RADA/ ODBORNÝ RADA V ODDĚLENÍ HYGIENY OBECNÉ A KOMUNIKATIVNÍ
Podobné inzeráty
Úředník/úřednice ve věcech stavebního řádu
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané činnosti: správní řízení zejména ve věcech stavebního řádu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem a splňuje požadavky dané zákonem o úřednících a zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Kvalifikační požadavky: v souladu s § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Další požadavky: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti stavební výhodou, - velmi dobrá znalost práce s PC (Windows, MS Word, Excel, Outlook), - praxe ve veřejné správě výhodou, - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, - ochota dalšího vzdělává... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník
Před 54 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Charakteristika pozice: Poskytuje sociálně právní poradenství osobám v nepříznivé sociální situaci, spolupodílí se na metodické činnosti pro oblast sociálních služeb (poradenství, péče, prevence), zajišťuje spolupráci a vzájemnou informovanost mezi jednotlivými organizačními složkami, zajišťuje a vytváří potřebnou dokumentaci na ředitelství organizace, spolupracuje na tvorbě a naplňování standardizace registrovaných sociálních služeb organizace. Účastní se jednání se správními případně kontrolními orgány, jinými organizacemi, a to jak v rámci státní správy, samosprávy, popř. neziskovými organizacemi. Práce spočívá v administrativě, kontrole a jednáním s vedoucími a sociálními pracovníky jednotlivých organizačních složek, zejména v oblasti standardů kvality, kontroly evidence, výkonnosti a tvorbě dokumentů souvisejících s poskytovanými nebo nově zaváděnými službami v příspěvkové organizaci. Požadavky k výběrovému řízení: " minimálně vyšší odborné vzdělání se zaměřením na sociální obla... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Sociální pracovník
Před 54 dny
- ANNONCE
Charakteristika pozice: Poskytuje sociálně právní poradenství osobám v nepříznivé sociální situaci, spolupodílí se na metodické činnosti pro oblast sociálních služeb (poradenství, péče, prevence), zajišťuje spolupráci a vzájemnou informovanost mezi jednotlivými organizačními složkami, zajišťuje a vytváří potřebnou dokumentaci na ředitelství organizace, spolupracuje na tvorbě a naplňování standardizace registrovaných sociálních služeb organizace. Účastní se jednání se správními případně kontrolními orgány, jinými organizacemi, a to jak v rámci státní správy, samosprávy, popř. neziskovými organizacemi. Práce spočívá v administrativě, kontrole a jednáním s vedoucími a sociálními pracovníky jednotlivých organizačních složek, zejména v oblasti standardů kvality, kontroly evidence, výkonnosti a tvorbě dokumentů souvisejících s poskytovanými nebo nově zaváděnými službami v příspěvkové organizaci. Požadavky k výběrovému řízení: " minimálně vyšší odborné vzdělání se zaměřením na sociální obla... (více v detailu)
Neuvedeno
Náměstek/náměstkyně ředitele, vedoucí odboru ekonomiky
Před 70 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
[] Místo výkonu práce: Pražská č.p. 457/52 407 46 Krásná Lípa u Rumburka Popis pracovní činnosti: • řízení a metodická podpora odboru ekonomiky Správy NP • řízení oddělení ekonomiky a oddělení informatiky • koordinace systému vícezdrojového financování Správy NP • plánování rozpočtu státní příspěvkové organizace Správy NP • plánování investičního rozvoje, příprava a realizace investic • vedení ekonomicko-hospodářských statistik a výkaznictví • vedení daňové evidence a plnění daňových povinnosti Správy NP • podílí se na zajišťování kybernetické bezpečnosti Správy NP • komplexní koordinace postupů veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek, včetně administrace zadávacího řízení • schvalování výdajů Správy NP Požadavky: • minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském programu ekonomického zaměření • trestní bezúho... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Náměstek/náměstkyně ředitele, vedoucí odboru ekonomiky
Před 70 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
[] Místo výkonu práce: Pražská č.p. 457/52 407 46 Krásná Lípa u Rumburka Popis pracovní činnosti: • řízení a metodická podpora odboru ekonomiky Správy NP • řízení oddělení ekonomiky a oddělení informatiky • koordinace systému vícezdrojového financování Správy NP • plánování rozpočtu státní příspěvkové organizace Správy NP • plánování investičního rozvoje, příprava a realizace investic • vedení ekonomicko-hospodářských statistik a výkaznictví • vedení daňové evidence a plnění daňových povinnosti Správy NP • podílí se na zajišťování kybernetické bezpečnosti Správy NP • komplexní koordinace postupů veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek, včetně administrace zadávacího řízení • schvalování výdajů Správy NP Požadavky: • minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském programu ekonomického zaměření • trestní bezúho... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK/PRACOVNICE DO ODDĚLENÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ A VNITŘNÍ LEGISLATIVU
Před 71 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
CHARAKTERISTIKA: administrativní činnost spojená se studijní agendou TUL zejména v oblasti akreditací ke studijním programům, aktuální studijní legislativy včetně její aplikace do interních procesů, tvorba vzorových formulářů pro TUL, metodická činnost v oblasti studijní agendy, administrativní činnost spojená se studijní agendou rektorátu zejména v oblasti stipendií a příslušných rozhodnutí týkající se studia nebo stipendií, korespondence s orgány státní správy, aktivity spojené se zajištění a hodnocením kvality činností TUL včetně odpovědnosti za finanční správu těchto aktivit (většinou formou projektů). VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: středoškolské, příp. vysokoškolské vzdělání, výhodou v ekonomickém nebo administrativně-správním oboru, schopnost orientace v legislativě v ČR, odborné znalosti v oblasti zákona o vysokých školách, v oblasti studijní agendy výhodou, odborné znalosti v oblasti administrativního a ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK/PRACOVNICE DO ODDĚLENÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ A VNITŘNÍ LEGISLATIVU
Před 71 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
CHARAKTERISTIKA: administrativní činnost spojená se studijní agendou TUL zejména v oblasti akreditací ke studijním programům, aktuální studijní legislativy včetně její aplikace do interních procesů, tvorba vzorových formulářů pro TUL, metodická činnost v oblasti studijní agendy, administrativní činnost spojená se studijní agendou rektorátu zejména v oblasti stipendií a příslušných rozhodnutí týkající se studia nebo stipendií, korespondence s orgány státní správy, aktivity spojené se zajištění a hodnocením kvality činností TUL včetně odpovědnosti za finanční správu těchto aktivit (většinou formou projektů). VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: středoškolské, příp. vysokoškolské vzdělání, výhodou v ekonomickém nebo administrativně-správním oboru, schopnost orientace v legislativě v ČR, odborné znalosti v oblasti zákona o vysokých školách, v oblasti studijní agendy výhodou, odborné znalosti v oblasti administrativního a ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
odborný referent/vrchní referent Oddělení kontrolního III
Před 71 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: odborný referent/vrchní referent Oddělení kontrolního III Nástup: 1.1.2025 Mzda: 32346,- až 45044,- Kč Kontakt: Dana Oborníková, tel. 318 473 221, email: dana.obornikova@fs.mfcr.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPH), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > volná místa > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
odborný referent/vrchní referent Oddělení kontrolního III
Před 71 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: odborný referent/vrchní referent Oddělení kontrolního III Nástup: 1.1.2025 Mzda: 32346,- až 45044,- Kč Kontakt: Dana Oborníková, tel. 318 473 221, email: dana.obornikova@fs.mfcr.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPH), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > volná místa > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Projektový/á manažer/ka pro investiční stavby a jejich vybavení
Před 72 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávaných činností: - inženýrská činnost v investiční výstavbě staveb (pro stavby sociální infrastruktury) rozšířená o administrativu související s financováním akcí, - zpracování požadavků poskytovatelů sociálních služeb v Pardubickém kraji a podkladů pro naplňování jednotlivých investičních a projektových záměrů - organizační zajištění stavební projektové dokumentace, obstarání příslušných povolení, - účast v komisích k veřejným zakázkám na zhotovení projektové dokumentace a zhotovitele staveb, účast na kontrolních dnech stavby - průzkum trhu a vyhotovení podkladů pro vyhlášení veřejných zakázek na vybavení staveb, zpracování podkladů pro majetkoprávní vypořádání, - komunikace s investorem, konečným uživatelem stavby, zadavatelem a dodavateli, - zpracování podkladů pro rozhodován... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Projektový/á manažer/ka pro investiční stavby a jejich vybavení
Před 72 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávaných činností: - inženýrská činnost v investiční výstavbě staveb (pro stavby sociální infrastruktury) rozšířená o administrativu související s financováním akcí, - zpracování požadavků poskytovatelů sociálních služeb v Pardubickém kraji a podkladů pro naplňování jednotlivých investičních a projektových záměrů - organizační zajištění stavební projektové dokumentace, obstarání příslušných povolení, - účast v komisích k veřejným zakázkám na zhotovení projektové dokumentace a zhotovitele staveb, účast na kontrolních dnech stavby - průzkum trhu a vyhotovení podkladů pro vyhlášení veřejných zakázek na vybavení staveb, zpracování podkladů pro majetkoprávní vypořádání, - komunikace s investorem, konečným uživatelem stavby, zadavatelem a dodavateli, - zpracování podkladů pro rozhodován... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení IT
Před 72 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce Organizování práce svých podřízených pracovníků oddělení IT a zodpovědnost za: - funkčnost IT infrastruktury organizace, - rozvoj a udržování IT infrastruktury (HW, SW), - implementaci opatření a technických prostředků kybernetické bezpečnosti deklarovaných - směrnicí NIS2, - zajištění ochrany dat dle Nařízení EU 2016/679 GDPR, - zajištění řešení požadavků zaměstnanců zdravotního ústavu na oblast IT, - plánování rozpočtu nákladů a vytváření koncepce řešení IT organizace. Požadavky pro přijetí Vzdělání - VŠ nebo SŠ v oboru informační technologie Odborná znalost vztahující se k vykonávané funkci v oblasti IT Zkušenost s řízením skupiny zaměstnanců do 10 osob Praxe na o... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení IT
Před 72 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce Organizování práce svých podřízených pracovníků oddělení IT a zodpovědnost za: - funkčnost IT infrastruktury organizace, - rozvoj a udržování IT infrastruktury (HW, SW), - implementaci opatření a technických prostředků kybernetické bezpečnosti deklarovaných - směrnicí NIS2, - zajištění ochrany dat dle Nařízení EU 2016/679 GDPR, - zajištění řešení požadavků zaměstnanců zdravotního ústavu na oblast IT, - plánování rozpočtu nákladů a vytváření koncepce řešení IT organizace. Požadavky pro přijetí Vzdělání - VŠ nebo SŠ v oboru informační technologie Odborná znalost vztahující se k vykonávané funkci v oblasti IT Zkušenost s řízením skupiny zaměstnanců do 10 osob Praxe na o... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ODBORNÝ PRACOVNÍK V OCHRANĚ A PODPOŘE VEŘEJNÉHO ZDRAVÍ
Před 318 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
- Komplexní výkon státního zdravotního dozoru a dalších odborných činností v jednotlivých oblastech ochrany a podpory veřejného zdraví, v oblasti epidemiologie, - Výkon státního zdravotního dozoru nad dodržováním zákazů a plněním dalších povinností stanovených přímo použitelnými předpisy EU; - Uplatňování stanovisek k územně plánovací dokumentaci z hlediska ochrany veřejného zdraví; - Stanovování protiepidemických opatření a provádění epidemiologických šetření; - Usměrňování činnosti osob poskytujících péči v oblasti hygieny provozu a předcházení infekcí spojených se zdravotní péčí; ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Odborný rada (rada) v Oddělení monitoringu trhu
Před 293 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
datová analýza energetických trendů a aktuální energetické situace – v rámci ČR/EU/celosvětově, podpora výkonu regulační činnosti (procesní analýza, návrh řešení), rozvoj datových zdrojů pro regulační činnost (trhy, ceny,... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Služební místo rada/odborný rada v oddělení hygieny obecné a komunální na pracovišti Blansko
Před 296 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nástup 3.6.2024, případně dle domluvy. Pracovní poměr na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou. Požadujeme: - minimální stupeň vzdělání - vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu. - trestní bezúhonnost - řidičský průkaz skupiny "B" Náplní práce na tomto služebním místě je zejména: - terénní a administrativní činnost - komplexní výkon státního zdravotního dozoru, šetření a dalších odborných činností v ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
ODBORNÝ RADA (RADA) V ODDĚLENÍ REMIT
Před 167 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
monitoring velkoobchodních energetických trhů (se zaměřením na národní trh), provádění analytické činnosti monitoringu na národní úrovni nad obchodními daty z velkoobchodního trhu s energií, vyhodnocování signálů o možném porušení nařízení REMIT (nařízení č. 1227/2011, o integritě a transparentnosti velkoobchodního trhu... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
manažer/ka kvality sociální práce
Před 317 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
tvorba systému kvality služeb sociální péče, koordinace zajišťování požadované úrovně kvality, nastavení standardů kvality sociálních služeb, kontrola systému kvality, samostatný výkon náročných specializovaných agend v rámci „Transformace“, koncepční činnosti v souvislosti s vývojem sociálních služeb, VŠ vzdělání dle zákona 108/2006 Sb., zkušenosti ze sociální oblasti výhodou, dobré organizační a komunikační dovednosti, dobrá znalost PC, ŘP "B", bezúhonnost, orientace a znalost legislati... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK ODDĚLENÍ TECHNICKÉ KONTROLY/ KONTROLY KVALITY
Před 946 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Místo výkonu práce JE Dukovany.. Prvotní kontakt výhradně e-mailem: personalistika@skoda-js.cz Jednosměnný provoz, noční provoz. Vaše budoucí práce / hlavní pracovní činnosti: • Provádění vstupních, mezioperačních a výstupních kontrol dle stanovených předpisů a průvodní dokumentace. • Provádění kontrol v průběhu realizace oprav dle plánu kontrol a zkoušek (PKZ) a vystavování příslušných Protokolů. • Provádění konečných zkoušek opravovaných zařízení se zástupci dozorných orgánů a odběratele dle schválené dokumentace. • Kontrola kvality zpracované dokumentace před a po provedení oprav s důrazem na plnění požadavků vyhlášek a dalších předpisů vztahující se k danému výkonu činnosti • Vyhodnocování výsledků opra... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
referent/ka v oddělení hygieny práce na pracovišti Brno
Před 190 dny
- ANNONCE
První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem. -mailem Formuláře vztahující se k výběrovému řízení jsou k dispozici na www.khsbrno.cz v záložce Úřední deska. Požadujeme: " minimální stupeň vzdělání - vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu " základní znalost legislativy v oblasti ochrany zdraví při práci (především zákon č. 258/2000 Sb. a jeho prováděcí předpisy) " asertivní komunikační schopnosti " schopnost samostatné i týmové práce " schopnost práce v terénu " trestní bezúhonnost Náplň práce: " zaměřena na posuzování rizik ohrožení zdraví při práci, opatření k ochraně zdraví při činnostech souvisejících s expozicí hlu... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborný rada v oddělení HOK v sídle
Před 161 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Mgr. Eva Kremeníková, tel.: 211 154 656, e-mail: eva.kremenikova@khsstc.cz Provádí kontrolní činnost v oblastech dozoru dle gescí odboru. o Projednává přestup... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ÚDRŽBY MAJETKU MĚSTA Odboru správy a údržby majetku města Magistrátu města Prostějova
Před 306 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Magistrátu města Prostějova vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ÚDRŽBY MAJETKU MĚSTA Odboru správy a údržby majetku města Magistrátu města Prostějova Vznik pracovního poměru je podmíněn splněním předpokladů, kdy fyzická osoba: -je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt -dosáhla věku 18 let -je způsobilá k právním úkonům -je bezúhonná -ovládá jednací jazyk Požadavky: -vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - podmínkou -obor vzdělání technického zaměření nebo v oblasti ekonomie či hospodářské správy - výhodou -praxe v řídící pozici - výhodou -praktické zkušenosti z oblasti údržby majetku - výhodou -orientace v zákonech o obecním zřízení (č. 128/2000 Sb.) a Občanském zákoníku (č. 89/2012 Sb.) - výhodou -praxe ve veřejné správě - výhodou -umění jednat s lidmi (dobré komunika... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Samostatný odborný referent veřejných zakázek
Před 176 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, Městský úřad Prahy 11, hledáme vhodné kandidáty na pozici Samostatný odborný referent veřejných zakázek.
Náplň práce:
Příprava a zajištění kompletní administrace zadávacích řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s předpisy a pravidly MČ Prahy 11 a příslušných dotačních programů, Zajištění komunikace s účastníky zadávacích řízení a spolupráce s ostatními pracovníky odborů, zástupci správních firem a externím administrátorem v agendě veřejných zakázek, Zveřejňování a správa dokumentů všech druhů veřejných zakázek na profilu zadavatele v rámci aplikace TENDER ARENA, Příprava a... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ODBORNÝ PRACOVNÍK V OCHRANĚ A PODPOŘE VEŘEJNÉHO ZDRAVÍ
Před 318 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
- Komplexní výkon státního zdravotního dozoru a dalších odborných činností v jednotlivých oblastech ochrany a podpory veřejného zdraví, v oblasti epidemiologie, - Výkon státního zdravotního dozoru nad dodržováním zákazů a plněním dalších povinností stanovených přímo použitelnými předpisy EU; - Uplatňování stanovisek k územně plánovací dokumentaci z hlediska ochrany veřejného zdraví; - Stanovování protiepidemických opatření a provádění epidemiologických šetření; - Usměrňování činnosti osob poskytujících péči v oblasti hygieny provozu a předcházení infekcí spojených se zdravotní péčí; ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
odborní referenti/vrchní referenti v Oddělení kontrolním III, Odbor kontrolní
Před 117 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - v rámci správy daní provádění daňových kontrol u více druhů daní se zaměřením na DPH, - vyhledávací činnosti a postupy k odstranění pochybností podle daňového řádu, - oblast daňové evidence a účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FK... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce