Právník/čka právního oddělení odboru organizačního ÚMČ Brno-sever
Podobné inzeráty

REFERENT/KA ODDĚLENÍ NEMOCENSKÉHO POJIŠTĚNÍ
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Upřesňující informace: jedná se o zpracování dávek nemocenského pojištění , přihlášky a odhlášky zaměstnavatelů, přehledy o výši pojistného a další agenda. Zaměstnanecké výhody: ... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka Odboru územního plánování
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno

samostatný referent oddělení ochrany přírody v odboru životního prostředí a zemědělství
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.c... (více v detailu)
Neuvedeno

SEKRETÁŘ/KA samostatného oddělení Právních služeb Územního pracoviště Č. Budějovice
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti. Organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce vedoucího samostatného oddělení; koordinace zpracování stanovisek a materiálů; kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených nadřízeným zaměstnancem; plnění operativních úkolů; zajišťování administrativní a organizační podpory samostatného oddělení; příprava podkladů k jednání, zápisů z porad; zajišťování přijímání návštěv. Požadujeme: - praxi v oblasti sekretariátu nebo spisové služby výhodou - výbornou znalost pravidel českého jazyka, znalost pravidel úřední korespondence - vzdělání v oboru veřejnosprávní činnosti nebo práva výhodou - vhodné i pro absolventy/ky středních škol - samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/referentka Odboru investic a rozvoje
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Zákonné předpoklady podle § 4 zákona: věk nad 18 let, občan ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost českého jazyka. Kvalifikační požadavky: - úplné střední vzdělání (zakončené maturitní zkouškou) nebo vyšší. Hlavní předmět činnosti: - spolupráce při tvorbě a aktualizaci strategických dokumentů a rozvojových plánů města, jejich implementaci, monitoringu a hodnocení - zapracování principů bezpečné a udržitelné dopravy do plánovacích dokumentů, podpora projektů zaměřených na zvyšování bezpečnosti a kvality života, - monitoring dotačních výzev, ověřování způsobilosti, příprava a administrace dotačních žádostí včetně práce v dotačních systémech, - komunikace s poskytovateli dotací, projektanty, úřady, dodavateli a dalšími partnery, - příprava zadávací dokumentace, organizace výběrových řízení a práce s profilem zadavatele, - koordinace a monitoring projektů ve všech fázích realizace, - administrat... (více v detailu)
Neuvedeno

220042 - referent/ka v Oddělení kontroly zvláštních činností II Odbor kontroly zvláštních činností
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM NEBO TELEFONICKY Správce daně - dotace vykonává tyto činnosti: - Zajišťuje agendu správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků. - Zajišťuje správu dotací a návratných finančních výpomocí, půjček a příspěvků poskytovaných ze státního rozpočtu v souladu s pravidly o hospodaření s rozpočtovými prostředky. - Provádí kontrolu event. místních šetření podle účelu poskytnutých dotací a návratných finančních... (více v detailu)
Neuvedeno

220707 - Oddělení kontrolní I Odbor kontrolní
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Správce daně - kontrola vykonává tyto činnosti: Provádí postupy při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u více druhů daní, především u daně z příjmů právnických osob. Samostatně provádí kontroly a vykonává další kontrolní působnost i ve složitých případech podle obvyklých postupů včetně kontrol subjektů, na které správce daně obdrží podněty od orgánů činných v trestním řízení, odborně zpracovává rozhodnutí v prvním stupni daňového řízení. Vyhotovuje zprávy o daňových kontrolách a mí... (více v detailu)
Neuvedeno

samostatný referent oddělení investic a údržby majetku v odboru investičním
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > ... (více v detailu)
Neuvedeno

samostatný referent oddělení krajský stavební úřad v odboru územního plánování a stavebního řádu
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná m... (více v detailu)
Neuvedeno

201598 Správce daně - vyměřování v Oddělení vyměřovacím III, Odbor vyměřovací I
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Výběrové řízení Náplň práce: Správu daně z příjmů fyzických osob a daně z přidané hodnoty. Přijímá a zpracovává daňová tvrzení v rámci správy daní, vyměřuje a doměřuje daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující. Provádí postupy k odstranění pochybností, zpracovává žádosti a stanoviska, vydává rozhodnutí při správě daní, ukládá pokuty. Správu osobních daňových účtů. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/KA ODBORU DOTACÍ, ROZVOJE MĚSTA A KULTURY
Před 465 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA, MÍSTO VÝKONU PRÁCE - HRÁDEK NAD NISOU, PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležito... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

PRACOVNÍK ODBORNÉHO ZACHÁZENÍ VE VĚZEŇSTVÍ - VYCHOVATEL
Před 262 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
VYCHOVATEL na oddělení výkonu trestu odnětí svobody Místo působiště: Vazební věznice Liberec Zákonné a další požadavky: - min. vyšší odborné vzdělání pedagogického směru - trestní bezúhonnost - zdravotní způsobilost pro výkon práce - organizační schopnosti a komunikační dovednosti - znalost a orientace v zákoně č. 169/1999 Sb. o výkonu trestu odnětí svobody - znalost práce na PC (WORD, EXCEL, INTERNET). Nabízíme: - platová třída 10 (od 29.790,- Kč do 40.770,- Kč dle dosažené praxe) - jednosměnný pracovní režim s nerovnoměrným rozvržením pracovní doby - příspěvky z Fondu kulturních a sociálních potřeb na penzijní připojištění (zajištěno ve vazební věznici) a na stravné, na kulturní a sportovní vyžití, apod. Předpokládaný termín nástupu: dle domluvy. Náležitosti písemné přihlášky: - přihláška k výběru - strukturovaný pr... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

ODBORNÝ ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení ochrany přírody odboru životního prostředí a zemědělství Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 458 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 20. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky j... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Před 465 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu • organizační a řídící schopnosti • komunikativnost a flexibilita • morální bezúhonnost • dobrý kulturní přehled • koncepce rozvoje organizace na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 • orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B • praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.05.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 465 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Referent/ka územního rozhodování a stavebního řádu - stavební odbor
Před 487 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
NUTNÉ DODRŽET POSTUP PŘIHLÁŠENÍ VYPSANÝ NA VYHLÁŠENÉM OZNÁMENÍ na adrese www.neratovice.cz, výběrová řízení!!!! Charakteristika pracovní pozice: je komplexní zajišťování výkonu státní správy svěřeného úseku státní správy na obecním úřadu obce s rozšířenou působností (vodoprávní úřad), koordinace agendy jednotného environmentálního stanoviska a další dí... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 455 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

ODBORNÝ VRCHNÍ REFERENT/REFERENTKA V ODDĚLENÍ MAJETKOVÝCH DANÍ (270330)
Před 292 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; - zpracování daňových přiznání k dani z nemovitých věcí a dani silniční, - komunikaci s daňovými subjekty; - zpracování úřední korespondence; - práci s nedoplatky daní; - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení Mezi další požadavky... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

KRAJSKÝ KOORDINÁTOR PROCESU PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Před 265 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Obor školního vzdělání: Sociálně-právní nebo humanitní zaměření (nejlépe sociální práce, sociální péče, sociální nebo speciální pedagogika, apod.) výhodou. Pracovní náplň: - Spolupráce na vytváření koncepce rozvoje sociálních služeb v Jihočeském kraji s ohledem na strategické materiály kraje. - Aktivní podíl na koordinaci a tvorbě střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území Jihočeského kraje včetně jeho aktualizace, zajišťování místní a typové dostupnosti sociálních služeb kraje. - Spolupráce s metodiky plánování sociálních služeb a s koordinátory procesů plánování na místní úrovni. - Spolupráce se zástupci obcí a měst v Jihočeském kraji, taktéž se zástupci poskytovatelů sociálních služeb v rámci řešení problematiky plánování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. - Účast na monitorovacích návštěvách poskytovatelů sociálních služeb. - Vykonávání činností souvisejících s projektovým řízením a dotační politikou v sociálních službách, včetně kontr... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 321 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

INVESTIČNÍ REFERENT/ REFERENTKA oddělení investic a rozvoje zařazeného pod odborem majetku města Městského úřadu Jaroměř - opakované VŘ 7/2024
Před 497 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Přesné informace a podmínky účasti ve výběrovém řízení vč. způsobu doru... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

kontrolor/kontrolorka oddělení vnější kontroly odboru kontrolního a právního
Před 265 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKP - doba neurčitá - Úřední deska (jmk.cz)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA
Před 496 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní náplň: - vedení správního řízení - odvolací řízení do rozhodnutí mateřských, základních škol a středních škol - uznávání zahraničního vzdělání a podávání žadatelům základní informace o způsobu a možnostech uznání kvalifikace podle zák. č. 561/2004 Sb., v platném znění, tzv. nostrifikace - metodická pomoc organizacím zřizovaným krajem a obcemi v oblasti školství a souvisejících činností - pracovněprávní konzultace školám, školským zařízením a obcím - právní pomoc zaměstnancům odboru školství, mládeže a tělovýchovy při výkonu jejich agendy - vyřizování stížností, účast v kontrolních týmech oddělení ekonomiky školství a odměňování a zaměstnanosti Obor školního vzdělání: právního směru Znalosti oboru: - znalosti z oblasti veřejné správy obecně - zákon č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), v platném znění, - zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném - vzdělávání (školský záko... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

STÁTNÍ ODBORNÝ DOZOR (ÚSEK SILNIČNÍ DOPRAVY)
Před 458 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Obor školního vzdělání: právní, dopravní, veřejná správa (Jihočeský kraj si vyhrazuje přijmout do výběrového řízení i zájemce, kteří dosáhli vyššího odborného nebo středního vzdělání s maturitní zkouškou, a to pro případ, že nebude z objektivních důvodů možné obsadit pozici uchazečem, který dosáhl vysokoškolského vzdělání potřebného pro 11. platovou třídu.) Pracovní náplň: - Vykonává státní odborný dozor v silniční dopravě podle zák. č. 111/94 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů - Ukládá pokuty dopravcům za porušení zák. č. 111/94 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů - Zajišťuje agendy při vyřizování řádných a mimořádných opravných prostředků ve II. stupni správního řízení v oblasti přestupků řidičů dle zák. č. 111/94 Sb., o silniční dopravě ve znění pozdějších předpisů - Zajišťuje metodickou a kontrolní činnost pro obce s rozšířenou působností v oblasti silniční dopravy - Ukládá porušení a pok... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

vrchní referenti/rada Oddělení majetkových daní
Před 329 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: Vrchní referenti/rada Oddělení majetkových daní Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zpracování daňových přiznání k dani z nemovitých věcí, - komunikaci s daňovými subjekty, - zpracování úřední korespondence, - provádění šetření mimo pracoviště, - práci s nedoplatky daní. Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce