ASISTENT/KA SPOLEČNOSTI (35.000 Kč + bonus)

Před 287 dny - ANNONCE
Troufnete si na zpracování účetních úkonů? Domluvíte se alespoň částečně anglicky? Láká Vás zároveň pestrost a různorodost práce? Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět! Pro menší českou společnost hledáme zodpovědnou osobu, která administrativně podpoří jednatele v ... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Administrativní asistent/ka
Před 14 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
ATL EUROPE s.r.o. Jsme mezinárodní logistická společnost, která hledá nového kolegu/kolegyni na pozici: Administrativní asistent/ka Místo výkonu práce: ATL EUROPE s.r.o., Pražská třída 320/8, Hradec Králové 500 04 Co u nás bude... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
ORGANIZAČNÍ ASISTENT/ka eventové společnosti
Před 14 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Požadujeme: o Minimálně 3 roky praxe (možná i mimo obor). o Minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou. o Výborné organizační schopnosti a smysl pro detail, důslednost, spolehlivost. o Schopnost samostatně řešit úkoly a pracovat v týmu o Pokročilá znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook) o Komunikační dovednosti a příjemné vystupování o Znalost angličtiny na úrovni B2 (maturitní zkouška) o Zkušenosti s organizací akcí výhodou o Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího. o Řidičský průkaz skupiny "B". Náplň práce: o Přípravu a organizaci konferencí, workshopů a dalších akcí v oboru medicíny. o Komunikace s přednášejícími, dodavateli a vystavovateli, příprava a vyjednávání podmínek. o Výběr a komunikaci se společnostmi poskytující eventové prostory, cateringovými společnostmi, a dalšími dodavateli, dojednávání podmínek. o Zajištění administrativní podpory, příprava podkladů a dokumentů, evidence. o Práce na dílčích úkolech jednotlivých projektů. o Koordina... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
ORGANIZAČNÍ ASISTENT/ka eventové společnosti
Před 14 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Požadujeme: o Minimálně 3 roky praxe (možná i mimo obor). o Minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou. o Výborné organizační schopnosti a smysl pro detail, důslednost, spolehlivost. o Schopnost samostatně řešit úkoly a pracovat v týmu o Pokročilá znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook) o Komunikační dovednosti a příjemné vystupování o Znalost angličtiny na úrovni B2 (maturitní zkouška) o Zkušenosti s organizací akcí výhodou o Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího. o Řidičský průkaz skupiny "B". Náplň práce: o Přípravu a organizaci konferencí, workshopů a dalších akcí v oboru medicíny. o Komunikace s přednášejícími, dodavateli a vystavovateli, příprava a vyjednávání podmínek. o Výběr a komunikaci se společnostmi poskytující eventové prostory, cateringovými společnostmi, a dalšími dodavateli, dojednávání podmínek. o Zajištění administrativní podpory, příprava podkladů a dokumentů, evidence. o Práce na dílčích úkolech jednotlivých projektů. o Koordina... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA OBCHODU
Před 14 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení - Budeš připravovat cenové nabídky, vystavovat objednávky a čeká Tě i řešení případných reklamací - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů nebo příprava podkladů na porady - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme - Co ale potřebujeme, je jazyková vybavenost Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, systematického člověka se smyslem pro detail - Pro zajištění všech úkolů se Ti... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA OBCHODU
Před 14 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení - Budeš připravovat cenové nabídky, vystavovat objednávky a čeká Tě i řešení případných reklamací - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů nebo příprava podkladů na porady - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme - Co ale potřebujeme, je jazyková vybavenost Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, systematického člověka se smyslem pro detail - Pro zajištění všech úkolů se Ti... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 14 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Správa a evidence dokumentace (faktury, objednávky, smlouvy). Komunikace v arabském a anglickém jazyce se zákazníky a dodavateli (telefonická, e-mailová). Příprava podkladů... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 14 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Správa a evidence dokumentace (faktury, objednávky, smlouvy). Komunikace v arabském a anglickém jazyce se zákazníky a dodavateli (telefonická, e-mailová). Příprava podkladů... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
FINANČNÍ MANAŽER (90 – 110.000,- Kč)
Před 14 dny - ANNONCE
Jste zkušení v oblasti financí, účetních operací? Orientujete se v daňové problematice? Máte zkušenosti s vedením účetního oddělení? Hledáte stabilní práci a chtěli byste být součástí úspěšné české společnosti? Ano? Pak hledáme právě Vás. Zašlete nám své CV, rádi Vás poznáme osobně Vedení a kontrola ekonomického oddělení společnosti (účetnictví, mzdy)., Zpracování a kontrola podkladů k DPH, dani z nemovitostí i daňových přiznání k dani z p... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci v dopravě a přepravě
Před 14 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Hledáme pečlivou a zkušenou fakturantku s praxí v autodopravě, která bude zodpovídat za fakturaci stavebních, komoditních za... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Pracovníci v dopravě a přepravě
Před 14 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Hledáme pečlivou a zkušenou fakturantku s praxí v autodopravě, která bude zodpovídat za fakturaci stavebních, komoditních za... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
MECHANIK NA ÚDRŽBĚ (40-45.000 Kč)
Před 14 dny - ANNONCE
Hledáte práci na údržbě? Chcete pracovat v administrativě a plánovat kolegům rozpis preventivní údržby? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět! Výrobní společnost hledá novou posilu na p... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENTKA PRO PŘEDSTAVENSTVO SPOLEČNOSTI
Před 14 dny - ANNONCE
Hledáme asistentku/asistenta, který zajistí maximální podporu pro vedení firmy. Hledáme osobu, která se stane součástí fungujícího back office týmu, a která ví, jak potřebná je pozice asistenta pro fungování společností. Vaše práce bude zahrnovat zajištění hladkého chodu kanceláře a plnění praktických úkolů, které zajistí, že celý tým bude fungovat bez problémů. Hledáme někoho, kdo na jednu stranu zvládne organizaci zasedacích místností, přepis zápisu, či případné objednání let... (více v detailu)
Neuvedeno
SAMOSTATNÝ VÝVOJOVÝ KONSTRUKTÉR (do 60.000 Kč)
Před 14 dny - ANNONCE
Máte zkušenosti s navrhováním nových konstrukčních modelů a výrobků? Jste technický typ, máte nápady a chcete se seberealizovat? Umíte najít řešení i ve složitých situacích a zachováte chladnou hlavu? Pak hledáme právě Vás! Mezinárodní výrobní společnost hledá parťáka na pozici... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka pro styk s hosty - asistent/ka ředitele
Před 14 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Grandhotel Nabokov, Ibsenova 183/3, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned. Pracovní doba: všední dny 8:00-16:30 h (nebo dle dohody se zaměstnavatelem). Náplň práce: zajištění spokojenosti hostů od příjezdu až po odjezd, řešení stížností a potřeb hostů, analyzování zpětné vazby od hostů, spolupráce s ostatními odděleními hotelu, administrativní podpora ředitele hotelu, řešení problémových situa... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka pro styk s hosty - asistent/ka ředitele
Před 14 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Grandhotel Nabokov, Ibsenova 183/3, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned. Pracovní doba: všední dny 8:00-16:30 h (nebo dle dohody se zaměstnavatelem). Náplň práce: zajištění spokojenosti hostů od příjezdu až po odjezd, řešení stížností a potřeb hostů, analyzování zpětné vazby od hostů, spolupráce s ostatními odděleními hotelu, administrativní podpora ředitele hotelu, řešení problémových situa... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
SERVISNÍ TECHNIK GASTRO ZAŘÍZENÍ (65-85.000 Kč)
Před 14 dny - ANNONCE
Domluvíte se anglicky a německy? Máte technické vzdělání a zkušenost se servisem zařízení? Hledáte práci, kde budete přímo z bydliště jezdit k zákazníkovi? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět! Zavedená stabilní společnost hledá novou posilu do týmu... (více v detailu)
Neuvedeno
SERVISNÍ TECHNIK GASTRO ZAŘÍZENÍ (65-85.000 Kč)
Před 14 dny - ANNONCE
Domluvíte se anglicky a německy? Máte technické vzdělání a zkušenost se servisem zařízení? Hledáte práci, kde budete přímo z bydliště jezdit k zákazníkovi? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět! Zavedená stabilní společnost hledá novou posilu do týmu... (více v detailu)
Neuvedeno
SERVISNÍ TECHNIK GASTRO ZAŘÍZENÍ (65-85.000 Kč)
Před 14 dny - ANNONCE
Domluvíte se anglicky a německy? Máte technické vzdělání a zkušenost se servisem zařízení? Hledáte práci, kde budete přímo z bydliště jezdit k zákazníkovi? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět! Zavedená stabilní společnost hledá novou posilu do týmu... (více v detailu)
Neuvedeno
SERVISNÍ TECHNIK GASTRO ZAŘÍZENÍ (65-85.000 Kč)
Před 14 dny - ANNONCE
Domluvíte se anglicky a německy? Máte technické vzdělání a zkušenost se servisem zařízení? Hledáte práci, kde budete přímo z bydliště jezdit k zákazníkovi? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět! Zavedená stabilní společnost hledá novou posilu do týmu... (více v detailu)
Neuvedeno
SERVISNÍ TECHNIK GASTRO ZAŘÍZENÍ (65-85.000 Kč)
Před 14 dny - ANNONCE
Domluvíte se anglicky a německy? Máte technické vzdělání a zkušenost se servisem zařízení? Hledáte práci, kde budete přímo z bydliště jezdit k zákazníkovi? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět! Zavedená stabilní společnost hledá novou posilu do týmu... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK PRO ZPRACOVÁNÍ TECHNICKÝCH NÁVODŮ (45-55.000 Kč)
Před 14 dny - ANNONCE
Máte zkušenosti s vytvářením návodů k výrobním linkám? Nechybí Vám pečlivost a rád/a dotahujete věci do konce? Chcete pracovat pro stabilní společnost, která si váží svých zaměstnanců? Pošlete nám Váš životopis a pojďte pracovat jako: PRACOVNÍK PRO ZPRACOVÁNÍ TECHNICKÝCH NÁ... (více v detailu)
Neuvedeno
HLAVNÍ ÚČETNÍ (60-80.000 Kč)
Před 14 dny - ANNONCE
Máte zkušenosti jako hlavní účetní z velké nebo korporátní společnosti? Máte znalost anglického jazyka a ovládáte systém SAP? Chcete pracovat pro zavedenou mezinárodní společnost a být součástí stabilního účetního týmu, který táhne za jeden provaz? Pro našeho klienta hledáme posilu účetního oddělení na pozici: HLAVNÍ ... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ PODNIKOVÉHO ÚČETNICTVÍ - OD 90.000 KČ + BENEFITY
Před 14 dny - ANNONCE
Máte již za sebou praxi na pozici hlavní účetní výrobní firmy? Jste houževnatí, máte rádi systém a řád? Navíc Vám komunikace v anglickém jazyce nečiní sebemenší problém? Dokážete s přehledem nejenom vést, ale bravurně podpořit? Právě hledáme kandidáta na vedoucí pozici v řízení mzdové sekce - možná jste to VY! Představte se mi v životopise a můžete začít! Primárně zaměřena na vedení účetní/mzdové ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 14 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost Buzuluk a.s., globální dodavatel gumárenských strojů, hledá do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici: administrativní pracovník/pracovnice . Místo výkonu práce: BUZULUK a.s., Buzulucká 108, 267 62 Komárov . Co bude Vaší náplní práce: administrativní podpora ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí účetního týmu
Před 14 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, účetní a daňovou kancelář, hledáme vhodné kandidáty na pozici Vedoucí účetního týmu. Náplň práce: Vedení a organizace práce svého účetního týmu, který zahrnuje 5 lidí, Odborná i metodická podpora týmu finančních účetních, aby měli k dispozici aktuální informace a mohli se neustále rozvíjet, Komunikace s klienty, kterým tým zpracovává účetnictví a poskytování odborného poradenství v účetních a daňových záležitostech, Závěrečná kontrola zpracování dokladů a podkladů klientů, kontrola a zpracování DPH a kontrolní hlášení, Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob, včetně výkazů za klienty ve svěřeném týmu, Reporting klientům dle jejich požadavků, Reporting vedení společnosti o činnosti a výsledcích týmu, včet... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce