Service Delivery Remote Support Engineer (L1 - L4)

Před 570 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: marie.bilkova@global.ntt Upřesňující informace: - 2+ let zkušenosti ze správou sítí - pracovní zkušenosti alespoň s některými technologiemi: Cisco, BlueCoat, Juniper, F5, Aruba, Nortel, Extrem, Alcatel, Infoblox, Avaya, Genesys, Polycom, Tandberg, HP, VMware, EMC, NetApp, CheckPoint, RSA - znalost angličtiny anebo dalších jazyků: španělština /holandština / němčina /čeština / francouzština - jakékoli certifikáty z výše uvedených technologií - 2+ years experience required in network administration or support - Experience supporting clients with any of the following techn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Networking Managed Services Engineer (L1)
Před 12 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
e-mail: anna.mazurova@global.ntt Řešení incidentů/ticketů (telefonicky, emailem, chat) a implementace požadavků. Poskytování L1 technické podpory pro zákazníky v oblasti sítí. Monitoring infrastruktury zákazníka, komunikace se zákazníkem, troubleshooting. Nutná předchozí zkušenost s IT supportem. Ochota pracovat na směny 24x7. Plynulá znalost angličtiny Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nad... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Networking Managed Services Engineer (L1)
Před 12 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
e-mail: anna.mazurova@global.ntt Řešení incidentů/ticketů (telefonicky, emailem, chat) a implementace požadavků. Poskytování L1 technické podpory pro zákazníky v oblasti sítí. Monitoring infrastruktury zákazníka, komunikace se zákazníkem, troubleshooting. Nutná předchozí zkušenost s IT supportem. Ochota pracovat na směny 24x7. Plynulá znalost angličtiny Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nad... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Service Delivery Engineer
Před 76 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v prac... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Service Delivery Engineer
Před 76 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v prac... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Networking Managed Services Engineer (L1)
Před 81 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt: anna.mazurova@global.nt Řešení incidentů/ticketů (telefonicky, emailem, chat) a implementace požadavků. Poskytování L1 technické podpory pro zákazníky v oblasti sítí. Monitoring infrastruktury zákazníka, komunikace se zákazníkem, troubleshooting. Nutná předchozí zkušenost s IT supportem. Ochota pracovat na směny 24x7. The primary responsibility of Support Engineers is to provide a service to internal clients through proactively identifying, investigating and resolving technical incidents and problems and to restore service to end users by managing incidents to resolution. The Support Engineer L1 focuses on first ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Networking Managed Services Engineer (L1)
Před 81 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt: anna.mazurova@global.nt Řešení incidentů/ticketů (telefonicky, emailem, chat) a implementace požadavků. Poskytování L1 technické podpory pro zákazníky v oblasti sítí. Monitoring infrastruktury zákazníka, komunikace se zákazníkem, troubleshooting. Nutná předchozí zkušenost s IT supportem. Ochota pracovat na směny 24x7. The primary responsibility of Support Engineers is to provide a service to internal clients through proactively identifying, investigating and resolving technical incidents and problems and to restore service to end users by managing incidents to resolution. The Support Engineer L1 focuses on first ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Service Delivery Remote Support Engineer (L1 - L4)
Před 910 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: marie.bilkova@global.ntt Upřesňující informace: - 2+ let zkušenosti ze správou sítí - pracovní zkušenosti alespoň s některými technologiemi: Cisco, BlueCoat, Juniper, F5, Aruba, Nortel, Extrem, Alcatel, Infoblox, Avaya, Genesys, Polycom, Tandberg, HP, VMware, EMC, NetApp, CheckPoint, RSA - znalost angličtiny anebo dalších jazyků: španělština /holandština / němčina /čeština / francouzština - výhodou - jakékoli certifikáty z výše uvedených technologií - 2+ years experience required in network administration or support - Experience supporting clients with any of the following tech... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Service Delivery Engineer
Před 180 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Koubkova Barbora, e-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v pracovní smlouvě: Service Delivery Engineer. Znalost angličtiny. ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Cloud Managed Services Engineer - L2 support
Před 201 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Šárka Grohová, tel.: 774717273, e-mail: sarka.grohova@neeco.com Job description: Proactively monitor and take corrective actions for the hosted environment. Help customers to solve reported product and network problems of varied complexity. Work with engineering team to replicate customer issues and test possible fixes. Replicate customer issues in the lab environment. Setting up infrastructure. Escalate tickets to L3 when necessary. Work on problems of diverse scope across all solutions from Versa. Manage the incident/ticket lifecycle. Requirements: At least 3 years of hands-on experience managing routing and switching infrastructure. Proficiency in basic routing/switching skills, with CCNA/CCNP certification or equivalent experience, Versa certification is high... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Cloud Managed Services Engineer - L2 support
Před 201 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Šárka Grohová, tel.: 774717273, e-mail: sarka.grohova@neeco.com Job description: Proactively monitor and take corrective actions for the hosted environment. Help customers to solve reported product and network problems of varied complexity. Work with engineering team to replicate customer issues and test possible fixes. Replicate customer issues in the lab environment. Setting up infrastructure. Escalate tickets to L3 when necessary. Work on problems of diverse scope across all solutions from Versa. Manage the incident/ticket lifecycle. Requirements: At least 3 years of hands-on experience managing routing and switching infrastructure. Proficiency in basic routing/switching skills, with CCNA/CCNP certification or equivalent experience, Versa certification is high... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Service Delivery Remote Support Engineer (L2)
Před 85 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
MVP: Milevská č.p. 2095/5, Krč, 140 00 Praha 4 Kontakt: Frantová Veronika, e-mail: veronika.frantova@dimensiondata.com Level 2/3 podpora se zaměřením nadata centra, řešení incidentů, monitorování ticketového systému, dosahování SLA/OLA. Předávání znalostí L1 podpoře. Asistování L1 podpoře při eskalování ticketů. Občasná pohotovost na telefonu. Požadavky: Zkušenost se správou Linux/Windows systémů, orientace na zákazníka, aktivní znalost Angličtiny. .Level 2/3 support with the main focus on Data Centre Technologies Monitoring of the ticketing system (Service Now) and ticket handling to achieve and exceed SLA/OLA requirements Advance trouble shooting supporting Data Centre Technologies with focus on Linux and Windows Servers Knowledge transfer to L1 engineers. Assisting Level 1 E... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Support Engineers for Networking, Security, Data Centre Voice/Video
Před 911 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
místo výkonu práce: Pikrtova č.p. 1737/1a, 140 00 Praha 4 kontakt: marie.bilkova@global.ntt Upřesňující informace : - 2+ let zkušenosti ze správou sítí - pracovní zkušenosti alespoň s některými technologiemi: Cisco, BlueCoat, Juniper, F5, Aruba, Nortel, Extrem, Alcatel, Infoblox, Avaya, Genesys, Polycom, Tandberg, HP, VMware, EMC, NetApp, CheckPoint, RSA - znalost angličtiny anebo dalších jazyků: španělština /holandština / němčina /čeština / francouzština - jakékoli certifikáty z výše uvedených technologií - 2+ years experience required in network administration or support - Experience supporting clients with... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Cloud Managed Services Engineer - L2 support
Před 201 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Šárka Grohová, tel.: 774717273, e-mail: sarka.grohova@neeco.com Job description: Proactively monitor and take corrective actions for the hosted environment. Help customers to solve reported product and network problems of varied complexity. Work with engineering team to replicate customer issues and test possible fixes. Replicate customer issues in the lab environment. Setting up infrastructure. Escalate tickets to L3 when necessary. Work on problems of diverse scope across all solutions from Versa. Manage the incident/ticket lifecycle. Requirements: At least 3 years of hands-on experience managing routing and switching infrastructure. Proficiency in basic routing/switching skills, with CCNA/CCNP certification or equivalent experience, Versa certification is high... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Cloud Managed Services Engineer - L2 support
Před 151 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Šárka Grohová, tel.: 774717273, e-mail: sarka.grohova@neeco.com Job description: Proactively monitor and take corrective actions for the hosted environment. Help customers to solve reported product and network problems of varied complexity. Work with engineering team to replicate customer issues and test possible fixes. Replicate customer issues in the lab environment. Setting up infrastructure. Escalate tickets to L3 when necessary. Work on problems of diverse scope across all solutions from Versa. Manage the incident/ticket lifecycle. Requirements: At least 3 years of hands-on experience managing routing and switching infrastructure. Proficiency in basic routing/switching skills, with CCNA/CCNP certification or equivalent experience, Versa certification is highl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Service Delivery Remote Support Engineer (L1 - L4)
Před 910 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: marie.bilkova@global.ntt Upřesňující informace: - 2+ let zkušenosti ze správou sítí - pracovní zkušenosti alespoň s některými technologiemi: Cisco, BlueCoat, Juniper, F5, Aruba, Nortel, Extrem, Alcatel, Infoblox, Avaya, Genesys, Polycom, Tandberg, HP, VMware, EMC, NetApp, CheckPoint, RSA - znalost angličtiny anebo dalších jazyků: španělština /holandština / němčina /čeština / francouzština - výhodou - jakékoli certifikáty z výše uvedených technologií - 2+ years experience required in network administration or support - Experience supporting clients with any of the following tech... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Cloud Managed Services Engineer - L2 support
Před 151 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Šárka Grohová, tel.: 774717273, e-mail: sarka.grohova@neeco.com Job description: Proactively monitor and take corrective actions for the hosted environment. Help customers to solve reported product and network problems of varied complexity. Work with engineering team to replicate customer issues and test possible fixes. Replicate customer issues in the lab environment. Setting up infrastructure. Escalate tickets to L3 when necessary. Work on problems of diverse scope across all solutions from Versa. Manage the incident/ticket lifecycle. Requirements: At least 3 years of hands-on experience managing routing and switching infrastructure. Proficiency in basic routing/switching skills, with CCNA/CCNP certification or equivalent experience, Versa certification is highl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Support Engineers for Networking, Security, Data Centre, Voice / Video
Před 548 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt Marie Bílková, e-mail: marie.bilkova@global.ntt způsob kontaktu: e-mailem Místo výkonu práce: Pikrtova 1737/1a, 140 00 Praha 47 - Nusle Upřesňující informace: - 2+ let zkušenosti se správou sítí - pracovní zkušenosti alespoň s některými technologiemi: Cisco, BlueCoat, Juniper, F5, Aruba, Nortel, Extrem, Alcatel, Infoblox, Avaya, Genesys, Polycom, Tandberg, HP, VMware, EMC, NetApp, CheckPoint, RSA - znalost angličtiny anebo dalších jazyků: španělština /holandština / němčina /čeština / francouzština - jakékoli certifikáty z výše uvedených technologií - 2+ years experience required in network administration or support - Experien... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Service Delivery Engineer
Před 227 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Koubkova Barbora, e-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v pracovní smlouvě: Service Delivery Engineer. Znalost hindštiny na úrovni rodilého mluvčího. Dále znalost ang... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Service Delivery Engineer
Před 227 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Koubkova Barbora, e-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v pracovní smlouvě: Service Delivery Engineer. Znalost hindštiny na úrovni rodilého mluvčího. Dále znalost ang... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Cloud Managed Services Engineer - L2 support
Před 151 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Šárka Grohová, tel.: 774717273, e-mail: sarka.grohova@neeco.com Job description: Proactively monitor and take corrective actions for the hosted environment. Help customers to solve reported product and network problems of varied complexity. Work with engineering team to replicate customer issues and test possible fixes. Replicate customer issues in the lab environment. Setting up infrastructure. Escalate tickets to L3 when necessary. Work on problems of diverse scope across all solutions from Versa. Manage the incident/ticket lifecycle. Requirements: At least 3 years of hands-on experience managing routing and switching infrastructure. Proficiency in basic routing/switching skills, with CCNA/CCNP certification or equivalent experience, Versa certification is highl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Support Engineers for Networking, Security, Data Centre Voice/Video
Před 911 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
místo výkonu práce: Pikrtova č.p. 1737/1a, 140 00 Praha 4 kontakt: marie.bilkova@global.ntt Upřesňující informace : - 2+ let zkušenosti ze správou sítí - pracovní zkušenosti alespoň s některými technologiemi: Cisco, BlueCoat, Juniper, F5, Aruba, Nortel, Extrem, Alcatel, Infoblox, Avaya, Genesys, Polycom, Tandberg, HP, VMware, EMC, NetApp, CheckPoint, RSA - znalost angličtiny anebo dalších jazyků: španělština /holandština / němčina /čeština / francouzština - jakékoli certifikáty z výše uvedených technologií - 2+ years experience required in network administration or support - Experience supporting clients with... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Cloud Managed Services Engineer - L2 support
Před 151 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Šárka Grohová, tel.: 774717273, e-mail: sarka.grohova@neeco.com Job description: Proactively monitor and take corrective actions for the hosted environment. Help customers to solve reported product and network problems of varied complexity. Work with engineering team to replicate customer issues and test possible fixes. Replicate customer issues in the lab environment. Setting up infrastructure. Escalate tickets to L3 when necessary. Work on problems of diverse scope across all solutions from Versa. Manage the incident/ticket lifecycle. Requirements: At least 3 years of hands-on experience managing routing and switching infrastructure. Proficiency in basic routing/switching skills, with CCNA/CCNP certification or equivalent experience, Versa certification is highl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Cloud Managed Services Engineer - L2 support
Před 201 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Šárka Grohová, tel.: 774717273, e-mail: sarka.grohova@neeco.com Job description: Proactively monitor and take corrective actions for the hosted environment. Help customers to solve reported product and network problems of varied complexity. Work with engineering team to replicate customer issues and test possible fixes. Replicate customer issues in the lab environment. Setting up infrastructure. Escalate tickets to L3 when necessary. Work on problems of diverse scope across all solutions from Versa. Manage the incident/ticket lifecycle. Requirements: At least 3 years of hands-on experience managing routing and switching infrastructure. Proficiency in basic routing/switching skills, with CCNA/CCNP certification or equivalent experience, Versa certification is high... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Service Delivery Remote Support Engineer (L2)
Před 85 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
MVP: Milevská č.p. 2095/5, Krč, 140 00 Praha 4 Kontakt: Frantová Veronika, e-mail: veronika.frantova@dimensiondata.com Level 2/3 podpora se zaměřením nadata centra, řešení incidentů, monitorování ticketového systému, dosahování SLA/OLA. Předávání znalostí L1 podpoře. Asistování L1 podpoře při eskalování ticketů. Občasná pohotovost na telefonu. Požadavky: Zkušenost se správou Linux/Windows systémů, orientace na zákazníka, aktivní znalost Angličtiny. .Level 2/3 support with the main focus on Data Centre Technologies Monitoring of the ticketing system (Service Now) and ticket handling to achieve and exceed SLA/OLA requirements Advance trouble shooting supporting Data Centre Technologies with focus on Linux and Windows Servers Knowledge transfer to L1 engineers. Assisting Level 1 E... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Cloud Managed Services Engineer - L2 Support
Před 185 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
We are seeking a suitable candidate for the position of Cloud Managed Services Engineer – L2 Support at a company providing global ICT services. This is an exciting opportunity to be part of a new international project. The role is pivotal in providing end-to-end management and technical support for the hosted environment on the Versa platform, addressing diverse and complex networking challenges reported by global customers. Your Responsibilities: Proactively monitor and take corrective action for the hosted environment., Assist customers in solving reported product and network problems of varied complexity., Collaborate with the engineering team to replicate customer issues and test potential fixes., Replicate customer issues in a lab environment., Set up infrastructure as required., Escalate tickets to L3 when necessary., Address problems of diverse scope across all solutions from Versa., Manage the incident/ticket lifecycle efficiently.. The Requirements: A minimum of 3 years of... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce