Všeobecní administrativní pracovníci

Před 1096 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
výborné organizační a komunikační dovednosti - spolehlivost, samostatnost, diskrétnost - komunikace v ruském jazyce (angličtina výhodou) - bezúhonno... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

VŠEOBECNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE
Požadujeme: pracovitost, ochotu cestovat v rámci ČR, zodpovědnost, schopnost pracovat v týmu, ukrajinsky jazyk slovem i písmem výhodou - V případě zájmu se můžete osobně dostavit na sídlo společnosti každé po... (více v detailu)
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Vážení zájemci, do týmu naší účetní kanceláře hledáme kolegyni, která nám pomůže s administrativní prací. Náplň práce: všeobecná administrativní práce a vedení daňové evidence. Požadavky: spolehlivost, pečlivost, umět pracovat s MS Office (Outlook, Excel, Word), znalost vedení daňové evidence výhodou, ale není podmínkou. Rozsah: dva dny v týdnu, pracovní doba 6-8 hod/den (v pracovní době kanceláře 7:00-15:30) Dny a počet hodin dle domluvy. Odměna dle odpr... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborní administrativní pracovníci a asistenti
Před 3 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Kroměříž Hledáme zodpovědného a samostatného kandidáta/ku na pozici asistenta/asistentky ředitele s právním zaměřením. - Náplní práce je široké spektrum administrativních, právních a organizačních činností spojených s chodem společnosti a podporou vedení. Hlavní náplní bude vyřizování veškeré agendy pro ředitele, organizace schůzek a porad, včetně pořizování zápisů. Práce s datovou schránkou a spisovou službou. Komunikace s dozorčí radou a jednateli. Dále vedení archivu, zpracování účetních dokladů, spolupráce při inventarizaci a zpracování statistických výkazů. Z právního hlediska se jedná o spolupráci se mzdovou účtárnou, řešení exekučních řízení, zajištění souladu s právními normami, technickými předpisy a interními směrnicemi, správa GDPR a zajištění agendy whistleblowingu. Mezi další povinnosti patří zajištění právní agendy - pří... (více v detailu)
Neuvedeno
Výzkumný a vývojový pracovník / výzkumná a vývojová pracovnice
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail michal.kral@mo.gov.cz. Kontaktní osoba: Ing. Stanislav Kratina, tel. 973 247 816, 725 360 043. Požadujeme: - VŠ vzdělání v magisterském studijním programu v oboru geodézie a kartografie, geoinformatiky nebo příbuzných oborech se zaměřením na globální navigační družicové systémy (GNSS) - samostatnost a tvůrčí přístup při řešení úkolů - aktivní znalost anglického jazyka, STANAG SLP 2222 nebo ekvivalent - trestní bezúhonnost - předpoklad pro získání bezpečnostní prověrky stupně Tajné. Výhodou je: - zkušenosti a znalosti s řešením úkolů aplikovaného rozvoje - praxe s použí... (více v detailu)
Neuvedeno
Organizační pracovník / organizační pracovnice - rozpočtář / rozpočtářka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu a motivačního dopisu e-mailem na adresu ddpotstejn@ddpotstejn.cz nebo poštou. Požadujeme: - SŠ, nejlépe ekonomického zaměření - základní znalost účetnictví - znalost práce na PC, řidičské oprávnění sk. B - zodpovědnost, samostatnost, flexibilita. Náplň práce: - kumulovaná pracovní pozice - příprava podkladů pro účetní ... (více v detailu)
Neuvedeno
Technickohospodářský pracovník - pracovnice / Vedoucí skladu
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Vrchlabí, okresy Trutnov, Semily, Jičín, Nymburk Náplň práce o Skladové hospodářství - vedení skladu se dřevem a štěpkou o Příjem / výdej dřevní hmoty o Obchod s palivovým dřívím o Organizace práce drtiče Co požadujeme o SŠ nebo VŠ o Zkušenosti s prací na PC - MS Office - Excel, Word, e-mailová korespondence o Řidičský průkaz B, C+E a profesní průkaz řidiče výhodou o Pečlivost, komunikativnost, schopnost reagovat na změn... (více v detailu)
Neuvedeno
Pokojská
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Kempfová Jana, tel.: 778 726 313, e-mail: kempfova@ghambassador.c Jedná se o stabilní zaměstnání bez sezónosti. Požadujeme spolehlivost, profesionalitu a pracovitost. Práce na směny od 7 do 19 hodin, v režimu kr... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Náplň práce: Samostatné a komplexní vedení a zpracování účetnictví a mzdové agendy pro více klientů. Výhodou znalost účetního programu Pohoda. Požadujeme: výbornou znalost účetnictví a základní znalost mzdové evidence, praxe v oboru minimálně 2 roky, ochota se učit a pracovat na sobě, samostatnost... (více v detailu)
Účetní
Náplň práce: Samostatné a komplexní vedení a zpracování účetnictví a mzdové agendy pro více klientů. Výhodou znalost účetního programu Pohoda. Požadujeme: výbornou znalost účetnictví a základní znalost mzdové evidence, praxe v oboru minimálně 2 roky, ochota se učit a pracovat na sobě, samostatnost... (více v detailu)
Všeobecná sestra / bratr
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Ošetřovatelská péče o klienty Domova pro seniory a Domova se zvláštním režimem ve 12-ti hodinových směnách. Požadujeme splnění předpokladů pro výkon povolání, které jsou uvedeny v § 5 zákona č. 96/2004 Sb., a bezúhonnost dle § 13 zákona č. 372/2011 Sb. Plat bude stanoven dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Výše uveden plat vč. příplatku za směnnost. K platu dále náleží příplatky za práci v sobotu, neděli a ve svátek, v noci a případné odměny. Pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok... (více v detailu)
Neuvedeno
uklídoví pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
úklid prostor pro cestující, čekárny, nástupiště, toalety, kanceláře, venkovní prostory, případně i úklid kanceláří, zametání nástupiště a přístupových cest, vynášení a třídění odpadu. Pozice vyhrazena pro OZP (ID 1, ID 2) - 25 dnů dovolené - možnost odměn na základě výkonů - příspěvek za doporučení vhodného kandidáta ve výši 3 000Kč - náborový příspěvek ve výši 5 000Kč Požadujeme: spolehlivost, pečlivost, samostatn... (více v detailu)
Neuvedeno
Backoffice Specialista/specialistka
S čím nám budeš pomáhat? • Správa smluvní dokumentace – příprava, revize a dohled nad plněním podmínek zakázek. • Administrativní podpora – práce s dokumenty, evidence majetku a personální agenda. • Komunikace se zákazníky – vyřizování požadavků a poskytování podpory. • Asistence pro CEO – organizační a administrativní pomoc s vedením společnosti. • Dokumentace k aplikacím – spolupráce na testování a podpora vývojového týmu. Co od tebe očekáváme? • Samostatnost a zodpovědnost – umíš si práci dobře organizovat a dotahovat úkoly do konce. • Výborné komunikační a organizační schopnosti – zvládáš efektivně komunikovat interně i s klienty. • Angličtina na komunikativní úrovni. • Ochotu učit se novým věcem – přizpůsobíš se novým postupů... (více v detailu)
Administrativní referent/ka stavebního odboru MěÚ Odolena Voda
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Platová třída 9 dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 sb., ve znění pozdějších předpisů Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon agendy stavebního úřadu, - výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona. Povinné požadavky na uchazeče: - minimálně úplné střední vzdělání technického směru s maturitní zkouškou - schopnost týmové práce, schopnost samostatného řešení problémů, komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), administrativní dovednosti, psychická odolnost, přesnost, spolehlivost, zdvořilost, - výborná znalost práce s PC, Další požadavky na uchazeče výhodou: - zvláštní odborná způsobilost pro výkon správní činnosti, - znalost programu VERA, ISSŘ, - praxe ve státní správě, - řidičské oprávnění skupiny B. Předpoklady pro výkon funkce: v souladu s ust. § 4 odst. 1) zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších před... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatný/á účetní
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou po dobu zástupu mateřské dovolené, s možností prodloužení Požadujeme: - středoškolské vzdělání ekonomického směru - znalost daňového a účetního zákona, podvojné účetnictví - samostatnost, spolehlivost, pečlivost - praxe na stejné/podobné pozici vítána - výhodou bydliště v místě nebo z blízkého okolí - kladné reference na předchozí zaměstnání vítány Náplň práce: - vystavování faktur - vedení podvojného účetnictví - účtování pokladny - kontrolní hlášení - problematika DPH + ostatní daňová problem... (více v detailu)
Neuvedeno
Recepční s noční službou
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Hlavní třída 121/46, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou (se zkušební dobou). Nástup možný ihned. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: dle rozpisu směn (19:00-7:00 h). Náplň práce: zajištění služeb spojených s příjezdem hostů, ubytování hostů dle přijatých rezervací, vedení evidence ubytovaných hostů, zpracování a vyřízení stížností hostů k jejich spokojenosti, zpracování pokladních operací a jejich evidence, aktivní a samostatný prodej hotelových kapacit, vyřizování korespondence a administrativních záležitostí týkajících se recepce. Požadujeme: minimálně střední odborné vzdělání s výučním listem, spolehlivost, schopnost samostatné práce, dobré komunikační schopnosti, znalost práce na PC, praxe na uved... (více v detailu)
Neuvedeno
Technický pracovník/pracovnice - investice
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Požadavky: vzdělání technického směru nejlépe vodohospodářského nebo stavebního, vítána praxe s vodohospospodářskými stavbami včetně orientace ve výkresové dokumentaci, v administraci veřejných zakázek a znalost rozpočtování, znalost práce na PC, zkušenosti se SW E-ZAK, CAD, Mikrostation, URS nebo RTS vítány, dobré organizační a komunikační schopnosti, rozhodnost a analytické myšlení, odpovědný přístup ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí správy budov a majetku
Před 2 dny - AVIZO_CZ
- vedení skupiny zaměstnanců na údržbě (3 zaměstnanci) - odpovědnost za organizaci a řízení úseku údržby strojů, zařízení a budov - odpovědnost za provozní řízení údržby - spolupráce s vedoucími provozů a technology v oblasti plánů údržby a oprav zařízení - komunikace s dodavateli oprav a zařízení, spolupráce s externími pracovníky provádějícími servis - plánování a realizace preventivní údržby, pravidelných oprav a revizí - odpovědnost za hospodaření a evidenci energií ( el., vody , plyn , vzduch) - evidence odpadů - zajišťování podp... (více v detailu)
Neuvedeno
Skladník / skladnice
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na e-mail bahnik@ttvtransport.cz. Vybraní kandidáti budou pozváni na osobní pohovor, včetně seznámení s pracovním prostředím. Bližší informace telefonicky v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hodin. Požadujeme: - řidičský průkaz sk. B - praxe výhodou - není podmínkou, zaučíme Vás - průkaz řidiče VZV výhodou (možnost zajištění školení zaměstnavatelem) - zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost - fyzická zdatnost (možnost manipulace s těžkými břemeny) - uplatníte dobré organizační schopnost... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí servisu
Před 4 dny - AVIZO_CZ
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED PRACOVNÍ NÁPLŇ: - vedení týmu - komunikace s importérem, s pojišťovnami, vedení agendy auditů - příjem a výdej vozů na servis, opravy motorových vozidel - komunikace se zákazníky a obchodními partnery v rámci oprav, pojistných a škodních událostí POŽADUJEME: - řidičský průkaz sk. B PRACOVNÍ DOBA: Po - Pá, 7.00 - 15.30 NABÍZÍME: - práci v příjemném prostředí aut... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník a asistent vedení společnosti
Sháníme pracovníka do naší firmy B&B Kranballast, s. r. o.. Firma se zabývá výrobou betonových prvků na jeřáby. Náplň práce: • administrativní práce / pochůzky po úřadech • vystavování dodacích listů a faktur • správa kmenových dat v systému • příjem a výdej zboží, kontrola faktur • mzdy, personální agenda + kontrola pracovní doby • měsíční sestavení hospodářského výsledku (BWA) • správa inventáře a skladových seznamů • organizace přípravy výroby • Kontrola skladových zásob a zboží / materiálu / lehké práce ve výrobě Požadavky pro přijetí: • ukončené odborné vzdělání • znalost práce s PC • účetnictví • Excel / Word atd. • poctivost / spolehlivost • aktivní němči... (více v detailu)
Neuvedeno
stavbyvedoucí (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Požadavky: vzdělání stavebního směru, praxe na obdobné pozici nebo v oboru, kvalitní schopnosti a znalosti v oblasti stavební výroby, řidičský průkaz skupiny "B", organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, pečlivost, aktivní a samostatný přístup. Náplň práce: - zabezpečení činností spojených s řízením stavebních zakázek v oblasti JM kraje dle smlouvy o dílo, projektové dokumentace, legislativy, technických norem, technologických postupů a harmonogramu plnění - management řízení nákladů, kontrola kvality a množství provedených dodávek, řízení BOZP,... (více v detailu)
Neuvedeno
Recepční
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Chateau Monty SPA Resort, Příkrá 218, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou (se zkušební dobou). Nástup možný ihned. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: dle rozpisu směn (7:00-19:00 h). Náplň práce: zajištění služeb spojených s příjezdem hostů, ubytování hostů dle přijatých rezervací, vedení evidence ubytovaných hostů, zpracování a vyřízení stížností hostů k jejich spokojenosti, zpracování pokladních operací a jejich evidence, aktivní a samostatný prodej hotelových kapacit, vyřizování korespondence administrativních záležitostí týkající se recepce. Požadujeme: minimálně střední odborné v... (více v detailu)
Neuvedeno
INŽENÝR/KA ZÁKAZNICKÉ KVALITY
POPIS POZICE: Každodenní aktivní komunikace se zákazníkem Řešení zákaznických, interních reklamací ve spolupráci s ostatními odděleními Návrhy, zavádění a kontroly nápravných opatření, Koordinace akčních plánů a jejich plnění Provádění interních auditů a účast na zákaznických auditech. Vzorkování dílů. Zpracování, příprava a vedení dokumentace k určeným projektům Spolupráce na neustálém zlepšování v rámci svěřených projektů POŽADAVKY NA UCHAZEČE: SŠ/VŠ vzdělání technického směru Aktivní znalost AJ nebo NJ. Uživatelská znalost PC a MS Office. Praxe na obdobné pozici v oddělení kvality Znalost IATF 16949, B2B portál, výkresové dokumentace, P-FMEA, Kontrolních plánů a SPC, Znalost metod vzorkování VDA 2 Znalost SAP, IMDS, Certifikát auditora dle VDA 6.5 Znalost: metody 8D, CP, 5 WHY, Ishikawa a řešení reklamací, Pareto Organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči stresu, proaktivní přístup ŘP skupiny B a ochota cestovat VÝHODOU:... (více v detailu)
REFERENT MAJETKOVÉ SPRÁVY ZZS JČK (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplní práce zaměstnance je zejména: - samostatné a komplexní vedení evidence dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku, drobného dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku organizace, - odpovědnost za zaúčtování veškerých pohybů majetku - zařazení, vyřazení, převody, změny vstupních cen a jiné prováděné změny, sledování zdrojů financování majetku, - zajištění předání podkladů pro zaúčtování v účetnictví, - odsouhlasení a kontrola evidenčního stavu majetku se stavem v účetnictví, - zpracování odpisového plánu vč. návrhů změn a úprav, výpočet měsíčních odpisů majetku, - příprava podkladů pro inventarizaci majetku, realizace fyzických inventur majetku, vyhodnocení výsledků inventur, zpracování Inventarizační zprávy, - vedení agendy Likvidační a škodní komise, příprava materiálů pro jednání, zpracování zápisu - zpracování statistických výkazů a hlášení v oblasti majetku Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče: - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru, - praxe v oblasti ú... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice majetkového oddělení
Před 6 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO PRO OZP Pracovní náplň: - správa majetkového/technického oddělení. - převážně v oddělení vozidel (kontrola a úprava v systémech QML, CCS, CARNET, EXCEL) - objednávání servisů vozidel a jejich evidence, kontrola nájezdů, měsíční vyúčtování, kompletní evidence a reporting, administrativa s tím spojená, vypracování předávacích protokolů - další drobné úkoly spojené majetkového/technického oddělení - pracovní doba: zkrácený úvazek, ranní směny Požadujeme: spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost, práce na PC Excel, Word (Suma) řidičský průkaz sk. B výhodou, praxe výhodo... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce