památkářka/památkář pro agendu urbanisty a agendu stavebních památek a památkově chráněných území
Podobné inzeráty

Vedoucí stavebního odboru (stavebního úřadu) MěÚ Odolena Voda
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon agendy stavebního úřadu, - koordinace výkonu působnosti obecního stavebního úřadu, - výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona. Povinné požadavky na uchazeče: - kvalifikační požadavky: -osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost stavební řád a vyvlastnění podle jiného právního předpisu, nebo osvědčení o úspěšném vykonání úřednické zkoušky pro obor státní služby, jehož součástí je stavební řád, -autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, -autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, -fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání arch... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní referent/ka stavebního odboru MěÚ Odolena Voda
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Platová třída 9 dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 sb., ve znění pozdějších předpisů Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon agendy stavebního úřadu, - výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona. Povinné požadavky na uchazeče: - minimálně úplné střední vzdělání technického směru s maturitní zkouškou - schopnost týmové práce, schopnost samostatného řešení problémů, komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), administrativní dovednosti, psychická odolnost, přesnost, spolehlivost, zdvořilost, - výborná znalost práce s PC, Další požadavky na uchazeče výhodou: - zvláštní odborná způsobilost pro výkon správní činnosti, - znalost programu VERA, ISSŘ, - praxe ve státní správě, - řidičské oprávnění skupiny B. Předpoklady pro výkon funkce: v souladu s ust. § 4 odst. 1) zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších před... (více v detailu)
Neuvedeno

referent/ka Odboru sociálních věcí a zdravotnictví, výkon agendy sociálně-právní ochrany dětí, výkon
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Pracoviště Městského úřadu Holešov, terénní sociální práce na území správního obvodu obce s rozšířenou působností Holešov - Popis činnosti: sociální pracovník na úseku sociálně právní ochrany dětí / kolizní a administrativní pracovník na úseku sociálně-právní ochrany dětí - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: * vyšší odborné vzdělání dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v oboru sociální práce a sociální pedagogika, sociální pedagogika, sociální a humanitární práce, sociální práce, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost nebo vysokoškolské vzdělání v oboru sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, právo, speciální pedagogika, * středoškolské vzdělání a započaté studium vyššího odborného vzdělání dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v oboru sociální práce a sociální pedagogika, sociální pedagogika, sociální a humanitární práce, sociální práce, sociálně pr... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka Odboru životního prostředí
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru životního prostředí na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti Popis pozice: • Výkon působnosti vodoprávního úřadu ve správním obvodu obecního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona č. 254/2001 Sb. o vodách a zákona č. 274/2001 Sb. o vodovodech a kanalizacích Požadavky: •VŠ vzdělání v oboru vodní hospodářství, příp. v oborech životního prostředí nebo stavebnictví, •znalost zákonů a příslušných vyhlášek v oboru a ve veřejné správě (zákon č. 128/2000 Sb.; zákon č. 500/2004 Sb.; zákon č. 254/2001 Sb. a zákon č. 274/2001 Sb., vše ve znění pozdějších předpisů) výhodou, •výborná znalost práce s PC, •ŘP skup. B, •morální bezúhonnost, •flexibilita, komunikativnost, schopnost jednat s lidmi, •praxe ve státní správě vítána, •zkouška zvláštní odborné způsobilosti nutná do 18 měsíců od nástupu. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády... (více v detailu)
Neuvedeno

SPRÁVCE / SPRÁVKYNĚ INFORMAČNÍCH A KOMUNIKAČNÍCH TECHNOLOGIÍ
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz, plný pracovní úvazek s možností zkráceného. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné a absolventy/absolventky. Náplň práce: správa počítačové sítě. Instalace, konfigurace, správa a opravy koncových počítačů a serverů na platformě Windows; správa školního informačního systému Bakaláři a školního webu; řešení problémů koncových uživatelů; příprava podkladů pro výběrová řízení související s nákupem nových informačních a komunikačních technologií; další práce obvyklé na pozici správce ICT. Požadavky: znalost HW PC a serverů; znalost desktopových (Windows 10,11) a serverových (Windows 2012, 2016) OS platformy Windows na úr... (více v detailu)
Neuvedeno

Úředník/úřednice stavebního úřadu Městského úřadu Sokolov
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Sokolov Platové zařazení: 11. platová třída Trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou Den nástupu do práce: 01.06.2025, popř. dle dohody DRUH PRÁCE: Povolování záměrů dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů a prováděcích vyhlášek a další činnosti s tím související.Ve správním řízení projednává přestupky proti stavebnímu zákonu. PŘEDPOKLADY: (DLE § 4 ODST.1 ZÁKONA O ÚŘEDNÍCÍCH) Uchazeč musí být fyzickou osobou, která je státní občanem ČR, nebo občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. CO POŽADUJEME: Ukončené vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležející do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví (podle § ... (více v detailu)
Neuvedeno

Technik stavební (M/Ž)
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Vhodné pro ABS Počet hodin týdně: alespoň 70% běžné pracovní doby Hledáme pracovníka, pracovnici s SŠ vzděláním technického, nejlépe stavebního směru pro kontrolu a řízení jednoduchých staveb, zásobování materiálem jednotlivých staveb, také vyřizování základních úkonů pro získání souhlasu se stavebním záměrem a s tím spojené administrativní práce. ŘP sk. B nutný. Práce na dobu určitou a dále podle vzájemné spokojenosti... (více v detailu)
Neuvedeno

Odborní administrativní pracovníci a asistenti
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
pracoviště Kroměříž Hledáme zodpovědného a samostatného kandidáta/ku na pozici asistenta/asistentky ředitele s právním zaměřením. - Náplní práce je široké spektrum administrativních, právních a organizačních činností spojených s chodem společnosti a podporou vedení. Hlavní náplní bude vyřizování veškeré agendy pro ředitele, organizace schůzek a porad, včetně pořizování zápisů. Práce s datovou schránkou a spisovou službou. Komunikace s dozorčí radou a jednateli. Dále vedení archivu, zpracování účetních dokladů, spolupráce při inventarizaci a zpracování statistických výkazů. Z právního hlediska se jedná o spolupráci se mzdovou účtárnou, řešení exekučních řízení, zajištění souladu s právními normami, technickými předpisy a interními směrnicemi, správa GDPR a zajištění agendy whistleblowingu. Mezi další povinnosti patří zajištění právní agendy - pří... (více v detailu)
Neuvedeno

Probační úředníci
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zašlete na e-mail: rkubatova@pms.justice.cz nejpozději do 4.5. 2025. Uchazeči budou k výběrovému řízení písmeně pozváni. Výběrové řízení se uskuteční na středisku Probační a mediační služby Chomutov, Vikové-Kunětické 1968/2. Zaměstnání na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou. Co od Vás očekáváme: - ukončené vysokoškolské magisterské studium humanitního směru nebo společenskovědního směru, - ochotu vzdělávat se, flexibilitu, - bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům, - znalost práce na PC - uživatelská úroveň (Word, Excel, internet), - řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), - zkušenosti se sociální prací výhodou, - komunikační dovednosti, spolehlivost, důslednos... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT MAJETKOVÉ SPRÁVY ZZS JČK (m/ž)
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Náplní práce zaměstnance je zejména: - samostatné a komplexní vedení evidence dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku, drobného dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku organizace, - odpovědnost za zaúčtování veškerých pohybů majetku - zařazení, vyřazení, převody, změny vstupních cen a jiné prováděné změny, sledování zdrojů financování majetku, - zajištění předání podkladů pro zaúčtování v účetnictví, - odsouhlasení a kontrola evidenčního stavu majetku se stavem v účetnictví, - zpracování odpisového plánu vč. návrhů změn a úprav, výpočet měsíčních odpisů majetku, - příprava podkladů pro inventarizaci majetku, realizace fyzických inventur majetku, vyhodnocení výsledků inventur, zpracování Inventarizační zprávy, - vedení agendy Likvidační a škodní komise, příprava materiálů pro jednání, zpracování zápisu - zpracování statistických výkazů a hlášení v oblasti majetku Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče: - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru, - praxe v oblasti ú... (více v detailu)
Neuvedeno

daňový referent
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Nutná podmínka: v termínu do 7. 5. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 300368 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj Náplň práce: zajišťování výkonu správy v podatelně územního pracoviště, včetně evidenčního zpracování učiněných podání a jejich vypravování. Provádění dílčích procesních úkonů podle daňového řád... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT / REFERENTKA Oddělení správy nemovitostí, Odboru majetku města MěÚ Nové Město nad Metují
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: červenec 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 29.120 Kč - 33.220 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: správa budov v majetku města; příprava návrhu plánu oprav a provádění všech úkonů potřebných k plnění schváleného ročního plánu oprav těchto budov; kontrola fakturované práce, reklamace a odstraňování vad a nedodělků u dodavatelů; zajištění odstraňování havárií a následků havárií. Co od Vás očekáváme: zkušenost se správou budov výhodou; zkušenost s jednáním s dodavateli energií výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat; řidičský průkaz skupiny B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon, a v prováděcích vyhláškách, zákoně č.137/2006 Sb., o v... (více v detailu)
Neuvedeno

Úředník/úřednice odboru výstavby a územního plánování Městského úřadu Písek
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Druh práce: Místo výkonu práce: zajišťování správních činností na úseku územního rozhodování a stavebního řádu, popř. ve věcech vodohospodářských staveb správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba určitá Předpokládaný nástup: 01.08.2025 nebo dle dohody Platové podmínky: Bonusy: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky, pružná pracovní doba, 4 dny/rok indispozičního volna Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Pořizování územních plánů, územně analytických podkladů, územních studií, výkon úřadu územního plánování. Požadavky zaměstnavatele: 1. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe dle § 44 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, splňuje: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie a nejméně 24 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě. Úředník nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat územně plánovací činnost úřadu územního plánování do ... (více v detailu)
Neuvedeno

ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 292 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Ekonom/ekonomka školy
Před 358 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Před 420 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu • organizační a řídící schopnosti • komunikativnost a flexibilita • morální bezúhonnost • dobrý kulturní přehled • koncepce rozvoje organizace na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 • orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B • praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.05.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Ostatní úředníci
Před 445 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
úředník – úřednice Odboru výstavby a územního plánování Městského úřadu v Tachově Písemné přihlášky do výběrového řízení se všemi požado... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 473 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Referent/ka stavebního úřadu
Před 240 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
V případě zájmu je nutné přihlásit se do výběrového řízení dle informací na webové stránce: https://jobs.ckrumlov.cz Zaměstnaneck... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 420 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 223 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 255 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 409 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 276 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce