŠ vzdělání, popř. SŠ s praxí v zahraničním obchodě " AJ slovem i písmem na pokročilé úrovni, další jazyk vítán " výborné komunikační dovednosti, týmová spolupráce, organizační vlastnosti, flexibilita " Nemáš praxi? Nevadí, místo je vhodné také pro absolventy vysokých škol! NA CO SE PAK U NÁS MŮŽETE TĚŠÍT? " Samostatnou, smysluplnou a zajímanou práci " zázemí stabilní společnosti vyvážející do více než 80 zemí světa " pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek " týdenní pracovní doba 37,5 hod. " mzdové ohodnocení: " mzda 30.000 - 35.000,- Kč (v závislosti na kvalifikaci, dél... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdová/ý účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
pozice: mzdová/ý účetní Nástup: ihned do 31.8.2025 s možností prodloužení Mzda: 29120,- až 33230,- Kč Kontakt: Bambasová Lucie Ing., tel.: 777 758 323, email : info@centrumpribram.cz Požadujeme: o Středoškolské vzdělání ekonomického směru o Praxe v oboru NUTNÁ o Dobrá znalost práce s PC - Word, Excel o Znalost práce v programu Byznys výhodou o Trestní bezúhonnost o Komunikační dovednosti o dobrý zdravotní stav Náplň práce: Výpočet platu a zúčtování náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, srážek z platu, agendy daní ze závislé činnosti a pojistného a sociální a zdravotní p... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Kolesnik Jevgenij Ing., e-mail: director@eurostudy.cz, Akceptujeme úplné střední všeobecné vzdělání i v zahraničí. Rozsah úkolů a popis pracovní činnosti: - příjem, zapisování, jednoduché vedení dokumentace, - příjem a odesílání korespondence, zajišťování dis... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí sociální služby
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: • organizuje a řídí poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a chod Centra pomoci pro rodiny s dětmi v souladu se zákonem o sociálních službách v aktuálním znění a příslušnou prováděcí vyhláškou v aktuálním znění a ostatními právními normami souvisejícími (i vnitřními předpisy) s provozem služby – organizace, • odpovídá za činnost týmu sociálních pracovníků při poskytování činností sociálně aktivizační služby pro rodinu s dětmi (SASRD), • poskytuje základní i odborného sociálního poradenství pro zájemce, uživatele a jejich rodinné příslušníky, • se zájemci o službu sjednává smlouvu o poskytování sociální služby a zpracovává další dokumentaci pro poskytování služby (SASRD), • schvaluje a kontroluje individuální plány a jejich revize pro poskytování sociální služby (SASRD), • odpovídá za řádné vedení dokumentace související se sociální službou a dokumentací klientů • podílí se na aktualizaci vnitřních pravidel, standardů kvality služby a auditech souvisejíc... (více v detailu)
Neuvedeno
Poradce rané péče (m/ž)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Nástup do zaměstnání dohodou červenec-srpen 2025. Požadujeme: - vzdělání VŠ nebo VOŠ se zaměřením na speciální pedagogiku nebo sociální pedagogiku, kvalifikace dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách - praxe v oblasti podpory rodiny, práce s dětmi raného nebo předškolního věku a s lidmi se zdravotním postižením vítaná - řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič - komunikativnost, flexibilitu, systematičnost a organizační schopnosti - aktivní přístup, samostatnost a zodpovědnost - schopnost práce v týmu - výhodou je praxe s touto cílovou skupinou Nabízíme: - plný úvazek na dobu 3 let - nástup možný v druhé polovině roku 2025 - pružnou pracovní dobu - 5 týdnů dovolené - smysluplné a kreativní zaměstnání - mezioborovou týmovou spolupráci - mezinárodní spolupráci (stáže, konference) -... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT/KA Ústavu ošetřovatelství, porodní asistence a neodkladné péče ZSF JU
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň • výuka studentů ve studijních programech Ošetřovatelství • výuka studentů ve studijním programu Porodní asistence • výuka studentů ve studijním programu Pediatrické ošetřovatelství • vedení diplomových a bakalářských prací • publikační činnost v oboru • aktivní spolupráce na grantové činnosti ústavu Požadujeme • vzdělání: - minimálně magisterské vzdělání v oboru ošetřovatelství - pro porodní asistenci: minimálně magisterské vzdělání v oboru porodní asistence - pro pediatrické ošetřovatelství: způsobilost k vykonávání práce dětské sestry a minimálně magisterské vzdělání • absolvované či zahájené Ph.D. studium výhodou • aktivní vědecko-výzkumná činnost v oboru je výhodou • organizační a koordinační schopnosti • znalosti anglického nebo německého jazyka Nabízíme • zajímavou práci s možností profesního rozvoje... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční referent / referentka
Před 9 dny - AVIZO_CZ
1. kontakt telefonicky Po-Pá 7:00 - 14:30 hodin, e-mailem. Tel.: 595 220 321; 595 220 322, 595 220 320, e-mail: nabor@vez.her.justice.cz. Požadujeme: - obecnou znalost souvisejících právních předpisů (stavební zákon, zákon o zadávání veřejných zakázek) - orientaci v pasportizačních plánech objektů, v projektové dokumentaci, znalost stavebního řízení a čtení technických výkresů - komunikační dovednosti, organizační schopnosti, smysl pro zodpovědno... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí a obsluha kanceláře/prodejce lyžařské školy
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Nabízíme: o pracovní poměr na DPP o zaměstnání od prosinec - březen (do rozjezdu a otevření lyžařských areálů možnost práce z domu/home office) o místo vhodné pro muže i ženu (vhodné pro absolventy SŠ) o mzdové rozpětí od 150 Kč/hod o zaměstnanecké benefity: - příspěvek na dopravu až 1 500 Kč - firemní oblečení - možnost tréninků s týmem instruktorů Požadujeme: o pro absolventy SŠ o znalost cizích jazyků na komunikativní úrovni slovem i písmem (AJ nebo NJ, popřípadě znalost polštiny velkou výhodou!) o příjemné vystupování a komunikativnost o zkušenosti z prostředí kanceláře lyžařské školy výhodou o znalost práce na PC o časovou flexibilitu o... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce