Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PlaceholderNo Image
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - ANNONCE
vera.henclova@sap.com Práce v Global IFRS Excellence (GIE) v oddělení Corporate Financial Reporting (CFR) společnosti SAP. Toto oddělení je v oblasti CFO Board přímo přiděleno hlavnímu účetnímu společnosti SAP v rámci globálního účetnictví, výkaznictví a daní (GAR&T) a je odpovědné za úplnost a správnost účetnictví a externího finančního výkaznictví společnosti SAP podle německého a mezinárodního práva. Požadujeme: o Podpo... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - ANNONCE
vera.henclova@sap.com Práce v Global IFRS Excellence (GIE) v oddělení Corporate Financial Reporting (CFR) společnosti SAP. Toto oddělení je v oblasti CFO Board přímo přiděleno hlavnímu účetnímu společnosti SAP v rámci globálního účetnictví, výkaznictví a daní (GAR&T) a je odpovědné za úplnost a správnost účetnictví a externího finančního výkaznictví společnosti SAP podle německého a mezinárodního práva. Požadujeme: o Podpo... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
OSTATNÍ ODBORNÝ PRACOVNÍK/PRACOVNICE v administrativě a správě organizace
Před 3 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontaktní osoba Kohoutková Monika Ing., tel.: 582 366 614, e-mail: monika.kohoutkova@megopro.cz
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
OSTATNÍ ODBORNÝ PRACOVNÍK/PRACOVNICE v administrativě a správě organizace
Před 3 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontaktní osoba Kohoutková Monika Ing., tel.: 582 366 614, e-mail: monika.kohoutkova@megopro.cz
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Řídící pracovníci v oblasti ekonomiky a financí (Deputy Finance General Director)
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - ANNONCE
Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplň práce zahrnuje zjména vedení oddělení Treasury a Corporate reporting, spolupráce s Finance General Director při implementaci nejrůznějších úkolů v rámci finanční funkce, organizování a kontrola veškerých reportingových dokumentů tak, jak požaduje mateřská společnost, odpovědnost za vypracovávání a atualizaci finanční politiky společnosti a účetních strategií, řízení digitalizace v souladu s požadavky mateřské společnosti, realiza... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Řídící pracovníci v oblasti ekonomiky a financí (Deputy Finance General Director)
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - ANNONCE
Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplň práce zahrnuje zjména vedení oddělení Treasury a Corporate reporting, spolupráce s Finance General Director při implementaci nejrůznějších úkolů v rámci finanční funkce, organizování a kontrola veškerých reportingových dokumentů tak, jak požaduje mateřská společnost, odpovědnost za vypracovávání a atualizaci finanční politiky společnosti a účetních strategií, řízení digitalizace v souladu s požadavky mateřské společnosti, realiza... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/Referentka administrativy
Přidáno dnes - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nástup možný ihned, nebo dohodou První kontakt e-mailem, nebo telefonicky od 8:00 do 15:00 hod. Pracovní náplň: - Administrativní podpora společnosti - Vedení jednoduché účetní agendy - správa podkladů, faktur, jednoduché zúčtovávání ověřování písemností, archivace dokumentů a dokladů, vyřizování pošty, zajištění kancelářských potřeb apod. - Organizace porad divize a pořizování zápisu z porad - kontrola a zpracování podkladů pro mzdy zaměstnanců, evidence docházky - Evidence platebních karet, kontrola zpracování dokladů/podpisové kolo zpracování žádostí o zahraniční služební cesty a agenda s tím spojená (pojištění, letenky, hotely, rezervace služebních vozidel, apod.), kontrola vyúčtování Očekáváme: - Aktivní přístup, flexibili... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/Referentka administrativy
Přidáno dnes - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nástup možný ihned, nebo dohodou První kontakt e-mailem, nebo telefonicky od 8:00 do 15:00 hod. Pracovní náplň: - Administrativní podpora společnosti - Vedení jednoduché účetní agendy - správa podkladů, faktur, jednoduché zúčtovávání ověřování písemností, archivace dokumentů a dokladů, vyřizování pošty, zajištění kancelářských potřeb apod. - Organizace porad divize a pořizování zápisu z porad - kontrola a zpracování podkladů pro mzdy zaměstnanců, evidence docházky - Evidence platebních karet, kontrola zpracování dokladů/podpisové kolo zpracování žádostí o zahraniční služební cesty a agenda s tím spojená (pojištění, letenky, hotely, rezervace služebních vozidel, apod.), kontrola vyúčtování Očekáváme: - Aktivní přístup, flexibili... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Finanční poradce specialisté (Corporate Reporting Manager
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - ANNONCE
Hlavního města Prahy, Praha, Nové Město, 110 00 Náplň práce zahrnuje zejména: řízení oddělení firemního reportingu a asistence Deputy Finance General DIrector při plnění nejrůznějších úkolů v rámci finanční funkce, podílení se na stanovování finančních cílů, vytváření a realizace strategií za účelem jejich dosažení, prověřování finančních dokumentů společnosti, zpracovávání analytických zpráv, příprava a reporting dokumentů dle požadavků mateřské společnosti, podílení se na tvorbě a aktualizaci finanční pol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Finanční poradce specialisté (Corporate Reporting Manager
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - ANNONCE
Hlavního města Prahy, Praha, Nové Město, 110 00 Náplň práce zahrnuje zejména: řízení oddělení firemního reportingu a asistence Deputy Finance General DIrector při plnění nejrůznějších úkolů v rámci finanční funkce, podílení se na stanovování finančních cílů, vytváření a realizace strategií za účelem jejich dosažení, prověřování finančních dokumentů společnosti, zpracovávání analytických zpráv, příprava a reporting dokumentů dle požadavků mateřské společnosti, podílení se na tvorbě a aktualizaci finanční pol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Účetní
Přidáno dnes - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pracovní činnosti: - účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (provádění účetních zápisů do účetních knih), - vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy organizace, - kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence, - zpracování účetních dokladů pro automatizované zpracovávání, - poskytovat součinnost při tvorbě vnitřních předpisů souvisejících s účetnictvím organizace, - spolupracovat při inventarizaci majetku a závazků. Dále požadujeme: - SŠ/VŠ ekonomického směru, - dobrou znalost podvojného účetnictví,... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Účetní
Pracovní činnosti: - účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (provádění účetních zápisů do účetních knih), - vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy organizace, - kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence, - zpracování účetních dokladů pro automatizované zpracovávání, - poskytovat součinnost při tvorbě vnitřních předpisů souvisejících s účetnictvím organizace, - spolupracovat při inventarizaci majetku a závazků. Dále požadujeme: - SŠ/VŠ ekonomického směru, - dobrou znalost podvojného účetnictví,... (více v detailu)
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník / odpadové hospodářství #2335 (25 - 35.000 Kč)
Přidáno dnes - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Společnost AVELI ECO s.r.o. se zaměřením na nakládání s odpady, hledá vhodného uchazeče na pozici Administrativní pracovník příjmu odpadů. Náplň práce: obsluha příjmu odp... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník / pracovnice
Přidáno dnes - Ústecký kraj - ANNONCE
Lesodřevařská společnost Hedera Zima, spol. s r.o. hledá administrativní pracovnici na HPP. Pracovní doba od 6:30 do 15h. Platové ohodnocení mzda 24.000,- Kč, prémie 4.000,- Kč, 13.a 14.plat při řádném plnění povinností. Požadujeme středoškolské vzdělání s maturitou. Znalost práce na PC. Praxe v administrativě a provozu výhodou... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník / pracovnice
Přidáno dnes - Ústecký kraj - ANNONCE
Lesodřevařská společnost Hedera Zima, spol. s r.o. hledá administrativní pracovnici na HPP. Pracovní doba od 6:30 do 15h. Platové ohodnocení mzda 24.000,- Kč, prémie 4.000,- Kč, 13.a 14.plat při řádném plnění povinností. Požadujeme středoškolské vzdělání s maturitou. Znalost práce na PC. Praxe v administrativě a provozu výhodou... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Pracovník projektové kanceláře
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kucheriavenko Yuliya, tel.: 734 165 969, e-mail: ykucheriavenko@csob.cz Do zavedeného týmu specialistů hledáme kolegu/kolegyní, která se bude věnovat podpoře projektů a programů v oblasti metodické, organizační, nástrojové a přípravě podkladů pro finanční reporting a nákupní proces. Požadavky: Vysokoškolské/Středoškolské vzdělání (Vhodné i pro absolventy) Organizační a komunikační dovednosti Základní znalost projektov... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Pracovník projektové kanceláře
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kucheriavenko Yuliya, tel.: 734 165 969, e-mail: ykucheriavenko@csob.cz Do zavedeného týmu specialistů hledáme kolegu/kolegyní, která se bude věnovat podpoře projektů a programů v oblasti metodické, organizační, nástrojové a přípravě podkladů pro finanční reporting a nákupní proces. Požadavky: Vysokoškolské/Středoškolské vzdělání (Vhodné i pro absolventy) Organizační a komunikační dovednosti Základní znalost projektov... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Finanční manažer #2339 (90 - 150.000 Kč)
Přidáno dnes - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Staňte se motorem naší finanční transformace! O naší společnosti: Jsme QPAG skupina, dynamická společnost, která neustále mění pravidla hry v našem odvětví. Specializujeme se na kvalitu, digitalizaci a AI ve výrobě pro naše klienty. Hledáme zkušeného Finančního manažera, který je připraven převzít klíčovou roli u nás. Připojte se k nám a pomozte nám řídit naši finanční budoucnost! Případně mrkněte na video: https://www.youtube.com/watch?v=qpPNPK5uCKg Náplň práce: Klíčové odpovědnosti:, Měsíční a roční uzávěrky: Převezměte kontrolu nad našimi měsíčními a ročními účetními uzávěrkami a zajistěte jejich přesnost a včasnost, včetně konsolidace celé skupiny, Finanční plánování a reporting: Buďte architektem našich finančních plánů, rozpočtů a pravidelných reportů, které budou klíčové pro strategická rozhodnutí managementu, Návratnost investic: Aktivně analyzujte návratnost investic a podílejte se na strategických výběrových řízeních, Podklady... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA SPRÁVY DANÍ A POPLATKŮ
Přidáno dnes - Liberecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Městský úřad Český Dub Charakteristika vykonávané činnosti: správa poplatků města - odpady, psi, pobyt, užívání veřejného prostranství správa a vymáhání pohledávek - obchodní, z poplatků, z hospodaření s majetkem, z bytového hospodářství podpůrné administrativní aktivity dle pokynu vedoucího odboru a vedoucí oddělení Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., zákona o úřednících, tj.: státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., v platném znění, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání českého jazyka a další Kvalifikační předpoklady: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou znalost účetních programů a práce s MS Office (Word, Excel, Outlook) Jiné požadavky: komunikační schopnosti a schopnost týmové práce pečlivost, samostatnost, odpovědnost a smysl pro detail znalost práce s účetní... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA SPRÁVY DANÍ A POPLATKŮ
Přidáno dnes - Liberecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Městský úřad Český Dub Charakteristika vykonávané činnosti: správa poplatků města - odpady, psi, pobyt, užívání veřejného prostranství správa a vymáhání pohledávek - obchodní, z poplatků, z hospodaření s majetkem, z bytového hospodářství podpůrné administrativní aktivity dle pokynu vedoucího odboru a vedoucí oddělení Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., zákona o úřednících, tj.: státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., v platném znění, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání českého jazyka a další Kvalifikační předpoklady: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou znalost účetních programů a práce s MS Office (Word, Excel, Outlook) Jiné požadavky: komunikační schopnosti a schopnost týmové práce pečlivost, samostatnost, odpovědnost a smysl pro detail znalost práce s účetní... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Pracovník údržby zeleně a komunikací - m/ž
Přidáno dnes - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Společnost FALKY, spol. s r.o., poskytující komunální služby, přijme pracovníky údržby zeleně a komunikací (letní i zimní údržba) v Brně. Požadujeme znalost práce s křovinořezem, sekačkou a zahradní technikou. Manuální zručnost. Výhodou je ŘP sk. B... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Pracovník údržby zeleně a komunikací - m/ž
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Společnost FALKY, spol. s r.o., poskytující komunální služby, přijme pracovníky údržby zeleně a komunikací (letní i zimní údržba) v Brně. Požadujeme znalost práce s křovinořezem, sekačkou a zahradní technikou. Manuální zručnost. Výhodou je ŘP sk. B... (více v detailu)
PlaceholderNo Image
Sociální pracovníci
Přidáno dnes - Plzeňský kraj - ANNONCE
Písemné přihlášky do výběrového řízení přijímá do 2. 10. 2024 personální oddělení Magistrátu města Plzně, Kopeckého sady 11, 301 00 Plzeň. Přihlášku můžete přinést osobně nebo poslat poštou. KontaktyBližší informace na telefonu č. 378 034 254. Upřesňující informace: o splnění předpokladů pro výkon povolání sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, § 110, o odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, § 110, odst. 4 b) vyšší odborné vzdělání získané studiem na vyšší odborné škole se zaměřením na sociální práci, sociální politiku, sociální péči, sociální patologii, nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu, o vykonávání sociální práce dle... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Sociální pracovníci
Přidáno dnes - Plzeňský kraj - ANNONCE
Písemné přihlášky do výběrového řízení přijímá do 2. 10. 2024 personální oddělení Magistrátu města Plzně, Kopeckého sady 11, 301 00 Plzeň. Přihlášku můžete přinést osobně nebo poslat poštou. KontaktyBližší informace na telefonu č. 378 034 254. Upřesňující informace: o splnění předpokladů pro výkon povolání sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, § 110, o odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, § 110, odst. 4 b) vyšší odborné vzdělání získané studiem na vyšší odborné škole se zaměřením na sociální práci, sociální politiku, sociální péči, sociální patologii, nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu, o vykonávání sociální práce dle... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník / pracovnice
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Lesodřevařská společnost Hedera Zima, spol. s r.o. hledá administrativní pracovnici na HPP. Pracovní doba od 6:30 do 15h. Platové ohodnocení mzda 24.000,- Kč, prémie 4.000,- Kč, 13.a 14.plat při řádném plnění povinností. Požadujeme středoškolské vzdělání s maturitou. Znalost práce na PC. Praxe v administrativě a provozu výhodou. Pracovní náplň: Administrativní práce v ústředí firmy, na p... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA SPRÁVY DANÍ A POPLATKŮ
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Městský úřad Český Dub Charakteristika vykonávané činnosti: správa poplatků města - odpady, psi, pobyt, užívání veřejného prostranství správa a vymáhání pohledávek - obchodní, z poplatků, z hospodaření s majetkem, z bytového hospodářství podpůrné administrativní aktivity dle pokynu vedoucího odboru a vedoucí oddělení Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., zákona o úřednících, tj.: státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., v platném znění, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání českého jazyka a další Kvalifikační předpoklady: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou znalost účetních programů a práce s MS Office (Word, Excel, Outlook) Jiné požadavky: komunikační schopnosti a schopnost týmové práce pečlivost, samostatnost, odpovědnost a smysl pro detail znalost práce s účetním systémem GORDIC a admini... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce