ASISTENT/KA SPOLEČNOSTI (35.000 Kč + bonus)

Před 528 dny - ANNONCE
Troufnete si na zpracování účetních úkonů? Domluvíte se alespoň částečně anglicky? Láká Vás zároveň pestrost a různorodost práce? Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět! Pro menší českou společnost hledáme zodpovědnou osobu, která administrativně podpoří jednatele v ... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Osobní asistent/ka u dítěte/osoby s poruchou autistického spektra
Před 33 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: -minimálně středoškolské vzdělání -výborné komunikační dovednosti, pozitivní přístup, -schopnost pracovat samostatně, -spolehlivost, zodpovědnost, ochotu ke vzdělávání, flexibilitu, kreativitu a empatii, Výhodou: -sociální/pedagogická praxe s dětmi/osobami, -zkušenosti s cílovou skupinou dětí/osob s poruchami autistického spektra. Nabízíme: -možnost odborného růstu a vzdělávání, -prostor pro vlastní činorodost a sebeuplatnění, -pružná pracovní doba, -nástup dle dohody s možností zaškolení. Vhodné pro... (více v detailu)
Neuvedeno
Fakturant/fakturantka - (20 hodin týdně) - OZZ, OZP
Před 40 dny - AVIZO_CZ
Vyhrazeno pro OZZ, OZP První kontakt telefonicky nebo e-mailem v pracovní dny 8-15 hodin. Náplň práce: - Vystavování vydaných faktur - Evidence a kontrola přijatých faktur včetně jejich základního zaúčtování - Administrativní podpora účetního oddělení - Aktivní znalost práce v účetním systému POHODA - Aktivní práce... (více v detailu)
Neuvedeno
SEKRETÁŘ/KA samostatného oddělení Právních služeb Územního pracoviště Č. Budějovice
Před 40 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti. Organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce vedoucího samostatného oddělení; koordinace zpracování stanovisek a materiálů; kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených nadřízeným zaměstnancem; plnění operativních úkolů; zajišťování administrativní a organizační podpory samostatného oddělení; příprava podkladů k jednání, zápisů z porad; zajišťování přijímání návštěv. Požadujeme: - praxi v oblasti sekretariátu nebo spisové služby výhodou - výbornou znalost pravidel českého jazyka, znalost pravidel úřední korespondence - vzdělání v oboru veřejnosprávní činnosti nebo práva výhodou - vhodné i pro absolventy/ky středních škol - samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 375 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 555 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
asistent/ka provozního a technického oddělení
Před 322 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
KONTAKT E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) náplň práce: příprava a zpracování pravidelných podkladů pro vedení společnosti, objednávky materiálu, organizace práce, komunikace se zákazníky, zpracování servisních smluv, zpracování cenových nabídek na základě popt... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 275 dny - ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka obchodního oddělení
Před 753 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: export.nutivit@gmail.com Kde se hlásit : Litevská 1174/8, Praha 10, PSČ 100 00 Požadavky AJ - plynule, další jazyky výhod... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 733 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup možný IHNED Kompletní vedení podvojného účetnictví; účtování faktur, pokladních dokladů, bankovních výpisů, interních dokladů, závazků a pohledávek; vedení pokladny; účtování dokladů v cizí měně; příprava příkazů k úhradě; vyhotovení daňových přiznání (DPH, KH, SH); evidence pohledávek, vymáhá... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Personalista junior s možností profesního růstu
Před 375 dny - ANNONCE
Místo výkonu práce: Na Stráni č.p. 545/40 Děčín VI-Letná, 405 02 Děčín 2 Nástup možný ihned. Spolupráce na provozních činnostech firmy, zpracování dokumentace, každodenní práce s MS Office (Excel, Word), komunikace s úřady, administrativní podpora partnerských firem, samostatné řešení přidělených úkolů. Vý... (více v detailu)
Neuvedeno
Právní asistent/ka junior / vhodné i pro studenty #2301 (30 - 35.000 Kč)
Před 338 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Jsme společnost Collega Brokers a hledáme talentovaného Compliance, který nám pomůže udržet všechny naše aktivity na správné straně zákona. Pracovní příležitost (nejen) pro studenty práva či ekonomie! Přidej se k nám a staň se součástí týmu, který mění svět finančních služeb. Náplň práce: monitorovat a hodnotit, jestli vše klape podl... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce chráněné dílny
Před 495 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativní praocvnici nebo pracovníka pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned a na zkrácený úvazek. Jaká bude vaše pracovní náplň: Hlavní náplní práce bude pomoc s potřebnou administrativou zakázek chráněné dílny. Tvorba skladových dokladů. Administrativa (korespondence, podklady pro statistiky atd.). Práce s interním systémem. Co čekáme: Schopnost rychle a efektivně řešit problémy. Jednání s lidmi na dobré úrovni. Samostatnost a logické myšlení. Ochota vzdělávat se a učit novým věcem. Dobrá znalost programů Microsoft Office. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: Jsme stabilní a úspěšná společnost, ta... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Technický specialista Backoffice – Homeoffice (35 - 60.000 Kč)
Před 327 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Hledáte-li stabilní zaměstnání, kde denně využijete angličtinu, čtěte dál! Do operačního centra, které zajišťuje inženýrské služby pro zákazníky napříč Evropou, hledáme nového kolegu. Jste-li připraven využít své technické znalosti v obchodní oblasti a podílet se na vytváření inovativních technických řešení pro zákazníky v oblasti těžby, tato pozice je určena právě vám!! Náplň práce: Budete vytvářet obchodní a technická řešení na míru pro koncové zákazníky v oblasti zpracování nerostů. Tato řešení budou zahrnovat různé služby, včetně servisu přímo u zákazníků, inženýrských studií, modernizací, pokročilých služeb a preventivní ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 275 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ BIOPLYNOVÝCH STANIC (45-50.000 Kč)
Před 544 dny - ANNONCE
Hledáte novou pracovní výzvu? Nechybí Vám technický bacground a máte zkušenosti z oblasti energetiky, zemědělství nebo již máte zkušenosti s biostanicemi? Máte zkušenosti s vedením menšího počtu lidí? Pošlete mi Váš životopis k posouzení! ... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce/zástupkyně kancelářských potřeb a zařízení pro Olomouc a okolí, práce v terénu
Před 415 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
PAPERA působí na trhu již 30 let, jsme dodavatelem nejen kancelářských potřeb a zařízení, nabízíme přes 15 000 tisíc druhů položek, které budete nabízet zákazníkům. Naše motto: Věříme, že tím co děláme, inspirujeme okolí. NÁPLŇ PRÁCE: Prezentování společnosti, zboží a služeb, které poskytujeme. Zjištění požadavků a potřeb zákazníků a péče o ně, rozvoj dosavadní spolupráce. Vyhledávání nových obchodních příležitostí. Zpracování cenových nabídek zákazníkům. Práce s firemním e-shopem, tiskovinami. Běžné administrativní činnosti. Plnění obchodních cílů. Každodenní výjezd do terénu k zákazníkům POŽADAVKY: Co musíte znát, mít a umět? Výborné komunikativní, vyjednávací a argumentační dovednosti. Schopnost navazovat a rozvíjet dlouhodobé obchodní vztahy. Orientace na výsledek a dosažení stanovených cílů. NABÍZÍME: Práci v obchodním týmu, obchodní analytik součástí týmu pro Vaši podporu. Firemní automobil... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Asistent/ka výkonného ředitele/ obchodní referent/ka
Před 302 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: zpracování nabídek a žádostí o účast ve výběrových řízeních, vyhledávání obchodních příležitostí z veřejných databází, administrativní činnost - back office POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání, zodpovědnost, spolehlivost, flexibilitu, komunikativnost NABÍZÍME: základní měsíční mzda +... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK/ PRACOVNICE BACK OFFICE - EXPEDICE FeelEco
Před 333 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
16.8.2024 - správa a zpracování e-shopových objednávek produktů FeelEco, komunikace se zákazníky, zpracování a příprava zakázek pro velkoodběratele, správa řízeného skladu a skladových procesů, administrativní podpora týmů FeelEco. Min. vyučen, znalost ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - LOGISTIK / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE - LOGISTIČKA
Před 441 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou (po zapracování na dobu neurčitou), jednosměnný provoz. Náplň práce: samostatná administrativní a logistická činnost; koordinace vychystávání výrobků/zboží k expedici; vychystávání dodacích listů, faktur; zajištění přepravy, vystavování přepravních dokladů; zpracování podkladů pro celní řízení, spolupráce s poskytovatelem celních služeb. Požadavky: SŠ vzdělání; zkušenost s prací v jakémkoliv ERP systému (K2 výhodou), uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook); zn... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
PERSONALISTA (45-55.000 Kč)
Před 464 dny - ANNONCE
Máte již zkušenosti s vedením personální agendy? Vyznáte se v pracovněprávních předpisech a související legislativě? Hledáte novou výzvu a stabilní uplatnění? Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět! Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: PERSONALISTA (45-55.000 Kč) Zajištění administrativy spojené s chodem HR a mzdového oddělení., Zpracování a správa per... (více v detailu)
Neuvedeno
fakturant/ka
Před 478 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Požadujeme:- praxe v oboru výhodou,- výhodou zkušenosti s Money S5,- znalost práce na pc,- samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost,- odpovědný a aktivní přístup k práci Náplň práce:- kontrola a zpracování podkladů pro fakturaci,- vytváření faktur v programu Money S5,- administrativní podpora provozní... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE TECHNICKÉ PŘÍPRAVY VÝROBY #2344 (32 - 35.000 Kč)
Před 302 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Společnost EverLift spol. s.r.o., se sídlem v Hněvotíně, zabývající se výrobou manipulační techniky v autodopravě, hledá nového kolegu na pracovní pozici ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK TECHNICKÉ PŘÍPRAVY VÝROBY. Rád/a komunikujete jak v českém, tak i anglickém jazyce a administrativní záležitosti Vám nejsou cizí? Tak přesně takového člověka k nám hledáme! Neváhejte se ozvat... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Obchodní asistent/ka
Před 374 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice Co nabízíme: - PP ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka velkoobchodního oddělení
Před 612 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pozice: Asistent/ka velkoobchodního oddělení Kontakt: Tomášek Jindřich, e-mail: prace@tomiscz.cz První kontakt e-mailem. Náplň práce: - podpora obchodního zástupce "back office" (přidělení dlouholeté klientely) - komunikační schopnosti - řešení potřeb klientů a poskytování poradenství a služeb na míru - každodenní kontakt s klientem z řad firem různých velikostí napříč všemi odvětvími (telefon, e-mail) - zpracování cenových nabídek (Word, Excel, Adobe Acrobat - požadujeme středně pokročilou znalost) - procesování objednávek (příjem, revize, sledování, kontrola, expedice) - skladové hospodářst... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupce/zástupkyně kancelářských potřeb a zařízení pro Prahu, práce v terénu
Před 374 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
PAPERA působí na trhu již 30 let, jsme dodavatelem nejen kancelářských potřeb a zařízení, nabízíme přes 15 000 tisíc druhů položek, které budete nabízet zákazníkům. Naše motto: Věříme, že tím co děláme, inspirujeme okolí. NÁPLŇ PRÁCE: Prezentování společnosti, zboží a služeb, které poskytujeme. Zjištění požadavků a potřeb zákazníků a péče o ně, rozvoj dosavadní spolupráce. Vyhledávání nových obchodních příležitostí. Zpracování cenových nabídek zákazníkům. Práce s firemním e-shopem, tiskovinami. Běžné administrativní činnosti. Plnění obchodních cílů. Každodenní výjezd do terénu k zákazníkům POŽADAVKY: Co musíte znát, mít a umět? Výborné komunikativní, vyjednávací a argumentační dovednosti. Schopnost navazovat a rozvíjet dlouhodobé obchodní vztahy. Orientace na výsledek a dosažení stanovených cílů. NABÍZÍME: Práci v obchodním týmu, obchodní analytik součástí týmu pro Vaši podporu. Firemní automobil... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce