Specialista/tka oddělení prodeje

Před 189 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
menší japonská firma v Přešticích hledá kolegu/kolegyni do oddělení Salesu - požadujeme: znalost práce s počítačem hl. Microsoft office (Excel, Word...), ochotu učit se, pečlivost, osobní zodpovědnost, angličtinu na komunik... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Specialisté v oblasti marketingu
První kontakt e-mailem. Možnost práce formou home office (domácí pracoviště) Výhodou: - Znalost tureckého a anglického jazyka na vysoké úrovni - Silné analytické a kritické myšlení - Flexibilita pracovat ve směnách - Znalost Microsoft Office aplikací (Access, Excel, Power... (více v detailu)
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
Bezpečnostní partneři OC
Šašková Svatava, tel.: 734 881 686 - Po-Pá 9:00 - 16:00 hod, e-mail: nabor1.centrum@protektia.cz Náplň práce -Prověřování kamerových záznamů a jejich vyhodnocování -Stahování záznamů a předávání na Úřady činné v trestním řízení Co požadujeme -Čistý rejstřík trestů -Věk nad 18 -Základní znalost práce na PC, -Znalost českého jazyka slovem i písmem, příjemné vystupování, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu -Praxe na kamerových systémech nutností -Certifikát ... (více v detailu)
Obchodní zástupce / zástupkyně pro prodej tepelné techniky
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na e-mail ptackova@rojek.cz. Náplň práce: - péče o zákazníky stávající a vyhledávání nových - nabízení vyráběného sortimentu - účast na výstavách a veletrzích - technická podpora a řešení připomínek zákazníků... (více v detailu)
Neuvedeno
Seřizovač, Obsluha CNC/NC – ohýbání drátů (M/Ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - SOU nebo SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy) - základní znalost a ovládání PC - znalost práce s měřidly (posuvka, výškoměr) - znalost čtení výkresové dokumentace - samostatnost, pečlivost, zručnost - ochotu pracovat ve 3 směnném pracovním režimu Náplň práce: - obsluha stroje a výroba dílů dle výkresové dokumentace - zodpovědnost za vyrobené díly - základní údržba stroje Nabízíme: ... (více v detailu)
Neuvedeno
Svářeč (M/Ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - ZŠ/SOU - ochotu pracovat ve třísměnném pracovním režimu - zručnost, spolehlivost, zodpovědnost, preciznost - znalost čtení technické dokumentace - výhodou: platný svářecí průkaz CO2 Náplň práce: - ruční svařování dílců - opravy po robotickém svařování Nabízíme: - náborový příspěvek 20.000,-Kč - atraktivní odměňování závis... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní podpora výrobní činnosti
Před 5 dny - AVIZO_CZ
- Admin podpora pro plánování a uzavírání výroby - Kontrola systémových procesů Požadavky: - Minimálně středoškolské vzdělání - Praxe na admin pozici nutná - Výhoda je praxe v jakémkoli informačním systému - Dobrá znalost Microsoft Office, zejména Excel - Samostatnost - Odpovědnost - Organizační schopnosti - Ochota učit se novým věcem Za... (více v detailu)
Neuvedeno
Technik / technička pro mezinárodní kamionovou dopravu s ruštinou nebo ukrajinštinou
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na e-mail espandr@ttvtransport.cz. Vybraní kandidáti budou pozváni na osobní pohovor, včetně seznámení s pracovním prostředím. Případné bližší informace telefonicky PO-PÁ od 8:00 do 15:00 hodin. Požadujeme: - středoškolské vzdělání - základní technické znalosti nákladních vozidel - práce na PC (Microsoft office) - znalost ruského nebo ukrajinského jazyka - komunikativní úroveň. Náplň práce: - komunikace s řidiči - cizinci - vyhodnocení a operativní řešení technických problémů s podporou firemního servisu - admi... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Požadavky na uchazeče: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou - samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost - znalost práce s PC (MS Office, Internet) - řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru - trestní bezúhonnost - splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Charakteristika pracovního místa: - komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Olomouc - vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § 9, 10 a 11 z... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce / zástupkyně
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na e-mail personalni@stamont.eu. Požadujeme: - SŠ - stavební nebo obchodní obor výhodou - velmi dobrá znalost MS Office - zkušenosti na pozici obchodníka alespoň 2 roky - vynikající prodejní a prezentační dovednosti - řidičský průkaz sk. B. Náplň práce: - péče, udržování a rozvoj obchodních vztahů se stávajícími odběrateli a aktivní vyhledávání nových odběratelů - zpracování a pravidelné vyhodnocení cenovýc... (více v detailu)
Neuvedeno
dispečer/dispečerka, disponent/disponentka spedice s AJ a UA
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Jaká bude Vaše náplň práce? " zodpovědnost za zajištění přeprav " příprava cenových nabídek a kalkulací " řešení provozních problémů " komunikace se zákazníky i v cizím jazyce, realizace zakázek " komunikace s řidiči a plánování jejich tras, dovolených " zodpovědnost za dodržování pracovních postupů Co od Vás očekáváme? " předchozí zkušenost na podobné pozici výhodou - není podmínkou " znalost anglického a ukrajinského/ruského jazyka na komunikativní úrovni PODMÍNKOU ! " příjemné a reprezentativní vystupování " velmi dobré komunikační schopnosti " vstřícnost, proaktivitu a pozitivní přístup " uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) ... (více v detailu)
Neuvedeno
VŠEOBECNÁ SESTRA ODDĚLENÍ NÁSLEDNÉ LŮŽKOVÉ PÉČE - REHABILITACE PACIENTŮ
Před 7 dny - AVIZO_CZ
4.11.2024 - poskytování ošetřovatelské péče prostřednictvím ošetřovatelského procesu - oddělení následné lůžkové péče - rehabilitace pacientů. min. SŠ, jednosměnný provoz.KONTAKT: Mátlová Hana Bc., tel.: 519 407 303, 7... (více v detailu)
Neuvedeno
Plánovač, přípravář výroby (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Náplní práce je plánování zakázek dle požadavků zákazníků a interních procesů, tvorba řezných plánů, komunikace s odděleními napříč firmou, monitorování průběhu výroby a řešení operativních problémů, příprava a kontrola zakázek pro obchod a montáž, manipulace s materiálem, práce s ERP systémem, optimalizace výrobních procesů a materiálových toků. Požadujeme vzdělání technické směru, ochotu učit se nové věci, práce s PC, manuální zručnost, schopnost komunikace napříč firmou, týmového ducha, pečlivost a zodpovědnost Znalost ERP systému TPV 2000 a kreslení solid edge výh... (více v detailu)
Neuvedeno
Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Uklízí se prostory autobusového nádraží, wc, kuchyňka, chodba, schody apod. Doplňování toaletních potřeb – mýdlo, ručníky, toal. papíry apod. Odnos odpadků, vysává se, vytírá se apod. Co od Vás očekáváme: Nutný čistý trestní rejstřík Nutný bankovní účet pro výplatu mzdy Nástup ihned Zkušenost s úklidem není nutná – vše Vás naučíme Pravidelnou docházku Platný status ID 1-3 Co Vám můžeme nabídnout: Zkrácený úvazek - 5hod. denně Pondělí až pátek od 8:00 d... (více v detailu)
Neuvedeno
IT administrátor/administrátorka
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Glazura s.r.o. založena v roce 1925 se sídlem v Roudnici nad Labem je součástí nadnárodní skupiny Torrecid Group, která se zabývá poskytováním produktů, služeb, komplexních řešení a budoucích trendů v keramickém, sklářském a hutním průmyslu. Tato skupina má pobočky v 29 zemích po celém světě se zákazníky ve více než 130 zemích světa. Hledáme spolehlivého, komunikativního kolegu/yni, který/á doplní náš tým na IT oddělení. Jste schopen/na samostatné práce a láká Vás možnost rozvíjet se v prostřední mezinárodní společnosti? Pak máme pracovní příležitost právě pro Vás! Náplň práce: " Správa koncových stanic (Win XP, Win 7, Win 8, Win 10, Win 11) " Správa serverů (Win server 2008, 2012, 2016, 2019 a Linux) " Správa stolních a mobilních telefonů " Správa zabezpečení (Eset, Fortigate) " Správa ERP systému (ROSS) " Správa SW a HW (nákup, evidence a údržba) " Správa monitoringu (Zabbix) " Správa log manageru (IBM Qradar) " Správa zálohování (Veeam) " Správa tiskáren " Správa síťových prvků (swi... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialisté v oblasti prodeje a nákupu služeb
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Lopourová Regina, e-mail: regina.lopourova@novartis.com Angličtina na komunikativní úrovni bez nutnosti certifikátu; Zájemci o pozici hlaste se, prosím, přes firemní portál h... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovnice (m/ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mail: lucka@maso-trebovle.cz Práce v moderní kanceláři na sídle firmy ve Třebovli. Pracovní náplň: Vyřizování objednávek(telefon, email ,záznamník), fakturace, evidence skladové zásoby, denní telefonický i osobní kontakt se zákazníky a zaměstnanci firmy .Evidence hotovosti a stravenek. Ranní směna od 2:30 do 10:45 hod, odpolední směna 08:00- 14:30 hod. Požadujeme: Zodpověd... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka jednatele
Před 6 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: Šustová Zuzana, tel.: 605 229 814, Po - Pá 9 - 15 hod e-mail: zuzana.sustova@huegli.cz Staňte se součástí týmu administrativního oddělení a poznejte mezinárodní potravinářskou společnost Hügli Food. Máme téměř stoletou tradici a jsme jednou z vedoucích společností v Evropě, pokud jde o vývoj, výrobu a uvádění na trh výrobků, jako jsou suché polévkové směsi, omáčky, bujóny, hotová jídla, dezerty, dietní výrobky a funkční potraviny. Od roku 2018 jsme součástí silného koncernu Bell Food Group. Přidejte se k jejím 12 000 zaměstnancům. Asistent/ka jednatele/ Managing Director Assistant Vaše pracovní náplň a povinnosti: * Administrativní práce kanceláře jednatele/lů * Objednávky dle požadavků * Korespondence - včetně komunikace se zahraničními pobočkami * Komunikace s dodavateli služeb * Další asistentské práce * Zastupování druhé asistentky. Vaše předpoklady: * Min. SŠ s maturitou * Znalost anglického jazyka nutná (NJ výhodou) * Samostatnost, pečlivo... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ SMĚNY V KONTROLE KVALITY- dlouhodobá spolupráce
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Liberecká pobočka firmy FLEXIMA hledá nové kolegy na pozici Vedoucí směny v kontrole kvality pro automobilové projekty na Mladoboleslavsku, Liberecku, v Kolíně či v Rumburku. Vedoucí směny je pracovník zodpovídající za plynulý průběh směny u zákazníka. Jeho úkolem je vytvoření pracovního postupu při vzniku nové zakázky, zaškolení nováčků na daný projekt, report ze směny a jiná další administrativa, kontrola pracovníků, komunikace s kontaktní osobou zákazníka a v neposlední řadě se aktivně zapojuje do kontroly samotné. POŽADUJEME: řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), zkušenosti s vedením men... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA ODBYTU pro trh v PL
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Co Vás čeká: komunikace se zákazníky v PL, zadávání objednávek a komunikace s dopravci, komunikace s ostatními odděleními, záznam a řešení reklamací. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: min. SŠ vzdělání, znalost práce s PC, znalost polského jazyka, schopnost vysokého pracovní nasazení. Co Vám můžeme nabídnout: 5 tý... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK/PRACOVNICE ODBORU INVESTIC
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 10. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání, vyšší odborné vzdělání, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: Zajišťování odborných agend při přípravě a realizaci investic stavebního charakteru, kontrola probíhajících staveb, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace. Příprava podkladů pro administraci dotačních titulů. Shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zajišťování efektivního hospodaření s energiemi a emisemi budov města prostřednictvím analýz a optimalizace procesů, včetně sledování a praktického uplatňování legislativy v oblasti energetické politiky státu. Platové podmínky: platová třída 10. - zák... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidič - řidička / rozvozce - rozvozkyně
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Práce v noci. Požadujeme: - ŘP sk.B /C výhodou/ - znalost efektivní komunikace se zákazníkem - spolehlivost, zodpovědnost. - praxe s řízením a vyučení v tech. oboru výhodou. Nabízíme: - příspěvek na penzijní připojištění - zvýhodněné ce... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatná / samostatný finanční účetní
Před 6 dny - AVIZO_CZ
1. kontakt e-mailem. Dětské skupiny a mateřské školy pod hlavičkou Mrňousek hledají do svého týmu cca 60 zaměstnanců nového kolegu/kolegyni na pozici samostatný/á finanční účetní. Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu na e-mail: info@mujmrnousek.cz, do předmětu uveďte: ÚČETNÍ. nejpozději do 31.3.2025. Pokud zájemce nezašle životopis a motivační dopis, nebude zařazen do výběrového řízení. POŽADAVKY: - vzdělání ekonomického směru (ukončené USO, výhodou VŠ) - velmi dobrá znalost účetnictví, účetních standardů a daňových předpisů, včetně povědomí o mzdovém účetnictví podmínkou, - praxe v účetnictví či administrativě min. 3 roky, - výborná úroveň práce na PC (Word, Excel), s Internetem a sociálními sítěmi, - řidičský průkaz skupiny B, - požadujeme samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odoln... (více v detailu)
Neuvedeno
Techničtí pracovníci - péče o majetek
Před 7 dny - AVIZO_CZ
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Zaměstnání) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p. oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 16. 3. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadujeme: - VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, lesní inženýrství, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství - znalosti v oboru vodního hospodářství, vodních děl, úpravy koryt vodních toků, hydrogeologie, geologie, geotechniky, ocelových, zděných a betonových konstrukcí, hydrauliky, hydrotechniky, hydrolog... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabízím práci - Asistentka prodeje
Před 49 dny - HYPERINZERCE
30.000,- čistého plus provize z prodeje ASISTENTKA PRODEJE UMĚLECKÝCH PŘEDMĚTŮ V GALERII PRAHA - VINOHRADY Hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistentka prodeje uměleckých předmětů a vedoucí galerie. Náplň práce: Prodej uměleckých předmětů, obrazů, šperků, mincí a jiných investičních zajímavostí. Provozní činnosti galerie, organizace výstav, starost o sociální sítě, návrhy obsahu a spolupráce s externími spolupracovníky. Práce s penězi. Objednávání a evidence zboží na prodejně. Požadujeme: Charismatický proaktivní prodejce, organizační schopnosti, pečlivost při plnění úkolů, samostatná osobnost. Velmi dobrá znalost práce na PC (Excell, Word, Google Tabulky, atd) Zkušenosti s fotografováním předmětů a úprava fotografií. Plynul... (více v detailu)
30 000
 Kč
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce